NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كتير بيقولك خلى ادهم ينيك فيرووز
لو عملت كدا القصه هتبقا مش واقعيه الكل بيفكر بغريزته
يعنى ايه واحده منعت نفسها غن جوزها الاولانى تقبل بكدا
اتفق معاك تحياتى لك

• عجبني
التفاعلات: The Punisher
اتاخرت اوي يا غالي

متي الجزء التاسع

• عجبني
التفاعلات: Maxpayn86
  • عجبني
التفاعلات: عوز موجب يفشخنى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
رؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤعه كمل الباقى

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: Elking Mh
لسا مقراتش الجزء دا لاكن تحياتي ليك

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: The Punisher

الجزا التاسع........

اهلا بيكم وقفنا فى الجزا الى فات لما مراد طلب من احمد يخش يجيب البوة من جوة وادهم قاله بلاش ومراد بصوت واطى قاله ان نورة الى جوة انا عارف وقال لااحمد تعاله بلاش سيبها فى حلها خلينا مع عمك الخول ده وطلب من الرجاله تقلعه البنطلون وادهم بعياط بتوسل انه بلاش يامراد تكون نجس زيى انا غلط بلاش تغلط معيه وتضيعنى طول العمر ابنك انا اتعصبت عليه منا عمه عادى بس عمرى مكنت هازيه دة ابن اخويه غصب عننا يامراد ب**** عليك سمحنى وانا مش هلمسها تانى صدقنى اخر مرة تحصل منى يامراد 😭😭😭😭

مراد... خلاص ياادهم فات المعاد وهتتناك دلوقتى يابيضه فهم هتتناك يلا

مراد قلعوا البنطلون والرجاله مسكه ادهم ومراد طلع زبه وبله وبل طيز ادهم وادهم بيعيط ولسه مراد بيحط زبه على خرم ادهم وهيدخل زبه وفجاة احمد يخش بين ابوة وعمه ويصرخ بابا اااااا لالالا بلاشششششش...

احمد... لا يابابا بلاش عشان خاطري انا وخطر جدى بلاش دة عمى مهما كان وهو عمرة مكان هيازينى هو اتعصب عليه وبس لكن معملش حاجه تاني

مراد.. دخل زبه وقفل السوسته ولبس ادهم البنطلون وقال للرجاله تنزل تحت وتستناة وبس لاخوة وولع سجارة وقاله شيف الطفل الصغير بيقول ايه وعمل ايه علشانك وانت كنت هتعمل ايه فيه من الساعه دى انت مش اخويه ولا عوزك تعرفنى لا انا ولا ابنى كافيه عليا بابا وماما ولو شفتك ياادهم فى اى مكان هقتلك صدقنى هقتلك ابعد عنى وعن ابنى وعن بيتى مفهوم يلا ياحمد وليله سعيدة مع البوة الى معاك باى 😅😅😅

ادهم قاعد يفكر بعد مراد ممشى هو احمد وحزين انه خان اخوة وكان عوز يضيع ابنه وضيع ابوة وامه وبقه وحيد ومفيش غير البوة الى جوة معه وضيعته من عيلته ومش عارف يعمل ايه علشان يصلح الى اتكسر بس قال انا لازم اشتغل واعمل شركتى واسبت ليهم انى راجل واحول اصلحهم تانى
وهو بيفكر طلعت نورة وكانت لبسه هدومها وقعدت جمبه وقالت ليه...

نورة... ادهم هنعمل ايه ابوك عرف وامك واحمد فضحنا قدمهم ومراد شكله مش هيسكت لانه عرف انك كنت معيه وكنت هتغتصب احمد وبعدين

ادهم.. مراد غلبان وميستهلش منى الى عملته معه ولا يستاهل انك تخنيه مع اعز صاحب ليه ماله مراد كان نقصه ايه راجل ومالى مركزة وشاب وفحل ممكن ينام معكى ومع ارلعه كمان فى وقت واحد اخويه وانا عارفه بس عمرة معملها لانه بيحبك تقومى تخونيه مع ايمن وكان انا اخونه معاكى بدل مكنت اقوله ويطلقك لا اخونه معكى وكمان ضيعت ابنه ابن اخويه انا السبب فى موته وهو فى بطنك لا وكمان سبيته وقولتله ان احمد مش ابنه

نورة.. غبى وحيوان احمد ابن مراد ابن اخوك لكن التانى كان ابن ايمن ومراد عارف كدة وكان موافق كمان وكان بيشارك ايمن فى نيكى ومكنش بينزل جوايه علشان احمل من ايمن اخوك كان بيعرص علينا وهو متمتع ومبسوط ولو كنت خته بسياسه كان زمانك بتشركنا وبتنكنى معهم كمان..

ادهم... 😳😳😳انى ايه شطانه ايوة شطانه مش كافيه خاينه جوزك مع صحبه واخوة ويعالم مع مين تانى مش كفايه جايه تشوهى صورته قدامى مراد لايمكن يرضه بكدة هو سكت علشان انا اخوة وعلشان خطر ماما وبابا لكن لو عرف ان ايمن بيخونه هيقتلكم انتى وهو اطلعى بر برررررة برررررة

نورة... هههههه صدقنى دى الحقيقه مراد غلبان بس شكله مش سهل ونوى ليك على غدر اسمع كلامى هقف بمالى وهعملك الشركه بتعتك انا كل حاجه باسمى الشركه والمال فى البنك والارض مراد كتبلى كل حاجه باسمى حتى احمد مش هيوث حاجه فيه احنه نخلص منه ونتقله وايمن هيمسك الشركه مكانه وانا وانت نتجوز بعد العدة متخلص ونعيش انا وانت وايمن ولو مش عوز تتجوزنى هتجوز ايمن وبردوا نكون مع بعض قولت ايه ياادهم فكر كدة

ادهم.. اقتل اخويه ازى وهنقتله بايه انتى مخططه لكل حاجه بقى 😮😮

نورة.. انا جبت سم بطياء مش بيموت بسرعه هحطله منه فى الاكل والعصير هتموته بعد فترة اطمن انا الى هنفز كل حاجه بس انت وافق...

