NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ذكر شرقي

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ليه الي عنده ميول دياثة حتي لو بسيطة بيخاف يجي لفحل خاص؟
هجوبك انا يامعلم 😂😂
رغم انه هيموت ويتمتع بالكلام والتخيل وقد يتمني ان يصبح الخيال حقيقة ولكن بجد هو بيخاف بسبب رد فعل الفحل وعدم إحساسه بالامان عايز هنا الناي تقول ازاي تقدر تحتوي الديوث انا عارف علي فكرة لاني ليا علاقات مع كتير اوي منهم وفيهم علاقات حصلت حقيقية ولكن برضو عاي
الناس تقول رأيها يمكن في شيء انا غافل عنه واستفسد واهو الرجالة برو تتعلم وتعدل أسلوبها
X1nlsw0er3 320

• عجبني
  • حبيته
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: Headliner, عاشق للدياثه, Ragho و 10 آخرين
المشكله ان الديوث بيكون نفسه مراته تتمتع وتكون مبسوطه ومتنساش ان مهمه اقناعها انها تتناك من غيره حاجه مش سهله

• عجبني
التفاعلات: عاشق للنساء جدا، Ragho و R20233
المشكله ان الديوث بيكون نفسه مراته تتمتع وتكون مبسوطه ومتنساش ان مهمه اقناعها انها تتناك من غيره حاجه مش سهله
علشان كدا نصيحتي لاي ديوث بيجي يكلمني هو انه يضور علي فحل يساعده مش يهينه

• عجبني
التفاعلات: عاشق للنساء جدا و سالب طري
هو فعلا بسبب رد فعل الفحل وشخصيه الفحل كمان يعني معظم الفحول او اللي بيقولو انهم كده بيبقوا اي كلام او متقدرش تديلهم ثقة او امان خالص فبعد ما الشهوة تروح من الواحد مبيعرفش يخش يكلمهم تاني عشان كده بقضيها تخيلاات وخلاص

• عجبني
التفاعلات: عاشق للنساء جدا، الجنتل حوده و نبيلة
هو فعلا بسبب رد فعل الفحل وشخصيه الفحل كمان يعني معظم الفحول او اللي بيقولو انهم كده بيبقوا اي كلام او متقدرش تديلهم ثقة او امان خالص فبعد ما الشهوة تروح من الواحد مبيعرفش يخش يكلمهم تاني عشان كده بقضيها تخيلاات وخلاص
اتفضل انت بس خاص ومش هخليك تفكر تسبني ابدا 😁

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: عاشق للنساء جدا، Youssef khaled و نبيلة
  • عجبني
التفاعلات: Egyptian walfe, Asom, الجنتل حوده و 2 آخرين
  • عجبني
التفاعلات: Egyptian walfe و الجنتل حوده
  • عجبني
التفاعلات: Egyptian walfe و سالب طري
علشان كدا نصيحتي لاي ديوث بيجي يكلمني هو انه يضور علي فحل يساعده مش يهينه
بالظبط لو فحل كويس وتأمنه مش هتسيبه أبدا

• عجبني
التفاعلات: الجنتل حوده
  • عجبني
التفاعلات: الجنتل حوده
طب ما زي في ناس مش موثوق فيها في العكس تماما انا في ديوثين و متحررين بيكلموني مع اني في النيه متعه متبادله فقط الاقيهم بعد انتهاء الحديث بيعملو بلوك يمكن من تعاملهم مع فحول غير موثقين بهم افتكرو كل الفحول كدا ده الي كنت عايز اتكلم في

• عجبني
التفاعلات: سالب طري
هجوبك انا يامعلم 😂😂
رغم انه هيموت ويتمتع بالكلام والتخيل وقد يتمني ان يصبح الخيال حقيقة ولكن بجد هو بيخاف بسبب رد فعل الفحل وعدم إحساسه بالامان عايز هنا الناي تقول ازاي تقدر تحتوي الديوث انا عارف علي فكرة لاني ليا علاقات مع كتير اوي منهم وفيهم علاقات حصلت حقيقية ولكن برضو عاي
الناس تقول رأيها يمكن في شيء انا غافل عنه واستفسد واهو الرجالة برو تتعلم وتعدل أسلوبها مشاهدة المرفق 45740
عشقي بفحل كدا يركبها بالقوة دي عاملة زي الشرموطة مشتهية ومستحية

• عجبني
التفاعلات: Egyptian walfe، الجنتل حوده و الملك السادى
علشان في كتير مراهقين وبيدوروا على الفضيحة والموضوع حساس جدا

• عجبني
التفاعلات: الجنتل حوده و الملك السادى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
علشان في كتير مراهقين وبيدوروا على الفضيحة والموضوع حساس جدا
الاكيد ان فى هنا مراهقين كتير بس فى ناس محترمة بردو لازم يبقى فى فرصة للطرفين

هجوبك انا يامعلم 😂😂
الناس تقول رأيها يمكن في شيء انا غافل عنه واستفسد واهو الرجالة برو تتعلم وتعدل أسلوبها مشاهدة المرفق 45740
طب ما تبعتلى

• عجبني
التفاعلات: Egyptian walfe
حرفيا اهم حاجه عندنا الامان والثقه

• عجبني
التفاعلات: Egyptian walfe، الجنتل حوده و Ragho
حرفيا اهم حاجه عندنا الامان والثقه
عندك وحق بس دى مش هتيجى لوحدها مش لازم يبقى فى كلام وتعارف كصديق وبعد كدا مع مرور الوقت هيتبين الشخص دا محل ثقة والا لا ؟

• عجبني
التفاعلات: Egyptian walfe
عندك وحق بس دى مش هتيجى لوحدها مش لازم يبقى فى كلام وتعارف كصديق وبعد كدا مع مرور الوقت هيتبين الشخص دا محل ثقة والا لا ؟
فعلا بس كله بيدخل هايج علي طول اصلا

• عجبني
التفاعلات: Egyptian walfe، الجنتل حوده و Ragho

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%