NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ME KOKO

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
صباح الفل انا بحب اشوف سكس يباني عشان بيسخنو صح وبيعملو اوضاع وحاجات جنان بتعجبني السؤال بقا في اغلب الفيديوهات الست لازم تلحس حلمة الراجل هل دة بيعمل اثارة للراجل ويزود من انتصاب العضو مثلا او لية سبب معين ام هي ثقافة عندهم وعادة وياريت اللي يجاوب يا اخواتي يكون فاهم ، وهل انتي جربتيها معا جوزك او راجل

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: بنوتى انا، Sosoz و اردني رايق
ياباني 😂

• حبيته
التفاعلات: ME KOKO
صباح الفل انا بحب اشوف سكس يباني عشان بيسخنو صح وبيعملو اوضاع وحاجات جنان بتعجبني السؤال بقا في اغلب الفيديوهات الست لازم تلحس حلمة الراجل هل دة بيعمل اثارة للراجل ويزود من انتصاب العضو مثلا او لية سبب معين ام هي ثقافة عندهم وعادة وياريت اللي يجاوب يا اخواتي يكون فاهم ، وهل انتي جربتيها معا جوزك او راجل
انت بس تمص حلمتي زبي بقوم

جدا طبعا
وعندي حاجه اغرب بتحصل لي
لما يتلعب لي في شعر صدري بس بطريقة سكسي

• بيضحكني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: المش مهندس و ME KOKO
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
وههزر ليه
ايه الهزار او الغريب في اللي قلته

تمام يا معلم اصل او مرة اسمع كدة
لما تجرب هتعرف
وزود عليهم لما اتباس منها في رقبتي واسخسخ في ايديها
بعدها بقوم درجة الحرارة عندي ١٠٠٠٠٠

• حبيته
هي اذواق بس انا بحبة لسبب انهم احسن ناس في التفريش والتسخين بيدو كل حاجه وقتها واهتمام
اتفق 👌

• حبيته
الفكره في الاثاره انت اي مكان في جسمك هسبب نفس الشي تقريبا لو حصل بشهوه

• حبيته
تحسه قانون عندهم وبرضو 90% مالحلمات بتكون سوده

انما عندنا فبورن هاب يافندم كس وردي تلاقي حلمات بيضه تلاقي زنوج تلاي تحسه community

• حبيته
طبعا بتهيج جدا

• حبيته
اه ليها متعه خاصه وكَمان تهيج وممكن تكون نوع تاني من الاثاره لكسر الملل والروتين

• حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%