ادهم.... انتى ايه ختى كل حاجه حلته عوزة تموتيه ليه متسبيه عايش لابنه

نورة.. لو سبته عايش وطرته واتطلقت منه هينتقم منى ومنك ومن ايمن صدقنى موت اخوك هو الصح وملكش دعوة انت باى حاجه قولت ايه هااا

ادهم... 😡😡😡برة اطلعى برة انا خلاص مبقاش ليا حاجه اخاف عليها اخويه حرمنى بسببك وبابا وماما حرمنونى هما كمان بسببك سبينى فى حالى بقى اشوف شغلى وشركتى واعيش حاتى بعيد عنكم كلكم برررة اطلعى بررررة

عند مراد واحمد......

مراد سايق العربيه ومعه احمد ومروح عند فيروز وكل شويه بيص على احمد..

مراد... ليه يااحمد منعتنى اخد حقك من الكلب ادهم كنت هزله واخليه يبوس رجلك قدام الكل وقدام البوة الى معه ليه منعتنى ليييييييه.....

احمد.. بابا مش انت الى تعمل كدة حقك تخدة بلعقل منهم مش بلغتصاب مش بابا الى يغتصب حد وبعدين دة عمى واخوك وجدى مهما كان هيزعل منك...

مراد.. عندك حق يااحمد يابنى بس اقسم لك انى مش هسيب حقك وحقى منهم وبكرة تقول بابا قالى وهفكرك يااحمد بس مين البوة الى معه.......

احمد.. 😔😔😔😔دى ماما الى كانت معه يابابا انا شوفت شنتطتها وعرفها كويس بس مردتش احرجها قدام الرجاله الى تبعك وانت عارف انها هى 😉😉

مراد... ههههه طلع زكى لبابا يااحمد انا كنت عارف انك فهم كويس كلامى ههه

احمد ومراد وصلو الشقه وفيروز فتحت ليهم وخدت احمد فى حضنها جامد...

مراد.. 😅😅😅يعنى احمد بس الى تخديه فى حضنك وانا جوزك لا ماشى..

فيروز.. 😅😅😅احمد دة ابنى وحبيبى اكتر منك فهم واخو ابنى الى جاى يلا ياقلب ماما غسل ايدك وتعاله علشان ناكل وليك مفجاة عندى حلوة هتعجبك

احمد.. 😂😂😂بجد ياماما حاضر هغسل بسرعه وجاى يااحله ماما هههههه

مراد قرب لفيروز وحضنها جامد وخد شفيفها وقعد يمص فيها واحمد خرج شفهم بيبوسوا بعض وكان بيبص ليهم وسعيد ان ابوة سعيد وكح ليهم....

احمد... احممم احمم ايه ياسى بابا متفقناش على كدة اخش اغسل وتبوس..

مراد... 😅😅😅😅😅😅اسف ياقلب بابا اصل ماما فيروز وحشتنى اوى

احمد.. ماشى سماح المردى بس المرة الجايه تستازن منى مفهم ياسى بابا

مراد.. 🤨🤨🤨🤨احاااا دى مراتى انى يااحمد هستازن انى ابوسها منك اف

فيروز.. ايوة تستازن ابنى حبيبى والى تنام برة على الكنبه ولا عند نورة ههههه

مراد.. خلاص بلاش نورة وهستازن منك ياعم احمد فين الكل ياوليه انتى 😔

فيروز... الاكل جاهز بس الاول مفجاة احمد التلفون الى وعتك بيه اهو الف مبروك ياقلبى عليك ولو عوزت اى حاجه تطلبها منى انا ماما مش من بابا هههه

احمد.. 👌😮😮😮يجنن ياماما **** يخليكم ليا انتى وبابا 🥰🥰🥰🥰

فيروز حطت الاكل والكل كل وكانوا مبسوطين وشربوا شاى واحمد عصير واحمد استازن منهم ينام وفيروز دخلت معه تنيمه ومراد كان بيغمر لها وفيروز
فهمه وضحكت وخدت احمد فى حضنها ونامت ومراد منتظرها واخر مزهق راح لها على اوضه احمد لقها نيمه واحمد فى حضنها مراد حس بسعادة ان ابنه حب فيروز مراته وعوضته حنان امه وبتعمله زى ابنها وافتكر مرات ابوة.....

مراد... يسلام ياسى احمد خت مراتى منى وانتى ياست هانم نستينى وسيبانى لوحدى ماشى انا زعلان منكم طب خدونى فى وسطكم ياوحشين

فيروز... ههههه بس يارجل انت خلى ابنى ينام انا هنام اليله مع احمد حبيبي

احمد.. بابا سيب ماما معيه اليله وتعاله انت كمان نام معنا جمبى ممكن يابابا

مراد.. طب وسع شويه كدة هنام بس بشرط تنام فى حضنى انا مش فيروز

احمد.. لا يابابا هنام مع ماما فى حضنها وانت تنام وانت ساكت ماشى عوز انام

مراد نام جمبهم فيروز فى حضن احمد ومراد معهم وهمه ناموا 😴😴😴😴
ومراد فتح التلفون وشغل الكمرات عند نورة وشفهم وسمع كلامهم واتفجاة

عند نورة وايمن......

