NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مين زيي بحب الخضوع قدام الفحل بتاعه و خاصة ازا كان فحله شخصيته قوية و بسرعة بكون خاضع ليه و يعمل فيي اللي هو عايزة في البداية يكون لزيز و يتعامل معي بحنية و خلال النيك و خاصة ازا كنا هايجين يشتمني بكلام قبيح و هو بدّخله فيي و اكون قحبته و يبدا يستخدم شوية عنف و احس اللي بنيكني فحلي و دكري و انا خاضعة ليه
65C4FDB1 B416 4D3A 82DA 9BF829DC5661

• عجبني
التفاعلات: Mohamed AlSudani
مين زيي بحب الخضوع قدام الفحل بتاعه و خاصة ازا كان فحله شخصيته قوية و بسرعة بكون خاضع ليه و يعمل فيي اللي هو عايزة في البداية يكون لزيز و يتعامل معي بحنية و خلال النيك و خاصة ازا كنا هايجين يشتمني بكلام قبيح و هو بدّخله فيي و اكون قحبته و يبدا يستخدم شوية عنف و احس اللي بنيكني فحلي و دكري و انا خاضعة ليه
مشاهدة المرفق 294836
نفسى ف سالب بنوتى ارفعة كدا

• عجبني
التفاعلات: Hasan.s.s
مشاهدة المرفق 294836
اححححححح ده احلئ شعور لما فحلي بيحسسني بضعفي و انا بين ايديه و اشوف نظراته الشهوانية و هو بينكني

• عجبني
اححححححح ده احلئ شعور لما فحلي بيحسسني بضعفي و انا بين ايديه و اشوف نظراته الشهوانية و هو بينكني
و لما يبص فيي احس هو دا الدكر اللي كاسر عيني و فحلي اللي ماقدرش الا اطيعه و انفذله كل رغباته

• عجبني
اه ياما ترفعت كدة

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ابو زوبر ضخم و Malek1st
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اححححح انا زيك ونفسي فى فحل كدا

اااه طيزى اااه اححح ولعت

• عجبني
التفاعلات: Malek1st
لازم تخضع وتتلبون علشان تتمتع
خضوعك في حد ذاته متعه ليك دا غير العلاقه طبعا

• عجبني
التفاعلات: Malek1st
انا بعشق كده اووووووي اكون تحت رجله خاضع ومذلول وبحب العنيييييف اوووووي والمسيطر

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%