NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

القصة جميله جدا بس غلق الأحداث افضل لان وجود سلسلة تانية حيبقى مط وتطويل مالوش لازمة والافضل انك تكتب اللى انت مقرر مالاول تكتبه اللى في دماغك بس
تسلم ياغالي ويسلم لسانك وكلامك ريحتنى بجد لانى كنت خايف من كتر مطلبت الناس انى اغير الاحداث فعلا انا كاتب النهايه فى دماغى وتحياتى لحضرتك

• عجبني
التفاعلات: مريض نفسى و Eden 123
جزء رائع

• عجبني
التفاعلات: عوز موجب يفشخنى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كمل دى احلوت اووووووووى 🔥

• عجبني
عاش ي فنان

جزء روعه

منتظر الجديد

استمر ي غالى

• عجبني
نفسي كمان جزء تحويل فيروز لشرموطة ذي نورة كدة قصة جميلة
لو هيعمل زى ما بتقول كدا فين المنطق انها منعت نفسها عن زوجها الاول
ياريت يبقا فى منطق حتى

• عجبني
لو هيعمل زى ما بتقول كدا فين المنطق انها منعت نفسها عن زوجها الاول
ياريت يبقا فى منطق حتى
تحياتى لحضرتك كلامك صح

• حبيته
التفاعلات: The Punisher
ممكن المنطق يخلي ادهم مكنش ييحلم وهو بينيك فيروز

كمل يا برنس شغلك عالى الصراحة

• عجبني
كل مالها بتحلو كمل

• عجبني
اتاخرت اوي يا غالي @

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: Ahmedziz
الجزا العاشر والاخير........

وقفنا فى الجزا الى فات لما ادهم اتحبس واتكم عليه بعشر سنين سجن وبعد شهرين جاتله زيارة خاصه فى مكتب المامور وكان مستغرب مين الى هجيله ولسه ابوة واما كانوا عندة من يومين واول مدخل لقى واحد شيك وبنضارة سمرا قعد وحطط رجل على رجل وقلع النضارة وادهم اول مشافه اتفاجاة جدا واتصدم 😳😳😳😳😳😳😳😳......

ادهم.... معقوله مرادددددددد😲😲😲😲😲😲😲😲انتالى جايلى هنا.......

مراد... 😅😅😅😅ايو انا ياادهم مراد اخوك الكبير الى كان بيستخسر فى نفسه الكمه وياكلهالك فى بقك علشان تكبر وتكون سند ليه وضهر يتسند عليه مراد الى كان يسيبك تلبس احسن لبس ومكنش يفرق معه البس ولا لا مع ان ماما مقصرتش معنا ولا حبت حد احسن من التانى وبابا كمان مراد الى كان بيستحملك ويستحمل شقوتك واهنتك ليه علشان خطر ماما الى ربتنى وانا صغير وكنت ابن لها وهى امى فعلا فاكر يادهم واحنا عيال طب فاكر لما زعلتنى وهنتنى وانا نزلت من البيت زعلان وانت جيت ورايه فاكر وانا زعلان ومش طايق اشوفك اول ماالعربيه كانت هتخبطك انا شديتك وخت الخبطه مكانك

ادهم.... 😭😭😭😭فاكر فاكر كل حاجه من اول موعيت على الدنيا وانا بعندك وبهينك وكنت مش بحبك بس بعد مكنت هضحى بحياتك علشانى حبيتك و**** يامراد وعمرى مكرهتك لانك لحمى واخويه بس كنت بحب اغلس عليك على طول وفاكر ان كدة بهزر

مراد... 😪😪😪هزارك كان بايخ زيك انت ايه الى جرالك مكنت كويس وكنت بتحترمنى وبحترمك من بعد الحدثه وكنت فرحان ليا كانك انت الى بتتجوز مش انا معقوله ياادهم لبوة زى دى تخليك تخصر اخوك لحمك علشان كس تبيع اخوك يااخى الاخ ميتعوضش...

ادهم... انا اسف يامراد سمحنى ب** عليك انا خت جزائى وهيضيع من عمرى عشر سنين ** انتم ليك يامراد سمحنى 😭😭😭😭ياعالم هشوفك تانى ولا لا بس سمحنى ياخويه

مراد... انا مش شمتان فيك لانك غلط وخت عقابك لسه حق احمد ابنى مخلص منك انا جاى اقولك شوف انت فين دلوقتي بسبب لبوة وانا فين انا سيبها تلعب هى والخول بتعها وبكرة هيحصلوك علشان تونسوا بعض مراد ميسبش حقه ابدا مهما طال الزمن ياادهم سلام ياابن ولدى خصارة اقول اخويه خلاص مبقتش احسها نحيتك ومن غير سلام....

ادهم..... 😳😳😳😳😭😭😭😭😭😭😭عندك حق انا استاهل كل دة.......

عند نورة وايمن فى بيت مراد.......

ايمن.... الى عملتيه دة غلط يانورة ازى تكشف نفسك كدة قدام مراد وتغلطى كدة...

نورة.... غصب عنى مقدرتش استحمل لما قال هيخد فلوسى يدفعها لاخوة وبعدين ميولعو همه الاتنين دى فلوسى انا ومحدش ضربه على ايدة وقاله يكتبهم باسمى...

ايمن... 😅😅😅محدش ضربه يالبوة انتى وكسك دة وشرمطك ليه خلتيه يكتبلك وهو مغمض وكل اااه واااف واااح خلتيه بيموت فيكى وعمل كل الى انتى عوزة يالبوة ههههه

نورة... تعليمك يامتناك علمتنى الشرمطه ورمتنى فى طريقه وخلتنى امثل الحب عليه بعد مفتحتنى وخلتنى اتجوزة وننصب عليه هو انت كنت كرهو اوى كدة ياايمن.....

ايمن... 🤔🤔بصرحه كنت بحقد عليه ومصحبه مصلحه وقولت انا وانتى اولى بفلوسه بس بعد مقفشنى بنيكك وسكت كبر فى نظرى وبعد موقفه معيه لما اتفشخت من احمم
وخدنى المستشفى وفضل جمبى حبيته بس مصلحتى اولى وابيع كسمى علشنها ههههه

نورة.... 😲🤨🤨طب وبعدين مش هنخلص منه بقى اخوة غار فى دهيه من طريقنا لسه مراد بحط ليه السم ولا عمل مفعول معه بلعكس دة اخر مرة فشخنا انا وانتى ياايمن...

ايمن.... كسمك مهو طور هو حد قدر عليه بس خصارة يموت زبه يجنن يالبوة متيجى اقيس لكسك الحرارة كدة واديله معلقه دوا ابيض يريحه يابت ااااف زبى وقف يامتناكه

نورة.... هههههه انت عوز الى يديك دوا ويدينى ياخول عوزين ندور على بديل لمراد ااااف

وهجمت عليه نورة وزقته على ضهرة وقعدت تبوس فيه وتاكل شفيفه وتمص لسانه وايمن قلبها تحته وقطع ليها القميص ومسك زبه ودخله كسها على الناشف ونورة صرخت

نورة... ااااااه يابن المتناكه مبلتوش ليه كسى اتشرم ياعلق كنت هاته امصه شويه الاول ...