نورة بعد مروحت من عند ادهم وهى متديقه منه وبتقول الدور عليك بعد مراد ياادهم بس اصبر عليه اخلص من مراد وانت بعدة واول موصلت الشقه وفتحت الباب لقيت ايمن قاعد بشورت مستنيها ومتدايق منها اوى وقال لها...

ايمن... كنتى فين يالبوة كل دة انا هنا من الساعه 8الصبح وتلفونك مغلق ليه

نورة.. مش وقته ياايمن فى موضوع عوزاك فيه الاول وعوزة موفقتك عليه

ايمن.. 😡😡😡كسمك يابنت المتناكه انا بسالك كنتى فين تردى عليه ياكسمك انتى فكرانى مراد هسكت واعرص عليكى اخخخ احااااا كنت عند ادهم صح انطقى يابنت المتناكه 💥💥💥انطقى هقتلك ياكسمك لو مقولتيش

نورة.. اااااه سبنى يامجنون مكنتش عند اهم صدقنى كنت فى مشوار تانى علشان دى بس عليها الاول ااااااه اسمعنى الاول ياايمن ونبى هموت هموت 😭

ايمن.. ورينى يالبوة ايه دة دى اعشاب جيباها ليه ودى الى اخرتك اوى كدة عوز افهم ايه دى وكنت فين والى و**** يابنت الجزمه هخلص عليكى هنا 😡

نورة.. دى اعشان سامه جبتها علشان نخلص من مراد لان زهقت منه وعوزاك لوحدك ونتجوز ونخلف برحتنه وكدة كدة كل حاجه باسمى واحمد مش هيورث حاجه لان مفيش حاجه يورثها من مراد دى اعشان سامه بتموت بعد فترة ومحدش بيكتشفها هتكون موته طبعيه وبعد العدة نتجوز والشركه هتكون بتعتك بدل منته موظف عندة هتكون صاحب الشركه والبيت وكل حاجه فكر ياايمن فى مستقبلنا ومستقبل عيالنا مراد وادهم لو اتصلحوا ممكن يقلبوا علينا فانا وانت نستغل دة ونضرب ضربتنا قولت ايه وبعد ادهم كمان

ايمن.. احاااا لو اتقفشنا هنتحبس وممكن نتشنق يالبوة بس هى كافكرة حلو ان كل حاجه تكون لينا بعد موته هوافق بشرط تكتبى ليه الشركه كلها باسمى بعد موت مراد وبعد منخلص من ادهم كمان وتكتبى ليه نص املاكك باسمى ماشى

نورة.. موفقه منا جسمى ومالى وملكك انت وبس وعمرى محبيت حد زيك

ايمن.. احااا ياكسمك وادهم الى كان فشخك وكان السبب فى اجهادك وضياع ابنى منى كل مفتكر بكون عوز اخلص عليه بس مراد هو الى هدانى من نحيتكم وبصرحه خيرة عليا وقف جمبى وسعدنى كتير وبعدها اردله جميله انى اقتله يلا كسمه انتى وابنى اهم وحياتنه اهم بس تنسى ادهم خالص فهمه

نورة.. ههههه ياحبيبى ادهم نكنى غصب عنى كان بيهددنى انه هيفضحنى قدام اهلى وعلى النت فكنت بخاف واعمل الى هو عوزة سمحنى يابيبى....

عند مراد فى شقته.....

مراد كان سامع وشايف كلامهم وكل الى اتفقوا عليه وكان بيفكر فى خطه ليهم وشاف العلبه واسمها وعرف الى هيعملوة معه وقام لبس وفيروز صحيت🥱

فيروز... 🥱🥱انت منمتش ياحبيبي لحد دلوقتى ولا نمت وصحيت.......

مراد.. لا منمتش يابيبى وتعالى شوفى الفديو دة كدة وقولى رايك فيه....

فيروز.... 😡😡😳😳😳😳ولاد الكلب هتسكت يامراد على كدة دول عوزين يقتلوك ام ابنك واعز صحب ليك ويورثوك بالحيه هتعمل ايه فكر يامراد....

مراد... هو انا حلتى حاجة علشان يورثونى كل حاجه باسم البوة يابيبى..

فيروز... طب اسكت علشان احمد مش عوزة يعرف ان امه عوزة تقتل ابوة

مراد... انا رايح ليهم خلى بالك من احمد ومتقلقيش عليا هلعبهم وهخد حقى منهم وحسبهم لسه كتير وادهم معهم انا هقوم البس ونامى انتى ماشى يلا

ومى مراد وراح الشقه وفتحت بلمفتاح ودخل وراح اوضه النوم ولقى ايمن بينيك نورة وعمال يفشخ فيها ومراد قلع ملط وراح على نورة وحط زبه فى بقها وبص لايمن وهو بينيك فيها وبتمص لمراد زبه ومتمتعه وبتبتسم جامد

مراد... احااااا ياايمن هو انا كل ماجى القيك بتنيك وتفشخ فى كس نورة..

ايمن.. اعمل ايه بس ياصحبى عوزها تحمل تانى عوز ولد تانى يامراد ااااف

نورة.. الحقيقه يامراد ااااف ايمن احححح مش مقصر معيه نيكنى وفشخنى

مراد... طبعا يالبوة دة صحبى وانا عارفه دكر وهيعشرك تانى وتالت اااااف زبى يالبوة هتكليه ياكسمك متسبلى كسها ياايمن انكها شويه ممكن ولا انيك طزها

ايمن.. معلش ياحبيبي نيك طزها وبعد منزل نيك كسها بس علشان خطرى متنزلش فى كسها عوزها تحمل منى تانى يامراد وبعد متحمل ابقه نزل فى....

