NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Zoooz.el

نسوانجى شايف نفسة
عضو
إنضم
23 يناير 2022
المشاركات
63
مستوى التفاعل
22
الإقامة
مصري
نقاط
20
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
أنجذب للإناث
*قصة حقيقية*
انا أسمى عمار "٣٥" سنة ولكن هذه القصة حدثت معي عندما كنت ف الاعدادية وانا عندى "١٤" سنة
وزني ٧٥ كيلو وطولى ١٨٠ سم وزبى كان طوله ٢٢ سم.
انا من بلدة من ضواحى مصر اسكن مع عائلتى فى بيت العيلة كنا نمرح ونلعب انا وأصدقائي من حين لآخر
وفى يوم من الايام قررنا نلعب " الاستغماية" وبالفعل لعبنا
وكنا حوالى "٩" اشخاص بنلعب انا ومصطفى ومحمد ومحمود وهبة وشروق وريم ومي واية وبالفعل ابتدت اللعبة وكان محمود هو اللى علية الدور وبدأ ف العد وكل واحد جري علشان يستخبى وجريت انا علشان استخبى وبالفعل حصل انى استخبيت ف بيت كان لسة مبني جديد مكون من دور واحد ولكن متفتح وكان فيه اوضة مبنية بالطوب ومدارية محدش كان يعرفها غيري انا ومصطفي ومحمد ولما دخلت فيها اتخضيت حتة خضة لاقيت هبة كانت جوة فيها
"هبة" دى كان جسمها اية حكاية كانت أصغر منى ب ٣ سنين
جسمها كان ملفوف ولا تقول ست متجوزة وكانت بتحبني وانا مكنتش بطيقها اصلا بسبب اخوها كان رخم وأتم قوى وكل لما نلعب لازم يرخم علينا ويبوظ اللعبة المهم اية بقا
كان بزها يدوبك قد المانجة وكان وزنها ٦٠ كيلو تقريبا دة كلة واحنا لسة ف اعدادى وكان عليها حتة طيز إنما اية تحس روعة
المهم اول لما دخلت الاوضة ولاقيت هبة
انا : اية دة مين....
هبة : انا هبة ياعمار تعالي بسرعة واستخبى
أنا : حاضر... بس انتى عرفتي المكان دة منين ... ؟؟
هبة : كنت بشوفك وانت داخل تستخبي هنا لما كنا بنلعب قبل كدة وقلت اكيد انك هتستخبي هنا فسبقتك وجيت ع هنا ع طول
انا : لية اشمعنا يعنى جيتي ع هنا ... عايزة اية ياهبة بالظبط
هبة : انا كنت عايزة اقولك حاجة
انا : حاجة اية .. ؟؟
هبة : اممم ... انا بحبك يا عمار
انا : بستغراب... اية بتحبيني .... *بصراحة فكرت مع نفسي لدقيقه طب احنا لوحدينا وانا كان نفسي انيك شروق وكنت ساعتها هيجان فشخ * ... وانا مش بحبك
هبة : لية يا عمار انا مستعدة اعمل اي حاجة علشان تحبني زى ما بحبك
انا : *بس انا كدة فرصتى جتلي لحد عندى * ... قولتلها اي حاجة
هبة : اها يا عمار اي حاجة
انا : طب انا عايز اشوف جسمك حتة حتة موافقة
هبة : انت اتجننت ولا حصل لعقلك حاجة مستحيل طبعا
انا : يبقى انا مستحيل احبك
هبة : وبعدين دة مش طلب دة قلت أدب يا عمار
انا : بصى بس انا عايز بس اشوف ورحت مديت أيدى على بزها ورحت مخرجة براحة وانا عامل أقرب منها وابوس ف رقبتها حتة حتة وبالفعل قدرت اخرج بزها وفضلت ادعك فيه لحد لما ابتدت تتجاوب معايا