ايمن... كسمك يابنت المومس مزاجى كدة ياعلقه اعمل الى انا عوزة انتى كلبه لزبى وبس

نورة... طبعا يابيبى انا كلبتك انت وبس ومحبتش حد قدك وعمرى لك وانا وجسمى ومالى كله تحت امرك بعد منخلص من مراد نتجوز يابيبى ونخلف عوزة الطفل منك انت احمد كان غلطه وبندم عليها لحد دلوقتى ومش طيقاة ولا طيقه العرص ابوة اااااف زبك يجنن اااااف اامممممم افشخ كسى كمان ادبه متخلهوش يتناك من غيرك اااااااااف كسى ولع

ايمن... يابنت المتناكه كسك ولع زبى اهدى شويه ياشرموطه عوز انيك شويك مش عوز انزل دلوقتى اااااف اححححح اممممم يابنت الجزمه مش قادر هنزل اااااف بنزل فى كسك

نورة... اااااه لبنك سخن يادكرى وسيدى انت انا حسه انى هحمل المرادى منك ياايمن

ايمن... ياريت ياقلب ايمن بجد عوز اخلف منك باى طريقه ونعوض الى راح مننا ياقلبى

فجاة دخل مراد من برة ولقاهم بيتكلمو وزب ايمن فى كسها وراكب عليها شفهم ودخل.....ايمن.... هو ماله لسه زعلان منك تعالى راضيه بكلمه مش عوزينه يشك فى حاجه لحد منخلص منه تعالى زى محنا كدة وخليه ينيكك علشان يهدة بس مينزلش فى كسك

نورة..... ماشى ياايمن بس فلوسى ولا جنيه هيخدة منى ولو مش عجبه يتفلق..

دخلو لقيوا مراد محضر شنطه واخد فيها كل هدومه ومغير وبيلبس الجزمه وبص ليهم

مراد.. ادى مفتاح شقتك يانورة هانم مبروك عليكى المال والشركه والارض والشقه كمان انا خارج بهدومى بس ومش راجع تانى هنا وورقتك هتوصلك على هنا كمان يومين ازن كدة ممكن تتجوزى ايمن او اى حد يعجبك وانا هبدا حياتى من جديد من الصفر سلام عليكم

ايمن... مراد انت مجنون حد يسيب بيته اناضيف هنا وانت عارف انا مقدرش استغنه عنك

نورة... يامراد انا اسفه مقصدش بس اخوك خاين وميستهلش تضيع فلوسك وفلوسى عليه

مراد.. تقصدى فلوسك انتى حضرتك وبعدين ايمن اهو صحبى واعز صاحب ليا خنى معكى
وانتى خنتينى معه ومع زلك سمحتكم وبقيت معرص ليكم ووفقت تحملى منه واكتب ابنه باسمى علشان بحبكم انتى وهو يبقه اخويه مش هسمحه زيكم دة اخويه وكنت ناوى اضمه معنا يتمتع لكن انا محبتش اعمل كدة علشان ايمن رافض واحترمت قرارة سبونى

ايمن... لا مش هنسيبك تمشى يامراد نورة اعتزرت ليك خلاص بقى مش هينفع تسيب بيتك وانا باجى هنا على حسك انت وبعدين هتروح فين يامراد وهتقول لعمى ايه طلقتها

نورة... خلاص يامراد الى انت عوزة هدهولك هكتب شيك وخدة اصرفه بكرة وروق بقى

ايمن.... ايوة كدة روق بقى هى اول مرة تتخانقوا يعنى منتوا يامه صدعتونى ياعم هههه
وبعدين تمشى وتسبنى كدة طيزى وجعانى اهون عليك محتاج زبك يامراد اوى ياصحبى

قام ايمن يقلع مراد هدومه ونورة خدت الشنطه ورجعت الهدوم مكنها ونزلت تمص زب مراد وايمن قلعه ملك زيهم ونزل لتحت يلحس رجلين مراد ويبوسهم ويمص صوابع رجليه ونورة مستغربه اول مرة ايمن يعمل كدة لكن قالت شوهته متحكمه فيه وكملت مص زب مراد وايمن عمال يبوس فى رجليه ويطلع لحد فوق وياخد شفيفه يمصهم ولسانه وينزل يخد زب مراد من نورة ويمص فيه ونورة تلحس بيوضه ونرة نامت على ضهرها وايمن دخل زبه فى كسها ومراد دخل زبك فى طيز ايمن وفضلم ينيكو بعض كدة شويه وبعدين مراد نيم نورة جمب ايمن ودخل زبه فى كسها جامد ونورة برقت وصرخت جامد...

مراد... اكتمى يابنت الزنيه مش عوزة تتناكى انا هنيكك انت والخول عشيقك دة هخليكم متعرفوش تمشوا لمدة شهر يامتناكين ااااف كسك بقه نار ليه يالبوة متمتعه خدى يامتناكه

نورة... ااااااف براحه يامراد زبك واصل الرحم هتموتنى يامراددددد ااااااف كسى هموت

مراد.. مفيش لبوة زنيه شرموطه رخيصه بتموت من الزب يالبوة انتى كلبه لزبى انتى وهو

ايمن.... براحه عليها يامراد ومتنزلش فى كسها ارجوك علشان تحمل منى...

مراد.... اخرس ياكلب ومتتكلمش الى بامرى ياخول فهم دورك جاى هفشك ميتين امك..
وانتى يازنيه يارخيصه خدى ااااف وحسنى كسك الى ايمن بينكه ليل ونهار وسيب الشغل
تعالى فلقسى عوز انيك طيزك يارخيصه اااااااف طزك نار هى كمان يالبوة ااااف امممم مش قادى هنزل فى طيزك يابنت البوة خدى لبنى كله فى طيزك النجسه يانجسه اااااف

نورة اترمت بعد مطلع زبه من طزها ومسك ايمن واداله قلمين وقع على الارض وشاله ونيمه راسه على الارض وطيزة فوق ومراد واقف وحط رجله على وش ايمن ودخل زبه جامد وايمن بيصرخ من حجم زبهه ومش عارف يطلع صوت من رجل مراد على بقى

مراد... خد يامتناك يابنت المتناكين عوز زبى اهو هحرمك تتناك لمدة شهر طيزك تجنن ياخول انت هتكون مراتى التانيه فهم وخدامى بوس رجل سيدك وانا بنيكك ياكلب يانجس ياعلق خد زبى كله اياك حد ينكك غيرى فهم اااااه طزك ديقه على زبى ناااااا ياكسمك مش قادر هنزل تانى ياخول ااااف خد كل لبنى فى طيزك ياعلق يامتناك ااااااف

ونزل مراد لبنه لتانى مرة فى طيز ايمن الى سكت مش قادر يتحرك فعلا ومراد شاله جمب نورة ونزل فيهم ضرب بلحزام والاتنين يصرخوا جامر ومحدش قادر يتحرك ولا قدرين يعملو حاجه وفضل يضرب لحد طزهم محمرت وبعدها نزل على كس نورة ضرب وبززها

مراد.. انا هوريكم النيك على اصوله هخليكم عبيد زبى انتى وهو ومش هتقولو الى حاضر ياسيدى ياكلاب وبعديد دخل زبه تانى فى طيز ايمن وبقه يصرخ مش قادر يستحمل وبيعيط وطلعله ويدخله فى كس نورة الى بقت تبوس رجله علشان يبطل نيك فيهم..

