NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية حكايتي مع طالبه جديده الجزء الأول

حلوه الحكايه بس الجزء صغير اوي
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
في كلام كتير مش مفهوم وأخطاء إملائية كتير
 
انا اول مره كتب وشارك ف منتدي عمتا ف اعذروي..
انا حسن عندي٢٠ سنه امي متوفيه ابوياا مهندس عندي ٣ خوات ملهمش دور
نبذه عن نفسي طولي ١٨٤ اسمر بس سمار حلو عنيا بني جسمي عادي م واو بس عندي سكس باكس م لعب كوره ونادي وجيم لما كنت بروح
تبدا قصتي ف الاعدادي زي اي حد كان لسه عارف يعني اي سكس ف داخل يسللي نفسه جه قدامي فيد واحد بينيك زملته ف مدرسه فديو عجبني وفكره دخلت دماغي دخلت علينا ٣ ع ولأني كنت محبوب فشخ بين مدرسين ول زود ده قربتي جيت تشتغل ف مدرسه ف تعرفت كتر نبدا اول يوم دراسه بيبقي يومم بن متناكه محدش بيرضي يصحاله بعد معاناه مع منبه صحيت فطرت ورحت مدرسه داخل بنكش بواب وبهزر معا خبطت ف وحده اقل م يقال ن خبطت ف قمر نفسه بت طويله بيضا تلج خدودهاا وردي بزازها زي برتقاله كبيره وطيزها فيها كيرف بس بمسطره جسم فرنساوي بن حرام عتذرتلهاا وقلتلي بعد اذنك هروح شؤون قلتلك تمم بعدين قلتلهاا معلش نتي ف سه كام ااصل وشك غريب علياا معرفكيش قلتلي ونتا تعرف كل ل هنا يعني قلتلهاا معاكي سجل مدني زات نفسه لاني بقي م شرطه ف عارف اغلب ل ف مدرسه قلتلي اه فعلا ن جديده هناا سنه ٣ قلتلها كمان قلتلي لي قلتلها اصل ٣ كمان بضحك وقالت تشرفنا وسالتني هو فين فصلل ٣/١ قلتللهاا ف دور ٢ بعد مكتب مدير ب فصل ومشيت ون مركز مع بت ودخله دماغي طبعاا دخلت فصل متاخر عشان شرطه وكده دخلت وكان عندنا ميس عربي وسمها نهله ده بتحبني فشخ (صحبه قربتي) دخلت وهزرت معااها و قعدت وبدات تشرح قطع مدير مدرسه ف نص شرحهاا بيقلنا زملتكم جديده بيقدمهلنا قالت اسمي روان تشرفت بيكو صحبي واسمه الرحمن (هقله بوده معنديش خلق قعد كتبها كل شويه) قلي مالك مركز يعني غريبه قلتله بت عجباني فشخ قلي نتاا لحقت تعرفها بكسمك قلتله بكسمك طول منتا عارف ن مركز بقي عارف ن ف حاجه حصلت وقلتله هحكيلك قلي يبني منتا عندك فطمه ل ف سنه ٢ هتموت نفسها عليك( بت بنسبه لسنها فلته بزاز كباار بحلمه وردي وبطن مشدوده وطيز مرفوعه ومدوره وفيها كيرف كسم جمدان وكس وردي ضيق وصغير)وهريااك نودز وصور ونتا زي جبل ميتهز قلتله بكسمك لو فرقه معايا مكنش زمانك بتقلي بق حمضان ده خلص يوم عادي وطلعين م فصل لقيت مدير واقف بيتكلم معاها وداها ورقه وهيا مشيت ف وقت ده كان عندي درس رياضه ف بيتي مربوعه الدروس دخلت ن وبوده وقلي ف اي قلتله ل حصل صبح قلي ده بس قلتلله بكسمك ده كفايه بنسبالي ولسه هكمل قطعه جرز باب دخول باقي شله درس احمد ،ابراهيم، خالد ،محمد، بعديها ب ١٠ دقايق مدرسه جيت واسمهاا وفاء ومعااها مريم ،سيمون ، الهام ، ياسمين،ايه، ومفجاه روان خلص درس وشبااب طلعو وميس نادت علياا بحكم نها بتكتب ف سكتش بتاعي قلتلي روان هتاخذ سكتش تصوره قلتلها تمم مفيش مشكله مدرسه خدت بنات و مشيت وشباب قعدين خوات ف بعض ف عادي بيت بيتهم وروان سالتي ف مكتبه قريبه م هناا قلتلها تعالي معايا قالت ملوش لزوم م عيزه تعبك قلتلها عيب نتي ضيفه عندي وصورت ورق وهيا بتصور جلها فون ردت عليه وكانت مديقه بقلها مالك قلتي باباا معرفش يحجز مع بقيت مدرسين قلتلهاا نقصك مين قلتلي ل نقصها وقلتلهاا بكره عملي حسابك ف درس هعدي عليكي س ٣ ع اول شارع مدرسه رحت مدرسه وكلمت مدرسين وقلتلهم تبعي وكده مرضيوش يكسرو بخطري ف وفقو روحت غيرت وتشيكت للدرس وعديت ع روان ورحنا درس قعدت تتكلم معايا تقلي زااي ده باباا معرفش ونتا عرفت قلتلها فكره اول مشوفتك قلتلك ع نفسي ااي قالت بصرااحه لاا قلتهاا سجل مدني يعني عرف كل وكل بيحبني وصلناا تحت بيت صحبي ومربوعه برده بس كبر لاان مجموعه كبيره لقيت بوده صحبي بيقللي عاش م شاافك ي عم نستنا قلتله تلم ي علق ورواان سحبت وره بنات لما شفتهم طلعين قلي صناره غمزت ولا اي قلتله عادي ي عم بت متعرفش اماكن دروس وستنجدت بيا بتلقائيه لقيته بيقول ي دكرريي😂😂 طلعنا فوق ن وبوده وعبدلله( عيل ملزقاتي ل ابوه بيسبله عربيه وااصفر وم سالك ودلدول ل بوده) ول هيساال بوده صااحب طفوله ااول صااحب عملته ف معزته خاصه جه قعد جمبيناا ميس خلصت شرح وبنسبلناا كده درس خلص طلعنا تلفونات وككل وااحد شغل سكس ونقي فيد ع مزاجه وعملين نفسنا بنحل (ن وبوده م اوائل رك ع غلبان تاني)كانت روان جمبي بس ن مداري فون بجلدت كاتب خلص درس وماشي مع صحابي لقيت ل بينادي عليا وبيقلي مفروض مني اروح زاي كده قلتلها محفظتيش طريق بتلقائية قلتلي شيفي جمل ضحكت وقلت بعد شر عليك ي قمر تكسفت وقالت يلا طب عشان تاخرت سالتهاا نتي سكنه فين قلتلي ف ***** وصلتهاا ولقيت واحد جاي بيمسكني م لياقه قميص رحت فديت نفسي ولفيت ايده ع ضهره هياا بتقول اهدي ي باابا ده ولد ل قلتلك حجزلي دروس سبته وقلتله هو نتو كده بتشكرو ناس وقلتله شكراا ي عم وسبته وقبل ممشي قلتها دروس وامكنها هبعتهالك ف ورقه وهكلم حد م بنات يخدك معاه وسبتهم قبل محد يفكر يرد روحت بيت مبضون م ل حصل خدت دش وكلت ومسكت فون لقيت ف رسااله م غريب....
ي تري اي محتوي رسااله ده وكده جزء اول يبقي خلص
عاش متتاخرش ف الأجزاء
 
انا اول مره كتب وشارك ف منتدي عمتا ف اعذروي..
انا حسن عندي٢٠ سنه امي متوفيه ابوياا مهندس عندي ٣ خوات ملهمش دور
نبذه عن نفسي طولي ١٨٤ اسمر بس سمار حلو عنيا بني جسمي عادي م واو بس عندي سكس باكس م لعب كوره ونادي وجيم لما كنت بروح
تبدا قصتي ف الاعدادي زي اي حد كان لسه عارف يعني اي سكس ف داخل يسللي نفسه جه قدامي فيد واحد بينيك زملته ف مدرسه فديو عجبني وفكره دخلت دماغي دخلت علينا ٣ ع ولأني كنت محبوب فشخ بين مدرسين ول زود ده قربتي جيت تشتغل ف مدرسه ف تعرفت كتر نبدا اول يوم دراسه بيبقي يومم بن متناكه محدش بيرضي يصحاله بعد معاناه مع منبه صحيت فطرت ورحت مدرسه داخل بنكش بواب وبهزر معا خبطت ف وحده اقل م يقال ن خبطت ف قمر نفسه بت طويله بيضا تلج خدودهاا وردي بزازها زي برتقاله كبيره وطيزها فيها كيرف بس بمسطره جسم فرنساوي بن حرام عتذرتلهاا وقلتلي بعد اذنك هروح شؤون قلتلك تمم بعدين قلتلهاا معلش نتي ف سه كام ااصل وشك غريب علياا معرفكيش قلتلي ونتا تعرف كل ل هنا يعني قلتلهاا معاكي سجل مدني زات نفسه لاني بقي م شرطه ف عارف اغلب ل ف مدرسه قلتلي اه فعلا ن جديده هناا سنه ٣ قلتلها كمان قلتلي لي قلتلها اصل ٣ كمان بضحك وقالت تشرفنا وسالتني هو فين فصلل ٣/١ قلتللهاا ف دور ٢ بعد مكتب مدير ب فصل ومشيت ون مركز مع بت ودخله دماغي طبعاا دخلت فصل متاخر عشان شرطه وكده دخلت وكان عندنا ميس عربي وسمها نهله ده بتحبني فشخ (صحبه قربتي) دخلت وهزرت معااها و قعدت وبدات تشرح قطع مدير مدرسه ف نص شرحهاا بيقلنا زملتكم جديده بيقدمهلنا قالت اسمي روان تشرفت