NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

insestlover155

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
تخيل تبقي دي حياتك مع امك تصحي من النوم تلاقيها في المطبخ تقوم زانقها من ورا و نازل بعبصة في كسة لحد ما تسيح و تنططها علي زبرك في قلب المطبخ و بعد ما تخلصوا تفطروا و تاخدها علي اوضة النوم علي كول تنزل فيها ترزيع و فشخ في كسها و طيزها و كل خرم فيها و متخرجوش من الاوضة غير علي العشا و انت معبيها لبن و بعد كده نيكة سريعة قبل النوم و تحضنها و تناموا ملط مع بعض للصبح

mf 3 4

• عجبني
  • حبيته
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: ابن حسناء مراجيح, Aboduwie, Ali21 و 22 آخرين
تخيل تبقي دي حياتك مع امك تصحي من النوم تلاقيها في المطبخ تقوم زانقها من ورا و نازل بعبصة في كسة لحد ما تسيح و تنططها علي زبرك في قلب المطبخ و بعد ما تخلصوا تفطروا و تاخدها علي اوضة النوم علي كول تنزل فيها ترزيع و فشخ في كسها و طيزها و كل خرم فيها و متخرجوش من الاوضة غير علي العشا و انت معبيها لبن و بعد كده نيكة سريعة قبل النوم و تحضنها و تناموا ملط مع بعض للصبح

mf 3 4

زي الي تقول استخدم امك شرموطه

• عجبني
التفاعلات: ماما سحر
زي الي تقول استخدم امك شرموطه
لا طبعا انا قصدي امك تبقي حبيبتك و عشقتك عشان مفيش حد هيحب الام قد ابنها و محدش هيحب الابن قد امه و الحب ده لو اتحول ل نيك هتبقي اقوي شهوة و متعة في الدنيا

• عجبني
التفاعلات: Ibrahim120
لا طبعا انا قصدي امك تبقي حبيبتك و عشقتك عشان مفيش حد هيحب الام قد ابنها و محدش هيحب الابن قد امه و الحب ده لو اتحول ل نيك هتبقي اقوي شهوة و متعة في الدنيا
أنت ممكن تعمل كده مع أمك

• عجبني
التفاعلات: الحكمدار.. و Ibrahim120
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هو أنا وهى بنمارس بس مش دائما يعنى مرات متقاطعة

• عجبني
التفاعلات: Mohamedfaread
  • عجبني
التفاعلات: نايك الكس وزنبورو
  • عجبني
التفاعلات: نايك الكس وزنبورو
انا كمان بحلم باليوم اللى اتزوج فيه خالتى واعيش معاها فى حب وعشق مش عاوز اطلع من حضنها حب وحنان بس وعشق طول النهار والليل حب خالتى احلى حاجة فى الدنيا

• عجبني
التفاعلات: Zobry. Nar
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: نفسي انيك اختي في طيزها، Prince Magdi و Fucklover2
انا كمان بحلم باليوم اللى اتزوج فيه خالتى واعيش معاها فى حب وعشق مش عاوز اطلع من حضنها حب وحنان بس وعشق طول النهار والليل حب خالتى احلى حاجة فى الدنيا
حلوه خالتك على كده

mf 3 4

كل يوم بصحي علي حلم اني بنيكها وابقي جايب لبني في البوكسر من كتر تفكيري فيها واني دايما بتخيلها

ده حلم كل واحد فينا ياريت بس يتحقق :cry:

• عجبني
انا نكت امي الي عايز نتكلم دا تلجرامي abdou3336

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: kingoffighter23، Ibrahim120 و دودي بنوتي 69
من غير ما اتخيل

• عجبني
التفاعلات: الظالم و Ibrahim120
اختي

• عجبني
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%