NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

حكايتي مع طالبه جديده ـ حتي الجزء الثاني

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

i7asan

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
25 يوليو 2023
المشاركات
19
مستوى التفاعل
57
نقاط
451
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا اول مره كتب وشارك ف منتدي عمتا ف اعذروي..
انا حسن عندي٢٠ سنه امي متوفيه ابوياا مهندس عندي ٣ خوات ملهمش دور
نبذه عن نفسي طولي ١٨٤ اسمر بس سمار حلو عنيا بني جسمي عادي م واو بس عندي سكس باكس م لعب كوره ونادي وجيم لما كنت بروح
تبدا قصتي ف الاعدادي زي اي حد كان لسه عارف يعني اي سكس ف داخل يسللي نفسه جه قدامي فيد واحد بينيك زملته ف مدرسه فديو عجبني وفكره دخلت دماغي دخلت علينا ٣ ع ولأني كنت محبوب فشخ بين مدرسين ول زود ده قربتي جيت تشتغل ف مدرسه ف تعرفت كتر نبدا اول يوم دراسه بيبقي يومم بن متناكه محدش بيرضي يصحاله بعد معاناه مع منبه صحيت فطرت ورحت مدرسه داخل بنكش بواب وبهزر معا خبطت ف وحده اقل م يقال ن خبطت ف قمر نفسه بت طويله بيضا تلج خدودهاا وردي بزازها زي برتقاله كبيره وطيزها فيها كيرف بس بمسطره جسم فرنساوي بن حرام عتذرتلهاا وقلتلي بعد اذنك هروح شؤون قلتلك تمم بعدين قلتلهاا معلش نتي ف سه كام ااصل وشك غريب علياا معرفكيش قلتلي ونتا تعرف كل ل هنا يعني قلتلهاا معاكي سجل مدني زات نفسه لاني بقي م شرطه ف عارف اغلب ل ف مدرسه قلتلي اه فعلا ن جديده هناا سنه ٣ قلتلها كمان قلتلي لي قلتلها اصل ٣ كمان بضحك وقالت تشرفنا وسالتني هو فين فصلل ٣/١ قلتللهاا ف دور ٢ بعد مكتب مدير ب فصل ومشيت ون مركز مع بت ودخله دماغي طبعاا دخلت فصل متاخر عشان شرطه وكده دخلت وكان عندنا ميس عربي وسمها نهله ده بتحبني فشخ (صحبه قربتي) دخلت وهزرت معااها و قعدت وبدات تشرح قطع مدير مدرسه ف نص شرحهاا بيقلنا زملتكم جديده بيقدمهلنا قالت اسمي روان تشرفت بيكو صحبي واسمه الرحمن (هقله بوده معنديش خلق قعد كتبها كل شويه) قلي مالك مركز يعني غريبه قلتله بت عجباني فشخ قلي نتاا لحقت تعرفها بكسمك قلتله بكسمك طول منتا عارف ن مركز بقي عارف ن ف حاجه حصلت وقلتله هحكيلك قلي يبني منتا عندك فطمه ل ف سنه ٢ هتموت نفسها عليك( بت بنسبه لسنها فلته بزاز كباار بحلمه وردي وبطن مشدوده وطيز مرفوعه ومدوره وفيها كيرف كسم جمدان وكس وردي ضيق وصغير)وهريااك نودز وصور ونتا زي جبل ميتهز قلتله بكسمك لو فرقه معايا مكنش زمانك بتقلي بق حمضان ده خلص يوم عادي وطلعين م فصل لقيت مدير واقف بيتكلم معاها وداها ورقه وهيا مشيت ف وقت ده كان عندي درس رياضه ف بيتي مربوعه الدروس دخلت ن وبوده وقلي ف اي قلتله ل حصل صبح قلي ده بس قلتلله بكسمك ده كفايه بنسبالي ولسه هكمل قطعه جرز باب دخول باقي شله درس احمد ،ابراهيم، خالد ،محمد، بعديها ب ١٠ دقايق مدرسه جيت واسمهاا وفاء ومعااها مريم ،سيمون ، الهام ، ياسمين،ايه، ومفجاه روان خلص درس وشبااب طلعو وميس نادت علياا بحكم نها بتكتب ف سكتش بتاعي قلتلي روان هتاخذ سكتش تصوره قلتلها تمم مفيش مشكله مدرسه خدت بنات و مشيت وشباب قعدين خوات ف بعض ف عادي بيت بيتهم وروان سالتي ف مكتبه قريبه م هناا قلتلها تعالي معايا قالت ملوش لزوم