NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

محارم قصيرة حكايتي مع مرات ابويا من الاول لحد ماجبتهم في كسها

ALWAHM

نسوانجى مبتدأ
عضو
إنضم
21 يونيو 2022
المشاركات
3
مستوى التفاعل
0
نقاط
0
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
القصه حقيقه ١٠٠٪؜١٠٠
انا تامر من القاهره ١٩ سنه وابويا وامي منفصلين وكنت عايش مع امي لحد سن ١٤ سنه وبعد كده روحت اعيش مع ابويا كنت عايش عادي ومش مبسوط اوي عشان فارقت معظم اهلي ال بحبهم لاكن حاولت اتعايش مع الحياه الجديده والناس الجديده ومع مرات ابويا ودي بطله القصه عندها ٤٠سنه وعندها ولدين وبنت وهما اخواتي من ابويا وصف مرات ابويا قصيره وعنيها خضره وشعرها احمر فاتح وبزازها اكبر من المتوسطه ومرفوعه وطيزها متوسطه وملمومه
بدايتي مع مرات ابويا :-
انا كاشاب زي باقي الشباب وصلت لمرحلة اني بقيت هايج وشهوتي بقت عاليه اوي وزوبري علي طول واقف الحكايه بدات من اول السنه دي وبقيت احب اتفرج علي مرات ابويا في لبس البيت والعبيات المفتوحه وخصوصا وهيا بتميل بشوف بزازها كلها لان العبيه بتكون واسعه وكنت بشوف جسمها وهيا لابسه عبايه شفافه وكنت بشوف السنتيال والكلوت بتوعها من تحت العبايه وكانت اول ما تقول حد يجي يشيل معايا كنت اروح بسرعه انا عشان اتفرج علي طيزها وهيا بتميل وبزازها واحب المسها وانا بشيلها وكنت دايما اشوفها وهيا بتبص علي زوبري وهو واقف وده كان من شهر واحد لشهر اربعه فضلت في الحال ده وحصل في نص شهر خمسه ال فات لاحظت مرات ابويا بدات تقرب مني اوي وعايز تعرف انا بحب مين ولو بكلمها بنقول لبعض ايه وبتبعتلي صور ولا لأ بس كلامها في الاول بيكون زي نصايح اوعي تكون بتطلب منها صور وتقولي حجات زي كده وجات في مره نادتني وهيا كانت في الصاله وانا في الاوضه ومحدش موجود ‏ولقتها بتقص ضوافرها
مرات ابويا ؛ معلش عشان مش بعرف امسك القصافه بايدي الشمال عشا اقص ايدي خد قصلي ضوافري
انا : حاضر
وبدات امسك ايدها الناعمه اوي واقصلها ضوافرها لحد وكنت هايج اوي وزوبري وقف من لمسه ايدها عشان بمسكها بشهوه وهيا لاحظت ان زوبري وقف عشان البنطلون كان مبينه اوي ولاحظت انه بصتله وكنت خلصت قص ضوافرها
انا : خلاص خلصت هدي القصافه اهيه
مرات ابويا :ماتعملي رجلي بالمره
انا : بضحكه خفيفه قولت ماشي
وهيا هنا فرضت رجلها وسندت بايدها علي الارض لورا ولسه هقص
مرات ابويا : انا مش مرتاحه كده
انا : طب اسندي علي الحيطه او الكنبه
مرات ابويا :لا لا ضهر هيوجعني
انا : طب هتعملي ايه
تعالي نطلع اوضتي فوق افرض ضهري علي السرير
انا : و**** الموضوع مش مستاهل بس في دماغي بدعي انها تقولي تعالي نطلع
مرات ابويا : لا اصل ،،،،، طب انت فاضي ولا وراك حاجه
انا : لا انا فاضي معنديش حاجه
مرات ابويا :‏طيب خلاص بالمره هتدهلي ضهري عشان اختك اخرت في الدرس
انا : وهنا انا مش متخيل هيا قالت ايه ازاي قالت كده اول مره تقول حاجه زي كده هل انا ال في دماغي صح
مرات ابويا : يلا
انا : ماشي يلا
طلعت وهيا قدامي طيزها بتترقص حلو اوي وباين استك الكلوت وطلعنا الاوضه طلعت علي السرير ومصدرالي طيزها ونامت علي ضهرها وهيا بتبصلي وهيا ومبتسمه
مرات ابويا : يلا اقص ضوافري وبعدها ادهنلي ضهري
انا : حاضر
وبقص ضوافر رجلها ولونها ابيض في احمر وانا زوبري علي اخره من مسكه رجلها وبعد دقيقتين كنت خلصت
انا : خلاص خلصت
مرات ابويا : ماشي يا حبيبي استنيني بره لحد ماغير
وانا عادي سمعت كلمه حبيبي لانها بقولهالي من زمان
بعد خمس دقايق
مرات ابويا : ادخل ياحبيبي
انا :حاضر
دخلت ولقيت مرات ابويا نايمه علي بطنها ومتغطيه بملايه خفيفه من عند طيزها لحد رجلها وضهرها كله باين والسنتيال الاسود
انا : بصوت متلجلج فين المرهم
مرات ابويا : اهو ياحبيبي
انا : ماشي هاتي
طلعت جمبها علي السرير وجسمي سخن اوي ال مره اشوف مرات ابويا كده وبدات ادهن براحه من اول كتفها وانزل حبه حبه لحد ما حيت عند السنتيال ولبص عليها لقتها مغمضه عنيها
انا : انتي صاحيه
مرات ابويا : ايوه ياحبيبي كمل