مرااد راح ودخل زبه فى طزها ونورة صرخت من حجم زبه ومراد بينتقم منها وعمال ينيك فيها بغباء ونورة بتصرخ جامد وايمن بينيك كسها ومش معهم

نورة.. براحه يامراد طيزى ونبى اتفشخت وبتنزل ددمم ااااااه انت ايه مراد براحه

مراد.. اتناكى يامومس وانت ساكته مش دة الى كان نفسك فيه تتناكى مننا...

ايمن... هههههه افشخها البوة دى كسها وطزها وبقها مش بيشبع نيك ولا لبن

نورة... ياايمن اسكت ونبى مراد فشخنى بجد طيزى اتفتحت 😭😭😭😭الحونى كافيه كدة مش عوزة اتناك اااااه ونبى يامراد كفايه الحقنى ياايمن

مراد.. كسمك على كسم ايمن هنيكك وانيكه هو كمان يابنت المومس انتى كلبه زبى وخدامه ليه ياكلبه يلا ياايمن نزل معيه اااااف هنزل ياايمن نزل معيه..

ايمن... انا بنزل يا مراد معاك اااااف على المتعه ياجماعه بنزل يافجرة يالبوة

وبهد ما نزلوا لبنهم نورة راحت تاخد دش وتجهز الاكل ليهم ومراد وايمن قعدين وكل واحد بيولع سجارة وبيهزرو مع بعض زي زمان وبيضحكوا

مراد.. ايمن طيزك وحشتنى وعوز انكها ياعلق لو غصب عنك هنكها ماشى

ايمن.. ماشى ياقلبى نكنى يامراد طيزى قدامك ياحبيبي وملكك نكها فى اى وقت متحب زبك وحشنى انا كمان ومتنكتش من اى حد غيرك ومحدش يعرف انى بتناك غيرك انت ونورة هات امص زبك والحس بيوضك ياقلبى وحشنى

مراد نيم ايمن على ضهرة وخد شفيفه وقعد يبوس فيها وبيبعبص خرمه ونزل ضرب على طيزة وكانوا ملط ومسك زبه وحطه فى خرم ايمن ولقى طيزو سخنه مولعه ودخل كل في طيزة وكانوا وكانت نار ومراد بينتقم منه جامد

ايمن... ااااف نكنى يامراد افشخنى خصارة يامراد هتحرم من زبك خصارة

مراد.. بطل نيك يعنى ايه هتتحرم من زبى ياايمن هو انا هموت يلا ولا ايه

ايمن.. اقصد يعني انك خصارة يامراد هتحرم من زبك لان نورة ممكن تمنعك عنى وتغير عليك منى او تغير عليا منك وسعتها هتحرم من زبك ومن المتعه

مراد.. متخفش ياقلبى زبى ليك انت وبس انا متجوزكم انت وهى وبس فهم ااااف طبزك تجنن احسن من كس نورة اااااف يابن المتناكه اخخخخ هنزل فى طيزك ياخول طيزك متعه بحبك بحبك ياايمن انت مراتى التانيه اااااااه ااف بنزل بنزل ياكسمك بعشرك ااااااااف حسس بلبنى يامتناك يامعرص ولا لا اححح

ايمن... احااااا اخخخخخ الى مش حاسس انت لبنك مولع جوة طيزى وملتها...

نورة... 🫢🫢🫢انت بتعمل ايه يامراد بتنيك ايمن انا زعلانه منك بجد انا بغير عليك انت وهو زبك وزبه ليا انا وبس متنكش حد غيرى حتى لو ايمن

مراد.. لا يالبوة كله الى صحبى واخويه هو الى فضلى ومقدرش امنع نفسى عنه ولا زبى وعلشان كدة لازم يخد الزب التانى فى بقه يلا علشان تشرب البن

وايمن مسك زب مراد وقعد يمص فيه ونورة تلحس بيوضه والاتنين شغلين مص ولحس ومراد بيفكر لحد ملقى نفسه بينزل البن فى بق ايمن وشرب البن

نورة.. يلا الاكل جاهز كلو وبعدين نكمل النيك للصبح هههههه....

مراد.. دة فاضل على الصبح ساعه نوم ايه بقى هنيكم انتى وهو زب كمان واسبكم مع بعض تكملو انتم النيك بتعكم هههه وقام مراد وناك ايمن بس افترا عليه جامد وجان بيصرخ زى البوة تحته ومراد بينتقم منه ونفس الطريقه مع نورة فشخهم مخلهمش يعرفوا يتحركوا ونزل من عندهم وسبهم واتصل بلجوكر وقاله نفز بسرعه المطلوب ومشى عند ابوة ونام شويه هناك بعد **** عليهم وقعد معهم شويه وكمل نوم وماما كانت بتحضر الغدة وتلفون مراد بيرن وكانت فيروز وبابا شاف الاسم وابتسم لكن ماما مكنتش تعرف لسه..

عند نورة وايمن فى شقه مراد.....

ايمن.. اااااه فشخنى ابن البوة فشخلى طيزى مشقادر اتحرك يانورة حضريلى مايه دافيه بمطهر اااااه يابن المتناكه و**** لنتقم من كسمك يامراد اااااااه..

