NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

القبطان ..فء

نسوانجى مبتدأ
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
مساء الخير ع الجميع مشكلتي بدأت 1 اعدادي بظبط كنت بحب السكس وبتفرج ع فيديوهات كتير ويضرب 10كل يوم ونا صغير وقت عنها لحد. 2 ثانوي مش هقول وقفت خففتها خالص بجد انا بندم علي اللي بعمله ف نفسي ده
انا حاليا ف ٣ثانوي عام يعني مستقبل .. قولت خلاص انا هبعد عن السكس والحاجات دي عشان مستقبل +انا طبيعتي حد كويس وشاطر جدا بس عارف انت لما الشيطان يفشخلك افكارك .. من بدايه الثانويه اللي هي كانت ف شهر ٨ /٢٠٢١ مضربتهاش خالص والبداية كانت ف شهر 3 وبعد رمضان وقفتها شهر ومن نص شهر ٥ونا بضربها ممكن اعملها ٣ايام ورا بعض واريح أسبوع واقول لنفسي م هرجع تاني وبرجع انا مش مدمن بس انا عارف ان ده غلط عليا ومش عارف اعمل حاجه لحد النهارده انا ونا بكتب البوست ده لسه ضاربها وعليا امتحان عربي بكرا ومش عارف اعمل اي اكيد ناس كتير مرت بمرحلتي قبل كدا ف ياريت تنصحوني بجد لاني خلاص مش مستحمل مستقبلي يضيع وهل في حاجه ممكن اخدها أو اعملها أو أكل أو شرب معين بعد العاده السريه دي ترجعلي اعصابي وتركيزي تاني لاني بجد تعبت 💔 بتمني محدش يتجاهل البوست ده وياريت من ادمن البيدج الكبار ياريت لو تفيدوني اعمل اي او حاجه اعمله معينه تسرع اني ارجع لطبعتي تاني أنا كدا كدا يارب موقفها بس اكل او اشرب اي أو اعمله عشان استعيد قوتي وتركيزي تاني اكيد انتم خبره اكتر مني نصيحه من الادمن لاخوكم الصغير ..
ومتاسف ع الاطاله

• بيضحكني
التفاعلات: Prince Magdi
يبرو نا معرفش + مبفتحش اقراء المواضيع اللي زي كدا ف ياريت لو تساعدني أو تقولي اعمل اي مش اكتر ❤️
قى موضوعات كتير اتعملت زى موضوعك تقدر تدخل تقرأها وتشوف تجارب الناس ايه ونصايحهم ليك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحوار بق صعب أو بالنسبالي مبركزش ولا بعمل اي حاجه ويومي بيضيع
حاول تشغل وقتك بشىء اهم وهو اكيد دلوقتى المذاكره ومستقبلك وحاول تذاكر ويكون فى حد من اخواتك فى الغرفه بتاعتك علشان ما يكونش عندك الفرصه انك تختلى بنفسك

• عجبني
التفاعلات: القبطان ..فء
بص يا حبيبي
ركز في مستقبلك ومذاكرتك
ابعد عن أي حاجه تفكرك بالجنس والعاده السريه
ما تقضيش أوقات طويله لوحدك حاول تذاكر مع حد كويس وملتزم

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%