NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تخيل تبقي دي حياتك مع امك تصحي من النوم تلاقيها في المطبخ تقوم زانقها من ورا و نازل بعبصة في كسة لحد ما تسيح و تنططها علي زبرك في قلب المطبخ و بعد ما تخلصوا تفطروا و تاخدها علي اوضة النوم علي كول تنزل فيها ترزيع و فشخ في كسها و طيزها و كل خرم فيها و متخرجوش من الاوضة غير علي العشا و انت معبيها لبن و بعد كده نيكة سريعة قبل النوم و تحضنها و تناموا ملط مع بعض للصبح

mf 3 4

ليه ياحبيبى ده حرام واحنا قصرنا مع امك فى حاجه عشان تنيكها انت. ماحنا موجودين وتحت امر كسها

تخيل تبقي دي حياتك مع امك تصحي من النوم تلاقيها في المطبخ تقوم زانقها من ورا و نازل بعبصة في كسة لحد ما تسيح و تنططها علي زبرك في قلب المطبخ و بعد ما تخلصوا تفطروا و تاخدها علي اوضة النوم علي كول تنزل فيها ترزيع و فشخ في كسها و طيزها و كل خرم فيها و متخرجوش من الاوضة غير علي العشا و انت معبيها لبن و بعد كده نيكة سريعة قبل النوم و تحضنها و تناموا ملط مع بعض للصبح

mf 3 4

اححححححح

متل امي بس يكون في فحل ينيكنا سوا

انا كمان بحلم باليوم اللى اتزوج فيه خالتى واعيش معاها فى حب وعشق مش عاوز اطلع من حضنها حب وحنان بس وعشق طول النهار والليل حب خالتى احلى حاجة فى الدنيا
انا زيك بعشق خالتي ونفسي انيكها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%