ايمن... كفايه يامراد انا كدة هموت هفضل شهرين متنكش لحد طيزى متلم ااااااه يامراد
انت جرالك ايه مكنت بتنيك برمنسيه ايه الى خلاك سادى ااااااه كفايه كفاييييه هموت

مراد.. اتناك وانت ساكت ياخول انا سيدك وسيد اهلك هفشخ كسمك كل وقت اشفك فيه

نورة... لا كافيه كسى وطيزى افشخوا انت بتنتقم يامراد مش بتيك سبنى اريح شويه

مراد... كسمك يامتناكه هفشخ كسمك انتى كمان يلا البن هينزل ياكلاب عوز انزل فى بقك وبقه افتحوا ياولا الكللابب بنزل لبنى خد يامتناك اشرب لبن سيدك وانتى خدى اشربى لبنى

ايمن... 😓😓😓حرام عليك بجد يامراد انت فشختنا خلاص جرلك ايه بس...

نورة.. انت بتنتقم منى يامراد علشان زعلتك طب ايمن مزعلكش فى حاجه دة كان زعلان علشانك وزعقلى وبهدنى بسببك 🤔نفسى اعرف بتجيب البن دة كله منين..

ايمن.. 🤨🤨🤨صح انت نزلت فى بقى وانا شربت وطلعته ونزلت فى بق نور ايه طور

مراد... 😅😅😅😅هتنق عليا يامتناك انت وهى انا شهوتى عاليه ولبنى كتير ومدرتش بنفسى وانا معكم ونسيت نفسى بجد اسف ياايمن واسف يانورة مكنتش حاسس بعمل ايه هو مفيش اكل ولا ايه اخخخخ احاااا جعان هتقوموا تعملو اكل ولا اكمل نيك فيكم تانى

ايمن ونورة... 😲😲😲😲😲😳😳😳😳😳لا هنعمل اكل معدناش قدرين نتناك تانى

مراد... 😅😅😅😅😅اجى اسعدكم وناكل وناخد شور مع بعض ايه رايكم...

ايمن... لا ياعم انا هخد لوحدى مش ضمنك انا طيزى باظط وزبى مبقاش بيقف هو كمان

نورة.... وانا طيزى وكسى قدمهم شهر على متناك تانى كدة حرمتنى اتناك من ايمن شهر

خلصو اكل وايمن ونورة ناموا من غير ميخدو شور ومراد بيضحك عليهم وخد دش وروح

عند فيروز واحمد فى الشقه.....

فيروز.... احمد حبيبي تعاله سعدنى نعمل الاكل بابا زمانه جاى ياقلبي.....

احمد... 🤨🤨يسلام وانتى ياماما عرفتى منين بقى ان بابا جاى النهاردة..

فيروز... ههههههه يواد بطل لامدة وتعاله سعدنى هو اتصل وقال جاى النهاردة يافالح..

احمد... 😅😅😅ماشى ياماما عوزانى اعمل ايه وانا هعمل ياست الكل انتى 💋💋

مراد.. 😲😲😲خيانه زوجتى مع ابنى بيبسها انا كمان لازم ابوسها وابوسه😅😅😅

فيروز.... خضتنى يامراد مش كنت بتقولى قدامك ساعه كدة تخضنى..

احمد.. ياماما انتى مش عرفه مقلب بابا هو كدة ديما يحب يعمل مقلب فيا..

مراد... حبيب بابا وقلب بابا من جوة تعاله فى حضنى وحشتنى اوى ياحمد 💋💋💋

فيروز... 🥺🥺🥺مالك يامراد شكلك مهموم فى ايه انت كويس خش غير وخد دش على مجهز الاكل انا واحمد وناكل مع بعض واعمل حسابك هتبات معيه انت وحشنى😊😊

مراد... حاضر ياحبيبتي بس اشبع من حضن احمد واشم ريحته وحشنى اوى حضنه..

قام مراد وخد دش وفاق شويه وفيروز واحمد حضروا الاكل وقعدو ياكلوا مع بعض..

مراد... قولى يااحمد وبصرحه كدة انت مش عوز تشوف امك نورة وتقعد مها يومين..

احمد... 🥺🥺🥺انت زهقت منى يابابا عوزنى امشى عند ماما لا مش عوز اشفها ولا اعرفها بعد الى شوفته بعينى انا مع ماما هنا ومستنى اخويه العب معه....

فيروز... ياقلب ماما انت فى قلبى من جوة وابنى انا كمان ومفيش حد هيجبرك تروح حتى لو حكمت اخدك واعيش انا وانت لوحدنا متخفش ياقلبى..

مراد... انتم هبل و**** انا مقصدش انا سال يااحمد لانى خايف انتقم منها ترجع ترعل

احمد... مش زعلان يابابا هى غلطت وتستحق العقاب انا اماما اهى قدامى مليش ام تانيه

مراد.. 😅😅😅طلع لابوك يااحمد بظبط عوز اشرب شاى من ايدك ياقلب بابا ممكن

احمد... 🤨🤨🤔🤔هو ممكن مع انى عارف بتوزعنى بس يلا ماما هتحكيلى ههههه

فيروز... مالك بقى وعملت ايه مع البوة وعشقها احكيلى ولسه بتحط ليك السم صح

مراد.. ايوة بتحطه فى الشاى والعصير والاكل هحكيلك الى هحصل............ دة الى حصل

فى شقه بابا وماما......

بابا.... شفتى مراد قلبه طيب ازى دفع القرود الى على اخوة وحلفنا منقولش ليه حاجه

ماما... تربيتى مراد طول عمرة راجل وقلبه ابيض وبيسامح بس لسه مسمحش ادهم..

بابا... هو لو مسمحش ادهم كان راح ودفع كل حاجه عليه وخلص الموضوع هو شايل منه بس لكن عمرة ميكرة اخوة دول لحم بعض صحيص ادهم خانه وغلط بس اخوات بعض

ماما... عوزين نحاول نصلحهم على بعض انا مش هرتاح الى وولادى مصلحين بعض..

بابا.... اكيد هو مراد قالك هيطع الساعه كام من الحبس قومى جهزى لقمه ليه زمانه جاى

فى الحبس عند ادهم.......

ادهم قاعد مع المسجين وجاله العسكرى وقاله فى زيارة ليه وراح يشوف مين واول مدخل لقى سيد لبس شيك ومعه محامى وقاعد وادهم استغرب وكان خايف ليكون حصل حاجه لابوة واما وسلم عليهم وهو قلقان اوى وعرقان وجسمه بيترعش خايف من صدمه فيهم

ادهم... سيد اخبارك ايه ومين حضرته انت اول مرة اشوفك من بعد متسجنت هنا خير

سيد... خير ياستاز ادهم ولا هتعبرنى فى مقام اخوك واكلمك بدون القاب...

ادهم.... انت اهبل ياسيد انت صاحب اخويه وانا اتولت لقتكم اخوات وانت اخويه....

سيد.... بص ياادهم طول عمرك وانت مبتحبنيش لا انا ولا مراد وجيه الوقت الى تعرف كل حاجه مين حبيبك ومين عدوك اطمن الاول بابا وماما بخير وومراد كمان بخير...

ادهم.... احمد ابن اخويه حصله حاجه انطق اتكلم انا كنت حاسس جيتك دى فيه حاجه

سيد... ياعم اسمعنى بقى احمد كويس زى الفل كلهم تمام لكن انا هنا علشان اقولك كل الى عليك اندفع خلاص والمحامى جى يخلص اجرات خروجك من هنا اخوك سدد كل ديونك
وساعه وهتخرج من هنا وعمى منتظرك فى البيت بس مراد لسه مش مسمحك استازن انا

ادهم.... ايه😳😳😳😳هخرج واخويه سدد كل حاجه بعد خيانتى ليه انت يامراد 🥺🥺
وفعلا المحامى خلص كل الاجرات وطلع ادهم بعد شهرين من الحبس والقواضى الى كانت معموله ليه ولقى بدله مقاسه وجزمه وطقم كامل وعربيه خدته على البيت وجاى يحاسب السواق قاله الحساب متفوع يابشا من امبارح والعربيه تحت حسابك لحد متطلع وتجيبك

ادهم... 🤔🤔استغرب مفيش حد يعمل كدة غير مراد ودخل وضرب الجرس وامه فتحت ليه وخدته فى حضنها وابوة كمان مرحش الشركه كان منتظرة وادهم باس رجل ابوة وامه

بابا.. حمد**** بالسلامه يابنى نورت بيتك من تانى درس واكيد اتعلمت منه....

