NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سريعا عشان مطولش عليكم انا شب دلوقتي عندي١٨سنه من ١٠ تقريبا وفاحد الدول الخليجيه اتعرفت علي واحد من صحابي الي وقتها علمني العاده السريه وكان بيحك بتاعه فيا وكان بيخليني امصله وكل حاجه وانا لسه *** مكنتش فاهم وحصل مشكله ورجعت بلدي الام وبعد البلوغ بقيت بستثاره كتير واحس نقسي بنت خصوصا اخر فتره احب البس حريمي احب زبار الفحول ودي بالنسبالي مصيبه المشكله اني من تقريبا اربع شهور كنت دحلت فرشه سنان فطيزي وكنت مهوس اني انزل من غير ما المس ولاكت ده اصلا محصلش وكمان حسيت بمصيبه الجيش فبلدي الي هوا اساسي وفي كشف هيئه انا بيقولو كده المفروض الخرم لم لاطن ساعات بحس انو بياكلني وواسع سيكا عايز اعرف ابطل تفكير فكده ازاي وكمان ارحع زي ما كنت ازاي وخصوصا اني بقيت بحب اصور جسمي والبس حرييمي وعايزين قدمولي حربيه اصلا ونفسيتي متدمره الموضوع دخل معايا فمشاكل كتير توي بجد

• عجبني
  • هممم
التفاعلات: الوقح, Mr Zeb, el-korsan و شخص آخر
يا عم محدش في الجيش بيبص على خرم حد
بس نصيحة لو دخلت الجيش وخرمك كلك على عيل اسمر هناك يدقك هتزعل فبلاش

• عجبني
  • طب!
التفاعلات: Lol2024، FreeMan Bi و نزيه الخاطر
سريعا عشان مطولش عليكم انا شب دلوقتي عندي١٨سنه من ١٠ تقريبا وفاحد الدول الخليجيه اتعرفت علي واحد من صحابي الي وقتها علمني العاده السريه وكان بيحك بتاعه فيا وكان بيخليني امصله وكل حاجه وانا لسه *** مكنتش فاهم وحصل مشكله ورجعت بلدي الام وبعد البلوغ بقيت بستثاره كتير واحس نقسي بنت خصوصا اخر فتره احب البس حريمي احب زبار الفحول ودي بالنسبالي مصيبه المشكله اني من تقريبا اربع شهور كنت دحلت فرشه سنان فطيزي وكنت مهوس اني انزل من غير ما المس ولاكت ده اصلا محصلش وكمان حسيت بمصيبه الجيش فبلدي الي هوا اساسي وفي كشف هيئه انا بيقولو كده المفروض الخرم لم لاطن ساعات بحس انو بياكلني وواسع سيكا عايز اعرف ابطل تفكير فكده ازاي وكمان ارحع زي ما كنت ازاي وخصوصا اني بقيت بحب اصور جسمي والبس حرييمي وعايزين قدمولي حربيه اصلا ونفسيتي متدمره الموضوع دخل معايا فمشاكل كتير توي بجد
قدمولي على حربيه // وضّح كلامك ::: هل هي كلية حربية أم تجنيد الزامي
لا علاقة للكشف الطبي بفتحة خرم طيزك بس ممكن لو بدون خصاوي او خصية وحد ممكن تعفى من الخدمة
بس لما تدخل التدريب وبعده الخدمة تحافظ على نفسك عشان ما تبقاش ملطشة وتنداس وتتبهدل علطول

• عجبني
التفاعلات: FreeMan Bi
قدمولي على حربيه // وضّح كلامك ::: هل هي كلية حربية أم تجنيد الزامي
لا علاقة للكشف الطبي بفتحة خرم طيزك بس ممكن لو بدون خصاوي او خصية وحد ممكن تعفى من الخدمة
بس لما تدخل التدريب وبعده الخدمة تحافظ على نفسك عشان ما تبقاش ملطشة وتنداس وتتبهدل علطول
حربيه وشرطه بيخليك تفتح طيزك ويبص علي الخرم

انا اهو بس من اكونت تاني الموضوع شقين الشق الاول التجنيد انا فثانويه عامه وده قدامه تقريبا من٤ل٥سنين وانا قلت اني دحلت فرشه من كام شهر ولاكن الشق التاتي عايزين فعلا يقدمولي فنيه عسكريه تحديدا فالجيش وخايف من الكشف برضو ملحوظه مبهجش غير لو لوحدي و سخنتواوي

عضلة الشرج بترجع لطبيعتها بعد فترة بس متدخلش حاجه
وبعدين دي فرشة اسنان مش حوار يعني😅
متقلقش يا برو

عضلة الشرج بترجع لطبيعتها بعد فترة بس متدخلش حاجه
وبعدين دي فرشة اسنان مش حوار يعني😅
متقلقش يا برو
حتي لو حربيه؟ الفكره انا من مثلا اربع خمس شهور مقدرتش امسك البراز فمره كانت بطني سايبه وشخيت ع نفيي فالشترع

حتي لو حربيه؟ الفكره انا من مثلا اربع خمس شهور مقدرتش امسك البراز فمره كانت بطني سايبه وشخيت ع نفيي فالشترع
اعتقد كده ممكن يكون فيه مشكله لان فرشة الاسنان متعملش كل ده دي في الاول وفي الاخر قد صباع ايدك
عموما حاول متدخلش حاجه وهيلم مع الوقت وفيه تمارين اسمها تمارين كيجل ممكن تعملها بردو
بخصوص الحربية انا معنديش معلومة
لكن اللي كنت اقصده ان معاك وقت زي مبتقول واعتقد الوقت ده كافي

• عجبني
التفاعلات: موني سالب خول
اعتقد كده ممكن يكون فيه مشكله لان فرشة الاسنان متعملش كل ده دي في الاول وفي الاخر قد صباع ايدك
عموما حاول متدخلش حاجه وهيلم مع الوقت وفيه تمارين اسمها تمارين كيجل ممكن تعملها بردو
بخصوص الحربية انا معنديش معلومة
لكن اللي كنت اقصده ان معاك وقت زي مبتقول واعتقد الوقت ده كافي
انا كنت بلعب كوره وبجري وانا عندي مشاكل فالقولون وقعدت ماسك نقسي ساعتين ونص مثلالحد ما ضحكت قامت فلتت

انا كنت بلعب كوره وبجري وانا عندي مشاكل فالقولون وقعدت ماسك نقسي ساعتين ونص مثلالحد ما ضحكت قامت فلتت
بالظبط كان فيه سبب تاني ممكن حوار الفرشة كان عامل بردو بس مش اساسي
عموما الف سلامة عليك ومتقلقش انت بسوحاول تحافظ على نفسك
بتمنالك التوفيق

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%