م عيزه تعبك قلتلها عيب نتي ضيفه عندي وصورت ورق وهيا بتصور جلها فون ردت عليه وكانت مديقه بقلها مالك قلتي باباا معرفش يحجز مع بقيت مدرسين قلتلهاا نقصك مين قلتلي ل نقصها وقلتلهاا بكره عملي حسابك ف درس هعدي عليكي س ٣ ع اول شارع مدرسه رحت مدرسه وكلمت مدرسين وقلتلهم تبعي وكده مرضيوش يكسرو بخطري ف وفقو روحت غيرت وتشيكت للدرس وعديت ع روان ورحنا درس قعدت تتكلم معايا تقلي زااي ده باباا معرفش ونتا عرفت قلتلها فكره اول مشوفتك قلتلك ع نفسي ااي قالت بصرااحه لاا قلتهاا سجل مدني يعني عرف كل وكل بيحبني وصلناا تحت بيت صحبي ومربوعه برده بس كبر لاان مجموعه كبيره لقيت بوده صحبي بيقللي عاش م شاافك ي عم نستنا قلتله تلم ي علق ورواان سحبت وره بنات لما شفتهم طلعين قلي صناره غمزت ولا اي قلتله عادي ي عم بت متعرفش اماكن دروس وستنجدت بيا بتلقائيه لقيته بيقول ي دكرريي😂😂 طلعنا فوق ن وبوده وعبدلله( عيل ملزقاتي ل ابوه بيسبله عربيه وااصفر وم سالك ودلدول ل بوده) ول هيساال بوده صااحب طفوله ااول صااحب عملته ف معزته خاصه جه قعد جمبيناا ميس خلصت شرح وبنسبلناا كده درس خلص طلعنا تلفونات وككل وااحد شغل سكس ونقي فيد ع مزاجه وعملين نفسنا بنحل (ن وبوده م اوائل رك ع غلبان تاني)كانت روان جمبي بس ن مداري فون بجلدت كاتب خلص درس وماشي مع صحابي لقيت ل بينادي عليا وبيقلي مفروض مني اروح زاي كده قلتلها محفظتيش طريق بتلقائية قلتلي شيفي جمل ضحكت وقلت بعد شر عليك ي قمر تكسفت وقالت يلا طب عشان تاخرت سالتهاا نتي سكنه فين قلتلي ف ***** وصلتهاا ولقيت واحد جاي بيمسكني م لياقه قميص رحت فديت نفسي ولفيت ايده ع ضهره هياا بتقول اهدي ي باابا ده ولد ل قلتلك حجزلي دروس سبته وقلتله هو نتو كده بتشكرو ناس وقلتله شكراا ي عم وسبته وقبل ممشي قلتها دروس وامكنها هبعتهالك ف ورقه وهكلم حد م بنات يخدك معاه وسبتهم قبل محد يفكر يرد روحت بيت مبضون م ل حصل خدت دش وكلت ومسكت فون لقيت ف رسااله م غريب....


الجزء الثاني بفتح فون لقيت صوره وفديو ليا مع فطمه (بتاعت سنه٢ )هتقلي زاي ونتا م معبرها هقلك خلي خطوتك م متوقعه ي عزيزي وم كل نااس تعرف كل حاجه مهما كان مين يعرف بحدود صوره كانت ون حضنهاا وبقفش ف بزازها وبلعب ف كسها م تحت هدوم ف مدرسه وفيديو ون بنكها ف طيزها قلتله نتا مين وعايز ااي قلي م عايز حاجه حاليا بس لماا ااعوز هقلك واحسنلك تسمع كلام قلتله احسنلك عمل ل نتا عيزه دلوقتي عشاان لو طلتك هنيكك قلي ي ريت وعملي بلك ون قعدت ضرب اخماس ف اسداس ومين ده سعتها لبست ونزلت لعمتي وقلتلهاا هو دارك جوه( اسم ل بيحب يتنادي بيه) قالت اه دخل قلتله فكك م سكس فديو ي عرص معاا حكايه وديته رقم وقلتله تجبلي مين صاحب خط ده ( هو حاسبات و معلومات بس وخدله كام قرص حلوين كده) قلي ديني يومين قلتله بكره هعدي عليك بليل تجبلي قراره قلي ماشي ي عم روحت وطلبت دلفري وكلت بفتح فون لقيت رقم بعتلي كذه مسدج وره بعض اخر مسدج م ١٠ دقايق قلت مين قاالت روان ن تصدمت وفرحت ف نفس وقت بس كتمت فرحه قلتلها نعم اؤمري عيزه حاجه تاني اعملهالك عشان ابوكي ييجي يهزقني ردت ولله م كان يقصد هو بس ميعرفكش ف فكرك بتعاكس وحاجه قلتلها بصي كلام ده مبيكلش معايا ون مبيهمنيش حد قصاد كرمتي (لازم ابقي تقيل برده😂)قاالت ن