NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انت خام فشخ ومش عارف اي حاجة
نصيحة ثقف نفسك واقرا ودور على حاجات تفيدك الكلام مع الناس هنا هيخليهم يستغلوك مش اكتر

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انت خام فشخ ومش عارف اي حاجة
نصيحة ثقف نفسك واقرا ودور على حاجات تفيدك الكلام مع الناس هنا هيخليهم يستغلوك مش اكتر
طب اعمل اي انصحني

يا حبيبي دي مش مرحله ف العمر وبتعدي
دي نص العمر تقريبا بيكون فيه رغبه للطرف التاني
ومع ذلك مش معني كلامي ان كل البنات بتسيب نفسها طبعا ف بيحافظو علي نفسهم ولحد ما يموتو كمان لكن بتبقي الشهوه فيها وسر من اسرارها
فاهم قصدق وعارف انها حاجه طبيعيه بس انا كنت بوضح حاجه بس

• عجبني
التفاعلات: Savage 72
طب اعمل اي انصحني
اقرا اكتر عن الثقافة الجنسية
في محتوى للكلام دا عربي وانجليزي على يوتيوب لو مش حابب موضوع الكتب بس يكون حد فاهم وقناة كبيرة عشان متتوهش مع حد بيطخ زي هنا

واتكلم مع اصحابك عموما متتكلمش عن خططبتك نعائي مع اي حد
لو هتتكلم مع حد اتكلم عن الستات عموما وافهم بيقكروا ازاي وبنتعامل معاهم ازاي

وبرضو متاخدش كلام حد واحد ثقة عشان الناس عندها افكار كتير غلط

بس جمع افكار واحكم انت بالعقل
ومتفكرش زي الراجل المصري المعتاد اللي مبيعرفش ينيك دا

• عجبني
التفاعلات: esraa.2000
بس انت لو خاطبها عن حب فاكيد بتفكر فيك زي ما انت بتفكر فيها دى طبيعه بشريه بالذات فى السن بتاعنا ومع وجود السوشيال ميديا فالموضوع بقى مفتوح اوى انما لو خطوبه صالونات وخلاص مش لازم تبقى هيجانه عليك ممكن شافت انك عريس والسلام

كل البنات ف السن دا بتفكر ف كسها وشهوتها
مش معني كده انها هتسمحلك تنيكها يعني لو هي محترمة وانت اللي بتودي العلاقة للطريق اللي انت عايزه وعلي فكره البنت المحترمة ممكن تسيبك لو تجاوزت معاها حتي لو هي من جواها عاوزة ده بس بتبقي بتفكر فيه لما تبقي جوزها مش شرمطة

• الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: كريم سعد مكرم
عاوز حد يجوبني انا بغير علي خطبتي جدا علي فكرة وبحبها بس لي لما حد يكلمني انها ممكن بتكون عارفه اني نفسي فيها ونفسي انيكها وهموت علي بززها بهيج ويلاقي زيي وقف ولما وبحب اسمع انها عوزاني وتفكرها في جنس لي بحب كدة
اصلآ ما عرفناش انت ايش تريد .
وبعدين اللي يحب ما يقلش كذا عن اللي بيحبه اقصد اسلوب صياغه السؤال .. بعض الكلمات

مش معني كده انها هتسمحلك تنيكها يعني لو هي محترمة وانت اللي بتودي العلاقة للطريق اللي انت عايزه وعلي فكره البنت المحترمة ممكن تسيبك لو تجاوزت معاها حتي لو هي من جواها عاوزة ده بس بتبقي بتفكر فيه لما تبقي جوزها مش شرمطة
تابع بقيه مناقشتي مع الراجل هتفهم قصددي

ما أنت خطبها ليه؟؟
علشان تتجوزها!!
و عايز تتجوزها ليه؟؟
علشان تنيكها!!
و أكيد أنت و هي و أنا و أبوها و أمها و أخواتها و أبوك و أمك و أخواتك و جيرانها و جيرانك و أي حد عارف إنكم مخطوبين عارف إنك خاطبها علشان بعد كده تتجوزها و تنيكها!! ، و هي لو ماكنتش عايزك تنيكها ماكنتش وفقت إنك تخطبها أصلاً!!

عاوز حد يجوبني انا بغير علي خطبتي جدا علي فكرة وبحبها بس لي لما حد يكلمني انها ممكن بتكون عارفه اني نفسي فيها ونفسي انيكها وهموت علي بززها بهيج ويلاقي زيي وقف ولما وبحب اسمع انها عوزاني وتفكرها في جنس لي بحب كدة
تعلة افيدك

علشان هي مبينالك انا محترمة و مبتعملش كدة و لما حد تاني يديك فكرة او يقولك انها ملبن هايجة عليك عقلك لا اراديا بيخليك تولع و تنقط علي نفسك لما تعرف انها لبوة اوي و نفسها تتناك بس عاملة محترمة فا بتهيج علي كدة لو عايز تفهم اكتر تعالي خاص

طب يابني م دا طبيعي ماهو اي حاجه غير كدا يبقا مبتحبهاش الجنس مش بعيد عن الحب يازميلي فكر براحتك وحبها وخاف عليها كمان♥️♥️

انت لو مشيت ورا شهوتك من غير قواعد اي حاجه هتبقا مباحه عندك لان الشهوه مبتسميش دياثه عا الاهل خيانه رجاله في رجاله تبادل متسيبش نفسك لشهوتك دا الحل الوحيد

هيا البنات كلها تفكرها كدة ولا في شويا دماغهم مش موديهم لكدة وعادي
لما واحدة بتحب واحد ... لو حست أنه مش عاوز ينيكها بتحتقره

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%