ماما... وحشنى اوى ياادهم البيت كان ضلمه من غركم خش الاكل جاهز ناكل وبعدين نتكلم انتى وحشنى اوى انا مش مصدقه انك طلعت ورجعت فى حضنى 😭😭😭

ادهم... ايه ياماما منا اهو معكى بتعيطى ليه بس المهم انكم سمحتونى من قلبكم...

بابا... مسمحينك يابنى انا وامك بس نفسنا نصالح اخوك ويسمحك هو كمان ياادهم

ادهم.... هيحصل يابابا انا هروح ابوس رجله وايدة علشان يسمحنى مراد اخويه الكبير واحن واحد بعد كل الى عملته معه سدد ديونى وطلعنى من السجن وكمان اجرة عربيه
ليا وجبلى الطقم دة وكل دة ومبوسى رجله انا لازم اخليه يسمحنى انا جعان😅😅..

عند مراد وفيروز........

احمد... بابا انا رايح مع صحابى هنخرج برة نتفسح شويه وهرجع بليل خد رحتك 😉

مراد... 🤨🤨ماشى يابشا متتاخرش لانى ممكن اخرج ماشى علشان متسبش ماما

فيروز... مراد هو احمد رايح فين وازى تسيبه يمشى لوحدة....

مراد... هو احمد صغير الواد بيفهم عوز يفضى الجو لينا تعالى زبى عوز كسك فى كلمتين

فيروز... 😅😅😅سفل شكلى هقطعه ليك يامراد....

مراد... 😳😳😳ليه بس كدة دة عوز كسك يقوله كلمتين يامفتريه تعالى بقى

فيروز.... مراد براحه على الحمل ابنك بيتعبنى بيرفس جامد اى طلع ليك شقى..

مراد... مهو لازم يطلع ليه ياحببتى ويطلع ليكى وهو هيستحمل ابوه لحد زبى بيقول الكلمتين لكسك امممممم 💋💋💋💋بحبك ياعمرى يااجمل هديه بحبك ❤امممم

مراد قلع فيروز وقلع هو كمان ونزل على بززها لحس برمنسيه وكل ميلحس حته يبوسها
ويرجع يعض الحلمات براحه وبيحسس بايدة على بطن فيروز بحنيه وحاسس بخبط ابنه وكان فرحان ويرجع يبوس شفيفها وتاهوا فى بوسه رمنسيه طولت جامد لحد شهقوا وكانوا بيخد نفسهم ومراد مسك ايد فيروز يبوس فيها ويرجع ياخد صوابع رجليها يمص فيهم ويلحس رجليها لحد مطلع على كسها لحس ودخل لسانه جوة كسها وفيروز هايجه ومسكت زب مراد تلحسه وتمص فيه وترجع تمص البيوض جامد والاتنين كانوا اخر متعه

مراد... ااااف مش قادر ياقلبى عوز ادخل زبى فى كسك عوز امتعك وامتع نفسى ياقلبي

فيروز... دخل ياعمرى ونكنى مشتاقه ليك ولزبك انت الوحيد الى اتمنيته ليا وبس...

مراد.... مسك شفيفها بشفيفه بوس وايدة التانيه مسكه زبه ودخله براحه علشان الحمل
وفضل يدخل حته حته لحد مدخل كله مفضلش غير البيوض وبقه يطلع ويدخل ااااااف

فيروز.... ااااااه اممممم ايوة بحب فيك الطيبه وحنيتك عليا يامراد نكنى شبعنى منك

مراد.... انا كلى ليكى انتى ياقلبى ولمتعتك انا مليش غيرك انتى ياغاليه انتى ياحياتى
اااااف كسك امتع كس فى الدنيا كلها اااااه انا محدش متعنى زيك ابدا يافيروز قلبى...

فيروز... ولا انا شوفت حنيه ولا متعه الى منك انت يانور عينى بحبك اااااف ايوة زبك دخل لرحم حاسب يامراد علشان الحمل ياقلبى مش قدرة يامراد زبك ملينى اوى....

مراد... اسف يانور عينى مختش بالى اسف خلاص اهو شويه وهنزل محبش اتعبك ابدا
ااااف انا كفايه عليا الشويه دول اجمل متعه عندى هنزل ياقلبى فى كسك خلاص اااااف

فيروز.... اااااه اخيرا نزلت يابيبى اسفه بجد يامراد الحمل تعبنى مطلعوش سيبه يصفى

مراد.... 😅😅😅😅مطلعوش وكنتى بتتاسفى يالهوى منك هسيبه لحد متقولى شيله

خلصو النيكه الرمنسيه ومراد بيقوم لكن فيروز مسكت فيه وراحت مسكه زبه وبتمص فيه

مراد... 🤨🤨🤨انتى مش تعبانه يابنتى وكسك مش مستحمل علشان الحمل بتهيجينى ليه تانى مكفايه بلاش تهيجينى هتتعبى يافيروز منى صدقينى بلاش ياقلبى وكفايه

فيروز... انت لسه مشبعتش يامراد نيك بقى ونزلهم هشرب لبنك يلا علشان ترتاح..

مراد. هاج من كلامه ومشكها من شعرها ودخل زبه لاخرة وهى مكنتش عرفه تاخد نفسها
ويطلعه ويدخله ويحط البيوض فى بقها ويرجع يدخل زبه وفضل كدة لحد منزل وشربت البن كله مسبتش حاجه ونضفت زيه ودخله يخدوا شور ومراد هاج على جسمها تحت المياة ونكها تانى زبين فى طزها وفى كسها وطلعم كلم وسابوا اكل لااحمد لما يرجع..

نرجع عند نورة وايمن فى شقه مراد.....

ايمن... 🤕🤕ااه انا تعبان يانورة مراد فشخنى جامد مش قادر بجد لازم نخلص منه بجد

نورة...😰😰😰منا قولتلك نقتله انت رفض والسم لسه مفعوله بياخد وقت اعمل ايه اااااه كسى وطيزى هموت ياايمن منك لله يامراد احنا لازم نخلص منه فهم لازم..

مراد... كان قاعد مع فيروز واحمد رجع وسمع كل حاجه هو واحمد وفيروز...

مراد.. اسمعونى كويس ونفزو الى هقولكوا عليه ماشى وانت يااحمد عوزك..احمد.. نعم يابابا الى هتقولى عليه هعمله حتى لو صعب عليه انا زى مقولت يابابا انا راجل

مراد... 😅😅😅واحسن راجل كمان ياقلب بابا انت مطلوب منك حاجه صغيرة وانتى يافيروز مطوب منك............. فهمتى هتعملى ايه انا واسق فيكى وفيه انتى لايمكن تخونى
حبى ليكى لانك اطهر وانضف انسانه فى عيونى وقلبى وهديه **** بعتهالى تعوضنى.....

فيروز... مالك ياقلبى دى حاجه بسيطه هعملها علشان خطرك بس هههههههه يلا ننام بقى

عند بابا وماما وادهم ........

