NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة فانتازيا وخيال خوارق فى حياه طالب | السلسلة الأولي | ـ ثمانية أجزاء 23/8/2022

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: Crasco و بعشق التجربه
  • عجبني
التفاعلات: Crasco، omar11 و Waleedsobhy76
  • عجبني
التفاعلات: Crasco
القصه جامده اوي بس انزل بالجديد بسرعه 😅
للأسف كان نفسى اقولك حاجر بس حتستنى شهر كده

• جامد
  • عجبني
التفاعلات: Crasco و Neko
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
يسطا القصه عظمه العظمه .... انا مش عارف اقللك اي علي الجمدان ده بس انتا تستحق تكتب قصص و روايات و هتبقي عظيم جدا و هتتشهر فعلا و يبقي ليك مكانه عاليه في المجال ده ..... بحييك يسطا علي العظمه اللي انتا بتعملها دي انا اول مره اقرأ حاجه تشدني كده و تقريبا انا عشت زي اللي انتا بتكتبه ده تمرين و تعنيف بس باختلاف ان احنا عرب
حبيبى يغالى رأيك دا على راسى و يا رست تكون حياتك احسن دلوقت وربنا معاك فى اللى جاى

• عجبني
منلدايه القصه شدتنى انى اكملها ولقتها ممتازه جدا وبعيدا عن الجنس لانو مش كل حاجه بس احداثها حلوة وممتعه بالتوفيق ومستنى الجزء الجاى
الشهر الجاى للأسف غصب عنى و اللهى

• عجبني
التفاعلات: Crasco و IronMan123
  • عجبني
**** معاك يسطا وفكك من ام القصة مش وقته خالص انت امتحانتك خلاص هي كلها شهر وهترجع تنزل تاني بس تنزل بانتظام بقا علشان مفشخكش خلصانة 😉😂
خلصانه يبرو

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Crasco و Elnamr
انا فحل جاهز اللي محتاج يكلمني

• عجبني
  • الكلام ده مش عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Crasco, omar11, Agri Eng و 2 آخرين
انا فحل جاهز اللي محتاج يكلمني
انت يعم اللى داخل بزبك دا مش مكان تعارف دى قصه حتى مفيهاش جنس فى كذا موضوع فى المنتدى روح اتكلم فيه

• عجبني
**** معاك ف امتحاناتك ومستنيينك ف تكملة العظمة دي🖤

• عجبني
جامدة نيك انا حبتها فشخ استمر وياريت تنزل الاجزاء بسرعه او تنزل الاجزاء كلها مره واحده😂😂😂😂😂🔥

• عجبني
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: A7medxnmx, Alfa, حظوا و 4 آخرين
يسطا غصب عنى و **** انا فى 3 ثانوى يخونا
خلصانه يابا خش ذاكر بقي في عشان معلش معك قتيل وانت ازهري وحاجة عنب خش ذكر عشان منمسكش في بعض

• عجبني
  • عجبني
الخامس فين ي عالمي

• عجبني
التفاعلات: Crasco, omar11, Agri Eng و شخص آخر
يسطا القصه عظمه العظمه .... انا مش عارف اقللك اي علي الجمدان ده بس انتا تستحق تكتب قصص و روايات و هتبقي عظيم جدا و هتتشهر فعلا و يبقي ليك مكانه عاليه في المجال ده ..... بحييك يسطا علي العظمه اللي انتا بتعملها دي انا اول مره اقرأ حاجه تشدني كده و تقريبا انا عشت زي اللي انتا بتكتبه ده تمرين و تعنيف بس باختلاف ان احنا عرب
البدو وحوش الصحراء ❤️🔥

• عجبني
التفاعلات: Crasco و omar11

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%