NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

STroNG a👑

لُِآ تعٍلُِن آلُِخـطُوُآت آعٍلُِن آلُِوُصوُلُِ
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
خطرت في بالي بعض الافكار عن المنتدى مش عارف الموضوع ده هيتقفل ولا لا بس لازم ندور على حل بجد
ليه الناس بتمشي وتسيب المنتدى
في ناس اعرفها مشيت لاسباب تخليك فعلا تكره المنتدى انا فعلا عرفت ناس هنا تحترم بجد بعيدا عن محتوى المنتدى الا انهم شخصيات تستحق الاحترام
ليه منفكرش نغير شويه نحاول نحكم عقلنا
كل واحد شاف حد صاحبه مشي وساب المنتدى ممكن تعرفونا مشي ليه ممكن نلاقي حل ونرجع الناس اللي مشيت
من ضمن الناس اللي مشيت @دندوشه
ولسه القائمه في تزايد
في ناس بتفكر حاليا @مجنونة مطرقعة
قولولنا رأيكم

• عجبني
التفاعلات: سامية سالب
  • عجبني
التفاعلات: J U B A
بص اكيد كل حد مشي له اسبابه انا عن نفسي كنت متفاعل جدا اول ما المنتدي رجع وكنت من ضمن اكتر 10متفاعلين بس شوفت حاجات معجبتنيش بعدت فتره طويله ويمكن انهرده اكتر يوم اتفاعل فيه ومظنيش هكررها

• الكلام ده مش عجبني
  • عجبني
التفاعلات: Alfâ7d و أمنيه رشدى
بظن لان ما احد أصبح يتفاعل الي ٢ او ٣ بس الي يتفاعلون الباقي يقراء النشور او الصورة بس ولا يتفاعل

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اعتقد ان من الأسباب استخدام اللغة الحقيرة الواطية المعفنة التى يستخدمها من يسمى نفسه فحل و موجب و خول و حاجات من دى
ومن الأسباب الخطابات الخاصة و اللغات المريضة نفسيا فبها
ومن الأسباب تحقير الانسان و الصور الزفت القدرة للافرازات
و المطاردات السافلة لمن يكتب منشورا فبه جنس منحرف
واضح ان الحالة النفسية الشاذة اخلاقيا و عدم فهم طبيعة و نفسية الاشخاص المختلفين من مجتمع (م) و الهجوم التتارى عليهم جعلهم لا يحتملون الإهانات و يطفشون ويتركوا نسوانجى بكل ما فيه و يتحرق على دماغ صحابه
انتي بتحكي في شو نسبة المشاهدة عالية في نسوانجي توصل لي ٢٥ الف

• أتفق
التفاعلات: أمنيه رشدى
خطرت في بالي بعض الافكار عن المنتدى مش عارف الموضوع ده هيتقفل ولا لا بس لازم ندور على حل بجد
في ناس اعرفها مشيت لاسباب تخليك فعلا تكره المنتدى انا فعلا عرفت ناس هنا تحترم بجد بعيدا عن محتوى المنتدى الا انهم شخصيات تستحق الاحترام
كل واحد شاف حد صاحبه مشي وساب المنتدى ممكن تعرفونا مشي ليه ممكن نلاقي حل ونرجع الناس اللي مشيت
ولسه القائمه في تزايد
قولولنا رأيكم
بتكلم بجد... الناس دي مشيت فعلا؟؟
لا لا بجد ..دوول الذ ناس في المنتدى..يا خسارة 😶
دوول كانو لذلذ اوي و كان واضح أنه جدعان فعلا
يا ريت يا اخي ماكنتش عرفت .

ولسه القائمه في تزايد
قولولنا رأيكم
استيقاظ الضمائر على كمية الفساد و الدمار الذى يحققها المنتدى بمشاركتك وحوارات جنسية محتواها كله جهل وانحراف و أمراض نفسية و خيانة زوجية و زنا محارم و و و و بالرغم من ان دول الشرق الأوسط توجد فى القوانين فيها ما يحتم الحكم على أصحاب وادمنز منتدى نسوانجى بالحرق أحياء فى ميادين عامة
وبصفتى عضو سابق فى الجمعية العامة للأمم المتحدة فى حقوق الإنسان و الحرية الجنسية احكم بأن منتدى نسوانجى منحرف تماما عن هذا الهدف ( حماية حرية الاختيار و التعبير و الممارسات الجنسية)

• بيضحكني
التفاعلات: Ahmed Alfanan
استيقاظ الضمائر على كمية الفساد و الدمار الذى يحققها المنتدى بمشاركتك وحوارات جنسية محتواها كله جهل وانحراف و أمراض نفسية و خيانة زوجية و زنا محارم و و و و بالرغم من ان دول الشرق الأوسط توجد فى القوانين فيها ما يحتم الحكم على أصحاب وادمنز منتدى نسوانجى بالحرق أحياء فى ميادين عامة
وبصفتى عضو سابق فى الجمعية العامة للأمم المتحدة فى حقوق الإنسان و الحرية الجنسية احكم بأن منتدى نسوانجى منحرف تماما عن هذا الهدف ( حماية حرية الاختيار و التعبير و الممارسات الجنسية)
هسال سؤال هو يعني ايه ساميه سالب المفروض ساميه اسم ست والسالب ده للشواز

مين قال ان رودي بتفكر تخرج من هنا؟

• عجبني
التفاعلات: أمنيه رشدى
انت بتقول ايه ..!!
اي كلام طبعا

انا موجودة معاكم ... ولكن ممكن بعض ضغوطات حياتي هي من تعرقل من دخولي عكس ايام زمان معكم ... ولكن أنا عارفة حدود المكان ووجودي مقتصر على الرفاهية لشخصي فقط .