اسفه قلتلهاا تمم محصلش حاجه ونمت صحيت لكسم مدرسه مقريف بس يوم ده كان عندنا حصه P.E (العااب يعني) بنلعب كوره طلعت غلي ف كوره لدرجه ن شوط كوره فرقعتها ف رجل واحد صحبي (ده حقيقه) ف وقت ده مخدتش بالي ي كنت قدام بنات وروان معاهم بقو بصين ل هواا زااي عملت كده وخففت عن نفسي شويه صراحه كوره عشق برده بس بعد مخلصنا حسيت حسااس ن ف حد مقربني محطتش ف بالي وروحت غيرت وبلبس لقيت رقم بيرن نا الو الوو مين معاياا محدش بيرد ٥ ثواني معاك لو مردتش هسمع ل جبتك ل عمرك مسمعته لقيت صوت نااعم طالع بيقول حسن حسن(كانت روان) معايا قلتلها ااه مين معايا قات معرفتش صوتي قلتلها ن لو عرفك كنت قلت قالت ن روان قلتلها خير اؤمري قالت مستنياك عشان درس قلتلك ارقام مدرسين ف ورقه وبعتهالك واظن نتي تصحبتي ع بنات فصلنا بقي روحي معاهم سلام وقفلت سكه رنيت ع بوده وقلتله فينك قلي ف سنتر قلتله جيلك قلي وروان قلتله معرفش قاالي حاجه حصلت ولا اي قلتله لما اجي ورحنا درس وخلصناا ونزلت مشيت مع صحابي ف حيره م صحابي وبنات وروان رحنا جبنا اكل ورحنا كافيه وقلتله ل حصل قلي نتي صح يعني خيرا تعمل شرا تلقي قلتله كسمه بقي ااهه ل حصل بس لقيته بيقلي شكر بت بتحبك بصتلك بصه وحناا مشيين كانت زعلانه بجد م عشان نتي بتوصلها وجو ده نتا عملت حاجه معاها قلتله لا ي خول مكلتهاش م اساس ف حجات ده قالي ااحا عارف احا بت عملت فيك اي قلتله م عارف يبني و* قال * يستر وقفلناا موضوع وبناكل ع رنه فون الو اي ي دارك خلصت عرفت مين ل عمل كده ومين بوسخه ده بنت احا ومين ده احا قلت مين وبوده كل ده قاعد م فاهم حاجه قلي ف اي قلتله ل حصل قالي احا وبتقلي كسمهاا ومبعملش معاها حاجه .. انا: اذا كان محدش عرف وتصورنا م بالك رو حد عارف ف رن موبايل تاني اي ي فطمه اع عرفت متشغليش بالك وعتبريه تحل ولا برود ولا حاجه ي ستي حوار قديم وتفتح وهقفله ع دماغ صحابه لقيت صوت بيقول وهتعمل ااي يعني... عند شخص ١ شفتي قلتلك هجبلك صور ليه هو وشرموطه ل بينكهاا،، شخص ٢ بس عااش عليكي دلوقتي هقدر اكسره زي م كسرني بقي يسيب ملبن ده ويروح للمعصعصه ده نرجع عندي الا يبن فقريه عامل اي يلا وختفيت فين وخدناه ن بوده ب بحضن بوده: عاش مم شافك ااعم يوسف لسه فاكر ن ليك صحاب م مدرسه قديمه انا فكك ي عم لله يرحم لما كنت بديله سندوتشاتي عشان م حابب بتوع امه مطمرش فيك سندوتش برجر واطي يوسف ستلمتوني وخلصتو وطلعتوني مسرح حنا بصراحه اه هوا ماشي ي ولاد ال... الا احسن اي مكالمه ل معاك ده وهتعمل ااي ن قلك ي عم هعمل ااي بس محتجكو معايا ونتا بذاات ي يوسف عشان خطه كلها قيمه عليك (يوسف عيل بن ناس بس جدع فشخ وصفه ١٦٠ س شعره ناعم عنيه خضره حاجه كده اخ شياكه) وقلت لكل واحد فيهم ل هيعمله وقعدنا كملنا اكلنا ع دخله شخصين مكنتش متوقع ن هيطلع منهم كل ده شخص ١ بس اي رايك قلتلك هصورهولك ولا لا ون عند كلمتي شخص ٢ جامد وكلنا عرفين بس لو حسن شم خبر نك بعت صور ل ياسمين هيفشخنا حنا ٣ شخص ١ لا متخفش منا مبعتهمش بنفسي بعتهم مع حد هو م هيشك نهائي فيه شخص٢ متقلش تقصد.... وهنا جزء ٢ م قصتنا خلص تتوقعو مين ٣ اشخاص دول
 
  • عجبني
التفاعلات: الشبكشى, wtah2016, غريب عن العالم و شخص آخر
برجاء غلق
انا اول مره كتب وشارك ف منتدي عمتا ف اعذروي..
