NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة فانتازيا وخيال خوارق فى حياه طالب | السلسلة الأولي | ـ ثمانية أجزاء 23/8/2022

بقالي كتير مفتحتش المنتدي وكنت مستني بكل صبر تبدأ القصه وحقيقي بدايه حلوه جدا بس فيه شويه غلطات

تحب اقولهم ولا؟

• حبيته
التفاعلات: XX_FUCKER girl_XX
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
والقصة اتشالت من التثبيت علشان انت بقالك كتير مش بتكتب تقريبا ابقي اطلب تتثبت تاني علشان انت رجعت تكتب
رجعتها الحمد لله

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و Elnamr
لا بس عاش بجد الجزء فشيخ بمعني الكلمة يسطا وعجبني نيك واتمزجت وحاجة فجر الفجر ياريت بقا اول يوم العيد متنساش ياحب♥️
تانيه يعالم يطماعه هيا نقصاكوا انا منزل جزئين 😂😂

• عجبني
التفاعلات: 《☆DEVEL☆》 و ناقد بناء
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: 《☆DEVEL☆》، ناقد بناء و ThePassive
احا يا عم يعني هستنا اسبوع ليييه حرام عليك يسطا اقسم ب** انا كان عندي امتحانات واقسم ب** في امتحانات معرفش اسمها غير لما اخد ورقة الاسئلة
طب يسطا انت واحد مضيع 😂😂
لكن انا واحد بحلم بهندسه 😂😂

• عجبني
التفاعلات: 《☆DEVEL☆》
بقالي كتير مفتحتش المنتدي وكنت مستني بكل صبر تبدأ القصه وحقيقي بدايه حلوه جدا بس فيه شويه غلطات

تحب اقولهم ولا؟
قولهم يغالى

• عجبني
التفاعلات: 《☆DEVEL☆》 و SAYKO3
ماشي بس بقولك انا كنت منزل مجموعة كتب عشان اقرأهم من ضمنهم كتاب بعنوان ارث من الجان انا لسه مقرأتوش بس قريت اول صفحتين وهو فيه من كلمات واسامي الجن وكده ف مش عارف بقى ابطل ولا اقرأ عادي اصل دا كتاب اكيد الكاتب مش هيضر الناس
نعم دازكان كل اللى اتعلموا السحر و كده اتعلموا من كتب و بعدها كعبوا هما كتبهم الخاصه انا لما اتأذيت متأذيتش عشان حضر بس لا هما زى مقولتلك فى حجات صح و حجات علط من اهم الحجات الغلط دى السن و الشروط و طريقه التحضير لان فى منهم اللى بتخاطب فنا نصحتك و ريحت ضميرى

• عجبني
التفاعلات: 《☆DEVEL☆》 و ☬الہٰشيٰطہٰان☬
🗡️🗡️🚀🚀🧨🧨⚔️⚔️⚔️🛡️🛡️💣💣💣💣💣🎨🔫🔫🎨🔫🔫🔥🔥🔥💍💍💍ختام ايزيس وموجود فارس ملك الجن وملك الوادي و سيزر والحوت وناس كتير انت جي معك ف اي وانا جاهز 🤔🤔🤔😂
مش فاهم 😂😂

• عجبني
استني اقرأ الجزء واشوف لو متمزجتش هاجي اعمل انقلاب هنا وهخليه يكره نفسه استني عليا ياعم😂😂
شايف ان الجزء خلى النمر قطه😂😂

• جامد
  • عجبني
التفاعلات: 《☆DEVEL☆》 و Alkn Drakol2
بس خليه خلاص منعملهوش حاجة سيبه يجرب حظه لسة مستجد بقا بس لو منزلش اجزاؤ في اقرب وقت هنطلع عينه 😂😂
ورسنى اخركم😂😂

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ناقد بناء و XX_FUCKER girl_XX
  • عجبني
التفاعلات: 《☆DEVEL☆》 و ناقد بناء
  • عجبني
  • عجبني