NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة إستكمال سادية واقعية حكايتي مع مراتي الدكر _ حتي الجزء الثاني 29/9/2023

Abogaseam

نسوانجى مبتدأ
عضو
إنضم
23 مايو 2023
المشاركات
1
مستوى التفاعل
37
نقاط
7
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا اسمي محمد ساكن في شقة ايجار في فيصل في شقة متأجرة والدي اجرهالي دخلت كلية علوم قسم بايو تكنولوجي في بيت ست طيبة جداً اسمها الحجة ولاء الي ساكنة مع بنتها هاجر كان عندها عمارتين العمارة الي انا فيها والعمارة الي قصادها هي كانت ساكنة في العمارة الي قصادي تحتي بدورين انا كنت في الدور الرابع وهما كانو ساكنين في الدور الثاني هاجر كانت بنت جميلة جداً وصغيرة اصغر مني بحوالي سنتين
انا كنت بشتغل في محل كباب وكفتة
كانت شقة متواضعة جداً في منطقة شعبية بس كنت مبسوط جداً كنت بحب جداً اقعد في البلكونة اشرب سجارة مع كوباية الشاي
كنت ديماً ببص علي بنت جارتي هاجر كانت بتنضف البيت وبتبقي فاتحة الشباك كانت بتبقي لابسة بيجامة بيتي انا بقعد اتفرج عليها لحد ما تخلص كنت بحلم اني يبقي عندي الشجاعة واكلمها بس مقدرتش كل ما افكر افتكر شكلي انا شكلي مش وحش شكلي متوسط عادي بس جمبها انا ولا حاجة
بعدها بفترة قابلتها صدفة في الشارع كانت لابسة قميص ابيض مبين جسمها وبزازها انا كنت بحاول ابصلها في وشها بس مكنتش قادر خالص ظوبري كان مولع نار كانت دي اول مرة اخد بالي انها جميلة بالشكل دة شعرها اسود
عينها بنية وشها ابيض ضحكتها حلوة
هاجر:ازيك يا محمد عامل اية
محمد:تمام الحمد لله وانتي والوالدة
هاجر:لا تمام يا عم بس انت فينك مبتظهرش يعني محدش بيشوفك
محمد:و**** انتي عارفة الظروف الشغل والكلية
وبرضو مخبيش عليكي انا كلها سنة واتخرج فا بدور علي عروسة
هاجر:طب يا عم **** يوفقك ببنت الحلال
محمد:طب انا لازم اطلع دلوقتي عشان عندي امتحان بكرة ويادوب اللحق اذاكر
هاجر:طب يا عم **** يوفقك هدعيلك
محمد:طب لو مش هزعجك خدي الايجار ادية لوالدتك
هاجر:طب يا محمد تمام
محمد:طيب معلش يا هاجر لما تديهوملها ابقي اكدي عليا عشان اعرف لو هترفع الإيجار بعد ما الاسعار غليت انتي عارفة اني ساكن من غير عقد
فا شوفي كدة وقوليلي هيزيدو قد اية لو مش هتعبك
هاجر:طب انا ممعيش رقمك
محمد:طب سهلة هاتي موبايلك اكتبهولك
هاجر:خلاص عشان مزعجكش اطلع انت وانا هجيب رقمك من تليفون امي وهبعتلك
محمد:طب خلاص عايزة حاجة
طلعت البيت وانا فرحان جداً جداً كنت فرحان اني كلمتها ودردشت معاها حتي لو كلام عام وعادي بس انا كنت هموت عليها فا اي كلمة كانت بتروي عطشي وفي الليلة دي قعدت اتخيلها واضرب عشرة ظوبري كان واقف وبينبض كنت مش قادر من كتر التعب نمت
صحيت بليل علي صوت رنة موبايلي بصيت في موبايلي لاقيتة رقم غريب عرفت انة رقمها
هاجر:محمد
محمد: اية يا هاجر عاملة اية
هاجر:معلش لو صحيتك من النوم صوتك تعبان لا لا بالعكس انا كدة كدة كنت لازم اصحي عشان اذاكر
هاجر:انا كلمت ماما وقالت لا الإيجار هو هو عشان هي عارفة ظروفك وانت غالي عندها قوي
محمد:طب شكراً جداً واسف لو ازعجتك
هاجر:علي فكرة يا محمد انا ببقي شايفاك
محمد:شايفاني ازاي مش فاهم
هاجر:شايفاك وانت بتبص علي من البلكونة
حسيت ساعتها ان في مياة ساقعة غرقتني
هاجر:محمد انت معايا
محمد:اه اه معاكي
هاجر:انت مالك اترعبت كدة لية
محمد:لا ارعبت ولا حاجة
هاجر:نسيت اسألك اية رأيك في جسمي
-حسيت ان ظوبري فرتك المنطلون
محمد:اجمل حاجة شوفتها في حياتي
هاجر:اخدت بالي منك من اول مرة لحد امبارح
الصراحة انا بحب احس ان حد بيتفرج عليا حد يشوف اني انا جميلة وجسمي حلو
محمد:احلي جسم شوفتة من شعرك لرجليكي
اول ما بشىفك ظوبري بيولع
هاجر:بيبان في عينك لما اتقابلنا
محمد:طب انا عايز اشوفك
يتبع.
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: البرنس احمد, Hicham Yoseef792008, mido tito و 34 آخرين
الجزء الثانى