قولتلها حاضر ونبره صوتها كانت مختلفه اوي
بدات ادهن وعملت نفسي مضايق من استك السنتيال بتاعها وبخبط فيها واشد وكانه غصب عني قولتها انا هفك ده عشان مش عارف ادهن منه شاورت بدماغها ماشي
فكيته ونزلته خالص وهوا شوفت اجناب بزاز مرات ابويا وكانت بيض اوي وبتلمع بدات ادهن تاني وانزل لتحت شويه بحيث المس بزازها من الجمب وعملت كده مره واحده بس واتوترت كملت دهن وبقلها بابا واخواتي هيحو امتي قالتلي هياخرو لانهم في الدروس وبابا واخويا التاني في مشوار بعيد كملت دهن في ضهرها لحد ما نزلت علي اول الكلوت وشوفت الاستك بتاعه بس وبقيت احاول انزل لتحت شويه والمس الاستك وفعلا لمسته وملقتش منها اي رد فعل زي مالمست بزازها
لقتها برجلها بتحرك الملايه وبتنزلها وبتقولي كملي لتحت لحد رجلي وهنا انا كنت هجبهم من الهيجان شوفت مرات ابويا لابسه كلوت اسود سبعه بس طيزها شافطاه ومش باين غير طيزها وى وقولتها حاضر وبدات ادهن واحسس علي طيزها وانا مش قادر ابص في مكان تاني غيرها وطيزها كانت ناعمه اوي وبيضه وطريه وحلوه اوي وخدت جرأه ودخلت صباعين في طيزها طلعت الكلوت وحسيت بسخونه في خرم طيزها رهيب وهيا اتاوهت براحه بتقولي بتعمل ايه ياحبيبي قولتلها كان داخل لحوه بس بطلعه
مرات ابويا بضحكه شرمطه هو ايه ده ال كان داخل لجوه
انا : ضحكت قولت الكلوت
مرات ابويا :ماشي كمل طيب ياحبيبي وبتضحك
وهنا عرفت خلاص ان مرات ابويا عايزه تتناك مني
وبدات اتعامل علي الوضع ده ال انا هنيكها خد مرهم ودهنته علي طيزها وقولتها اقلعي الكلوت عشان اعرف ادهن قالتلي مانت كده هتعرف قولت لا هيبقا اسهل لما تقلعي قالت شده وبدات اشده ومرات ابويا بقت نايمه قدامي عريانه وانا بشد الكلوت كنت بحاول اشوف كسها
بس هيا كانت قافله رجلها شويه ومعرفتش اشوفو روحت ماسك رجلها وبفتحها شويه بقولها يلا هشان ادهن ومسكت شويه كريم كتير من ال بدهن بيه وحطيته علي طيزها وبدات ادخل في طيزها وادهن كله وروحت عملت بسرعه كده رجلها وقولتها اتقلبي بقا عشان اعملت بطنك ورجلك من قدام
وبدون مقدمات او رد اتقلبت ونامت علي ضهرها وهنا شوفت بزازها اول حاجه وطلعت كبيره اوي ومليانه وحلماتها بني فاتح وبصيت علي كسها وكان رووعه ايه ده في عنيها وكانت فاتحه بقها نص فتحه كده وانا هايج اوي ولسه بحط ايدي علي بزازها كاني هدهن وشايف حلماتها واقفه وكسها باين عليه بلل واول ماحطيت ايدي علي بزازها شدت ايدي خدتني في حضنها ع
وعلي شفايفها وفضلنا نبوس في بعض وانا مستمتع اوي بالبوس ولحس لسانها وهيا بتلحساي رقبتي وبتعضني عضات خفيفه وقلعتني التيشرت وفضلت تتاوه وتحسس علي جسمي وانا فضلت امسك بزازها واعض فيها والحسها وهيا بتتاوه روحت قالع البنطلون والشورت وطلعت زوبري وهيا هنا ماصدقت شافته مسكته وفضلت تمص فيه زي المجنونه وكان طول زوبري ١٨ سم وفضلت تمص في بضاني وانا كان نفسي الحس كس وماصدقت طلعت زوبري من بقها ونيمتها علي ضهرها بدات ابوس كسها والحسه براحه ومن حواليه وهيا مستمتعه اوي وانا بلحس وبمص عسلها وهيا بتلعب فيه من فوقه بشويه وانا بمص في بظرها وشفايف كسها وبفتح كسها بايدي وبدخل لساني كلها وهيا بتتاوه بصوت اعلي وبدات تتكلم وتقول يلا بقا حط زوبرك نكني افشخني وانا قومت طالع وبدات ادخله وكان كسها واسع وانا حاسس احساس ممتع اوي لان دي اول مره انيك ولحد ما دخلته كله وادخله كله واطلع براحه وبدات اسخن اكتر وازود سرعتي وارزع بزوبري في كسها وانام في حضنها احضن بزازها وبوسها وزبري في كسها وحسيت اني هجيب ولسه بقولها هجيب ولقتها كلبشت فيا وتقولي طفي نار كسي وجبتهم جوا وهيا كانت مركبه شريط عشان متخلفش وقومنا لبسنا وانا استحميت وهيا استحمت ودخلت نمت ومن ساعتها البيت بقي مش بيفضي كنت بقضيها تحسيس ولزق فيها لحد بعد اسبوع سافرت بره مصر زياره لامي لانها كانت عايشه في السعوديه بقالها سنتين ومازلت هناك
 
  • عجبني
  • جامد
التفاعلات: hbebm, شاب نييك, Hercules و 6 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%