NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Renad ♕↬

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
لا انجذب جنسيا
انا ك واحده جربت كل حاجه ف الجنس تقريبا الا حجات بسيطة جدا جربت حجات مجنونة جدا و محدش يتوقعها و كذالك ف حياتي الطبيعية عملت حجات كتير مجنونة رغم ان سني مش كبير بس الي استنتجته من كل التجارب دي ان مهما وصلت و مهما جربت المتعه دي هتنتهي ولا كان شي لم يكن و هتفقد الشغف لما تجرب كل حاجه كدا لازم الحاجة تكون صعب توصلها علشان تحس ب طعمهاا
و انت تجربتك ؟....

• عجبني
التفاعلات: أحمد السويسي, Al-Mahdy, Safel gda 24 و 4 آخرين
لا انتي تقولينا الحاجات المجنونه زي اي يمكن نحب نجربها مع الشريكه انا ممكن معنديش تجارب بس بحب اعمل كل حاجه تسعد الشريكه

• عجبني
التفاعلات: Al-Mahdy
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لا انتي تقولينا الحاجات المجنونه زي اي يمكن نحب نجربها مع الشريكه انا ممكن معنديش تجارب بس بحب اعمل كل حاجه تسعد الشريكه
ميوول غربيه سادية و ليز و معظم الحجات المجنونه

• حبيته
  • جامد
التفاعلات: حماده_سليف و SNIPER89⛓️
انا ك واحده جربت كل حاجه ف الجنس تقريبا الا حجات بسيطة جدا جربت حجات مجنونة جدا و محدش يتوقعها و كذالك ف حياتي الطبيعية عملت حجات كتير مجنونة رغم ان سني مش كبير بس الي استنتجته من كل التجارب دي ان مهما وصلت و مهما جربت المتعه دي هتنتهي ولا كان شي لم يكن و هتفقد الشغف لما تجرب كل حاجه كدا لازم الحاجة تكون صعب توصلها علشان تحس ب طعمهاا
و انت تجربتك ؟....
هوه طبعا كل ما الحاجه بتيجي سهله بتروح سهله
أنا جربت كل حاجه في الجنس بس مش فاقد الشغف لاني بعشق الجنس ولو جتلي الفرصه أعمل حاجه هعملها بس هيبقى ليها شروط بالنسبالي

هوه طبعا كل ما الحاجه بتيجي سهله بتروح سهله
أنا جربت كل حاجه في الجنس بس مش فاقد الشغف لاني بعشق الجنس ولو جتلي الفرصه أعمل حاجه هعملها بس هيبقى ليها شروط بالنسبالي
اكيد بس برضو حتميا هتمل لو مش من الحاجه نفسها هتمل من الشريك

• عجبني
التفاعلات: مصطفى مصطفى
و انت تجربتك ؟....
جربتي اكتر مني ؟ 😂😂

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
اكيد بس برضو حتميا هتمل لو مش من الحاجه نفسها هتمل من الشريك
اكيد لا طبعا طلما متفاهمين
يعني في جوازي كان الجنس قليل جدا ومع ذلك كنت بحبها ومخلص ليها وكان عندي استعداد اكمل معها بدون جنس بس المشاكل هيه الي فرقت بنا

اكيد لا طبعا طلما متفاهمين
يعني في جوازي كان الجنس قليل جدا ومع ذلك كنت بحبها ومخلص ليها وكان عندي استعداد اكمل معها بدون جنس بس المشاكل هيه الي فرقت بنا
نادر لما يكون فيه حد كدا

• عجبني
التفاعلات: مصطفى مصطفى
بس التجارب عموما
جربتي كام راجل
جربتي ايه
المخاطر اللي عملتيها عشان شهوتك
كتيير جدا و اتفشت قبل كدا بس كان سيشن ميستريس مش بعد ألصراحه

الكل كدا

• عجبني
التفاعلات: boykaelmenoufi
حلو الجنان طبعا بس بحدود

و انت تجربتك ؟....
الجنس كل ما يكون في جنان وحاجات غريبة ومجنونة بيكون فيه متعة اكتر

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%