انما خروجي او لاء لم احدد أو ابوح بة انما فعلا ضغوطات ليس اكتر .

اخيرا صدقني المشكلة فينا مش في المكان ... الاعضاء للاسف بقيت مش قلبها على الحفاظ على المكان وعلى بعض عكس الاول .

يكفيني اقول لك ايام زمان... كان بالرغم أن لو في خلاف بين أعضاء كان الاحترام يبقى موجود... أما الآن ..... انتوا ملاحظين اكيد الأجواء ازاي !!!

وموخرا الحسابات الفيك كتيييير اوي ومدعي الأنوثة طغوا على المكان بطريقة زباله ... لدرجة أني أنا نفسي وصلت لمرحلة اني مش عارفة ادافع أو اهاجم أحد .

لو هاجمت أتهم بعدم أنوثتي !!!!!
وان دافعت يبقى بساعد اكتر على المستانثين !!!

اخيرا كما قلت وجودي مقتصر على رفاهية نفسي فقط استمتع فقط دون صراعات ليس لها نهاية 🚶‍♀️🚶‍♀️

• عجبني
التفاعلات: 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑
انا مشيت مره وبفكر امشي التانيه لأسباب كتير
الناس اللي هنا مختلفه تماما عن الناس اللي كانت موجوده ومشيت سواء هنا أو ف المنندى القديم الناس كانت ارقى و بتعرف تناقش وتتكلم و تتقبل الخلاف بعكس العقليات اللي موجوده دلوقتي
كان في مواضيع هادفه بس دلوقتي مفيش بقى كل المواضيع واخده اتجاه واحد
انا هنا وانت هنا وكلنا هنا بس كلنا بنصيب ونخطا ف مينفعش انت تيجي تسالني أو تطلب مني مشوره ونصيحه عن بديهيات معروفه أنها غلط و أما اقول انها غلطت ابقى بدعي الفضيله.. في فرق بين اني بغلط وكلنا بنغلط وبين اننا نكون عارفين الصح من الغلط ف مينفعش نبرر للغلط أو نحلله على هوانا
النقطه الأهم بالنسباليط على الأقل
أنه متاح لكل الناس تتكلم ف كل حاجه الا التوعيه والنصيحه مجرد ما بتحاول تنصح بتلاقي هجوم كاسح عليك و لو دعمت كلامك بالحلال والحرام هتلاقي المشرفين نفسهم بيعلقوا مشاركاتك أو يعملولك بان لفتره .. يعني متاح كل حاجه غلط والحاجه الصح لا !!!!
الوضع الحالي برضه له أسبابه أنه مجرد ما تحس انك بتعمل حاجه غلط اول حاجه هتفكر فيها انك تمشي لانه مبقاش مكان ترفيهي متكامل واتحول لمكان جنسي بس وهو ده اللي الناس بتتفاعل معاه أما جنس باختلاف أشكاله وأنواعه أما ايميلات فايك أو حقيقيه لبنات و اي موضوع هادف أو ل ولد ( ملوش شله تدعم المحتوى) محدش بيرد
ومحدش بيحاول يصلح ف أما تكون مع الموجه أما اتفرج وانت ساكت مقدرتش تتفرج وتسكت أو زهقت هتمشي

بعيدا عن بعض الردود التي لا تمت للواقع بأي صله.. اظن ان البعض منكم يعرف قيصر نسوانجي ويعرف اني قضيت في نسوانجي حوالى 9 سنين او اكتر وياما اتكررت الموضوعات اللي تشبه موضوعنا ده علي مدار نسوانجي

لذلك اقدر اقول وبكل ثقه السبب في اللي بيحصل وانتم مهولينه ده هما سببين لا ثالث لهما اولا الشلليه ال اتخلقت في المكان لفتره وبنحاول دلوقتي نقضي عليها لانها كانت سبب في وقوع المكان القديم
ثانيا اننا كأداره ادينا لناس فرص عشان تصلح من نفسها ولكن للاسف كان بدون فايده
ثالثا بقي والاهم ان الفتره الجايه هيتم شوية حاجات نسيبها لوقتها بس اوعدكم انها هتعدل حاجات كتير وهترضي الناس الملتزمه اكثر من الناس اللى كانت نياتها مش كويسه للمكان

تقبلو تحياتي

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%