هبة : انت بتعمل ايه يا عمار بس بقى عيب كدة
انا : استني بس
هبة : لا ممكن حد يشوفنا
انا : متقلقيش محدش يعرف المكان دة غيري
هبة : اممم... اه اه اه انت بتعمل اية انا مش حاسة بنفسي خالص
انا : استني بس ياهبة .... وفضلت ع الحال دة لمدة ٥ دقايق افرك ف بزها وابوس ف رقبتها دة كله وانا زبي واقف ع آخره رحت نازل بأيدي ع كسها من برة كدة حسيت بسخونه إنما اية رحت فضلت انزلها البنطلون وحدة وحدة لحد لما أيدى بقت ع كسها *كسها كان لونه زهري ومبطرخ كدة اية حكاية * اية دة ياهبة دا انتى وتكة وتكة يا بت
هبة : بكسوف كدة ولبونة .... بجد ياعمار شكلي حلو وعجبتك
انا : حلو بس دا انتى تتاكلي اكل يا لبوة وفضلت احسس ع كسها وافرك فيه لمدة ١٠ دقايق لحد لما خلاص البت ساحت خالص وانا زبي خلاص هيتفرتك رحت ماسك زبى وفضلت احكة ع كسها وحاولت ادخله واحدة واحدة واول لما دخلت الراس صرخت صرخة كنا هنتفضح بسببها روحت حاطط أيدى ع بوقها وقلتلها يخربيتك هتفضحينا
هبة : لا انت زبك كبيير قوى حرام عليك بلاش لا يا عمار
انا : متخافيش هدخله واحدة واحدة ورحت مطلع زبي وفضلت احكه شوية ف كسها لحد لما اتبل من عسل كسها ورحت مدخلة واحدة واحدة لحد لما دخل بسهولة لحد نصه وفضلت ادخله واطلعه
هبة : اية دة يا عمار زبك حلو قوى كمان يا عمار كمان يا حبيبي
انا : كلامك هيجني قوي يا فاجرة وفضلت ازود ف السرعة شوية شوية وهيا شغالة اه اه اه حرااام عليك براحة زبك كبييير قوى اه اه اه دة كله وهيا نايمة ع ظهرها... قلتلها بصي انا هقولك ع وضع يريحك قوي قومي واقعدى ع ركبك وخلي كسك ناحيتي ورحت عدلها واول لما عدلتها وكسها باين قدامي نزلت عليه لحس ومص ف عسل كسها
هبة : *عينها قفلت من كتر الشهوة اللى بقت فيها * اه اه اه كسي يا عمار براحة براحة اه اه اه كسي يا حبيبي
انا : *عسل كسها وريحته كان مهيجني قوى* كسك حلو قوي يا هبة وخرم طيزك كمان فاجر قوى وفضلت الحس ف كسها وصباعي ع خرم طيزها اللى كان مولع قوي
هبة : اه اه اه كسي يا عمار اه اه اه انت هيجتني قوي كدة لية اه اه اه براحه عليا يا حبيبي اه اه اه
انا : حاضر يا لبوة ورحت قايم ومدخل زبي ف كسها إنما المرة دى بسرعة وهيا عماله توحوح اه اه اح اح كسي يا عمار براحة اح اح اه ورحت مطلع زبى وفضلت احكه ف خرم طيزها فوق وتحت وبالجنب
هبة : اية دة انت زبك كبر كدة لية اح اح اه اه انت بتعمل اية يا عمار اح اح لا بلاش هنا لا بلاش هنا يا حبيبي
انا : استني بس دة هيجبك قوي وهيريحك اكتر
هبة : اح اح اه اه بجد يا حبيبي طب براحه عليا ماشي اه اه اح اح
انا : حاضر يا لبوة... ورحت بليت راس زبى وبدأت ادخل راسه واحدة واحدة
هبة : اح اه اه اح براحه يا عمار طيزى مش قدك يا حبيبي اه اه انت زبك كبييير قوي قوي اح اح اه اه

