NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ثقافة العنده اي مشكلة جنسية يبعت وانا اساعده

Adamlavine

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا دكتور حابب اساعد اخواتي في منتدي واسمع مشاكلهم جنسية واحاول احلها ليهم واي معلومات خاطئه عندهم اصححها
انا سني ٢٥
كل حابب اعمله اكتسب خبرات واساعد ناس ف ايا كانت مشكلتك
قولها في تعليقات وهرد عليك او ابعتها ليا برايفت ونتناقش فيها بكل احترام واوعدك هنلاقي حل ل اي مشكلة بتواجهك

انا دكتور حابب اساعد اخواتي في منتدي واسمع مشاكلهم جنسية واحاول احلها ليهم واي معلومات خاطئه عندهم اصححها
انا سني ٢٥
كل حابب اعمله اكتسب خبرات واساعد ناس ف ايا كانت مشكلتك
قولها في تعليقات وهرد عليك او ابعتها ليا برايفت ونتناقش فيها بكل احترام واوعدك هنلاقي حل ل اي مشكلة بتواجهك
دلوقتي يدكتور انا معنديش مستوي معين يعني احيانا بطول فشخ واحيانا بجيب بسرعه فشخ +الكميات برضو احيانا بجيب كتير واحيانا قليل انا عارف اني في عده عوامل ذي الاكل.ونايم كويس او مرهق ولا لا والنفسيه كمان بس انا حاسس ان الموضوع عندي عشوائي اوي
وبرضو عارف ان ضرب العشرة مش مقياس للقدرة الجنسية اطلاقا بس حاسس اني مش فاهم الدنيا ماشيه ازاي واي الي ممكن يسبب كدد

دلوقتي يدكتور انا معنديش مستوي معين يعني احيانا بطول فشخ واحيانا بجيب بسرعه فشخ +الكميات برضو احيانا بجيب كتير واحيانا قليل انا عارف اني في عده عوامل ذي الاكل.ونايم كويس او مرهق ولا لا والنفسيه كمان بس انا حاسس ان الموضوع عندي عشوائي اوي
وبرضو عارف ان ضرب العشرة مش مقياس للقدرة الجنسية اطلاقا بس حاسس اني مش فاهم الدنيا ماشيه ازاي واي الي ممكن يسبب كدد
اولا لازم نتفق ان عدد مرات ممارسه او ضرب عشرة بيفرق في كميه قذف بتاعك بمعني لو قعدت اسبوع مفيش اي نوع من ممارسه هتلاقي كميه كبيرة اوي وعلي النقيض لو كل يوم بتضرب عشرة اول يوم هتلاقي كميه كبيرة تاني يوم اقل لو فات اقل من ٢٤ ساعه ونفس كلام لو ضربت عشرة مرتين في اليوم فرق بينهم عدد ساعات قليل يستحيل مره تانيه تكون اكتر في كميه قذف لكن اكيد هتاخد وقت اكتر من الاولي وهكذا بقي
نيجي ل تاني نقطه مده قذف دا يتوقف علي تغذيه فعلا ودرجه تركيزك وشده عامل المثيرك واخر مره ضربت عشرة امتي يعني تاخر قذف لما يكون مسافه بين ضربه عشرة الاولي والتانيه قليله لكن تاخد كميه لبن اقل والعامل مثير نقطه مهمه بمعني شوفت فيديو جامد او واحده مثيره في شارع او الشغل هتقذف اسرع من انك كل يوم تشوف نفس نوعيه فيديوهات ونفس كل حاجه
وكلام دا مش في حالتك فقط دا اي شخص طبيعي كدا مفيش ثبات في مستوي ابدا ديما اهم عوامل العامل مثير مسافه بين اخر مره مارست وبعدين التغذيه والنوم والوزن و درجه تركيزك
لكن متقلقش انت طبيعي جدا وفيه فرق كبير بين ممارسه طبيعي وضرب عشرة الحكم مستحيل يكون بضرب عشرة لانك في ضرب عشرة انت متحكم عن طريق سرعه ايدك والحاجه البتثيرك

• حبيته
التفاعلات: عقرب_نيك_يكسمك
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%