بابا..... هههههه يسلام اخيرا البيت نور بيكم يابنى انت واخوك يسلام انا كدة مرتاح

ادهم.... البيت منور بيكم وبمراد يابابا بس يرضه عنى ويسمحنى انا هروح ليه واصلحه

ماما.. ياريت يابنى ومتزعلش منه لو حصل منه حاجه ولا اتعصب عليك اخوك الكبير

ادهم.. ياماما لو ضربنى بالجزمه مش هتكلم لانه ليه حق انا هروح لمراد واصلحه بنفسى

بابا... انا هروح معك انا وماما علشان نهدى الجو بنكم يابنى ومتزعلش منه ياادهم...

ادهم.... هروح لوحدى يابابا دة اخويه مهمه عمل يلا هكل معكم واروح ليه شقته......

ادهم بعد مكل وشرب الشاى بابا اداله ورقه وقاله دى عنوان مراد متروح على شقته القديمه لان نورة هناك ومش هتعرف تكلم اخوك قدمها ومراد هيفتكر الى كان بنكم...

ادهم... 😲😲🤔🤔استغرب هو مراد ليه شقه تانيه يابابا غير شقته مع الزفت نورة...

بابا... 😅😅😅😅ومتجوز كمان واحدة قمر كنت هخطبها ليك بس طلع النمس متجوها من ورانا ومن ورة مراته نورة واحم عايش معها وترك امه مش طايق يشفها من بعد احممم

ادهم... 😓😓😓فهمت يابابا احمد من بعد مشفها معيه والخوف يكون كرهنى انا كمان 🥺🥺🥺بس ازى يكرهنى وهو الى حاش مراد عنى وقف ليه ومنعه يغتصبنى مش ممكن يكرهنى انا حاسس احمد كان بيحبنى اكتر من ابوة انا لازم افهمه انى كنت ضحيه وارجعه
لحضنى تانى حضن عمه الى هيعوضه بابا هى مين الى مراد اتجوزها متخبيش عليا.....

ماما... 😳😳😳خلاص ياادهم ملكش نصيب فيها يابنى مش عوزاك تزعل مع اخوك تانى

بابا... مراد اتجوز فيروز ياادهم لانها كانت بتحبه من صغرة وهو اتجوز نورة عرفت كدة....

ادهم.... 😅😅😅😅بجد اخيرا يخربيتك يامراد البت كانت هتموت عليه برافوا عليك

بابا.. 🤨🤨🤨انت مش زعلان ياادهم بعد معرفت انى انا وماما كنا هنخطبها ونجوزها ليك بس حصل الزعل والمشاكل بنا بجد يبنى مش زعلان....

ادهم.... لا يابابا انا من زمان عارف بحب فيروز لمراد وهو نورة كانت مسيطرة عليه حتى انا كنت بغلس عليه وافضل اديقه واتكلم عليها علشان كنت عوزة يسبها ويحس بفيروز لانها حكتلى بحبها ليه وهو مكنش بيشوف غير نورة حمار بس دلوقتى طلع نمس هههه

مراد صحى من النوم ولقى فيروز محضرر الاكل لااحمد وقام غسل وشه واخد شور ولبس

احمد... صباح الورد يابابا ايه مفش بتصبح ليه علينا انا وماما....

مراد.... زعلان منكم صحيتم ونستونى انا متعود يااستاز احمد انك تخش تصحينى واخد منك حضن وبوسه بتاعت الصبح لكن ماما فيروز نستك بابا ونسيتنى هى كمان 😓😓😓

احمد... 😊😊😊ياخبر يابابا هو انا اقدر اسف ياحبيبى 💋💋💋خلاص كدة مصتلحين

مراد... ايوة انا وانت بس لكن فيروز لسه زعلان منها هى كمان قامت ونسيتنى......

فيروز... يالهوى على دلعك يامراد انت عارف ان احمد اهم منك ومن نفسى يارجل 💋💋
تمام كدة هههههه احب دلعك ياحبيبى خلاص كدة ناكل بقى علشان تلحق شغلك......

خلصوا الاكل ومراد راح شغله وفيروز واحمد فى الشقه قعدين مع بعض واحمد قام يعمل حاجه يشربوها وفيروز قامت تسعدة وكانت حاسه بحنيه احمد عليها وهو كمان حاسس بحبها ليه وكل شويه يبوس ايدها وهى تطبطب عليه وتلعب فى شعرة وقعدو يتفرجو على فيلم واحمد نايم على رجلها وفيروز بتلعب فى شعرة وحسه انه ابنها فعلا.....

اخر النهار ادهم راح لمراد شقته وخبط على الباب وكان خايف ومحرب من مراد جدا ولكن قال انا غلط ولازم استحمل الى هيعمله فيا وفيروز فتحت الباب لقيت ادهم ابتسمت له

فيروز... ادهم اتفضل واقف ليه على الباب دة بيت اخوك واختك اتفضل ياادهم...

ادهم.... 😔😔😔😔متشكر يافيروز انا اسف انى جيت من غير معاد ومراد مش هنا

فيروز... انت بتقول ايه ياادهم دة بيتك زى مراد وانت اخويه وانا عرفه ان الشطانه ضحكت عليك وكلنا بنغلط ياادهم وانا عرفه انك مكنتش تقصد تخون اخوك لكن شطان دخل بنكم وانت شاب وعادى غلط بس الوم مش عليك لوحدك ها تشرب ايه بقى

ادهم.. مش مهم ياغليه كفايه مقبلتك ليه انا بس خايف من مراد بصرحه 😓😓😓😓

احمد.... لا لازم تشرب حاجه ياعمى انت فى بيتك ميصحش وانا هشرب معاك....

ادهم.... احمد سمحنى يابنى و**** مكنت اقصد ازعلك منى وجميلك على راسى انك حمتنى من ابوك الى كان 😔😔😔احمم احمد سمحتنى يابنى انا اسف 😪😪😪😪...

احمد.... عمى اوعه تبكى تانى انت عمى ومهما تعمل مش زعلان منك ومسمحك......

فيروز راحت تعمل حاجه يشربوها وادهم اخد احمد فى حضنه جامد ومتبت عليه وبيبكى
ندمان على كل الى حصل منه انه خان اخوة وضيعه منه وان زعل ابن اخوة واهان ابوة قدامه وقال عليه معرق لااحمد وفضل يبكى واحمد بيمسح دموعه....

فيروز.... 😮😮😮مالك ياادهم انت ولا الى ميت ليك حد متكبرش المضوع واشرب المون

ادهم... 😪😪متشكرا يامرات اخويه نفسى اخويه يسمحنى هو كمان زى احمد مسامحنى

فيروز... 😂😂😂ياعم مراد مسمحك من زمان وعلشان تعرف انه مسمحك هيسمى المولود على اسمك ادهم وصدقنى هو الى قالى كدة وكل الى حصلك دة قرصت ودن منه

ادهم.... 🥺🥺🥺🥺بجد يعنى هو مسمحن........

مراد.... طبعا ياخول مسمحك لانك ابنى واخويه الصغير والاب اوالاخر الكبير لازم يسامح
تعاله فى حضنى ياعلق وحشتنى اوى وجرى مراد خد اخوة فى حضنه جامد واحمد معهم

فيروز.... كدة بقى هحضر الاكل وخلى بالك هتبات اليله معنا نسهر للصبح.......

ادهم.... ابات ماشى بس مع احمد مش معاكم ياختى انتى وهو حضن احمد وحشنى..