توقفنا عندما طلب محمد من هاجر ان يقابلها

محمد: عايز اشوفك

هاجر: ما انت بتشوفنى كل يوم بضحكه فيها دلع

محمد: نفسي نقعد مع بعض و نتكلم

هاجر: نتكلم في ايه

محمد: لما نقعد حتعرفى

هاجر: ماشي، بس حنقعد فين و اياك تقولى عندك في الشقه

محمد: مرتبكا لا شقة ايه، انا عايز اعزمك في اى مكان تحبيه و نتكلم

هاجر: اذا كان كده معنديش مانع بس يكون بعيد من المنطقه علشان الناس

اتفقنا نتقابلل انا و هاجر تانى يوم في كافيه بعيد من حى فيصل الذى نسكنه و طلبت هاجر ان لا نذهب سويا و انها ستقابلنى هناك علشان ما حدش يشوفها معاى لان والدتها الحاجه ولاء الحته كلها بتحترمها،

وصلت الكافيه قبل نص ساعه من الموعد و كنت مرتبكا للغايه اصل ماليش في أجواء الكافيهات على الرغم من انى اشتغلت فيها بس مش زبون فيها، هاجر وصلت متاخره نص ساعه عن الموعد و هي تلبس اسكيرت طويل اسود و بلوزه زيتيه جميله باكمام و كان تلبس طرحه بنفس لون البلوزه بخيوط خفيفه سوداء، كانت تلبس في ارجلها صندل أيضا زيتى و بخطين باللون الأسود و كانت اضافر رجليها بمناكير اسود عامل تناسق الوان رهيب مع أصابع ارجلها البيضاء المائله للاحمرار عند الأطراف، اقتربت هاجر بابتسامه جميله و قالت

هاجر: اتاخرت عليك؟

محمد: انا كنت خايف ما تجيش بس كنت مستحيل امشى حتى لو ساعه تانى

هاجر: مش اوى كده كلها نص ساعه عمى ما تبقاش اوفر كده

محمد: ابدا ابدا براحتك خالص

هاجر: ها كنت عايز تكلمنى في ايه يا سي محمد (بضحكه فيها الكثير من الغنج و ضربت يدي بيدها)

محمد: طيب تشربى ايه، عندهم عصير منقا حلو اوى

هاجر: خلاص اشرب منقا لما اشوف ذوقك

اشرت للجرسون و طلب المانقا لهاجر و سرعان ما عاد الجرسون بالطلب

اخذت هاجر رشفه خفيفه و سالتها بلهفة : ها رايك ايه

هاجر: مش بطاله بس من طبيعيه، شكلها عصير بودره

محمد: ازاى (بدهشه) المحل ده معروف بان كل العصير عندو من فواكه طبيعيه و بيعصرها طازه

هاجر (بضيق): قصدك انى ما بعرفش اميز الطبيعى من البودره، انت فاكرنى ايه

محمد (مرتبكا): انتى زعلتى ولا ايه، كلو و لا زعلك و لو حابه اغيرلك العصير نغيرو على طول بس ابوس رجليكى الحلوة دى ما تزعلى