انا حسن عندي٢٠ سنه امي متوفيه ابوياا مهندس عندي ٣ خوات ملهمش دور
نبذه عن نفسي طولي ١٨٤ اسمر بس سمار حلو عنيا بني جسمي عادي م واو بس عندي سكس باكس م لعب كوره ونادي وجيم لما كنت بروح
تبدا قصتي ف الاعدادي زي اي حد كان لسه عارف يعني اي سكس ف داخل يسللي نفسه جه قدامي فيد واحد بينيك زملته ف مدرسه فديو عجبني وفكره دخلت دماغي دخلت علينا ٣ ع ولأني كنت محبوب فشخ بين مدرسين ول زود ده قربتي جيت تشتغل ف مدرسه ف تعرفت كتر نبدا اول يوم دراسه بيبقي يومم بن متناكه محدش بيرضي يصحاله بعد معاناه مع منبه صحيت فطرت ورحت مدرسه داخل بنكش بواب وبهزر معا خبطت ف وحده اقل م يقال ن خبطت ف قمر نفسه بت طويله بيضا تلج خدودهاا وردي بزازها زي برتقاله كبيره وطيزها فيها كيرف بس بمسطره جسم فرنساوي بن حرام عتذرتلهاا وقلتلي بعد اذنك هروح شؤون قلتلك تمم بعدين قلتلهاا معلش نتي ف سه كام ااصل وشك غريب علياا معرفكيش قلتلي ونتا تعرف كل ل هنا يعني قلتلهاا معاكي سجل مدني زات نفسه لاني بقي م شرطه ف عارف اغلب ل ف مدرسه قلتلي اه فعلا ن جديده هناا سنه ٣ قلتلها كمان قلتلي لي قلتلها اصل ٣ كمان بضحك وقالت تشرفنا وسالتني هو فين فصلل ٣/١ قلتللهاا ف دور ٢ بعد مكتب مدير ب فصل ومشيت ون مركز مع بت ودخله دماغي طبعاا دخلت فصل متاخر عشان شرطه وكده دخلت وكان عندنا ميس عربي وسمها نهله ده بتحبني فشخ (صحبه قربتي) دخلت وهزرت معااها و قعدت وبدات تشرح قطع مدير مدرسه ف نص شرحهاا بيقلنا زملتكم جديده بيقدمهلنا قالت اسمي روان تشرفت بيكو صحبي واسمه الرحمن (هقله بوده معنديش خلق قعد كتبها كل شويه) قلي مالك مركز يعني غريبه قلتله بت عجباني فشخ قلي نتاا لحقت تعرفها بكسمك قلتله بكسمك طول منتا عارف ن مركز بقي عارف ن ف حاجه حصلت وقلتله هحكيلك قلي يبني منتا عندك فطمه ل ف سنه ٢ هتموت نفسها عليك( بت بنسبه لسنها فلته بزاز كباار بحلمه وردي وبطن مشدوده وطيز مرفوعه ومدوره وفيها كيرف كسم جمدان وكس وردي ضيق وصغير)وهريااك نودز وصور ونتا زي جبل ميتهز قلتله بكسمك لو فرقه معايا مكنش زمانك بتقلي بق حمضان ده خلص يوم عادي وطلعين م فصل لقيت مدير واقف بيتكلم معاها وداها ورقه وهيا مشيت ف وقت ده كان عندي درس رياضه ف بيتي مربوعه الدروس دخلت ن وبوده وقلي ف اي قلتله ل حصل صبح قلي ده بس قلتلله بكسمك ده كفايه بنسبالي ولسه هكمل قطعه جرز باب دخول باقي شله درس احمد ،ابراهيم، خالد ،محمد، بعديها ب ١٠ دقايق مدرسه جيت واسمهاا وفاء ومعااها مريم ،سيمون ، الهام ، ياسمين،ايه، ومفجاه روان خلص درس وشبااب طلعو وميس نادت علياا بحكم نها بتكتب ف سكتش بتاعي قلتلي روان هتاخذ سكتش تصوره قلتلها تمم مفيش مشكله مدرسه خدت بنات و مشيت وشباب قعدين خوات ف بعض ف عادي بيت بيتهم وروان سالتي ف مكتبه قريبه م هناا قلتلها تعالي معايا قالت ملوش لزوم م عيزه تعبك قلتلها عيب نتي ضيفه عندي وصورت ورق وهيا بتصور جلها فون ردت عليه وكانت مديقه بقلها مالك قلتي باباا معرفش يحجز مع بقيت مدرسين قلتلهاا نقصك مين قلتلي ل نقصها وقلتلهاا بكره عملي حسابك ف درس هعدي عليكي س ٣ ع اول شارع مدرسه