مراد... ولا اوعه تلمس الواد احسن رقبتك المراد هتطير ماشى 😂😂😂😂

ادهم... انت علق يامراد دة ابنى حته منى اغله منك عندى و**** كنت شارب يامراد سعتها

مراد.... عارف ياحبيبى وعلشان كدة بهظر معاك انا عمرى مكنت اتوقع ان احمد يقف ليا وينقزق منى بعد مكنت هغتصبك بسببه وكبر فى نظرى على قد مهو *** المهم اتصل وطمن بابا وماما ولو عوزين يجوا ماشى وبعد الاكل عوزك فى موضوع هحكيلك عليه

عند ايمن ونورة فى شقه مراد.....

ايمن..... نورة انا جبتلك سم انضف من بتاعك ومفعوله بيشتغل بعد ساعه تحولى بعد ميشرب تخرجيه ماشى علشان لو مات يكون لوحدة فهمه..

نورة... تمام انا هخدة ونخرج فى اى حته وانت معنا وانت تخدة باى حجه وانا احط السم

ايمن.... وبعد ميشرب هستازن واسبكم وانتى استازنى انك ريحه تشترى حاجه ورجعه

نورة... تمام كدة خلينا نخلص منه زى مخلصنا من اخوة واتسجن عشر سنين ههههههه

ايمن.... متيجى نحتفل بلمنسبه دى كسك وحشنى اوى وطيزك ولالسه تعبانه ياقلبي...

نورة... انا لسه مفشوخه بس يلا كسى محتاج يتناك وعوز لبن يابيبى ااااف يلا نكنى

ايمن قلع ملط وقلع نورة وهى بتمص زبه ومش بيقف حاولت مرة واتنين مفيش فايدة وايمن كان هيتجنن زبه مبقاش يقف خالص ليه ونورة بتحاول وتحاول مفيش فايدة

نورة... مالك ياسبعى مبقاش بيقف ليه اتصل اجبلك مراد ينكنها علشان يقف هههههه

ايمن... اتلمى يالبوة انتى عرفه انى كنت بفشخك وبتصرخى تحتى 😡😡😡😡

نورة... طب تعاله نروح نكشف ونشوف مالك يااسد زبك مات ولا ايه الحكايه....

ايمن... يابنت 🐕الكلب ياشرموطه انا يتقالى كدة 💥💥💥💥💥كسمك يالبوة اخخخ

مراد وادهم بيتفرجوا وسمعين كل حاجه وادهم كان مستغرب جدا ان مراد مركب كمرات

ادهم..... هتعمل ايه دول هيقتلوك يااخويه وممكن يسموك بلغ البوليس انت معاك دليل عليهم يوديهم فى داهيه وحبل المشنقه اوعه تروح تشرب حاجه عندها دى شطان..

مراد... خايف عليا ياادهم متخفش انا هخد حقى الاول وبعدها اسلمهم للبوليس اسمع ياادهم انت هتعمل............. فهمت 😂هتعمل ايه وانت يااحمد عرفت الى هتعمله وانتى ياحبيبي عرفه هتعملى ايه طبعا هنبتدى من بكرة ازن كل واحد عرف هيعمل ايه....

فيروز وادهم واحمد...كلهم عرفنا هنعمل ايه يامعلم مراد ههههههههه......

مراد اتصل على الجوكر وقاله ابعتلى المطلوب حلا ونفز الى طلبته منك واستعد الحساب قرب علشان لازم ناخد حقنا منهم وخليك جاهز وقت مقولك نفز تنفز يلا سلام...

ادهم.... مين الجوكر دة وايه المطلوب انت زعيم عصابه بقى ههههههه...

مراد.... بكرة هتفهم كل حاجه ياادهم متخفش كله فى مصلحتنا صدقنى بس نفز المطلوب

شويه وجرس الباب ضرب ومراد راح فتح واستلم ظرف كبير وفتحه وضحك....

ادهم.... خير يااخويه ضحكنا معاك خير.....

مراد... بص ياحبيب اخوك دة ظرف بتاعك هتنفز الى فيه كله ماشى بالحرف...
وانتى يافيروز ظرفك اهو فى كل المطلوب منك وانت يااحمد زيهم مش عوز تاخير من حد بكرة الصبح هنبدى ماشى احمد الاول وبعيد انت وفيروز كل واحد يعرف دورة
ودلوقتى نتعشه ونام هههههه مفهوم....

ادهم... ايوة ياعم 😉😉😉نام واتهنا وانا هنام فى حضن ابنى حبيبى....

كلو وخلصوا وفيروز راحت تغسل الاطباق ودخل ادهم يسعدها ومراد بيضحك عليهم واحمد عمل الشاى ومراد دخل مع فيروز وادهم مع احمد ونامو لحد الصبح.....

فى شقه مراد ونورة......

ايمن... صحى بعد مضرب نورة جامد من غيرة منها وصبح عليها وهى مردتش عليه..
وقام خد دش وهو متعصب ونزل راح الشركه لانه شغال عند مراد فى شركته...

ونورة... خدت دش بعد مفضلت تلعب فى كسها لحد منزلت وارتاحت وخدت دش وطلعت وقعدة بتفطر لقيت احمد دخل عليها وقعد جمبها وهى مستغربه بروده معها..

نورة... بتبصلى كدة ليه يااحمد انا عرفه انك مش طيقنى بعد مشفتنى مع ايمن وادهم
بس انا كنت تعبانه وابوك مقصر معيه انت مش هتفهم الى بقوله لانك صغير يااحمد..

احمد... ماما انتى حرة انا جاى لانك وحشانى وعوز اخرج اتفسح معكى ممكن...نورة... انت بجد عوز نتفسح معيه يااحمد حاضر هغير وننزل نتفسح مع بعض ثوانى وجايه انا مش مصدقه وعرفت تيجى لوحدك ولا بابا الى جابك....

احمد... بابا الى جابنى لانى انا الى طلبت منه نتفسح مع بعض وهو جبنى هنا...

مراد.... قاعد فى مكتبه وطلب ايمن يروحله وفعلا جاله ايمن ودخل وقعد معه....

ايمن..... نعم يامراد طلبتنى ليه خير ياصحبى فى حاجه مش مظبوطه ولا ايه طمنى

مراد.... مالك يابنى متعصب ليه شكلك تعبان اسمع نورة بتتفسح هى واحمد روح لهم روق وشم هوا وتعاله تكون بقيت كويس وخد الحبايه دى وعيش ياصحبى دى مستوردة توقف الميت بس متعملش حاجه قدام احمد كافيه ابوة ديوث ومعرص ليكم ماشى ياعم....

ايمن.... مش عرف اقولك ايه يامراد ديما انت الى حاسس بيه ومن غيرك كنت هعمل ايه

مراد... انت اخويه ياايمن يلا روح عيش اجمل ليله يمكن تحمل المرادى يااسد وانا مش هجى ليكم ياعم انا زعلان من نفسى بعد الى حصل منى ليكم بجد زعلان من نفسى

ايمن.... يااااه انت لسه فاكر يامراد طب انا عوزك تجنا بليل وتنكنى دتانى بس براحه هههه

راح ايمن لنورة وفعلا لقاها مع احمد وارح سلم عليهم واحمد هزر معه وقدو اليوم مع بعض

احمد.... ماما انا عوز امشى بقى عشان بابا واسبكم برحتكم خلى بالك من ماما ياعموا ايمن

ايمن... فى عنيا ياقلب عموا ايمن انا سعيد اننا بقينا صحاب ياقلبى خد نمرتى اهى.......

