NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه نقاش حياتانا بعد الكورونا و اللى حصل ويانا!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Lucifer the best fucker

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
عدم الإفصاح
يا جماعه حد حاسس ان في تغيير من وقت حظر كورونا يعنى حاسيين ان كان في حاجة غلط في افعال الناس و تركيبهم حد حاسس ان فيه حاجة غلط ؟؟!!!؟؟؟

• عجبني
  • أتفق
  • محزن
التفاعلات: 7mada_sexy_sexy, Alfâ7d, EmmyHusb و شخص آخر
زي اي

• عجبني
التفاعلات: Lucifer the best fucker
عدوانية و لا مبالاه من كل الناس و في كل حاجة مش مجاز كان في صدمة حصلت غيرت الناس

• عجبني
التفاعلات: Eross
ناس كتيره اتصدمت

• عجبني
يا جماعه حد حاسس ان في تغيير من وقت حظر كورونا يعنى حاسيين ان كان في حاجة غلط في افعال الناس و تركيبهم حد حاسس ان فيه حاجة غلط ؟؟!!!؟؟؟
انا كمان ملاحظ ده

• عجبني
انا بحس ان الناس ماشيه تايهه وكلو ماشي بيدب في بعضو

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: Alfâ7d
و **** يا صديقى احنا من ٢٠١١ الى الان شفنا كمية صدمات تهد جبال و خلال الفترة دى و حتى الان تيجى هزة كل شوية تبقى اصعب منهم الكورونا

يمكن جيل الالفينات ميوعاش اوى للفترة الى هى قبل الكورونا كانوا صغيرين

• أتفق
و **** يا صديقى احنا من ٢٠١١ الى الان شفنا كمية صدمات تهد جبال و خلال الفترة دى و حتى الان تيجى هزة كل شوية تبقى اصعب منهم الكورونا

يمكن جيل الالفينات ميوعاش اوى للفترة الى هى قبل الكورونا كانوا صغيرين
يا صديقي انا مواليد 94 ف فاهم اللى بتقوله احنا في حلقة كبيرة مش مفهومة بدأت امتى زى الدومينو حدث بدأ من بعدها كل حاجة تبوظ

طيب يعنى عاصرت و كنت واعى للحصل كمان حتى قبل ٢٠١١ الدنيا عاملة زى القطر كل شوية تفرم بس الهزة الصعبة و الحقيقية ٢٠١١ و بعدها كورونا ٢٠٢٠ يبدو ان كل ١٠ سنين فى حدث بيهز الدنيا **** يستر و يسهل للجميع

• عجبني
طيب يعنى عاصرت و كنت واعى للحصل كمان حتى قبل ٢٠١١ الدنيا عاملة زى القطر كل شوية تفرم بس الهزة الصعبة و الحقيقية ٢٠١١ و بعدها كورونا ٢٠٢٠ يبدو ان كل ١٠ سنين فى حدث بيهز الدنيا **** يستر و يسهل للجميع
ما هى دى اللي بسال عليها يا ابو اسكندر تحس فيه حاجة خفية مش منطقيه

ما هى دى اللي بسال عليها يا ابو اسكندر تحس فيه حاجة خفية مش منطقيه
لو تقصد مؤامرات .. مش حننكر وجودها لكن ليست هى المؤثر الفعلى و لكن هى مجريات القدر بكل تأكيد و لعله خير

انا داخل اقولك ان مفيش حاجة صدفه كل حاجه معمول حسابها كل خطوه مدروسه وللأسف ناس كتير مش فاهميين ده 🤦🏻‍♂️

• عجبني
انا داخل اقولك ان مفيش حاجة صدفه كل حاجه معمول حسابها كل خطوه مدروسه وللأسف ناس كتير مش فاهميين ده 🤦🏻‍♂️
المشكله ان الاكثرية مش هيفهموا و لا عندهم استيعاب او قدرة ع الفهم اصلا

• عجبني
التفاعلات: ALbrens
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
المشكله ان الاكثرية مش هيفهموا و لا عندهم استيعاب او قدرة ع الفهم اصلا
فعلاً انا في ناس صحابي باجي افهمهم بحس اني بشرح لناس مغيبه اصلا وهما كل اللي فارق معاهم ياكلوا ويشربوا ويناموا وهكذا فا بقيت اريح دماغي 😂

• عجبني
فعلاً انا في ناس صحابي باجي افهمهم بحس اني بشرح لناس مغيبه اصلا وهما كل اللي فارق معاهم ياكلوا ويشربوا ويناموا وهكذا فا بقيت اريح دماغي 😂
ما كون في عدد كبير مغيب كده مش هيقدروا يفهموا انهم جزء من الحوار الكبير

• عجبني
التفاعلات: ALbrens
المشكلة ان الموضوع بيقرب بسرعة انا مكنتش متخيلها ولولا ستر **** كان زمانهم خلصوا من بدري 🤦🏻‍♂️

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%