هاجر لاحظت انى اطيل النظر في اقدامها فرفعت رجل على الأخرى لتكون رجلها اكثر وضوخا

هاجر: مافيش داعى حاشربو علشان ما تبوسشى رجليا و معاها ضحكه بدلع مع قليل من الشرمطه

ضحكت بارتباك و أعدت النظر لقدمها التي رفعتها و بلعت ريقى بصعوبه و رفعت راسي لقيت هاجر لاحظت اللى بتفرج عليه

هاجر: عجبوك رجليا

محمد: اوى اوى، حلوات زى ما كل حاجه فيكى حلوه

هاجر: هو ده الكلام اللى جايبنى علشانو و لا عندك كلام تانى

محمد: انا بصراحه يا بت الناس معجب بيكى اوى و عايز ارتبط بيكى

هاجر (بدلع مع شوية نطرات تكبر): ترتبط بي ازاى يعنى

محمد: انا مستعد اطلبك من الحجه ولاء و بعد ما اخلص الكليه و اتخرج و اشتغل نتجوز

هاجر: و انا ايه اليخلينى انتظرك لحدى ما بسلامتك تتخرج و تشتغل

محمد: حاعمل ايه ماهى ظروفى كده.

هاجر: انا مستعده نتجوز على طول بعد ما تتخرج و اسكن في الشقه عندك بعدما نجهزها شويه، اصل ماما محوشه فلوس كويسه علشان تجوزنى و هي أساسا بتعرفك و بتحبك اوى

طبعا انا كنت حاطير من الفرح من كلام هاجر

هاجر: بس انا عندى شرط لو وافقت عليه نكمل و اذا شرطي مش عاجبك نفضها سيره و كل واحد يروح في حالو

محمد: اشرطى زى ما انتى عايزة انا من ايدك دى لايدك دى بس تكونى راضيه عليا

هاجر: هو ده شرطي،،، انا عايزاك من النهاردة تكون زى الخاتم في صباعى و ما تعارضنيش في حاجه و لما نتجوز الكلمه في البيت تكون كلمتى و تعيش بس علشان ترضينى، تنفع معاك العيش دى يا ابن الناس علشان اللى اولو شرط اخرو نور

انا كنت من زمان بعشق سيطرة النسوان و كنت بشوفهم في أفلام السكس ازاى بيذلو الرجاله و يخلوهم خدامين تحت رجليهم و انا كانت الحكايه دى بتثيرنى جداو اقعد اضرب عشرة و انا بتخيل نفسي بتذل من واحده جميله علشان كده ما تصدقوش فرحت ازاى لما سمعت كلام هاجر و حسيت انى ظوبرى حيفرتك ملابسى و رديت بلسان النشوه التي يغيب عنها العقل تماما: انا حاعيش خدامك و تحت رجليك يا ستى و تاج راسي

هاجر (ضحكت بشرمطه): مش حيجى يوم و تقل ادبك

محمد: مستحيل، انا حاعيش علشان ارضيك

هاجر: و مش عازه اعتراض على أي حاجه عملتها و لا لسه حاعملها فاهم و لا مش فاهم

محمد (متمتما): اكيد فاهم

كنت بفكر ساعتها يا ترى قصدها ايه و ايه اللى عملتو و عارفه انى ممكن اعترض عليه و ايه اللى لسه حتعملو

هاجر: ها سرحت فين، اتفقنا

محمد: اتفقنا يا ست الناس

ظهرت الفرحه على وجه هاجر و قالت انا حارتب الموضوع مع ماما و اكلمك تجى تكلمها و تتقدملى

محمد: و انا حاكون منتظر على احر من الجمر

هاجر ضحكت مره أخرى بشرمطه و قالت: ده انت على اخرك
محمد: انا من اول يوم شفتك فيه ما غبتيش عن بالى
هاجر: ز انا حسيت بنظراتك اللى عايزة تاكلنى من اول ما قابلت ماما علشات تاجر الشقه ،،،،، نظرت هاجر لساعه تلفونها و قالت انا لازم امشي علشان اتاخرت حابقى اكلمك بعدين بالليل

محمد: و هو لا يقوى على الوقوف بسبب منظر زبرو المنتفخ فرد عليها و هو ما زال جالسا : حانتظر تلفونك،،،،،، نهاية الجزء الثانى من قصتى مع مراتى الدكر