رحت مدرسه وكلمت مدرسين وقلتلهم تبعي وكده مرضيوش يكسرو بخطري ف وفقو روحت غيرت وتشيكت للدرس وعديت ع روان ورحنا درس قعدت تتكلم معايا تقلي زااي ده باباا معرفش ونتا عرفت قلتلها فكره اول مشوفتك قلتلك ع نفسي ااي قالت بصرااحه لاا قلتهاا سجل مدني يعني عرف كل وكل بيحبني وصلناا تحت بيت صحبي ومربوعه برده بس كبر لاان مجموعه كبيره لقيت بوده صحبي بيقللي عاش م شاافك ي عم نستنا قلتله تلم ي علق ورواان سحبت وره بنات لما شفتهم طلعين قلي صناره غمزت ولا اي قلتله عادي ي عم بت متعرفش اماكن دروس وستنجدت بيا بتلقائيه لقيته بيقول ي دكرريي😂😂 طلعنا فوق ن وبوده وعبدلله( عيل ملزقاتي ل ابوه بيسبله عربيه وااصفر وم سالك ودلدول ل بوده) ول هيساال بوده صااحب طفوله ااول صااحب عملته ف معزته خاصه جه قعد جمبيناا ميس خلصت شرح وبنسبلناا كده درس خلص طلعنا تلفونات وككل وااحد شغل سكس ونقي فيد ع مزاجه وعملين نفسنا بنحل (ن وبوده م اوائل رك ع غلبان تاني)كانت روان جمبي بس ن مداري فون بجلدت كاتب خلص درس وماشي مع صحابي لقيت ل بينادي عليا وبيقلي مفروض مني اروح زاي كده قلتلها محفظتيش طريق بتلقائية قلتلي شيفي جمل ضحكت وقلت بعد شر عليك ي قمر تكسفت وقالت يلا طب عشان تاخرت سالتهاا نتي سكنه فين قلتلي ف ***** وصلتهاا ولقيت واحد جاي بيمسكني م لياقه قميص رحت فديت نفسي ولفيت ايده ع ضهره هياا بتقول اهدي ي باابا ده ولد ل قلتلك حجزلي دروس سبته وقلتله هو نتو كده بتشكرو ناس وقلتله شكراا ي عم وسبته وقبل ممشي قلتها دروس وامكنها هبعتهالك ف ورقه وهكلم حد م بنات يخدك معاه وسبتهم قبل محد يفكر يرد روحت بيت مبضون م ل حصل خدت دش وكلت ومسكت فون لقيت ف رسااله م غريب....


الجزء الثاني بفتح فون لقيت صوره وفديو ليا مع فطمه (بتاعت سنه٢ )هتقلي زاي ونتا م معبرها هقلك خلي خطوتك م متوقعه ي عزيزي وم كل نااس تعرف كل حاجه مهما كان مين يعرف بحدود صوره كانت ون حضنهاا وبقفش ف بزازها وبلعب ف كسها م تحت هدوم ف مدرسه وفيديو ون بنكها ف طيزها قلتله نتا مين وعايز ااي قلي م عايز حاجه حاليا بس لماا ااعوز هقلك واحسنلك تسمع كلام قلتله احسنلك عمل ل نتا عيزه دلوقتي عشاان لو طلتك هنيكك قلي ي ريت وعملي بلك ون قعدت ضرب اخماس ف اسداس ومين ده سعتها لبست ونزلت لعمتي وقلتلهاا هو دارك جوه( اسم ل بيحب يتنادي بيه) قالت اه دخل قلتله فكك م سكس فديو ي عرص معاا حكايه وديته رقم وقلتله تجبلي مين صاحب خط ده ( هو حاسبات و معلومات بس وخدله كام قرص حلوين كده) قلي ديني يومين قلتله بكره هعدي عليك بليل تجبلي قراره قلي ماشي ي عم روحت وطلبت دلفري وكلت بفتح فون لقيت رقم بعتلي كذه مسدج وره بعض اخر مسدج م ١٠ دقايق قلت مين قاالت روان ن تصدمت وفرحت ف نفس وقت بس كتمت فرحه قلتلها نعم اؤمري عيزه حاجه تاني اعملهالك عشان ابوكي ييجي يهزقني ردت ولله م كان يقصد هو بس ميعرفكش ف فكرك بتعاكس وحاجه قلتلها بصي كلام ده مبيكلش معايا ون مبيهمنيش حد قصاد كرمتي (لازم ابقي تقيل برده😂)قاالت ن اسفه قلتلهاا تمم محصلش حاجه ونمت صحيت لكسم مدرسه مقريف بس يوم ده كان عندنا حصه P.E (العااب