NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال حماتي طلعت ست مش كويسة

حماتي

نسوانجى مبتدأ
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
حماتي طلعت ست مش كويسة واكتشفت ده بعد خطوبتي لبنتها وحاليا بفكر اني افسخ الخطوبة بس مش هاين عليا خطيبتي وفي نفس الوقت حصل بينا حاجات خفيفة وانا مش عايز اسيبها علشان وعدتها
مش عارف اعمل اي!؟

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: STroNG a👑, عاشق الطيز الجامده, Maxxx_PlayerxXx و 3 آخرين
مش كويسه بمعنى ايه

حماتي طلعت ست مش كويسة واكتشفت ده بعد خطوبتي لبنتها وحاليا بفكر اني افسخ الخطوبة بس مش هاين عليا خطيبتي وفي نفس الوقت حصل بينا حاجات خفيفة وانا مش عايز اسيبها علشان وعدتها
مش عارف اعمل اي!؟
انت هتجوز حماتك ولا خطيبتك لو بتحبه فعلن مش هتسبها وبعدين مش كويسه ازاي

حسبة بسيطه
لو قررت تكمل مع خطيبتك وبعدها اكتشفت انها مش كويسه وخلي بالك فترة خطوبة دي فترة خزوقه يعني مفيش واحد/ة بيبانوا علي حقيقتهم إلا بعد مايتقفل عليهم باب بيت واحد
وامها يعني طباع البنت طباع امها فلو اكتشفت ان خطيبتك مش تمام ..تفتكر هي هتخسر شي ؟! اكيد لأ .... واعتقد (من نظر البعض) في حجات المخاطرة بها مرفوضه حتي لو المخاطرة دى تستاهل 👌

• محزن
  • عجبني
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx و .𝐓.𝐇.𝐄.𝐁.𝐎.𝐆.𝐄.𝐘.𝐌.𝐀.𝐍
سؤال بتخون جوزها ازاي؟ مكالمات ولا مقابلات واتاكدت من المعلومه دي ميه في الميه ولا لا ؟ واتاكدت ان حد عارف ولا لا ما يمكن جوزها عارف وسايبها؟ انت كده كده ملكش غير خطيبتك بس الجواز دا قصه كبيره لازم اهلك واهلها يكونوا شبه بعض علشان ميحصلش مشاكل واولادك في المستقبل يطلعوا في بيئه كويسه. انت ممكن تكون هتظلم خطيبتك بس لو كملت في احتماليه تظلم نفسك كمان فانت اختار

مش عارف اعمل اي!؟
ن*ك حماتك سهله

انت عرفت منين الكلام ده شوفت حاجه بنفسك ولا كوك مالهاش دليل

لو عندك دليل مادي 100 *100 . سيبك من العيلة دي حالا.

مش عارف اعمل اي!؟
أولاً، أنا أتفهم مدى صعوبة الموقف الذي تمر به مع حماتك وخطيبتك. يمكن أن يكون من الصعب اتخاذ القرار الصحيح في مثل هذه الحالات. ولكن من الأفضل دائماً أن تتحدث مع خطيبتك بشفافية وصراحة وتشرح لها الوضع ومخاوفك، وتسمع رأيها في الأمر. قد يكون من الممكن إيجاد حلول مشتركة مع الوقت.

عليك أيضاً أن تتحدث مع حماتك وتشرح لها مدى قلقك ومخاوفك الخاصة بصحتها وتناقش معها الخيارات المتاحة. قد يكون من المفيد اتخاذ موقف إيجابي والعمل معًا على البحث عن العلاج الصحيح لها.

لا تنس أن تأخذ الوقت الكافي للتفكير واتخاذ القرار المناسب، ولا تتردد في طلب المساعدة من أفراد العائلة أو المقربين في هذا الموضوع. قد يكون من المفيد أيضاً الحصول على المشورة من مستشار زواج أو مرشد زوجي للحصول على نصائح حول كيفية التعامل مع هذا الموقف.

حسبة بسيطه
لو قررت تكمل مع خطيبتك وبعدها اكتشفت انها مش كويسه وخلي بالك فترة خطوبة دي فترة خزوقه يعني مفيش واحد/ة بيبانوا علي حقيقتهم إلا بعد مايتقفل عليهم باب بيت واحد
وامها يعني طباع البنت طباع امها فلو اكتشفت ان خطيبتك مش تمام ..تفتكر هي هتخسر شي ؟! اكيد لأ .... واعتقد (من نظر البعض) في حجات المخاطرة بها مرفوضه حتي لو المخاطرة دى تستاهل 👌
وديني الراجل ده بيعجبني رأيه

• حبيته
التفاعلات: Mazagangy11
طالما الشك دخل قلبك
يبقى عاجلا ام آجلا
الموضوع ده بايظ

• عجبني
التفاعلات: drsniper666
مش عارف اعمل اي!؟
مش كويسه ازاي يعني

خطبتك ملهاش زنب تسبها عشان امها لو هيه صيناك يبقى كمل معها

أولاً، أنا أتفهم مدى صعوبة الموقف الذي تمر به مع حماتك وخطيبتك. يمكن أن يكون من الصعب اتخاذ القرار الصحيح في مثل هذه الحالات. ولكن من الأفضل دائماً أن تتحدث مع خطيبتك بشفافية وصراحة وتشرح لها الوضع ومخاوفك، وتسمع رأيها في الأمر. قد يكون من الممكن إيجاد حلول مشتركة مع الوقت.

عليك أيضاً أن تتحدث مع حماتك وتشرح لها مدى قلقك ومخاوفك الخاصة بصحتها وتناقش معها الخيارات المتاحة. قد يكون من المفيد اتخاذ موقف إيجابي والعمل معًا على البحث عن العلاج الصحيح لها.

لا تنس أن تأخذ الوقت الكافي للتفكير واتخاذ القرار المناسب، ولا تتردد في طلب المساعدة من أفراد العائلة أو المقربين في هذا الموضوع. قد يكون من المفيد أيضاً الحصول على المشورة من مستشار زواج أو مرشد زوجي للحصول على نصائح حول كيفية التعامل مع هذا الموقف.
الكلام ده في التلفزيون بس واحده بتتناك ولو بنتها قالتلها حتهب فيها يخسروا بعض الحل افتعال مشكله للخروج

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الكلام ده في التلفزيون بس واحده بتتناك ولو بنتها قالتلها حتهب فيها يخسروا بعض الحل افتعال مشكله للخروج
ممكن اه

مش عارف اعمل اي!؟
اخلع يابرنس العرق دساس

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%