يتبع
 
  • عجبني
التفاعلات: البرنس احمد, كازانوفا, Walid2025000 و 8 آخرين
كمل يا برنس
 
  • عجبني
التفاعلات: بحب المتعه جدا و مجنون بجنون
ايه الكروته دى جزء صغير جدا... بدايه مبشره
 
  • عجبني
التفاعلات: بحب المتعه جدا
مبروك عليك الجو الجديد يا محمد
 
  • عجبني
التفاعلات: بحب المتعه جدا
انا اسمي محمد ساكن في شقة ايجار في فيصل في شقة متأجرة والدي اجرهالي دخلت كلية علوم قسم بايو تكنولوجي في بيت ست طيبة جداً اسمها الحجة ولاء الي ساكنة مع بنتها هاجر كان عندها عمارتين العمارة الي انا فيها والعمارة الي قصادها هي كانت ساكنة في العمارة الي قصادي تحتي بدورين انا كنت في الدور الرابع وهما كانو ساكنين في الدور الثاني هاجر كانت بنت جميلة جداً وصغيرة اصغر مني بحوالي سنتين
انا كنت بشتغل في محل كباب وكفتة
كانت شقة متواضعة جداً في منطقة شعبية بس كنت مبسوط جداً كنت بحب جداً اقعد في البلكونة اشرب سجارة مع كوباية الشاي
كنت ديماً ببص علي بنت جارتي هاجر كانت بتنضف البيت وبتبقي فاتحة الشباك كانت بتبقي لابسة بيجامة بيتي انا بقعد اتفرج عليها لحد ما تخلص كنت بحلم اني يبقي عندي الشجاعة واكلمها بس مقدرتش كل ما افكر افتكر شكلي انا شكلي مش وحش شكلي متوسط عادي بس جمبها انا ولا حاجة
بعدها بفترة قابلتها صدفة في الشارع كانت لابسة قميص ابيض مبين جسمها وبزازها انا كنت بحاول ابصلها في وشها بس مكنتش قادر خالص ظوبري كان مولع نار كانت دي اول مرة اخد بالي انها جميلة بالشكل دة شعرها اسود
عينها بنية وشها ابيض ضحكتها حلوة
هاجر:ازيك يا محمد عامل اية
محمد:تمام الحمد لله وانتي والوالدة
هاجر:لا تمام يا عم بس انت فينك مبتظهرش يعني محدش بيشوفك
محمد:و**** انتي عارفة الظروف الشغل والكلية
وبرضو مخبيش عليكي انا كلها سنة واتخرج فا بدور علي عروسة
هاجر:طب يا عم **** يوفقك ببنت الحلال
محمد:طب انا لازم اطلع دلوقتي عشان عندي امتحان بكرة ويادوب اللحق اذاكر
هاجر:طب يا عم **** يوفقك هدعيلك
محمد:طب لو مش هزعجك خدي الايجار ادية لوالدتك
هاجر:طب يا محمد تمام
محمد:طيب معلش يا هاجر لما تديهوملها ابقي اكدي عليا عشان اعرف لو هترفع الإيجار بعد ما الاسعار غليت انتي عارفة اني ساكن من غير عقد
فا شوفي كدة وقوليلي هيزيدو قد اية لو مش هتعبك
هاجر:طب انا ممعيش رقمك
محمد:طب سهلة هاتي موبايلك اكتبهولك
هاجر:خلاص عشان مزعجكش اطلع انت وانا هجيب رقمك من تليفون امي وهبعتلك
محمد:طب خلاص عايزة حاجة
طلعت البيت وانا فرحان جداً جداً كنت فرحان اني كلمتها ودردشت معاها حتي لو كلام عام وعادي بس انا كنت هموت عليها فا اي كلمة كانت بتروي عطشي وفي الليلة دي قعدت اتخيلها واضرب عشرة ظوبري كان واقف وبينبض كنت مش قادر من كتر التعب نمت
صحيت بليل علي صوت رنة موبايلي بصيت في موبايلي لاقيتة رقم غريب عرفت انة رقمها
هاجر:محمد
محمد: اية يا هاجر عاملة اية
هاجر:معلش لو صحيتك من النوم صوتك تعبان لا لا بالعكس انا كدة كدة كنت لازم اصحي عشان اذاكر
هاجر:انا كلمت ماما وقالت لا الإيجار هو هو عشان هي عارفة ظروفك وانت غالي عندها قوي
محمد:طب شكراً جداً واسف لو ازعجتك
هاجر:علي فكرة يا محمد انا ببقي شايفاك
محمد:شايفاني ازاي مش فاهم
هاجر:شايفاك وانت بتبص علي من البلكونة
حسيت ساعتها ان في مياة ساقعة غرقتني
هاجر:محمد انت معايا
محمد:اه اه معاكي
هاجر:انت مالك اترعبت كدة لية
محمد:لا ارعبت ولا حاجة
هاجر:نسيت اسألك اية رأيك في جسمي
-حسيت ان ظوبري فرتك المنطلون
محمد:اجمل حاجة شوفتها في حياتي
هاجر:اخدت بالي منك من اول مرة لحد امبارح
الصراحة انا بحب احس ان حد بيتفرج عليا حد يشوف اني انا جميلة وجسمي حلو
محمد:احلي جسم شوفتة من شعرك لرجليكي
اول ما بشىفك ظوبري بيولع
هاجر:بيبان في عينك لما اتقابلنا
محمد:طب انا عايز اشوفك
يتبع.
كمل يا برنس وما تتاخر
 