نورة.... احمد هو انت بتنام مع مين وبابا بينام فين معاك ولا عند جدك وانت معه....

احمد... انا مع طنط فيروس خطيبه عموا ادهم لحد ميخرج من السجن ويتجوزوا وبابا بينام مع جدى وبيكلمنى يطمن عليا وجبلى التلفون دة ليا علشان يكلمنى عليه....

نورة.. فيروز لسه خطيبته ادهم مجونه دى ولا ايه فى واحد تستنه عشر سنين هههههه
طب تعاله نوصلك انا وعمك ايمن لحد بيت فيروز هانم يلا ياايمن......

ايمن ركب عربيته ونورة معه واحمد وساق بيهم لحد بيت فيروز الجديد لانهم مكنوش يعرفه وكانو مفكرين البيت القديم لكن احمد قلهم انها بعتوا واشترت شقه جديدة
ونزل احمد بعد **** عليهم كانوا بعد المغرب لانهم طول اليوم من الصبح برة لحد المغرب
واحمد نزل وهمه مروحين علشان يعيشوا ليله متعه واحمد اتصل بمراد بسرعه..

احمد... بابا كله تمام عملت زى مقولتلى بظبط وقديت اليوم معهم وانا مش طيقهم..

مراد... برافوا عليك ياحبيبي فى عربيه جيالك خمس دقايق اركب فيها هتجيبك ليا
ومسك تلفونه واتصل بشخص الوووووو....

الشخص... الووووو ايوة يامعلم خير كله تمام متقلش انا منتظرهم على نار

مراد... همه فى الطريق جين ليه نفز المطلوب زى مطلبت منك فاهم يلا سلام...

نورة وايمن دخلو سوبر مركت اشتروا شويه حجات لزوم السهرة وبيرة وخمرة ومعلبات وفراخ مشويه وحمام محشى وسلطه وجمبرى ومروقين اوى بعد نورة معرف ان فى حبايه
هتخلى ايمن حبيب القلب يكون اسد اليله وخدم الطلبات وطلعين وايمن بيحضنها على السلم وهى هيجه اوى وبيبعبصهاويضربها على طزها وهى شيله كل الحجات هههههه

نورة.... هههههه اتلم يارجل لحد يشفنا احنه على السلم وكمان انت مشينى كل حاجه

ايمن.... يالبوة وفيها ايه لما تشيلى عنى مش بتعب علشان كسك يرتاح يالبوتى انتى هههه

نورة.... فى دى عندك حق افتح الباب بلمفتاح الى معاك انا شيله مش هعرف اطلع مفتاحى

ايمن.... حاضر يامتناكتى وكسمك لففشخ كسك دة اليله وبكرة عوزين ننفز الخطه ماشى

ايمن بيحط المفتاح مش رادى يدخل فى الكلون بيحاول تانى وتالت مفيش فايدة..

نورة... هو فى ايه مش بيفتح ليه انت متاكد ان دة مفتاحك ياايمن....

ايمن... اخخخخخ احااااا يانورة منا فاتح بيه امبارح الصبح وبليل وقت مضربتك...

نورة.... امال ماله الكلون مش عوز يفتح ليه بقى اوعه مجرب بمفتاحى ايه دة انت سامع

ايمن.... احااااااا دة فى موسيقى رقص جوة شقتك يالبوة مين خش هنا اله وضحك كمان

نورة..... يالهوى ليكون حرميه خبط عليهم واكسر الباب ياايمن اضرب الجرس اعمل حاجه

ايمن ضرب الجرس وعمال يخبط وايدة على الجرس لحد الباب متفتح ولقى واحد ووحدة

نورة.... 😳😳😳😳😳انتم مش ممكن وايه الى دخلكم شقتى وغيرتم الكلون ازى ومين الى دخلكم بيتى انت مش كنت مسجون عشر سنين وانتى كمان اتجوزتم امته 😡😡😡

ايمن... هو فى ايه انت مش كنت فى السجن فعلا وانتى بتعملى ايه معه هنا 😮😮😮

ادهم.... 😅😅😅😅كل دى اساله اخخخخ احاااا ليكو انت وهى انت ايه الى جيبك هنا ياكسمك. لا انت جوزها ولا قربها جاى بليل تعمل ايه فى شقتى ياخول انت والبوة دى
اه نسيت اعرفكم فيروز ازن تعرفوها كويس مراتى ودى شقتنا ودة عقد البيع بتعنا ياكسمك انت وهى واوووو مش معقول كدة تزرونا وجيبين معاكم اكل واوووو بيرة وخمرة كمان لا خد ياحببتى شيلى البيرة والخمرة فى التلاجه علشان ليلتنه عنيب اوى والسهرة لصبح همتعك ههههههه وشيلى الاكل فى التلاجه نبقه نسخنه فى المكرويفر....
بعد ازنكم عندنا متش ولازم استعد للمتش لازم اجيب جونين او تلاته باى ياكسمكم ههه

وسد الباب فى وشهم ونورة هتتجنن ازى الشقه باسمها وبقت باسم ادهم وايمن اتخرص ومش قادر يفكر ازى مراد محرم ادهم وزعلانين والشقه باسم نورة والشركه والبنك طب
ازى الشقه اكيد ادهم زور الاوراق طب طلع امته ولحق عمل كل دة ازى 😡😡😡😡

نورة... ايمن هو الى شفته دة حقيقى الشقه باسم ادهم ازى شقتى دة تزوير رسمى

ايمن... ايوة تزوير تعالى بيتى عندى وبكرة نرفع شكوة واتهمى ادهم بلتزوير كدة بوظ الخطه بتعتنا **** يخربيته كنه هعيش اجمل ليله ومراد كان بكرة من الاموات اف...

نورة... هطعن ازى وكل حجتى ودهبى وهدومى وبطاقتى الشخصيه فى الشقه هعمل ايه

ايمن... بصى احنا هنروح نجيب كام بلطجى ونخش عليهم وندخل غصب عنهم يلا بينا

وهمه نزلين وريحين يركبوا من الشارع عربيه تقف وناس تنزل ويشممهم مخدر ويخدهم

ادهم... الووووو يامراد كله تمام ياقلب اخوك مثلت الدور انا وفيروز وهى صاغ سليم ياعم
متقلقش واحمد معنا كمان 😂بيسلم عليك وهنقفل الشقه وجين لك على المخزن.....

نورة وايمن فتحوا عنيهم لقيوا نفسهم متكتفين وحوليهم ناس واحمد قاعد حطط رحل على رجل وجمبه فيروز وادهم ومراد واحد مقنع وقعدين كلهم.....

مراد... اهلا وسهلا بيكم واتمنه نكون عرفنه نقوم بالواجب معكم ياستاز ايمن ونورة هانم
احب اعرفكم احمد ابنى ودراعى اليمن الى ضحك عليكم ومثل انه عوز يتفسح لحد مغيرت كلون الشقه وظبط عقد بيع الشقه باسم ادهم ههههه *** صغير ضحك عليكم
واحب اعرفكم بمراتى فيروز متجوزين من سنه تقريبا وهى حامل منى ههههههه هههههه
واحب اعرفكم باخويه ادهم الخاين الى خنى معاكى يالبوة ولما عرفت خطتك انت وايمن روحت له السجن وفهمته كل حاجه.....

فلاش بالك.....

ادهم... 😳😳😳😳😭😭😭😭😭😭😭عندك حق انا استاهل كل دة.......