يعني) بنلعب كوره طلعت غلي ف كوره لدرجه ن شوط كوره فرقعتها ف رجل واحد صحبي (ده حقيقه) ف وقت ده مخدتش بالي ي كنت قدام بنات وروان معاهم بقو بصين ل هواا زااي عملت كده وخففت عن نفسي شويه صراحه كوره عشق برده بس بعد مخلصنا حسيت حسااس ن ف حد مقربني محطتش ف بالي وروحت غيرت وبلبس لقيت رقم بيرن نا الو الوو مين معاياا محدش بيرد ٥ ثواني معاك لو مردتش هسمع ل جبتك ل عمرك مسمعته لقيت صوت نااعم طالع بيقول حسن حسن(كانت روان) معايا قلتلها ااه مين معايا قات معرفتش صوتي قلتلها ن لو عرفك كنت قلت قالت ن روان قلتلها خير اؤمري قالت مستنياك عشان درس قلتلك ارقام مدرسين ف ورقه وبعتهالك واظن نتي تصحبتي ع بنات فصلنا بقي روحي معاهم سلام وقفلت سكه رنيت ع بوده وقلتله فينك قلي ف سنتر قلتله جيلك قلي وروان قلتله معرفش قاالي حاجه حصلت ولا اي قلتله لما اجي ورحنا درس وخلصناا ونزلت مشيت مع صحابي ف حيره م صحابي وبنات وروان رحنا جبنا اكل ورحنا كافيه وقلتله ل حصل قلي نتي صح يعني خيرا تعمل شرا تلقي قلتله كسمه بقي ااهه ل حصل بس لقيته بيقلي شكر بت بتحبك بصتلك بصه وحناا مشيين كانت زعلانه بجد م عشان نتي بتوصلها وجو ده نتا عملت حاجه معاها قلتله لا ي خول مكلتهاش م اساس ف حجات ده قالي ااحا عارف احا بت عملت فيك اي قلتله م عارف يبني و* قال * يستر وقفلناا موضوع وبناكل ع رنه فون الو اي ي دارك خلصت عرفت مين ل عمل كده ومين بوسخه ده بنت احا ومين ده احا قلت مين وبوده كل ده قاعد م فاهم حاجه قلي ف اي قلتله ل حصل قالي احا وبتقلي كسمهاا ومبعملش معاها حاجه .. انا: اذا كان محدش عرف وتصورنا م بالك رو حد عارف ف رن موبايل تاني اي ي فطمه اع عرفت متشغليش بالك وعتبريه تحل ولا برود ولا حاجه ي ستي حوار قديم وتفتح وهقفله ع دماغ صحابه لقيت صوت بيقول وهتعمل ااي يعني... عند شخص ١ شفتي قلتلك هجبلك صور ليه هو وشرموطه ل بينكهاا،، شخص ٢ بس عااش عليكي دلوقتي هقدر اكسره زي م كسرني بقي يسيب ملبن ده ويروح للمعصعصه ده نرجع عندي الا يبن فقريه عامل اي يلا وختفيت فين وخدناه ن بوده ب بحضن بوده: عاش مم شافك ااعم يوسف لسه فاكر ن ليك صحاب م مدرسه قديمه انا فكك ي عم لله يرحم لما كنت بديله سندوتشاتي عشان م حابب بتوع امه مطمرش فيك سندوتش برجر واطي يوسف ستلمتوني وخلصتو وطلعتوني مسرح حنا بصراحه اه هوا ماشي ي ولاد ال... الا احسن اي مكالمه ل معاك ده وهتعمل ااي ن قلك ي عم هعمل ااي بس محتجكو معايا ونتا بذاات ي يوسف عشان خطه كلها قيمه عليك (يوسف عيل بن ناس بس جدع فشخ وصفه ١٦٠ س شعره ناعم عنيه خضره حاجه كده اخ شياكه) وقلت لكل واحد فيهم ل هيعمله وقعدنا كملنا اكلنا ع دخله شخصين مكنتش متوقع ن هيطلع منهم كل ده شخص ١ بس اي رايك قلتلك هصورهولك ولا لا ون عند كلمتي شخص ٢ جامد وكلنا عرفين بس لو حسن شم خبر نك بعت صور ل ياسمين هيفشخنا حنا ٣ شخص ١ لا متخفش منا مبعتهمش بنفسي بعتهم مع حد هو م هيشك نهائي فيه شخص٢ متقلش تقصد.... وهنا جزء ٢ م قصتنا خلص تتوقعو مين ٣ اشخاص دول
 
  • عجبني
التفاعلات: wtah2016
انا اول مره كتب وشارك ف منتدي عمتا ف اعذروي..
