NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Ziad El masry

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
على قد ما أنا مبسوط اني كنت في السعودية ثقافة مختلفة ونشأة محترمة إلا إني حاسس إن فاتني حاجات كتيرة من الطفوله المصرية اهمها لعبة عريس وعروسه🙂💔

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: M&I, Maryam Hamaki, مصطفى مصطفى و 2 آخرين
على قد ما أنا مبسوط اني كنت في السعودية ثقافة مختلفة ونشأة محترمة إلا إني حاسس إن فاتني حاجات كتيرة من الطفوله المصرية اهمها لعبة عريس وعروسه🙂💔
مافتكش كتيير العبها وانت كبيير بس بجد 🤣🤣

مافتكش كتيير العبها وانت كبيير بس بجد 🤣🤣
البنات بقوا واعيين وقتها كانوا صغار وسهل توصلها دلوقتي لازم حب وموال اسود واروحلها بعد الدراسة الشيخ زايد ومش عارف لو قابلتها هيكونلها نفس ولا لا

• بيضحكني
التفاعلات: الزبير الصعيدي و SNIPER89⛓️
البنات بقوا واعيين وقتها كانوا صغار وسهل توصلها دلوقتي لازم حب وموال اسود واروحلها بعد الدراسة الشيخ زايد ومش عارف لو قابلتها هيكونلها نفس ولا
ياعم اشطق واحده من الجيران هيا العريس والعروسه متحلاش غيير مع بنت الجيران 🤣

ياعم اشطق واحده من الجيران هيا العريس والعروسه متحلاش غيير مع بنت الجيران 🤣
بنات الجيران كبار ومفيش شقط بالساهل في العمر ده وأنا مش حابب اقعد اوهمها بالحب مدة طويلة.
بس بنت جارنا الي في السابع عليها جسم🔥
المشكلة جارنا ده متخانقين معاه قبل كده. نفسي أنيك البنت واستمتع واكسر عينه على قلة الأدب الي عملها

صدقني غيرك يتمني انوا كان يتولد في اي مكان غير مصر احمد ****

صدقني غيرك يتمني انوا كان يتولد في اي مكان غير مصر احمد ****
انا مولود في مصر بس رايح وانا سنه ونص بس كنت عاوز أعيش الطفوله المتشردة الي فيها نيك بإسم عريس وعروسه

انا مولود في مصر بس رايح وانا سنه ونص بس كنت عاوز أعيش الطفوله المتشردة الي فيها نيك بإسم عريس وعروسه
بتكون حاله نادره انها تحصل مش منتشره اوي يعني وكدا كدا بتكون عيل صغير وبتنسي 😂

ما أنا كنت في السعوديه والي فاتك رجعو بس بالأصول والصح والأهم من دا مستقبلك خليه هوة الاول وبعد كدا كل حاجه هتيجي في وقتها ومتستعجلش

ما أنا كنت في السعوديه والي فاتك رجعو بس بالأصول والصح والأهم من دا مستقبلك خليه هوة الاول وبعد كدا كل حاجه هتيجي في وقتها ومتستعجلش
مهو في فترة الدراسة والمستقبل محتاج اجرب ما فاتني عشان بعدها يبقى تركيز دراسي بحت

مهو في فترة الدراسة والمستقبل محتاج اجرب ما فاتني عشان بعدها يبقى تركيز دراسي بحت
لا متجربش الي فاتك جربو في الحلال احلى بكتير والاحسن أن انتا ومراتك تتعلمو مع بعض

• عجبني
التفاعلات: الزبير الصعيدي
لا متجربش الي فاتك جربو في الحلال احلى بكتير والاحسن أن انتا ومراتك تتعلمو مع بعض
نحاول نعمل بالنصيحة رغم إن في حاجات كتير شاغلة بالي عاوز أجربها

• عجبني
التفاعلات: الزبير الصعيدي
  • حبيته
التفاعلات: مصطفى مصطفى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يارب. و**** صاحي النهاردة مش عاوز انزل الجامعة بس حاسس اني عاوز ابدأ مذاكرة
🤲🤲 يعينك وخد خطوه ايجابيه وسيبك من الدلع بقى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%