  • عجبني
التفاعلات: بحب المتعه جدا و monsun
  • عجبني
التفاعلات: بحب المتعه جدا
انا اسمي محمد ساكن في شقة ايجار في فيصل في شقة متأجرة والدي اجرهالي دخلت كلية علوم قسم بايو تكنولوجي في بيت ست طيبة جداً اسمها الحجة ولاء الي ساكنة مع بنتها هاجر كان عندها عمارتين العمارة الي انا فيها والعمارة الي قصادها هي كانت ساكنة في العمارة الي قصادي تحتي بدورين انا كنت في الدور الرابع وهما كانو ساكنين في الدور الثاني هاجر كانت بنت جميلة جداً وصغيرة اصغر مني بحوالي سنتين
انا كنت بشتغل في محل كباب وكفتة
كانت شقة متواضعة جداً في منطقة شعبية بس كنت مبسوط جداً كنت بحب جداً اقعد في البلكونة اشرب سجارة مع كوباية الشاي
كنت ديماً ببص علي بنت جارتي هاجر كانت بتنضف البيت وبتبقي فاتحة الشباك كانت بتبقي لابسة بيجامة بيتي انا بقعد اتفرج عليها لحد ما تخلص كنت بحلم اني يبقي عندي الشجاعة واكلمها بس مقدرتش كل ما افكر افتكر شكلي انا شكلي مش وحش شكلي متوسط عادي بس جمبها انا ولا حاجة
بعدها بفترة قابلتها صدفة في الشارع كانت لابسة قميص ابيض مبين جسمها وبزازها انا كنت بحاول ابصلها في وشها بس مكنتش قادر خالص ظوبري كان مولع نار كانت دي اول مرة اخد بالي انها جميلة بالشكل دة شعرها اسود
عينها بنية وشها ابيض ضحكتها حلوة
هاجر:ازيك يا محمد عامل اية
محمد:تمام الحمد لله وانتي والوالدة
هاجر:لا تمام يا عم بس انت فينك مبتظهرش يعني محدش بيشوفك
محمد:و**** انتي عارفة الظروف الشغل والكلية
وبرضو مخبيش عليكي انا كلها سنة واتخرج فا بدور علي عروسة
هاجر:طب يا عم **** يوفقك ببنت الحلال
محمد:طب انا لازم اطلع دلوقتي عشان عندي امتحان بكرة ويادوب اللحق اذاكر
هاجر:طب يا عم **** يوفقك هدعيلك
محمد:طب لو مش هزعجك خدي الايجار ادية لوالدتك
هاجر:طب يا محمد تمام
محمد:طيب معلش يا هاجر لما تديهوملها ابقي اكدي عليا عشان اعرف لو هترفع الإيجار بعد ما الاسعار غليت انتي عارفة اني ساكن من غير عقد
فا شوفي كدة وقوليلي هيزيدو قد اية لو مش هتعبك
هاجر:طب انا ممعيش رقمك
محمد:طب سهلة هاتي موبايلك اكتبهولك
هاجر:خلاص عشان مزعجكش اطلع انت وانا هجيب رقمك من تليفون امي وهبعتلك
محمد:طب خلاص عايزة حاجة
طلعت البيت وانا فرحان جداً جداً كنت فرحان اني كلمتها ودردشت معاها حتي لو كلام عام وعادي بس انا كنت هموت عليها فا اي كلمة كانت بتروي عطشي وفي الليلة دي قعدت اتخيلها واضرب عشرة ظوبري كان واقف وبينبض كنت مش قادر من كتر التعب نمت
صحيت بليل علي صوت رنة موبايلي بصيت في موبايلي لاقيتة رقم غريب عرفت انة رقمها
هاجر:محمد
محمد: اية يا هاجر عاملة اية
هاجر:معلش لو صحيتك من النوم صوتك تعبان لا لا بالعكس انا كدة كدة كنت لازم اصحي عشان اذاكر
هاجر:انا كلمت ماما وقالت لا الإيجار هو هو عشان هي عارفة ظروفك وانت غالي عندها قوي
محمد:طب شكراً جداً واسف لو ازعجتك
هاجر:علي فكرة يا محمد انا ببقي شايفاك
محمد:شايفاني ازاي مش فاهم
هاجر:شايفاك وانت بتبص علي من البلكونة
حسيت ساعتها ان في مياة ساقعة غرقتني
هاجر:محمد انت معايا
محمد:اه اه معاكي
هاجر:انت مالك اترعبت كدة لية
محمد:لا ارعبت ولا حاجة
هاجر:نسيت اسألك اية رأيك في جسمي
-حسيت ان ظوبري فرتك المنطلون
محمد:اجمل حاجة شوفتها في حياتي
هاجر:اخدت بالي منك من اول مرة لحد امبارح
الصراحة انا بحب احس ان حد بيتفرج عليا حد يشوف اني انا جميلة وجسمي حلو
محمد:احلي جسم شوفتة من شعرك لرجليكي
اول ما بشىفك ظوبري بيولع
هاجر:بيبان في عينك لما اتقابلنا
محمد:طب انا عايز اشوفك
يتبع.
بدايه حلوه
 