نورة.. اااااه كسى اتهرة ياايمن وطيزى المفترى فشخهم وانت ساكت ليه ياكسمك سيبه يفترى علينا مضربتوش ليه ياخول ولا علشان زبه عجبك ياعلق

ايمن... اضرب مين يالبوة دة يضرب خميسن واحد دة طور يالبوة اسكتى بقى

شويه والباب بيتفتح عليهم ويدخل راجل مقنع ومعه خمس رجاله ويكتفهم وبينزلوا فيهم نيك لحد ماغم عليهم الاتنين وسبوهم ومشيوا مغم عليهم..

عند ادهم.....

ادهم بعد عن نورة وكان بيعمل شركته الجديدة وناوى يفتحها وكان نفسه ابوة وامه واخوة يكونوا موجدين معه فى يوم زى دة لكن عرف ان صعب جدا ان الى اتكسر يتصلح بس قرر يحاول معهم تانى ويصلح ابوة وامه ومراد بعدين لما يهدة ويطلع نورة وافتكر الى نورة هتعمله مع مراد دة مهما كان اخوة ويخاف عليه فتصل بيه ورن تلفون مراد مرة واتنين وتلاته وبعدها رد عليه...

مراد.. الووو 🥱🥱🥱مش قولتلك مش عوز اعرفك تانى وتنسانى انا وابنى ولو شفتك هقتلك ياحيوان انت عوز ايه امسح كسم النمرة دى انا هغير النمرة علشان ارتاح منك وممكن اسبلك البلد كلها واهاجر انا وابنى وترتاح مننا يعم

ايمن.. ابوس رجلك اسمعنى يامراد حياتك فى خطر انت مهدد بلقتل يامراددد

مراد... 😂😂😂ومين الى يقتلنى ياادهم انت قتلتنى يااخويه من قبل الغريب انت طعنتنى يابن ولدى وجى خايف عليه من الغريب اقفل مش عوز اسمع منك حاجه والى عوز يقتل يقتل ياعم وانت لو اخر واحد مش هسمعلك

ايمن.. ياغبى افهم مرتك نورة هتقتلك ياغبى انت اخويه مهما كان يامراد..

مراد.. خلصت ياادهم ماانت وهى قتلتونى مع بعض جاى تحظرنى دلوقف غور

ايمن.. 😡😡😡بتقفل فى وشى ياغبى اتحرق بجاز انا غلطان بس يتحرق ازى دة اخويه مهما كان لازم الحقه انا هروح لبابا وماما وهمه يتصرفوا بقى

عند مراد فى بيت ابوة....
مراد صحى من النوم ومنمش تانى من بعد تلفون ادهم وفكر شويه ليه ادهم بيحظرة من نورة وحاسس ان اخوة ضميرة بيانبه بس لازم يقصرس ودنه ويحاسبه على خيانته ليه وقام مراد وطلع وسلم على ابوة وامه وقعد معهم

بابا.. ايه يازفت كل دة نوم جاى تنام بدل متقعد معنا ياعلق اخص عليك...

ماما.. اهدى يارجل انت ومتكلمش ابنى كدة ينام برحته ويرتاح بيته ومترحه

مراد.. متحرمش منك ياماما يالى ديما فى صفى سيبك من الراجل دة وتعالى معيا واقعدى معيا ماما ممكن تحطيلى اكل وحشنى اكلك وفنجان القهوة...

ماما.. عنيه ياقلب ماما حلا الاكل يكون جاهز والقهوة بعديها فين احمد مجاش ليه معاك نفسى اشوفه اوى يامراد وادهم كمان نفسى اشوفه اوى 😭😭😭

بابا.. بتعيطى ليه ادعيلو **** يهديه ويعقله ويرجعلو عقله الخيب الى خان...

مراد.. سمحه يابابا ملكمش دعوة بينا انا وهو مسرنا نتصالح مع بعض......

ادهم فكر وراح عند اوة وامه يصلحهم وكان مراد هناك بياكل ومستنى القهوة وضرب الجرس وامه راحت تفتح الباب ولقيت ادهم وسبته ودخلت من غير سلام ولا كلام ومراد شافه وابوة وادهم دخل وهو حزين وقعد جمبهم...

ادهم.. بابا ماما انا جى ليكم اصلحكم وعوزكم تكونوا معيه فى افتتاح الشركه بتعتى الجديدة الشهرالجاى وعوزكم معيه وفى موضوع يخص ادهم رفض يسمعنى ولازم انتم تسمعونى وتقوله ليه مراد فى خط.....

مراد.. اخرس حايتى ملكش دعوة بيها اعيش اموت انا حر انت مالك بيا انا ماشى من هنا ولو سمحت ملكش دعوة بيا تانى ومن غير سلام ياعم اف

بابا.. اتفضل اطلع برة ملكش مكان بنا هنا ياخاين اخوك انا اخاف على امك منك ممكن تخونى معها وتعمل فيها حاجه ياخاين انت مش ابنى برة بررررة

ادهم.. 😳😳😳😭😭😭لدرجادى مبقتش بتصق فيه يابابا وخايف منى

ماما.. الى يخون اخوة علشان لبوة يعمل اى حاجه حتى فى امه ايوة امه..

