NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

M.p_s

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
واحد صاحبي أنتيم بيحكيلي أنة شاكك في زوجتة أنها بتخونةوعايز يطلقها بقول ليا لية بتقول كدا أو اي اللي خلاق تشك فيها بيقولي بقت بترفض العلاقة كانت الاول بيعمل معة كل يوم وكانت بتحب كدا دلوقتي بقت مرة كل أسبوع وبيحسها تقديت واجب متغيرة مش زي الاول والموبايل بتاعها مش عارف يمسك علية حاجة اي مكالمات أو رسائل بتجلها بتمسحها علي طول مفيش غير مرة مكنش في شبكة عندهم في البيت وهو ماسك موبيلها جالة رسالة أن في رقم حاول يكلمها مرتين ظهر علي التروكلر باسم واحد بس انا بقولة دا مش مبرر وممكن تكون ظالمها مدام انت مش ماسك حاجة عليها أو مش متاكد نصيحكم لية اي او يعمل اية عشان يتأكد انة صح او ظالمها !

• عجبني
التفاعلات: Mazen mohamed
يبعد عنها وميمارسش معاها شهر لو طلبت يبا هوا ظلمها مطلبتش يبا هوا شكه في محله وفي نفس الوقت يركز معاه هيا بتتكلم في التليفون كتير ولا لا بتسيب البيت لفتره طويلة مثلا

• عجبني
واحد صاحبي أنتيم بيحكيلي أنة شاكك في زوجتة أنها بتخونةوعايز يطلقها بقول ليا لية بتقول كدا أو اي اللي خلاق تشك فيها بيقولي بقت بترفض العلاقة كانت الاول بيعمل معة كل يوم وكانت بتحب كدا دلوقتي بقت مرة كل أسبوع وبيحسها تقديت واجب متغيرة مش زي الاول والموبايل بتاعها مش عارف يمسك علية حاجة اي مكالمات أو رسائل بتجلها بتمسحها علي طول مفيش غير مرة مكنش في شبكة عندهم في البيت وهو ماسك موبيلها جالة رسالة أن في رقم حاول يكلمها مرتين ظهر علي التروكلر باسم واحد بس انا بقولة دا مش مبرر وممكن تكون ظالمها مدام انت مش ماسك حاجة عليها أو مش متاكد نصيحكم لية اي او يعمل اية عشان يتأكد انة صح او ظالمها !
مشكله فعلا

تابعها كويس وحاول متبينش عليك انك عترف حاجه علشان لو بتعمل حاجه متاخدش حظرها منك

انصحو انو يقعد و يكلم معاها بصيغت انو عايز يعرف ايه السبب مش انو بيتهمها الموضوع ممكن يكون صعب بس ممكن يطلع كل الكلام الي هو بيقوله اوهام في دماغو و هو عمل حاجة مديقاها من غير مياخد بالة خلي يكلم معاها مره و٢ و٣ و لو مفيش فيده يطلقها علشان موضوع العلاقة و يستر عليها لانو لو عمل غير كده هو الي هيركب الغلط مدام مفيش دليل واضح على خيانتها و في كلا الحلتين الافضل انو يستر عليها

• عجبني
حابب اتعرف عليك أنا متجوز بقالي ١٨ سنة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الجنس نفس زي الاكل تماما ساعات بيعدي فترة نتيجة ضغوط او اي حاجة بيكون فيها الواحدة مش عايزة تمارس كتير
و بالنسبة للرقم ممكن اي حد او ممكن حتي يكون دليفري اوردر اونلاين بلاش سوء الظن.
لازم يعد يتكلم معاها و يشوف ايه مشكلتها و يفهمها احتياجاته و طلباته و لو عندها مشكلة يحلوها مع بعض

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%