NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Wael2013

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
حد يعرف نوع خمره تكون قويه وبدون طعم اليي يشربها يسكر ويتوه بسرعه

• عجبني
التفاعلات: Anas868، @The GodFather@ و فحل لكل الانوع
يا سوسو
عاوز تعمل مقلب فمين
بنات الناس مش لعبة!

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: drsniper666 و بلا عنوان
الخمرة كلها ليها ريحة نفاذة واللي مش بيحبها او ماجربهاش قبل كده هيرجع اول ما يشربها

• عجبني
التفاعلات: الزبير الأول
يا سوسو
عاوز تعمل مقلب فمين
بنات الناس مش لعبة!
انا مش واطي اني العب ببنات الناس
الفكره عيد جوازي قرب ومراتي بعد عمر طويل لسه عندها ممنوعات علشان تربيتها فا عايز افكها شويه 😂

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: drsniper666 و الزبير الأول
انا مش واطي اني العب ببنات الناس
الفكره عيد جوازي قرب ومراتي بعد عمر طويل لسه عندها ممنوعات علشان تربيتها فا عايز افكها شويه 😂
فكها بالي هي توافق عليه :) عمرك نا تسقي او تاكل حد شي من دين علمو ده عين الغش و الغدر و الغلط
فمابالك بمراتك

• عجبني
التفاعلات: ALZEIN، الزبير الأول و Maxxx_PlayerxXx
حد يعرف نوع خمره تكون قويه وبدون طعم اليي يشربها يسكر ويتوه بسرعه
عصير عنب أحمر (رواخ) طبيعي، موجود بالسوبرماركت الكبيرة، هو مش خمرة بس هو لو واحد مش متعود على الشرب حيخلي عنده شعور السكر وهو حلال كمان، سلك فيه بعيد عن الخمرة.

• عجبني
التفاعلات: Wael2013
عصير عنب أحمر (رواخ) طبيعي، موجود بالسوبرماركت الكبيرة، هو مش خمرة بس هو لو واحد مش متعود على الشرب حيخلي عنده شعور السكر وهو حلال كمان، سلك فيه بعيد عن الخمرة.

الراوخ جربته في السعوديه عنب وتفاح. منتج الماني عالي الجوده. في الجون فعلا حسيت لو شربت نبيذ عنب هيكون هو ده الطعم بس الحلو في ده إنه بدون ذنب

• طب!
التفاعلات: @The GodFather@
الراوخ جربته في السعوديه عنب وتفاح. منتج الماني عالي الجوده. في الجون فعلا حسيت لو شربت نبيذ عنب هيكون هو ده الطعم بس الحلو في ده إنه بدون ذنب
بس فيه نوع بذنب وهو اللي من الارض المقدسة حاجة رهيبة بجد هههه النبيذ الاحمر الفلسطيني شيء خرافي

بس فيه نوع بذنب وهو اللي من الارض المقدسة حاجة رهيبة بجد هههه النبيذ الاحمر الفلسطيني شيء خرافي
مجربتش لسه. عاوز أجرب حاجات كتير. في واحد زميلي ***** كان هيجيبلي ڤودكا

• عجبني
مجربتش لسه. عاوز أجرب حاجات كتير. في واحد زميلي ***** كان هيجيبلي ڤودكا
لو ما جربتش ما تبدأ بالفودكا، ابدأ بالبيرة أول بالتدريج

لو ما جربتش ما تبدأ بالفودكا، ابدأ بالبيرة أول بالتدريج
كنت هقابلها بعد الدراسة وهي كانت هتاخد غرفة فندق ونقضي يوم مع بعض وكنت هجيب ID 20% وافتحها ونقضي ليله بس أمر **** نافذ

• الموضوع ده يدعو للتفكير
فكها بالي هي توافق عليه :) عمرك نا تسقي او تاكل حد شي من دين علمو ده عين الغش و الغدر و الغلط
فمابالك بمراتك
يا عقلك الحكيم .. متفق لاقصى درجة

خد عندك منقوع البراطيش ده يلطش فى ثوانى = او امسك جارتك اللى انتى حتموت عليها وازنقها فى ركن واهريها بوس ودعك وتقفيش تلاقى نفسك وقعت من طولك فورا = واما تفوق نبقى نكمل اوكى =====

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اشرب سانجريا 10 في الميه دي خفيفه ولو اتبضنت من طعمها اكسرها بأي عصير

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%