ادهم.. ماشى كل دة بسبب مراد انا هعرف انتقم منه ازى وحلال فيه الى هيتعمل فيه وانا غلطان انى كنت عوز اعرفه انا هعرف اخد حقى منه كويس

مشى ادهم وهو بيفكر ينتقم ازى من مراد وبيخطط وروح شقته وهو مروح قابل فيروز على الطريق واتكلم معها شويه وعرف انها اتجوزت مراد وقال حلو اوى هنتقم منك يامراد فى فيروز مراتك الجديدة وهعرف نورة كمان اصبر عليا

فيروز كانت فى الشقه بتعتها ومراد خرج هو واحمد وهى كانت بتعمل الاكل وجرس الشقه ضرب وراحت تفتح الباب وفتحت ولقيت ادهم الى على الباب

فيروز.. 😳😳😳ادهم خير فى ايه عوز حاجه وعرفت الشقه ازى وعوز ايه

ادهم.. 😅😅ايه هفضل على الباب كدة وراح زققها وقفل الباب وهجم عليها وقطع هدومها وهى بتقاوم فيه مش قدرة وخيفه تصرخ تتفضح وادهم قلع ملط ومسكها ضرب على وشها وكعبلها وقعت على الارض وفشخ بين رجليها وقعد يمص فى كسها وهى بتقاوم وطلق مش شفيفها مص وبوس وتقفيش فى بززها وعض وهى خلاص بتقوم بضعف ونزل يلحس كسها ونزلت عسلها عرف انها خلاص هتسلم ليه وقام مسك زبه ودخله فى كسها وهى صرخت وبطلت تقاوم وفضل ينيك فيها وراكب فوقها وبيبوسها وهى سكته خالص

ادهم.. اااف يافيروز كان نفسى فيكى اوى بجد يابت كسك يجنن كسم مراد

فيروز نكنى ياادهم زبك حلو اوى كسى متكيف منك ااااف انت هتكون عشيقى انا وجوزى التانى نكنى عشرنى انا سمعت عنك كلام كتير افشخنى ياقلبى

ادهم... انا هفشخك وهفشك اهلكيالبوة كسك يجنن يالبوة انتى بتعتى مفهم ااااااه كسك سخن نار يالبوة هنزل من جمال ومتعت كسك بحبك بحبك ااف

فيروز... نزل فى كسى ياادهم عوزة احس بلبنك قبل ماخوك يرجع نزل بسرعه

ادهم... خلاص يالبوة مش قادر بنزل بنزل لبنى فى كسك يامتناكه ادهم ااااف
وبعد منزل ادهم لبنه فى كس فيروز فجاة لقى سكينه فى ضهرة وبيتلفت يلاقى التانيه فى بطنه مراد وابنه احمد كل واحد ماسك سكينه فى ايدة

ادهم... فجاة 😳😳😳😳😲😲😲😲😲صحى من النوم وكان عرقان جامد وبيحسس على جسمه وشرب مياة وعرف انه كان حلم لا كبوس بجد
حمد **** واستغرب مال فيروز ومال مراد معقوله يكون متجوزها لا طبعا دى ماما وبابا كانوا عوزين يجوزهالى اااف كبوس مزعج اوى بجد انا لازم اتجوزها

مراد كل يوم يروح عند نورة وسعات يبات عندها وسعات لا وطبعا كل يوم بياكل من ايدها وبتحط له الاعشام وايمن عارف وطبعا بينكم وبيفشخهم نيك وتانى يوم مراد راح ليهم الشقه ولقى ايمن متبهدل ونورة كمان واستغرب اوى

مراد....ايه دة مالكم انا ماشى من هنا وسيبكم تمام فى ايه الى حصل ليكم..

ايمن... انت فشختنا ومشيت من هنا وناس جات لينا فشخونا اكتر منك بكتير

مراد.. ناس مين ياايمن وازى يدخلو هنا ونورة امانه عندك تقوم تسبهم ينكوها ويبهدلوها كدة مين الناس دى ياايمن انا هبلغ البوليس يحمى مراتى

ايمن... بوليس ايه بس اكيد الناس دى تبع الجوكر يامراد ابوس ايدك اهدى

مراد.. ماشى انا عوز انيك دلوقتى هعمل ايه بقى اتفضلو ناموا قدامى يلا

ايمن... يامراد متهظرش انا طيزى اتفشخت بجد مش هقدى ونورة كمان

مراد.. 😅😅😅كسمك على كسم نورة انا بسيبك تنكها كل دقيقه ولما اعوزكم تتمنيكوا تعاله يابن المتناكه انت وهى هنكم انتو الاتنين مع بعض اخخخخ احاا

مراد نيم ايمن على بطنه غصب عنه ونيم نورة على بطنه وبقى قدامه تالت اخرام خرم ايمن وكس وخرم نورة ودخل زبه فى طيز ايمن وكان بيبكى بجد من الالم ومش قادر على مراد بجد ومراد كان هايج وبينتقم منهم وطيلع زبه يدخله شويه فى كس نورة وشويه فى طزها وهى تصرخ وتترجاة يسبها وهو شغال نيك فيهم وبيفشخهم جامد بينتقم منهم وهمه مش قدرين عليه خالص

مراد.. احااا طيزك نار ياخول عوز تحرمنى من النيك وانا سيبك تنيك البوة برحتك كسمك هنيكك وقت منا عوز انت وهى اااااف انا متمتع اوى ياخول
ويرجع ينيك نورة اححح كسك نار يالبوة هفضل انيك فيكم لبكرة الصبح
ويرجع ينيك طيز ايمن وااااف طيزك بتقمط يامتناك على زبى هنزل يابن البوة
اااااااه بنزل ياخول فى طيزك ولسه مشبعتش منها اوعه تتحرك يامتناك فهم
وطلع زبه ودخله فى كس نورة وفضل ينيك فيها وهى بتصرخ جامد وايمن مش قادر يتكلم خايف من مراد ونورة نيمه فوق ايمن ومراد بينكها جامد

مراد... احااا يامومس كسك بقه متعه يابت انت كسك مش بيشبع خالص هفشخه اكتر وهفشخه اكتر ااااااف يابنت المتناكه كسك بياكل زبى ااااااف..

