NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

jooy

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
دلوقتي انا ظاهرلي حبوب عند العضو في الشعر وكدة هل كدة في خطر ولا لا ولو لازم دكتور حد يرشحلي دكتور

• عجبني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى، دكتور خبرة🔥 و فكرى
دلوقتي انا ظاهرلي حبوب عند العضو في الشعر وكدة هل كدة في خطر ولا لا ولو لازم دكتور حد يرشحلي دكتور
بموس كده و قشرهم

• الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: دكتور خبرة🔥
مش غلط كدة أن تطلع حبوب تانيه
ياعم انت صدقت انا بهزر اوعي تعمل كده لحسن تقطع زبرك 😲😲😲 سيبها شويه لو راحت خلاص لو مراحتش استشير دكتر جلديه بس اهتم بالمنطقة دي بالءات في الصيف الشعر احلقه اول باول و متخلهوش يطول و استحمي كتير و اغسل الحته دي كويس بميه و صابون و ليفه و ظبط حالك كده

• حبيته
التفاعلات: فكرى
ياعم انت صدقت انا بهزر اوعي تعمل كده لحسن تقطع زبرك 😲😲😲 سيبها شويه لو راحت خلاص لو مراحتش استشير دكتر جلديه بس اهتم بالمنطقة دي بالءات في الصيف الشعر احلقه اول باول و متخلهوش يطول و استحمي كتير و اغسل الحته دي كويس بميه و صابون و ليفه و ظبط حالك كده
تمام😂

• عجبني
بموس كده و قشرهم
لو ينفع تصورهم لان مش ممكن متكونش حبوب وعموما قولي منين وانا اقولك علي مكان كويس

• عجبني
لو ينفع تصورهم لان مش ممكن متكونش حبوب وعموما قولي منين وانا اقولك علي مكان كويس
مش هينفع تصوير وانا في نطاق الجيزة

• عجبني
مش هينفع تصوير وانا في نطاق الجيزة
طيب هتروح اي مستشفي قسم الجلدية التناسلية وان شاء **** خير

• حبيته
  • عجبني
صورهم وابعتها

• عجبني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى و فكرى
بعد الحلاقه استخدم مرهم مضاد حيوي وعقم ونضف كويس المكان وماكينة الحلاقه

• عجبني
التفاعلات: jooy
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حساسيه البس بوكسرات نضيفه واغسل جسمك ع طول واحلق المنطقه ب ادوات نضيفه بلاش الامواس

حساسيه البس بوكسرات نضيفه واغسل جسمك ع طول واحلق المنطقه ب ادوات نضيفه بلاش الامواس
طب في ايه غير الامواس وبلاش المكن الكهرباء عشان غالي

طب في ايه غير الامواس وبلاش المكن الكهرباء عشان غالي
في كريم حلاقه ( حلاوه ) حلو برضه دا الصح
في مكن رخيص

في كريم حلاقه ( حلاوه ) حلو برضه دا الصح
في مكن رخيص
طب معلش انا عارف اني بسأل كتير الكريم دة طبعا اجيبه من الصيدليه ولا انت تقصد استخدم الحلاوه

طب معلش انا عارف اني بسأل كتير الكريم دة طبعا اجيبه من الصيدليه ولا انت تقصد استخدم الحلاوه
لا موجود ف الصيدليه مش متذكر اسمه بس معلش

• حبيته
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%