.
.
يتبع
🔥🔥🔥
ياريت تبدي اعجابك بالموضوع للمزيد من المواضيع
🔥🔥🔥
 
  • عجبني
التفاعلات: Abohamed, . BabIlOo°«🐍❤️., ميدو الجنتل و شخص آخر
ثواني بس هي سابتك تفتحها احا
 
  • عجبني
التفاعلات: Zoooz.el و Retag
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مش حقيقى طبعا دا كلام واحد سنه 40 مش 14
 
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: y.ahmed و Zoooz.el
قصة حقيقية
انا أسمى عمار "٣٥" سنة ولكن هذه القصة حدثت معي عندما كنت ف الاعدادية وانا عندى "١٤" سنة
وزني ٧٥ كيلو وطولى ١٨٠ سم وزبى كان طوله ٢٢ سم.
انا من بلدة من ضواحى مصر اسكن مع عائلتى فى بيت العيلة كنا نمرح ونلعب انا وأصدقائي من حين لآخر
وفى يوم من الايام قررنا نلعب " الاستغماية" وبالفعل لعبنا
وكنا حوالى "٩" اشخاص بنلعب انا ومصطفى ومحمد ومحمود وهبة وشروق وريم ومي واية وبالفعل ابتدت اللعبة وكان محمود هو اللى علية الدور وبدأ ف العد وكل واحد جري علشان يستخبى وجريت انا علشان استخبى وبالفعل حصل انى استخبيت ف بيت كان لسة مبني جديد مكون من دور واحد ولكن متفتح وكان فيه اوضة مبنية بالطوب ومدارية محدش كان يعرفها غيري انا ومصطفي ومحمد ولما دخلت فيها اتخضيت حتة خضة لاقيت هبة كانت جوة فيها
"هبة" دى كان جسمها اية حكاية كانت أصغر منى ب ٣ سنين
جسمها كان ملفوف ولا تقول ست متجوزة وكانت بتحبني وانا مكنتش بطيقها اصلا بسبب اخوها كان رخم وأتم قوى وكل لما نلعب لازم يرخم علينا ويبوظ اللعبة المهم اية بقا
كان بزها يدوبك قد المانجة وكان وزنها ٦٠ كيلو تقريبا دة كلة واحنا لسة ف اعدادى وكان عليها حتة طيز إنما اية تحس روعة
المهم اول لما دخلت الاوضة ولاقيت هبة
انا : اية دة مين....
هبة : انا هبة ياعمار تعالي بسرعة واستخبى
أنا : حاضر... بس انتى عرفتي المكان دة منين ... ؟؟
هبة : كنت بشوفك وانت داخل تستخبي هنا لما كنا بنلعب قبل كدة وقلت اكيد انك هتستخبي هنا فسبقتك وجيت ع هنا ع طول
انا : لية اشمعنا يعنى جيتي ع هنا ... عايزة اية ياهبة بالظبط
هبة : انا كنت عايزة اقولك حاجة
انا : حاجة اية .. ؟؟
هبة : اممم ... انا بحبك يا عمار
انا : بستغراب... اية بتحبيني .... *بصراحة فكرت مع نفسي لدقيقه طب احنا لوحدينا وانا كان نفسي انيك شروق وكنت ساعتها هيجان فشخ * ... وانا مش بحبك
هبة : لية يا عمار انا مستعدة اعمل اي حاجة علشان تحبني زى ما بحبك
انا : *بس انا كدة فرصتى جتلي لحد عندى * ... قولتلها اي حاجة
هبة : اها يا عمار اي حاجة
انا : طب انا عايز اشوف جسمك حتة حتة موافقة
هبة : انت اتجننت ولا حصل لعقلك حاجة مستحيل طبعا
انا : يبقى انا مستحيل احبك
هبة : وبعدين دة مش طلب دة قلت أدب يا عمار
انا : بصى بس انا عايز بس اشوف ورحت مديت أيدى على بزها ورحت مخرجة براحة وانا عامل أقرب منها وابوس ف رقبتها حتة حتة وبالفعل قدرت اخرج بزها وفضلت ادعك فيه لحد لما ابتدت تتجاوب معايا
هبة : انت بتعمل ايه يا عمار بس بقى عيب كدة
انا : استني بس
هبة : لا ممكن حد يشوفنا
انا : متقلقيش محدش يعرف المكان دة غيري
هبة : اممم... اه اه اه انت بتعمل اية انا مش حاسة بنفسي خالص
