NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

JNYXaHu.md.jpg JNYXcAb.md.jpgيجب أن تواجه الحياة مثل المتقاطع. بتصحي الصبح بتعرفي الدنيا ضدك بس بتحطي مكياجك وتلبسي باروكتك وتلبسي كعبك وتخرجي دعهم يهينونك، دعهم يخبرونك بأي شيء، ولكنك تنهض، تضع المكياج... وأنت تخرج إلى الشارع

• عجبني
  • حبيته
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: ممحونه اوووى, Kokik, الباشا ممرض و 3 آخرين
JNYXaHu.md.jpg JNYXcAb.md.jpgيجب أن تواجه الحياة مثل المتقاطع. بتصحي الصبح بتعرفي الدنيا ضدك بس بتحطي مكياجك وتلبسي باروكتك وتلبسي كعبك وتخرجي دعهم يهينونك، دعهم يخبرونك بأي شيء، ولكنك تنهض، تضع المكياج... وأنت تخرج إلى الشارع
عجبانى طيزك اوى

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الكلام دة على حسب اننا فى اوربا ولا فى امريكا يا ابلتى اصحاااااااااااا احنا فى مجتمع شرقى لة عاداتة وتقاليدة امراضنا لازم ولابد نداريها ومالناش غير السر والظلام نحتمى بية اوعى حد يلعب بدماغك

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: احمد الدولي٢, قلب الأسد 82, اماني موني و شخص آخر
الكلام دة على حسب اننا فى اوربا ولا فى امريكا يا ابلتى اصحاااااااااااا احنا فى مجتمع شرقى لة عاداتة وتقاليدة امراضنا لازم ولابد نداريها ومالناش غير السر والظلام نحتمى بية اوعى حد يلعب بدماغك
بلاي شرقي بلا غربي بلاش نضحك علي نفسنا

مش متفق أن دي امراض
بالعكس ممكن تعيشها ف النور مع الشخص الصح

• عجبني
التفاعلات: احمد الدولي٢ و Alaa69
❤️❤️🤤 فعلاً

• عجبني
التفاعلات: احمد الدولي٢
بس ايه المشكله لما تعمله مع دكرك اللي هيفشخك وتبقي احلي من اي حد كده هتزود المتعه وبرضه هيبقي في السر

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: totoail
اموت انا في الطعامه دي

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%