NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة فانتازيا وخيال خوارق فى حياه طالب | السلسلة الأولي | ـ ثمانية أجزاء 23/8/2022

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: Crasco و بعشق التجربه
  • عجبني
التفاعلات: Crasco، omar11 و Waleedsobhy76
  • عجبني
التفاعلات: Crasco
القصه جامده اوي بس انزل بالجديد بسرعه 😅
للأسف كان نفسى اقولك حاجر بس حتستنى شهر كده

• جامد
  • عجبني
التفاعلات: Crasco و Neko
  • عجبني
يسطا القصه عظمه العظمه .... انا مش عارف اقللك اي علي الجمدان ده بس انتا تستحق تكتب قصص و روايات و هتبقي عظيم جدا و هتتشهر فعلا و يبقي ليك مكانه عاليه في المجال ده ..... بحييك يسطا علي العظمه اللي انتا بتعملها دي انا اول مره اقرأ حاجه تشدني كده و تقريبا انا عشت زي اللي انتا بتكتبه ده تمرين و تعنيف بس باختلاف ان احنا عرب
حبيبى يغالى رأيك دا على راسى و يا رست تكون حياتك احسن دلوقت وربنا معاك فى اللى جاى

• عجبني
منلدايه القصه شدتنى انى اكملها ولقتها ممتازه جدا وبعيدا عن الجنس لانو مش كل حاجه بس احداثها حلوة وممتعه بالتوفيق ومستنى الجزء الجاى
الشهر الجاى للأسف غصب عنى و اللهى

• عجبني
التفاعلات: Crasco و IronMan123
  • عجبني
**** معاك يسطا وفكك من ام القصة مش وقته خالص انت امتحانتك خلاص هي كلها شهر وهترجع تنزل تاني بس تنزل بانتظام بقا علشان مفشخكش خلصانة 😉😂
خلصانه يبرو

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Crasco و Elnamr
انا فحل جاهز اللي محتاج يكلمني

• عجبني
  • الكلام ده مش عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Crasco, omar11, Agri Eng و 2 آخرين
انا فحل جاهز اللي محتاج يكلمني
انت يعم اللى داخل بزبك دا مش مكان تعارف دى قصه حتى مفيهاش جنس فى كذا موضوع فى المنتدى روح اتكلم فيه

• عجبني
**** معاك ف امتحاناتك ومستنيينك ف تكملة العظمة دي🖤

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جامدة نيك انا حبتها فشخ استمر وياريت تنزل الاجزاء بسرعه او تنزل الاجزاء كلها مره واحده😂😂😂😂😂🔥

• عجبني
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: A7medxnmx, Alfa, حظوا و 4 آخرين
يسطا غصب عنى و **** انا فى 3 ثانوى يخونا
خلصانه يابا خش ذاكر بقي في عشان معلش معك قتيل وانت ازهري وحاجة عنب خش ذكر عشان منمسكش في بعض

• عجبني
  • عجبني
الخامس فين ي عالمي

• عجبني
التفاعلات: Crasco, omar11, Agri Eng و شخص آخر
يسطا القصه عظمه العظمه .... انا مش عارف اقللك اي علي الجمدان ده بس انتا تستحق تكتب قصص و روايات و هتبقي عظيم جدا و هتتشهر فعلا و يبقي ليك مكانه عاليه في المجال ده ..... بحييك يسطا علي العظمه اللي انتا بتعملها دي انا اول مره اقرأ حاجه تشدني كده و تقريبا انا عشت زي اللي انتا بتكتبه ده تمرين و تعنيف بس باختلاف ان احنا عرب
البدو وحوش الصحراء ❤️🔥

• عجبني
التفاعلات: Crasco و omar11

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%