  • عجبني
التفاعلات: بحب المتعه جدا
لو الكاتب موجود اقول له متى ستكمل قصتك هذه ولو مش موجود اقول لكل الكتاب من لديه القدرة على إكمالها فليكملها مشكورا وله هدية من المشرفين نحن في انتظاركم على احر من الجمر
 
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
 
انا اسمي محمد ساكن في شقة ايجار في فيصل في شقة متأجرة والدي اجرهالي دخلت كلية علوم قسم بايو تكنولوجي في بيت ست طيبة جداً اسمها الحجة ولاء الي ساكنة مع بنتها هاجر كان عندها عمارتين العمارة الي انا فيها والعمارة الي قصادها هي كانت ساكنة في العمارة الي قصادي تحتي بدورين انا كنت في الدور الرابع وهما كانو ساكنين في الدور الثاني هاجر كانت بنت جميلة جداً وصغيرة اصغر مني بحوالي سنتين
انا كنت بشتغل في محل كباب وكفتة
كانت شقة متواضعة جداً في منطقة شعبية بس كنت مبسوط جداً كنت بحب جداً اقعد في البلكونة اشرب سجارة مع كوباية الشاي
كنت ديماً ببص علي بنت جارتي هاجر كانت بتنضف البيت وبتبقي فاتحة الشباك كانت بتبقي لابسة بيجامة بيتي انا بقعد اتفرج عليها لحد ما تخلص كنت بحلم اني يبقي عندي الشجاعة واكلمها بس مقدرتش كل ما افكر افتكر شكلي انا شكلي مش وحش شكلي متوسط عادي بس جمبها انا ولا حاجة
بعدها بفترة قابلتها صدفة في الشارع كانت لابسة قميص ابيض مبين جسمها وبزازها انا كنت بحاول ابصلها في وشها بس مكنتش قادر خالص ظوبري كان مولع نار كانت دي اول مرة اخد بالي انها جميلة بالشكل دة شعرها اسود
عينها بنية وشها ابيض ضحكتها حلوة
هاجر:ازيك يا محمد عامل اية
محمد:تمام الحمد لله وانتي والوالدة
هاجر:لا تمام يا عم بس انت فينك مبتظهرش يعني محدش بيشوفك
محمد:و**** انتي عارفة الظروف الشغل والكلية
وبرضو مخبيش عليكي انا كلها سنة واتخرج فا بدور علي عروسة
هاجر:طب يا عم **** يوفقك ببنت الحلال
محمد:طب انا لازم اطلع دلوقتي عشان عندي امتحان بكرة ويادوب اللحق اذاكر
هاجر:طب يا عم **** يوفقك هدعيلك
محمد:طب لو مش هزعجك خدي الايجار ادية لوالدتك
هاجر:طب يا محمد تمام
محمد:طيب معلش يا هاجر لما تديهوملها ابقي اكدي عليا عشان اعرف لو هترفع الإيجار بعد ما الاسعار غليت انتي عارفة اني ساكن من غير عقد
فا شوفي كدة وقوليلي هيزيدو قد اية لو مش هتعبك
هاجر:طب انا ممعيش رقمك
محمد:طب سهلة هاتي موبايلك اكتبهولك