نورة... ارحمنى يامراد بجد مش قادرة هموت يامراد انا هقعد شهر متنكش

مراد.. اخخخخ متعه يالبوة هنزل فى كسك يامومس بس ايمن عوزك تحملى منه خدى زبى فى بقك انتى وايمن وحط زبه فى بق ايمن ونزل لبن فيه وطلعه بسرعه وحطه فى بقى نورة ونزل باقى البن فيه وقام حط زبه فى طيز نورة وفضل ينيك فيها جامد لحد منزل فى طزها وسبهم ودخل الحمام...

ايمن.. احاااا يانور انتى بتحطيله سم ولا مقويات ولا حاجه اسرط فيه خالص

نورة... مش عرفه انا بجد مش فهمه انا بحطله كل مياكل معنا اكيد فى سر

مراد.. خرج وخدهم ونيمهم ونزل نيك فيهم تانى لحد مزهق منهم وناموا التلاته والصبح مراد راح عند فيروز وكان احمد نايم ومسك فيروز ونكها زب جامد ونام لحد مااحمد صحى وقعد مع مراد وفيروز جهزت الاكل وكلوا ومراد مسك التلفون واتصل بلجوكر وقاله نفز بسرعه المطلوب منك فى اسرع وقت عوز اسمع خبر عنه خبر يفرحنى مفهم ياجوكر خبر يفرحنى ويشفى غليلى

نرجع تانىعند ادهم فى شقته......

ادهم كان خلص الشركه ودفع كل ما يملكه فيها دة غير القروض الى ماضى عليها وكان مبصوت علشان حلمه اتحقق وبقه عندة شركه بس الى لسه محققوش انه يصالح عليته ابوة وامه واخوة ونام علشان بكرة الافتتاح الشركه

عند بابا وماما فى البيت....

بابا... هنعمل ايه هنروح لابنك الى خان اخوة مع لبوة زى نورة انا مش رايح ولا يمكن اعرفه الى لما اخوة يسمحه...

ماما.. انا كمان مش هسمحه الى لما مراد ابنى يسمحه وكمان يطلق نورة ويتجوز فيروز انا كنت عوزة ادهم يتجوزها بس خصارة فيه مراد اوله بيها

بابا... هههههههه مهو متجوزها ياوليه وكان مخبى علينا علشان البوة نورة متعرفش لحد ميخلص منها ويطلقها بس انا عرفت الموضوع بعد خروجى من المستشفى لقيت نظرات غيرة من مراد لما قولت انى عوز اخطب فيروز لادهم

ماما.... طمنتنى وريحت قلبى انا فعلا كنت اتمنه فيروز لادهم بس مراد اوله

نروح عند ادهم فى شقته.......

ادهم... كان نايم وجاله تلفون من من مجهول بيقوله ان الشركه ولعت كلها وبقت كوم تراب وجله فيدو على الوتس والشركه بتولع ورساله بتقوله (دة اول الحساب ولسه مخلصش ولازم تسدد حسابك كامل الجوكر) ادهم قام لبس بسرعه وراح على الشركه لقاها تراب من النار وقع اغم عليه وفى التحقيقات ابتت انه ماس كهربائى وادهم فتح عنيه لقى امه وابوة قعدين جمبه....

ادهم.. بابا ماما انا اسف ليكم فين مراد اخويه مجاش ليه **** انتقم له منى وخد حقه خليه يسامحنى ياماما ابوس ايدك وانت كمان يابابا سمحنى سمحونى كلكم انا خلاص ممكن اتسجن عليا كرود وممكن اتحبس بجد ياماما

بابا... شوفت اخر طمعك وخيانتك لاخوك مع لبوة يلا انا مسمحك يابنى

ماما.. انا وبابا مسمحينك ولما عرفنه بالخبر جنالك لانك مهما كان ابننا بس علشان نردة عنك لازم اخوك يسمحك وتسعدة يخد حقه منها فهم لازم ياادهم

ادهم... حاضر ياماما بس اخلص من الى انا فيه بس وبعدين هصلحه فعلا

مراد كان فى شقته وجاله تلفون من الجوكر.....

مراد.... الوووو ها خلصت كل حاجه ياجوكر..

الجوكر... كله تمام يابشا تحب اكمل ولا كدة كفايه عليه....

مراد.. لا كمل وقدم الاورق المطلوبه الى تسجنه عوزة يتادب شويه نفز

الجوكر... تمام يابشا اليله هيكون فى السجن اطمن يابشا...

ادهم... كان فى المستشفى واتقبض عليه وتحقق معه علشان القرود وفى قواضى تانيه واتحبس 15يوم وبابا وماما كانوا معه هناك وجابو محامى له
ومراد راحلهم علشان ابوة وامه ميزعلوش وكانت نورة معه وايمن كمان

نورة.. قلبى عندك ياماما ادهم طيب واكيد هيكلع منها ومراد مش هيسيبه

ايمن... ادهم كدة لو مدفعش القرود بعد الشركه مولعت هيتسجن بجد...

مراد.. وانا مش هسيب اخويه يتسجن مهما كان هدفع ليه الى هو عوزة...

