NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

DOCTOR AMR

FANTASTIC 🐉🦂
الكاتب المفضل
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
دلوقتي قبل ما أبدأ حابب أقول ان الموضوع مش بغرض تلقيح خالص و خلي التلقيح للنسوان ********

جماعة أنا عايز اوضح حاجة و هي اني حالياً في كلية " زرايب مثلاً " و عندي حياتي الخاصة و مشاكل مفيش أكتر منها .. لما بدخل الواقع الافتراضي بكون داخل ارفه عن نفسي شوية و اقلل التنشنة من يومي شوية ، ماليش دعوة بحد بس حرفياً انا شوفت ناس هنا داخلة تثير جدل و تتكلم في مواضيع مينفعش الكلام فيها علشان الريتش .. بس أنا عن نفسي بتكلم في حاجات انا شايفها لذيذة شوية ، ممكن تعمل شد و جذب خفيف .. أسأل عن وجهات نظر .. اتعرف علي ميول غيري و مشاكله .. و هكذا يعني

يا صاحبي انا حرفياً يومي عبارة عن 90 % مشاكل و 10% نوم .. مبشكيش لحد و هي عاجباني كدا

بس لما ييجي حد يقولي انت اختلقت خلاف مع فلان او غيره .. انا معنديش مشاكل شخصية مع حد ، حرفياً انا معرفش هنا غير اتنين تلاتة و معرفة سطحية كمان ، فبالمنطق كدا هعمل مشاكل ليه ؟؟

كل الموضوع اني عندي مشكلة اني مبحبش اشوف حاجة مستفزة و اسكت عليها و مبتجاهلش الغلط علشان ميزيدش

انا م طالع اكسب تعاطف حد و مش لازمني تعاطف حد طول ما انا راضي عن نفسي ...
و برضو مش هقول هعتزل و اااه ليه بتعملوا كدا .. لان فعلياً هما اتنين اللي قالولي كدا و انا مباخدش علي كلام 8 مليار لو انا مش مقتنع بيه فما بالك ب اتنين !!

في النهاية يا جماعة هعمل حاجة عمرها ما كانت من طبعي و هبادر انا و ابدأ .. ياريت لو حد زعلان مني او عنده مشكلة معايا يكلمني بدل ما يشيل في نفسه و انا مش هزعل من الصراحة 💜

و بس كدا ياريت مكونش طولت عليكم
Happy Eid 🌼

• عجبني
التفاعلات: صعيدي راقي
بصراحه طولت ههههههه

• عجبني
التفاعلات: DOCTOR AMR
  • بيضحكني
التفاعلات: 𝕄𝕆ℕ𝔸
  • بيضحكني
التفاعلات: DOCTOR AMR
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي