NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة فانتازيا وخيال خوارق فى حياه طالب | السلسلة الأولي | ـ ثمانية أجزاء 23/8/2022

• عجبني
التفاعلات: 《☆DEVEL☆》 و ناقد بناء
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا حقولك كلمه واحده بس النمر على قد ضخامته عقرب صغير اوى بيجيبه الارض و انا مسمينى عقرب مش عشان حاجه عشان دماغى اسود من سمه ميت مره و على فكره انت اللى مقصود بالكللابب 😂😂😂
العقارب علي قد مبتلدغ علي قد ما انها حشرة ومش كل الناس بتخاف منها مش زي النمور يا حلو وصلت😉😂

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: 《☆DEVEL☆》، ناقد بناء و XX_FUCKER girl_XX
كنت اتمني انك متدخلش في موضوع الجن و الطاقه و الكلام ده لانه للاسف موضوع اتهرس و اعلب القصص هنا بقت بتتكلم في نفس النقطه لغاية ما الموضوع بقي بايخ جدااا و ممل جدااا

• عجبني
التفاعلات: 《☆DEVEL☆》 و Ghost Of Hell
بص يا صاحبي انت دلوقتي دخلت منعرج كبير في القصه... الخوارق و الجن من اصعب المواضيع في الكتابه على قد ما هي محتاجه مخيله كبيره على قد ما هي صعبه جدا انك تنقل الي في دماغك باستعمال الحروف عشان تحولهم لي صوره في عقول القراء عشان كدا أنصحك خد وقتك في الكتابه و ركز كويس قبل ما تنزل الجزء الجاي

• عجبني
التفاعلات: 《☆DEVEL☆》
كنت اتمني انك متدخلش في موضوع الجن و الطاقه و الكلام ده لانه للاسف موضوع اتهرس و اعلب القصص هنا بقت بتتكلم في نفس النقطه لغاية ما الموضوع بقي بايخ جدااا و ممل جدااا
انا غير و استنى و اتقل حبه و لما تخلص السلسله ورينى رايك تمام ياخو 😂😂

• عجبني
التفاعلات: 《☆DEVEL☆》
بص يا صاحبي انت دلوقتي دخلت منعرج كبير في القصه... الخوارق و الجن من اصعب المواضيع في الكتابه على قد ما هي محتاجه مخيله كبيره على قد ما هي صعبه جدا انك تنقل الي في دماغك باستعمال الحروف عشان تحولهم لي صوره في عقول القراء عشان كدا أنصحك خد وقتك في الكتابه و ركز كويس قبل ما تنزل الجزء الجاي
الجزء التانى انا حالف منا كاتبه فير على البحر و لو مروحتش مش مكمل هه 😂😂😂
متقلقش يجورج انا كده كده مش ناوى اغوط فى الحوار اوى و حتفهم ليه قريب و اتمنى انك متزلنيش على سيزر بقا عشان متغباش عليك و برضوا متركنش جبار

• حبيته
التفاعلات: George tn
الجزء التانى انا حالف منا كاتبه فير على البحر و لو مروحتش مش مكمل هه 😂😂😂
متقلقش يجورج انا كده كده مش ناوى اغوط فى الحوار اوى و حتفهم ليه قريب و اتمنى انك متزلنيش على سيزر بقا عشان متغباش عليك و برضوا متركنش جبار
خلاص يا صاحبي مستنيك بس سيزر عاوز امخمخله شويه على الاقل اقفل مع احمد جبار

خلاص يا صاحبي مستنيك بس سيزر عاوز امخمخله شويه على الاقل اقفل مع احمد جبار
خلصانه و الجديد من جبار امتى لو جاهز نزله لان من بكره ليوم الخميس مش حكون فاضى اقراه لان المادتين ورا بعض

مستنين ياخويااا

• حبيته
التفاعلات: XX_FUCKER girl_XX
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: 《☆DEVEL☆》، ناقد بناء و XX_FUCKER girl_XX
ما كنت ماشي تمام دخلتنا في قصة غريبه..

عاااااااش ي كبييير وايه الغيبه الطويله دي احنا قاعدين على احر من الجمر عشان نتم الروايه ويارييت تكبر الاجزاء (سلام ي كبيير )🔥🔥🔥🔥

• حبيته
التفاعلات: XX_FUCKER girl_XX
عاااااااش ي كبييير وايه الغيبه الطويله دي احنا قاعدين على احر من الجمر عشان نتم الروايه ويارييت تكبر الاجزاء (سلام ي كبيير )🔥🔥🔥🔥
يسطا انا لسه مخلصتش امتحنات و كمان نزلت جزئين معلش بقا يغالة

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
ما كنت ماشي تمام دخلتنا في قصة غريبه..
لسه الغرابه جايه انا بكتب حاجه انا ذات نفسى مش فهمها😂😂😂

• عجبني
التفاعلات: Nematalla
عاش قصة جميلة و مشوقة بس هو فيه سؤال يعنى لو مفهاش رزالة يعنى.... فين النيك حضرتك ؟

• عجبني
التفاعلات: 《☆DEVEL☆》، Nematalla و ناقد بناء

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%