NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Bad Hero

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
كان مشهد صعب يتنسى من ذاكرتى لما شفت حماتى فى منظر صادم خلانى اقطع علاقتى معاها و حتى انى بدأت احرص من مراتى لتطلع شبه امها .

خلينى اعرفكم على نفسى الاول ، انا ابراهيم ٣٩ سنة متزوج و عندى اولاد .

انا اصلآ من الصعيد بس بعد التخرج من كلية هندسة و انا تخصصى معمارى ، جتلى وظيفه فى القاهرة بمرتب كويس و خدت شقة فى منطقة شعبية و اتعرفة على جرانى و كان باين عليهم انهم اسرة محترمة و محافظة و عجبتنى بنتهم و طلبة ايدها للجواز و تم الزوج .
بعد سنتين خلفت اول ولد ليا و كانت حياتى مستقرة جدآ و كانت ساكن جنب بيت حمايا بالظبط و كنا بنقعد سوا كتير .

حماتى كانت فيها شبه كبير من مراتى . شعر بنى طويل و عيون عسلية و جسمها كان مليان بطيز كبيرة و صدر بارز و مشدود .

للأسف انا كنت معتبرها زى امى و كنت بحترمها جدآ و هى كانت بتعملنى احسن معاملة زى ابنها بالظبط .

المهم فى يوم جالى شغل كمبوند جديد فى منطقة اقريبة من مكان سكنى .

المنطقة كانت صحرآ و شبة فاضى مفهاش صريخ ابن يومان غير عمال البناء .

و فى نهاية يوم عمل كان معظم العمال خلاص روحو و فاضل انا و المساعد بتاعى فى الموقع بنتأكد ان كل حاجة
تمام و نشيك على الموارد و بنحصى عدد النواقص .

كنا خلاص نزلين على السلم بس فجأة سمعنا صوت متوسكل بيركن جنب المبنى ، بصيت من بالكونة احدى الشقق فى الدور الثانى ، لقيت تك توك و بيان ان فيه شوية عيال من اهل المنطقة بتاعتى و دول معروفين انهم صيع و بيشربو مخدرات .

انا . يلا يبنى نروح ملناش دعوة بيهم .

المساعد . استنى دول شكلهم معاهم واحدة ست .

انا . ايه يعنى ، تلقيها وحدة رخيصة جبوها من اى خربا و عشان يقضو ليلة حمرآ .

المساعد . طب تعالى شوفها ديه مش عيلة صغيرة ، دى ست كبيرة ملفاية .

بصيت عليها و كانت ست منتقبة و وشها مش بيان طبعآ .

المهم كان معاها ٣ ولاد كلهم فى سن العشرينات ، الولاد لما اطمنو ان المنطقة فاضية و مفهاش حد عالطول فرشو حصيرة صغيرة جمب التوكتوك تحت العمارة إلى انا فيها و طلعو حتت حشيش صغيرة و بدأ يلفو سجاير منها
، كل دة و الست ال***** لسة اعقدة فى التكتوك .
واحد من العيال . يلا انزلى بقا يا صفاء ، انتا هتفضلى اعقدة فى التكتوك .

خرجة و هى متوترة و عمالة تبص يمين و شمال و فوق وتحت .

اخيرآ اقلعت نقبها لما حست ان الدنيا امان و شفت المصيبة ، طعلت حماتى ام مراتى و جدت عيالى ، و هى فعلآ اسمها صفاء بس عمرى ما توقعة انها تكون هيا .

انا واقف فى البلكونة متسمر مكانى من الصدمة .

المساعد . اوف حتت شرموطة جامدة .

كان من حسن حظى ان المساعد مش من المنطقة بتاعتى و ميعرفش عيلتى او يعرف حماتى .

فكت حماتى ازرار عبايتها السمرا و كشفت رجليها البيضة المليانة و اعقدت على الحسيرة و استلمت سجارة الحشيش من واحد من العيال و شربت نفسين و هى بتهزر و تضحك و العيال بتحسس على جسمها و يلعبو فى بزازها .

حماتى . لا بسرعة عشان احنا اتخرنا اوى و ممكن ابو العيال يصحى فى اى وقت ميلقنيش فى البيت .

قلع الشاب البنطلون و طلع زبة و حماتى نزلت تمصه زى الشراميط فى وضعية الكلب و الشاب التانى رفع العباية عن طيزها و بدأ يلحس فى كسها و خرم طيزها اما الشاب الثالث طلع زبه و حطة اقدم وشها و حماتى بتمص ازبرهم مع بعض هما الاتنين .

حماتى . يلا ياد انتا و هو ، عايزة اتعشر النهاردة ، عايزة ابقا حامل منكم .

و على الفور الشاب إلى كان بيلحس فى كسها راح مدخل زبة فى كسها و فضل ينكها جامد و يصفعها على طيزها الملبن و هى بتمص ازبار الشابين الاخرين .

حماتى . اه اه اه اه اكتر عايزة اتناك اكتر ، يلا واحد منك ينكنى فى طيزى و التانى فى كسى .

و خلوها واحد تحتيها بينكها فى كسها و التانى راكب فوقها و بينكها فى طيزها و التالت مسك راسها و بيدخل زبة كله جوة زورها .

و فضلو على الوضع ده و كل واحد يبدل مكان التانى شوية.

حماتى . اححح ايوه كدا خليونى احس ان ست بجد ، انا المتناكة بتاعتكم عايزكم تنكوني كل يوم بنفس الطريقة اااااااااااااااااه.

المساعد بتاعى زبة وقف من تحت البنطلون على منظر حماتى الهايجة .

المساعد . العيال دية مش من المنطقة إلى انتا ساكن فيها يبشمهندس .

انا . اااا لا طبعآ معرفهمش و لا اعرف الست دية مين .
صوات حماتى عالى اااااااه نيكونى اكتر انا قحبة اوى ، افشخ خرم طيزى اكتر .

و نطرو لبنهم عليها فى وشها و طيزها و كسها و هى قامت تمسح جسمها و تعدل هدومها و ركبة التكتوك و ميشت مع الشباب .

من حسن حظى ان المساعد مكنش يعرف عالتى و إلا كانت فضيحة كبيرة بالنسبالى .

حماتى متعرفش ان عارف سرها و هى مش فاهمة لحد دلوقتى انا ليه مش بتكلم معاها زى الاول .

انتظرو الجزء الثانى .

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: فحل حريمك ياعرص, Fadel, عوز موجب يفشخنى و شخص آخر
جميلة منتظر الجزء الجديد

• عجبني
التفاعلات: Michael
جميله كمل

• عجبني
التفاعلات: Bad Hero
بداية جميلة اووووووي ومشوقة
بس حاول متسرعش الأحداث وتوصف الأحداث اكتر شوية
تسلم ايدك
منتظر جديدك بكل شوق

• عجبني
التفاعلات: Zazamezo و Bad Hero
حلوة بس تكملها . متبقاش زي الباقيين

• عجبني
مقدمه ممتازه كمل ياوحش

• عجبني
دي حقيقه ولا خيال
اصل أحداثها سريعه جداً

• عجبني
التفاعلات: Zazamezo
كمل بس اهم شي التفصيل

• عجبني
انت نسيت الجزء الثاني ولا ايه يا نجم

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لو الكاتب موجود اقول له متى ستكمل قصتك هذه ولو مش موجود اقول لكل الكتاب من لديه القدرة على إكمالها فليكملها مشكورا وله هدية من المشرفين نحن في انتظاركم على احر من الجمر

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%