انا حسن عندي٢٠ سنه امي متوفيه ابوياا مهندس عندي ٣ خوات ملهمش دور
نبذه عن نفسي طولي ١٨٤ اسمر بس سمار حلو عنيا بني جسمي عادي م واو بس عندي سكس باكس م لعب كوره ونادي وجيم لما كنت بروح
تبدا قصتي ف الاعدادي زي اي حد كان لسه عارف يعني اي سكس ف داخل يسللي نفسه جه قدامي فيد واحد بينيك زملته ف مدرسه فديو عجبني وفكره دخلت دماغي دخلت علينا ٣ ع ولأني كنت محبوب فشخ بين مدرسين ول زود ده قربتي جيت تشتغل ف مدرسه ف تعرفت كتر نبدا اول يوم دراسه بيبقي يومم بن متناكه محدش بيرضي يصحاله بعد معاناه مع منبه صحيت فطرت ورحت مدرسه داخل بنكش بواب وبهزر معا خبطت ف وحده اقل م يقال ن خبطت ف قمر نفسه بت طويله بيضا تلج خدودهاا وردي بزازها زي برتقاله كبيره وطيزها فيها كيرف بس بمسطره جسم فرنساوي بن حرام عتذرتلهاا وقلتلي بعد اذنك هروح شؤون قلتلك تمم بعدين قلتلهاا معلش نتي ف سه كام ااصل وشك غريب علياا معرفكيش قلتلي ونتا تعرف كل ل هنا يعني قلتلهاا معاكي سجل مدني زات نفسه لاني بقي م شرطه ف عارف اغلب ل ف مدرسه قلتلي اه فعلا ن جديده هناا سنه ٣ قلتلها كمان قلتلي لي قلتلها اصل ٣ كمان بضحك وقالت تشرفنا وسالتني هو فين فصلل ٣/١ قلتللهاا ف دور ٢ بعد مكتب مدير ب فصل ومشيت ون مركز مع بت ودخله دماغي طبعاا دخلت فصل متاخر عشان شرطه وكده دخلت وكان عندنا ميس عربي وسمها نهله ده بتحبني فشخ (صحبه قربتي) دخلت وهزرت معااها و قعدت وبدات تشرح قطع مدير مدرسه ف نص شرحهاا بيقلنا زملتكم جديده بيقدمهلنا قالت اسمي روان تشرفت بيكو صحبي واسمه الرحمن (هقله بوده معنديش خلق قعد كتبها كل شويه) قلي مالك مركز يعني غريبه قلتله بت عجباني فشخ قلي نتاا لحقت تعرفها بكسمك قلتله بكسمك طول منتا عارف ن مركز بقي عارف ن ف حاجه حصلت وقلتله هحكيلك قلي يبني منتا عندك فطمه ل ف سنه ٢ هتموت نفسها عليك( بت بنسبه لسنها فلته بزاز كباار بحلمه وردي وبطن مشدوده وطيز مرفوعه ومدوره وفيها كيرف كسم جمدان وكس وردي ضيق وصغير)وهريااك نودز وصور ونتا زي جبل ميتهز قلتله بكسمك لو فرقه معايا مكنش زمانك بتقلي بق حمضان ده خلص يوم عادي وطلعين م فصل لقيت مدير واقف بيتكلم معاها وداها ورقه وهيا مشيت ف وقت ده كان عندي درس رياضه ف بيتي مربوعه الدروس دخلت ن وبوده وقلي ف اي قلتله ل حصل صبح قلي ده بس قلتلله بكسمك ده كفايه بنسبالي ولسه هكمل قطعه جرز باب دخول باقي شله درس احمد ،ابراهيم، خالد ،محمد، بعديها ب ١٠ دقايق مدرسه جيت واسمهاا وفاء ومعااها مريم ،سيمون ، الهام ، ياسمين،ايه، ومفجاه روان خلص درس وشبااب طلعو وميس نادت علياا بحكم نها بتكتب ف سكتش بتاعي قلتلي روان هتاخذ سكتش تصوره قلتلها تمم مفيش مشكله مدرسه خدت بنات و مشيت وشباب قعدين خوات ف بعض ف عادي بيت بيتهم وروان سالتي ف مكتبه قريبه م هناا قلتلها تعالي معايا قالت ملوش لزوم م عيزه