هاجر:خلاص عشان مزعجكش اطلع انت وانا هجيب رقمك من تليفون امي وهبعتلك
محمد:طب خلاص عايزة حاجة
طلعت البيت وانا فرحان جداً جداً كنت فرحان اني كلمتها ودردشت معاها حتي لو كلام عام وعادي بس انا كنت هموت عليها فا اي كلمة كانت بتروي عطشي وفي الليلة دي قعدت اتخيلها واضرب عشرة ظوبري كان واقف وبينبض كنت مش قادر من كتر التعب نمت
صحيت بليل علي صوت رنة موبايلي بصيت في موبايلي لاقيتة رقم غريب عرفت انة رقمها
هاجر:محمد
محمد: اية يا هاجر عاملة اية
هاجر:معلش لو صحيتك من النوم صوتك تعبان لا لا بالعكس انا كدة كدة كنت لازم اصحي عشان اذاكر
هاجر:انا كلمت ماما وقالت لا الإيجار هو هو عشان هي عارفة ظروفك وانت غالي عندها قوي
محمد:طب شكراً جداً واسف لو ازعجتك
هاجر:علي فكرة يا محمد انا ببقي شايفاك
محمد:شايفاني ازاي مش فاهم
هاجر:شايفاك وانت بتبص علي من البلكونة
حسيت ساعتها ان في مياة ساقعة غرقتني
هاجر:محمد انت معايا
محمد:اه اه معاكي
هاجر:انت مالك اترعبت كدة لية
محمد:لا ارعبت ولا حاجة
هاجر:نسيت اسألك اية رأيك في جسمي
-حسيت ان ظوبري فرتك المنطلون
محمد:اجمل حاجة شوفتها في حياتي
هاجر:اخدت بالي منك من اول مرة لحد امبارح
الصراحة انا بحب احس ان حد بيتفرج عليا حد يشوف اني انا جميلة وجسمي حلو
محمد:احلي جسم شوفتة من شعرك لرجليكي
اول ما بشىفك ظوبري بيولع
هاجر:بيبان في عينك لما اتقابلنا
محمد:طب انا عايز اشوفك
يتبع.
متسرع اوي
 
لو الكاتب موجود اقول له متى ستكمل قصتك هذه ولو مش موجود اقول لكل الكتاب من لديه القدرة على إكمالها فليكملها مشكورا وله هدية من المشرفين نحن في انتظاركم على احر من الجمر
لو حبيت اكملها هل اضيفها هنا كرد و لا ارسلها لكم في الاشراف
مع خالص مودتى و تقديرى
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
لو حبيت اكملها هل اضيفها هنا كرد و لا ارسلها لكم في الاشراف
مع خالص مودتى و تقديرى
لدي استعداد لانهاء قصص غير مكتملة، شريطة ان تكون مكتوبة باللغة الفصحى..
 
  • عجبني
التفاعلات: lonley rasta
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
تم و لكم فائق التقدير
هل طلبتهم من هذا الموضوع

 
تم إضافة الجزء الثاني

lonley rasta

و رجاء اخباري هل القصة بها شيميل ؟
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%