مراد... يعنى انت تستاهل صح طب اسمعنى بقى انا الى حرقت الشركه ليك بس هعوضك غرها وهفتحلك شركه جديدة وانا الى لفقت لك تهم كدة علشان اقرص ودنك لكن مكنتش هسيبك تتسجن لانك اخويه وابنى الصغير انا عملت كدة علشان تتعلم دس انت اخوك ميتعوضش بكس لبوة او مال انا بكرة هتطلع من السجن مش عوز حد يعرف انك خرجت ولا ان انا وانت اتصالحنه لان فى حساب لسه عند نورة وايمن وانت هتسعدنى اخدة..

نرجع من الفلاش.....

مراد.. بس ياجماعه وفهمت ادهم على الخطه كلها وسمحنى على حرق الشركه بتاعته
واخيرا بقى ودى المفجاة الكبرا ليكم وانت بزات ياايمن ونورة هانم اقدم لكم الرجل المقنع
الجوكر الى اسمه الحقيقى سيد صحبى وزميلى واخويه فى الرضاعه ودراعى ودراع بابا اليمين وسعدنى بالرجاله الى كنت بطلبها منه 😂ايوة يانورة هو الى بعت الرجاله الى فشخوكى انتى وايمن وانا كنت معهم ولبس قناع وانا الى فشختك ياايمن يومها لحد منزفت ونزلت وسبتك واتصلت عليك وختك عند دكتور. مختار صحبى والراجل وصيته عيك وكان كل يوم يخلى راجل من رجلتى ابعته ليك يخدرك وينيكك وينزل فى طيزك لحد مبقيت خول رسمى وانا بقيت انيكك ههههههه وانتى يانورة هانم مش نسيكى اول مااحمد حكالى فى يوم انه شافك انتى وايمن الخول من غير ملابس وايمن شخط فيه يطلع برة الاوضه وقالى كانوا بيعملو قلت ادب وانا قولتله ميقولش ليكى حاجه وخته يعيش عند بابا وبعدها مع مراتى فيروز ولما انتى وكنت زرع كمرات فى كل ركن فى الشقه
هههههه صوت وصورة وبالنت كنت فى الشغل وشيفكم وفى حضنى مراتى وشيفكم وبسجلكم وكنت سمع كل الخطه بتعنكم الاعشان او السم الى كنتى بتحطيلى منه انا غيرته وحطتلك نفس العلبه بس كان فيها فتامين ههههههه متستغربيش منا شفتك وانتى بتعين العلبه ولما خرجت خت السم معيا وابنك الى صقتى فيه ادهم ملوش دعوة انا السبب لانتقم منك انت وايمن كنت بحطلك 💊دوا يعملك اجهاض يالبوة كنتى مفكرة انى هقبل اكتب *** ابن حرام باسمى واخر حاجه بقى ودة الفجاة الكبيرة ليكم كلكم وانت بزات ياادهم علشان ضميرك ميتعبكش وتفكر انك خنتنى نورة هانم انا طلقتك من اول يوم احمد قالى انه شفكم ملط يعنى انا مكنتش بعرص علكم لانى مش معرص اصلا ولا ادهم خنى معاكى لانك طلقتى وانتى حرة فى نفسك تتناكى زى منتى عوزة تمام كدة

نورة.... 😮😮استاز ورايس قسم ولا اقول 👿شيطان بس انت نسيت حاجه يامفكر نسيت ان كل حاجه باسمى ومهما عملت مش هرجعلك حاجه والشقه بيعها باطل وهرجعها

مراد... 😅😅😅😅برافوا احب الست الشرسه بس انتى نسيتى حاجه صغيرة فكرة لما جالك واحد بهديه ليكى منى وقالك امضى هنا وانتى مضيتى على توكيل عام منك ليا يالبوة انا استاز وبلتوكيل رجعت كل حاجه باسمى الشركه والفلوس الى فى البنك ولما جتلك رساله من البنك ههههههه انا تلفونك كان معيه لما قولتلك هعمل مكلمه وحزفت الرساله ههههه علشان متعرفيش وكل حاجه رجعت باسمى من فترة ودفعت ديون اخويه منهم وانا كمان الى فتحت خزنه ايمن وسرقت الاوراق الى كانت فيها الى توديه فى دهيه
وانا الىةاخت كل فلوسه وشركته الى عملها بفلوسى وعملت شركه باسم ادهم مكان
مكان الشركه الى اتحرقت واكبر منها وافخم كمان تعويض منى ليه دة اخويه الصغير...
واخرا حاجه بقى ليكى انتى وايمن علشان اكون خلصت ضميرى وخت حقى منكم..

مراد... انت ياايمن شربت من ايدى دوا يخليك عاجز ومش هتخلف تانى ابدا ههههههه
وانتى يالبوة نفسى الطريقه عندك عقم مستحيل تخلفى تانى منه او من غيرة....
انا كدة خت حقى منكم لسه الحكومه هتخد حقها منكم فى شراع فى قتلى مع سبق الاسرار والخيانه الزوجيه وكام قضيه كدة زى ضعارة وممرسه الرزيله
وايمن باشا كل الاوارق وصلت النيابه وبيضوروا عليكم فى قضايه اختلاس ومخدرات تصور لقيوا مخدرات فى بيتك انت ونورة مهم انا حطيت بطقتهاعندك وهدمها وعملت اسبات حاله ليكم اه والفديوهات بتعتكم مكسرة الدنيا على مواقع النت ااااف تجنن
اهلك واهلها قلبين الدنيا عليكم لو شفيكم هيقتلكم ههههه استاز انا صح اتفضل ياحضرت الضابط المتهمين الهربين اهم انا مكتفهم لانهم كانو جين يقتلون والادله ماعم ههههههه

وتقبض على ايمن ونورة واتحقق معهم فى قضايه مخدرات وشروع فى قتل ودعارة وغيرة واتحكم على كلواحد فيهم مابد 25سنه سجن وادهم استلم شركته الجديدة ورجع
لحضن اخوة واما وابوة وكان علطول واخد احمد معه بيبات فى حضنه وفيروز كانت تسيبه مع ادهم واحمد سعيد بعمه وجدو وبعد بابا اقترح انه يشترى فيلا تالت ادوار ويسكنوا فيها كلهم والكل وافق بابا وماما فى الدور الاول ومراد وفيروز فى الدور التاني وادهم فى التالت لما يتجوز بس قاعد مع احمد تحت وفى يوم بنت خال فيروز جات من السفر تزورها وكانت جميله وادهم جاى من الشغل وسلم عليه واعجب بيها وهى كمان وكلم مراد وفيروز وكلمت خلها ووفق وتمت الخطوبه وبعدها الجواز وفيروز ولدت توام سمت واحد ادهم والتانى على اسم بابا وادهم جاب توام هو كمان بعدنا بفترة سمه واحد سيد والتانى مراد والكل مبصوت والحياة بقت جميله بيت الاب والام والاولاد ومراد وادهم
ونورة وايمن اتسجنوا وبكدة وانتهت قصتنه خيانه زوجتى وصديقى وشكرا للجميع....

........ تحياتى لكم جميعا 🌹🌹🌹🌹🌹🌷🌷🌷🌷🌷🌹🌹🌹🌹🌹🌹......
تسلم افكارك ي فنان

عاش اووووى

تكفه فنيه ي غالى

استمر

منتظرين قصه جديده

بالتوفيق

• عجبني
تم أضافة الجزء العاشر والأخير

تسلم افكارك ي فنان

عاش اووووى

تكفه فنيه ي غالى