انا : استني بس ياهبة .... وفضلت ع الحال دة لمدة ٥ دقايق افرك ف بزها وابوس ف رقبتها دة كله وانا زبي واقف ع آخره رحت نازل بأيدي ع كسها من برة كدة حسيت بسخونه إنما اية رحت فضلت انزلها البنطلون وحدة وحدة لحد لما أيدى بقت ع كسها *كسها كان لونه زهري ومبطرخ كدة اية حكاية * اية دة ياهبة دا انتى وتكة وتكة يا بت
هبة : بكسوف كدة ولبونة .... بجد ياعمار شكلي حلو وعجبتك
انا : حلو بس دا انتى تتاكلي اكل يا لبوة وفضلت احسس ع كسها وافرك فيه لمدة ١٠ دقايق لحد لما خلاص البت ساحت خالص وانا زبي خلاص هيتفرتك رحت ماسك زبى وفضلت احكة ع كسها وحاولت ادخله واحدة واحدة واول لما دخلت الراس صرخت صرخة كنا هنتفضح بسببها روحت حاطط أيدى ع بوقها وقلتلها يخربيتك هتفضحينا
هبة : لا انت زبك كبيير قوى حرام عليك بلاش لا يا عمار
انا : متخافيش هدخله واحدة واحدة ورحت مطلع زبي وفضلت احكه شوية ف كسها لحد لما اتبل من عسل كسها ورحت مدخلة واحدة واحدة لحد لما دخل بسهولة لحد نصه وفضلت ادخله واطلعه
هبة : اية دة يا عمار زبك حلو قوى كمان يا عمار كمان يا حبيبي
انا : كلامك هيجني قوي يا فاجرة وفضلت ازود ف السرعة شوية شوية وهيا شغالة اه اه اه حرااام عليك براحة زبك كبييير قوى اه اه اه دة كله وهيا نايمة ع ظهرها... قلتلها بصي انا هقولك ع وضع يريحك قوي قومي واقعدى ع ركبك وخلي كسك ناحيتي ورحت عدلها واول لما عدلتها وكسها باين قدامي نزلت عليه لحس ومص ف عسل كسها
هبة : *عينها قفلت من كتر الشهوة اللى بقت فيها * اه اه اه كسي يا عمار براحة براحة اه اه اه كسي يا حبيبي
انا : عسل كسها وريحته كان مهيجني قوى كسك حلو قوي يا هبة وخرم طيزك كمان فاجر قوى وفضلت الحس ف كسها وصباعي ع خرم طيزها اللى كان مولع قوي
هبة : اه اه اه كسي يا عمار اه اه اه انت هيجتني قوي كدة لية اه اه اه براحه عليا يا حبيبي اه اه اه
انا : حاضر يا لبوة ورحت قايم ومدخل زبي ف كسها إنما المرة دى بسرعة وهيا عماله توحوح اه اه اح اح كسي يا عمار براحة اح اح اه ورحت مطلع زبى وفضلت احكه ف خرم طيزها فوق وتحت وبالجنب
هبة : اية دة انت زبك كبر كدة لية اح اح اه اه انت بتعمل اية يا عمار اح اح لا بلاش هنا لا بلاش هنا يا حبيبي
انا : استني بس دة هيجبك قوي وهيريحك اكتر
هبة : اح اح اه اه بجد يا حبيبي طب براحه عليا ماشي اه اه اح اح
انا : حاضر يا لبوة... ورحت بليت راس زبى وبدأت ادخل راسه واحدة واحدة
هبة : اح اه اه اح براحه يا عمار طيزى مش قدك يا حبيبي اه اه انت زبك كبييير قوي قوي اح اح اه اه

.
.
يتبع
🔥🔥🔥
ياريت تبدي اعجابك بالموضوع للمزيد من المواضيع
🔥🔥🔥
مش واقعية ابدا لانها لسه بنت
 
  • عجبني
التفاعلات: Zoooz.el، m7m7 و ممدوح ابو
  • عجبني
التفاعلات: Zoooz.el و m7m7
  • بيضحكني
التفاعلات: jo youssef2
غريبة سيكا
 
  • الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: شكه دبوس
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
 
تم نقل القصة لقسم القصص القصيرة برجاء عند نشر قصة جديدة وضعها في القسم المناسب
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%