بيكو صحبي واسمه الرحمن (هقله بوده معنديش خلق قعد كتبها كل شويه) قلي مالك مركز يعني غريبه قلتله بت عجباني فشخ قلي نتاا لحقت تعرفها بكسمك قلتله بكسمك طول منتا عارف ن مركز بقي عارف ن ف حاجه حصلت وقلتله هحكيلك قلي يبني منتا عندك فطمه ل ف سنه ٢ هتموت نفسها عليك( بت بنسبه لسنها فلته بزاز كباار بحلمه وردي وبطن مشدوده وطيز مرفوعه ومدوره وفيها كيرف كسم جمدان وكس وردي ضيق وصغير)وهريااك نودز وصور ونتا زي جبل ميتهز قلتله بكسمك لو فرقه معايا مكنش زمانك بتقلي بق حمضان ده خلص يوم عادي وطلعين م فصل لقيت مدير واقف بيتكلم معاها وداها ورقه وهيا مشيت ف وقت ده كان عندي درس رياضه ف بيتي مربوعه الدروس دخلت ن وبوده وقلي ف اي قلتله ل حصل صبح قلي ده بس قلتلله بكسمك ده كفايه بنسبالي ولسه هكمل قطعه جرز باب دخول باقي شله درس احمد ،ابراهيم، خالد ،محمد، بعديها ب ١٠ دقايق مدرسه جيت واسمهاا وفاء ومعااها مريم ،سيمون ، الهام ، ياسمين،ايه، ومفجاه روان خلص درس وشبااب طلعو وميس نادت علياا بحكم نها بتكتب ف سكتش بتاعي قلتلي روان هتاخذ سكتش تصوره قلتلها تمم مفيش مشكله مدرسه خدت بنات و مشيت وشباب قعدين خوات ف بعض ف عادي بيت بيتهم وروان سالتي ف مكتبه قريبه م هناا قلتلها تعالي معايا قالت ملوش لزوم م عيزه تعبك قلتلها عيب نتي ضيفه عندي وصورت ورق وهيا بتصور جلها فون ردت عليه وكانت مديقه بقلها مالك قلتي باباا معرفش يحجز مع بقيت مدرسين قلتلهاا نقصك مين قلتلي ل نقصها وقلتلهاا بكره عملي حسابك ف درس هعدي عليكي س ٣ ع اول شارع مدرسه رحت مدرسه وكلمت مدرسين وقلتلهم تبعي وكده مرضيوش يكسرو بخطري ف وفقو روحت غيرت وتشيكت للدرس وعديت ع روان ورحنا درس قعدت تتكلم معايا تقلي زااي ده باباا معرفش ونتا عرفت قلتلها فكره اول مشوفتك قلتلك ع نفسي ااي قالت بصرااحه لاا قلتهاا سجل مدني يعني عرف كل وكل بيحبني وصلناا تحت بيت صحبي ومربوعه برده بس كبر لاان مجموعه كبيره لقيت بوده صحبي بيقللي عاش م شاافك ي عم نستنا قلتله تلم ي علق ورواان سحبت وره بنات لما شفتهم طلعين قلي صناره غمزت ولا اي قلتله عادي ي عم بت متعرفش اماكن دروس وستنجدت بيا بتلقائيه لقيته بيقول ي دكرريي😂😂 طلعنا فوق ن وبوده وعبدلله( عيل ملزقاتي ل ابوه بيسبله عربيه وااصفر وم سالك ودلدول ل بوده) ول هيساال بوده صااحب طفوله ااول صااحب عملته ف معزته خاصه جه قعد جمبيناا ميس خلصت شرح وبنسبلناا كده درس خلص طلعنا تلفونات وككل وااحد شغل سكس ونقي فيد ع مزاجه وعملين نفسنا بنحل (ن وبوده م اوائل رك ع غلبان تاني)كانت روان جمبي بس ن مداري فون بجلدت كاتب خلص درس وماشي مع صحابي لقيت ل بينادي عليا وبيقلي مفروض مني اروح زاي كده قلتلها محفظتيش طريق بتلقائية قلتلي شيفي جمل ضحكت وقلت بعد شر عليك ي قمر تكسفت وقالت يلا طب عشان تاخرت سالتهاا نتي سكنه فين قلتلي ف ***** وصلتهاا ولقيت واحد جاي بيمسكني م لياقه قميص رحت فديت نفسي ولفيت ايده ع ضهره هياا بتقول اهدي ي باابا ده ولد ل قلتلك حجزلي دروس سبته وقلتله هو نتو كده بتشكرو ناس وقلتله شكراا ي عم وسبته وقبل ممشي قلتها دروس وامكنها هبعتهالك ف ورقه وهكلم حد م بنات يخدك معاه وسبتهم قبل محد يفكر يرد روحت بيت مبضون م ل حصل خدت دش وكلت ومسكت فون لقيت ف رسااله م غريب....
ي تري اي محتوي رسااله ده وكده جزء اول يبقي خلص
فين التكمله
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%