بابا.. اصيل يامراد طول عمرك يابنى انا هبيع شركتى وبفلوسها هسدد القرود

الكل روح ومراد ونورة وايمن قعدين مع بعض بيفكرو وكل واحد وتفكيرة

نورة... هتعمل ايه يامراد فى موضوع اخوك هتجيب فلوس القرض منين

مراد... منك ياقلبى اكيد مش هتبخلى على اخويه وانا هسددهم ليكى

نورة.. اسفه يامراد فلوسى لا مقدرش اديك من فلوسى حاجه اسفه جدا ليك

مراد.. نعم فلوسك مين يانورة دى فلوسى انا تعبت بيهم وشقيت ولا ايه

نورة... ههههههه تعبت وشقيت بس كتبتهم باسمى وكل حاجه باسمى اسفه

مراد.. تمام يانورة والشقه كمان باسمك انا هقوم اخد شنطتى واسبلك الشقه كمان مبقاش ليه مكان معكى خلاص مبروك عليكى فلوسك انا مكنتش هغصبك تدفعى حاجه وكمان مش ناسى ان كل حاجه باسمك يانورة هانم

ايمن.. استنه ياعم انت فى ايه بس متقفش كدة مراتك عوزة تحافظ على حقها

مراد... تمام تحافظ وانا مطلبتش منها حاجه ومش هطلب بابا هيبيع الشركه

بعد كام يوم اتحددت جلسه لادهم والكل موجود الى مراد واتحك على ادهم بعشر سنين سجن واترحل على السجن ومراد عرف وقالى كدة تمام كفيه عليه كدة افوق للى بعدة البوة نورة والخاين الكلب ايمن ودول حسبهم عصير اوى

وعدة شهرين من حبس ادهم وجاتله زيارة وكان مستغرب مين الى جاله امه وابوة لسه كانوا عندة من يومين وراح الزيارة فى مكتب المامور زيارة خاصه واول مدخل لقى واحد شيك وبنضارة سمرا قعد وحطط رجل على رجل وقلع النضارة وادهم اول مشافه اتفاجا بيه جدا واتصدم 😳😳😳😳😳😳😳😳

ادهم.. معقوله مرادددددددد 😲😲😲😲😲😲😲😲انت الى جالى هنا....

وبكدة ينتهى الجزا دة وهنعرف مراد راح لادهم ليه وهيعمل ايه مع نورة وايمن
كل دة هنعرفه فى الجزا الاخير من السلسله دى وشكرا ليكم جميعا........

..... تحياتى لكم جميعا 🌹🌹🌹🌹🌷🌷🌷🌷🌷🌹🌹🌹🌹🌹......
جزء جامد واتمني نيك ادهم لفيروز مش حلم نفسي فيروز تبقي شرموطة ذي نورة لان البطل اصلا ديوث واتناك من صاحبة فعاوز صاحبة ينيك فيروز كمان وجزء جميل يا صديقي

• عجبني
جزء جامد واتمني نيك ادهم لفيروز مش حلم نفسي فيروز تبقي شرموطة ذي نورة لان البطل اصلا ديوث واتناك من صاحبة فعاوز صاحبة ينيك فيروز كمان وجزء جميل يا صديقي
تسلم ياغالي البطل مراد مش ايمن نورة اتناكت من ايمن وادهم ومراد البطل ناك ايمن صحبه ونورة والبطل مش ديوث هو استحمل وقبل غرب عنه يكون كدة عشان ينتقم منهم ولكن مش ديوث اما نيك فيروز من ادهم هيبان فى الجزا الاخير ياصديقى وتحاتى لك وتسلم مرورك ودعمك ليا

تم اضافة الجزء التاسع

تسلم ياغالي البطل مراد مش ايمن نورة اتناكت من ايمن وادهم ومراد البطل ناك ايمن صحبه ونورة والبطل مش ديوث هو استحمل وقبل غرب عنه يكون كدة عشان ينتقم منهم ولكن مش ديوث اما نيك فيروز من ادهم هيبان فى الجزا الاخير ياصديقى وتحاتى لك وتسلم مرورك ودعمك ليا
انا نفسي فيروز تبقي شرموطة ذي نورة وتتناك من صاحبة برضة ذي نورة كدة

• عجبني
لو زى ما بتقول ادهم هينيك فيروز فا ياريت يبقا غصب عنها يعنى متبقاش مسلمه
وياريت كمان تحمل من الى هيحصل دا وتولد كمان

• عجبني
لو الأحداث ممكن تخلص السلسلة دى يمكننا مد هذه السلسلة الى ثلاثة عشر جزءا ولا داعى لعمل سلسلة اخرى

• عجبني
لو الأحداث ممكن تخلص السلسلة دى يمكننا مد هذه السلسلة الى ثلاثة عشر جزءا ولا داعى لعمل سلسلة اخرى
اشكرك جدا يافندم الجزا العاشر اخر جزا فيها ومش هعمل سلسله تانيه لانى بحب ديما اعمل سلسله واحدة واتفضل بشكر احضرتك بس بين ان السلسله مش عجبت حضرتك لانك مش عوز سلسله تانيه تحياتى لحضرتك

اشكرك جدا يافندم الجزا العاشر اخر جزا فيها ومش هعمل سلسله تانيه لانى بحب ديما اعمل سلسله واحدة واتفضل بشكر احضرتك بس بين ان السلسله مش عجبت حضرتك لانك مش عوز سلسله تانيه تحياتى لحضرتك
نفسي كمان جزء تحويل فيروز لشرموطة ذي نورة كدة قصة جميلة

القصة جميله جدا بس غلق الأحداث افضل لان وجود سلسلة تانية حيبقى مط وتطويل مالوش لازمة والافضل انك تكتب اللى انت مقرر مالاول تكتبه اللى في دماغك بس

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%