NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الـ مجتاو

نسوانجي الأصلي
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الناس اللي ممارستش فاكره المزيد من الجنس يعني جنس أفضل و دا في الحقيقه خرافه جنسيه

صديقي استوعب ان نوعيه الجنس تختلف مقابل كميته في اوقات مختلفه عشان مش طبيعي ان الجنس علي طول حلو لانك هتستهلك وقت و مجهود.

التنوع هو المفتاح عشان متوقعش في روتين بيض يقفلك. بمعني اسهل اننا او اغلبنا عنده معلومات مضلله عن الجنس سواء اللي لسه اخضر او مارس كتير او متجوز اساسا. و بكده بيحصل ملل و روتين عن جوده او كميه الممارسات

الخلاصه بالفصحي ✌️

يمكن أن تتأثر الجودة إذا كنت عازما جدا على زيادة كمية تجاربك الجنسية. يشعر الكثير من الناس بالضغط لممارسة الكثير من الجنس ولكن هذا لا يعني أنهم سيكونون عاشقا أفضل أو يمارسون الجنس بشكل أفضل. هذا يعني فقط أنهم يمارسون المزيد من الجنس. يمكن أن يكون السلوك الجنسي القهري ضارا بإحساسك بمن أنت ، وما لديك لتقدمه ، وعملك ، وعلاقاتك. يمكن أن يخفي الجنس منخفض الجودة. إن مقارنة نفسك بتصوراتك عن الحياة الجنسية للآخرين هي دائما طريقة مدمرة للدخول فيها. الشيء الوحيد الذي يهمك هو سعادتك الجنسية.

دمتم 🌹

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: متحرش تويتر, فولدمورت, حسن٩٤ و 5 آخرين
الناس اللي ممارستش فاكره المزيد من الجنس يعني جنس أفضل و دا في الحقيقه خرافه جنسيه

صديقي استوعب ان نوعيه الجنس تختلف مقابل كميته في اوقات مختلفه عشان مش طبيعي ان الجنس علي طول حلو لانك هتستهلك وقت و مجهود.

التنوع هو المفتاح عشان متوقعش في روتين بيض يقفلك. بمعني اسهل اننا او اغلبنا عنده معلومات مضلله عن الجنس سواء اللي لسه اخضر او مارس كتير او متجوز اساسا. و بكده بيحصل ملل و روتين عن جوده او كميه الممارسات

الخلاصه بالفصحي ✌️

يمكن أن تتأثر الجودة إذا كنت عازما جدا على زيادة كمية تجاربك الجنسية. يشعر الكثير من الناس بالضغط لممارسة الكثير من الجنس ولكن هذا لا يعني أنهم سيكونون عاشقا أفضل أو يمارسون الجنس بشكل أفضل. هذا يعني فقط أنهم يمارسون المزيد من الجنس. يمكن أن يكون السلوك الجنسي القهري ضارا بإحساسك بمن أنت ، وما لديك لتقدمه ، وعملك ، وعلاقاتك. يمكن أن يخفي الجنس منخفض الجودة. إن مقارنة نفسك بتصوراتك عن الحياة الجنسية للآخرين هي دائما طريقة مدمرة للدخول فيها. الشيء الوحيد الذي يهمك هو سعادتك الجنسية.

دمتم 🌹
برافو يا لولو

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: نفسي انيك اختي في طيزها، Moheb sex و الـ مجتاو
كلام جميل و كلام معقول مقدرش اقول حاجة عنو
لاكن خيال حبيبى المجهول موش لاقى فية حاجة منة

• عجبني
التفاعلات: الـ مجتاو
  • جامد
التفاعلات: شريف باشا

• بيضحكني
  • عجبني
ازاي يا جيكس
فية ناس عندها الجنس بالنسبالها مع مراتو او مع جوزها هى الحاجة
الوحيدة اللى بتقربهم من بعض مش بقول الناس كلها لاكن بقولك بعض من الناس
عشان كدا الجنس مش مجرد جنس و خلاص لا انت بتولد الحب و بتضم حبيبك او حبيبتك ليك
و بتحسو مع بعض بشعور جميل ممكن يكون الوقت دا هو الوحيد اللى بيقربهم من بعض من

دوشة الشغل و العيال و كل الهم دا

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: مصطفى مصطفى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
فية ناس عندها الجنس بالنسبالها مع مراتو او مع جوزها هى الحاجة
الوحيدة اللى بتقربهم من بعض مش بقول الناس كلها لاكن بقولك بعض من الناس
عشان كدا الجنس مش مجرد جنس و خلاص لا انت بتولد الحب و بتضم حبيبك او حبيبتك ليك
و بتحسو مع بعض بشعور جميل ممكن يكون الوقت دا هو الوحيد اللى بيقربهم من بعض من

دوشة الشغل و العيال و كل الهم دا
كلامك مظبوط و علي سنجه ١٠ ✌️
تحياتي 👍

عظمه على عظمه على عظمه يا لول
بس يا صديقي الكلام جميل ما ينفعش نعممه في ناس عندها القدره في ناس بيجمعها الجنس في ناس حياتها الجنس كل ده جميل بس نوجهه صح
مجرد رأي
مبروك العضويه يا صديقي

• حبيته
عظمه على عظمه على عظمه يا لول
بس يا صديقي الكلام جميل ما ينفعش نعممه في ناس عندها القدره في ناس بيجمعها الجنس في ناس حياتها الجنس كل ده جميل بس نوجهه صح
مجرد رأي
مبروك العضويه يا صديقي
يسلم مرورك 🌹

بستغرب ديما لما بشوف حد بيقول دا انا بنيك خمس ست مرات فى اليوم و بقعد ساعتين فى المره و لسه بيبقى عايز

ياحبيبى انت لو عملت مره واحده و قعدت ربع ساعه بس عملت صح مش هتحتاج الفشخره الكدابه دى كلها

بستغرب ديما لما بشوف حد بيقول دا انا بنيك خمس ست مرات فى اليوم و بقعد ساعتين فى المره و لسه بيبقى عايز
استغرابك معقول و شكرا لمشاركتك ✌️

الخلاصه بالفصحي ✌️

دمتم 🌹
برافو يا علاء عندك حق

• حبيته
👏 👏 👌

• عجبني
❤️👍👍برافو

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%