NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Ibrahim120

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الابن كل خميس يستغل ان بكرة اجازة و يسحب امه علي اوضة النوم يملطها و ينزل في كسها ترزيع و يقعد يدعك و يمص في كل حته في جسمها لحد الصبح و بعد كده ينام جمبها ملط عشان يصحي يقضي معاها اجازة الجمعة طول اليوم نيك

JUd6gef.webp
مين نفسه يقضي الخميس كده مع امه !

• عجبني
  • حبيته
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: عشق الأجسام, Khaled6, عاشق للدياثه و 16 آخرين
عزيزى العضو محتوى الموضوع صورة محتركة فلماذا قمت بإختيار بادئة صور فقط و سؤال ؟؟

• عجبني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى
هل ديه توقف عرض الموضوع؟

• عجبني
التفاعلات: Abo zeb ygnn
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الابن كل خميس يستغل ان بكرة اجازة و يسحب امه علي اوضة النوم يملطها و ينزل في كسها ترزيع و يقعد يدعك و يمص في كل حته في جسمها لحد الصبح و بعد كده ينام جمبها ملط عشان يصحي يقضي معاها اجازة الجمعة طول اليوم نيك

JUd6gef.webp
صاحبي جي وهيروقها

• حبيته
  • نار ياحبيبي نار
  • عجبني
التفاعلات: Ibrahim120، سكون الظهيرة و Abo zeb ygnn

JUd6gef.webp
انا اقسم انو نفسي اقضيه مع اختي

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: عشق الأجسام, سكون الظهيرة, Abo zeb ygnn و شخص آخر
ياريت

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Abo zeb ygnn و Ibrahim120

JUd6gef.webp
ياريت

• عجبني
التفاعلات: Abo zeb ygnn و Ibrahim120

JUd6gef.webp
اوف جسمها يهيج نيك مربربه لبن اوي ميتشبعش من نيكها ورج لحمها الهايج نيك اححح🌶🔥

• عجبني
التفاعلات: Abo zeb ygnn
امي حبيبتي، قريب هنكون بنعمل نفس الوضع ده لانه وضعي المفضل

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Abo zeb ygnn، Ibrahim120 و الرعد الشديد
ماما لبست قميص النوم الازرق وبابا شغال رزغ فيها🙈🙈🙈🙈

• معجبنيش
  • جامد
التفاعلات: Ibrahim120 و الرعد الشديد
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: سكون الظهيرة و الرعد الشديد
و**** طالما بيفضلوا للضهر نايمين يبقي الراجل دق كوييس وطالما قايمه وداخله لابسه تيشيرت بس والريحه فايحه يبقي اتكيفوووو كويس

واحدة واحدة، احنا وصلنا لمرحلة كويسة بس التفكير لسه واخد حيز كبير من دماغنا، الموضوع مش سهل
المهم انه فيه تجاوب

• عجبني
التفاعلات: Master knull
المهم انه فيه تجاوب
بالظبط كده، واكثر من تجاوب احنا اتكلمنا بس بدون مصارحة، وحاليا انا باخد وبدي مع نفسي لاني اكيد انا اللي هاخد الخطوة الاولي، بص الموضوغ كبير فقشطة يعني ممكن ابقي احكي قصتي علي المنتدي

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Deadpool.، سكون الظهيرة و الرعد الشديد

JUd6gef.webp
😋 🥵 🥵 🥵 🥵 انا و اختي بنعملو كدا و نفسي اكمل نيك ماما هيك

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
  • حبيته
التفاعلات: Deadpool., سكون الظهيرة, lbadji و 2 آخرين
بالظبط كده، واكثر من تجاوب احنا اتكلمنا بس بدون مصارحة، وحاليا انا باخد وبدي مع نفسي لاني اكيد انا اللي هاخد الخطوة الاولي، بص الموضوغ كبير فقشطة يعني ممكن ابقي احكي قصتي علي المنتدي
تمام لو احتجت رأى كمساعده ابقى عرفنى

• عجبني
التفاعلات: Master knull
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%