تعبك قلتلها عيب نتي ضيفه عندي وصورت ورق وهيا بتصور جلها فون ردت عليه وكانت مديقه بقلها مالك قلتي باباا معرفش يحجز مع بقيت مدرسين قلتلهاا نقصك مين قلتلي ل نقصها وقلتلهاا بكره عملي حسابك ف درس هعدي عليكي س ٣ ع اول شارع مدرسه رحت مدرسه وكلمت مدرسين وقلتلهم تبعي وكده مرضيوش يكسرو بخطري ف وفقو روحت غيرت وتشيكت للدرس وعديت ع روان ورحنا درس قعدت تتكلم معايا تقلي زااي ده باباا معرفش ونتا عرفت قلتلها فكره اول مشوفتك قلتلك ع نفسي ااي قالت بصرااحه لاا قلتهاا سجل مدني يعني عرف كل وكل بيحبني وصلناا تحت بيت صحبي ومربوعه برده بس كبر لاان مجموعه كبيره لقيت بوده صحبي بيقللي عاش م شاافك ي عم نستنا قلتله تلم ي علق ورواان سحبت وره بنات لما شفتهم طلعين قلي صناره غمزت ولا اي قلتله عادي ي عم بت متعرفش اماكن دروس وستنجدت بيا بتلقائيه لقيته بيقول ي دكرريي😂😂 طلعنا فوق ن وبوده وعبدلله( عيل ملزقاتي ل ابوه بيسبله عربيه وااصفر وم سالك ودلدول ل بوده) ول هيساال بوده صااحب طفوله ااول صااحب عملته ف معزته خاصه جه قعد جمبيناا ميس خلصت شرح وبنسبلناا كده درس خلص طلعنا تلفونات وككل وااحد شغل سكس ونقي فيد ع مزاجه وعملين نفسنا بنحل (ن وبوده م اوائل رك ع غلبان تاني)كانت روان جمبي بس ن مداري فون بجلدت كاتب خلص درس وماشي مع صحابي لقيت ل بينادي عليا وبيقلي مفروض مني اروح زاي كده قلتلها محفظتيش طريق بتلقائية قلتلي شيفي جمل ضحكت وقلت بعد شر عليك ي قمر تكسفت وقالت يلا طب عشان تاخرت سالتهاا نتي سكنه فين قلتلي ف ***** وصلتهاا ولقيت واحد جاي بيمسكني م لياقه قميص رحت فديت نفسي ولفيت ايده ع ضهره هياا بتقول اهدي ي باابا ده ولد ل قلتلك حجزلي دروس سبته وقلتله هو نتو كده بتشكرو ناس وقلتله شكراا ي عم وسبته وقبل ممشي قلتها دروس وامكنها هبعتهالك ف ورقه وهكلم حد م بنات يخدك معاه وسبتهم قبل محد يفكر يرد روحت بيت مبضون م ل حصل خدت دش وكلت ومسكت فون لقيت ف رسااله م غريب....


الجزء الثاني بفتح فون لقيت صوره وفديو ليا مع فطمه (بتاعت سنه٢ )هتقلي زاي ونتا م معبرها هقلك خلي خطوتك م متوقعه ي عزيزي وم كل نااس تعرف كل حاجه مهما كان مين يعرف بحدود صوره كانت ون حضنهاا وبقفش ف بزازها وبلعب ف كسها م تحت هدوم ف مدرسه وفيديو ون بنكها ف طيزها قلتله نتا مين وعايز ااي قلي م عايز حاجه حاليا بس لماا ااعوز هقلك واحسنلك تسمع كلام قلتله احسنلك عمل ل نتا عيزه دلوقتي عشاان لو طلتك هنيكك قلي ي ريت وعملي بلك ون قعدت ضرب اخماس ف اسداس ومين ده سعتها لبست ونزلت لعمتي وقلتلهاا هو دارك جوه( اسم ل بيحب يتنادي بيه) قالت اه دخل قلتله فكك م سكس فديو ي عرص معاا حكايه وديته رقم وقلتله تجبلي مين صاحب خط ده ( هو حاسبات و معلومات بس وخدله كام قرص حلوين كده) قلي ديني يومين قلتله بكره هعدي عليك بليل تجبلي قراره قلي ماشي ي عم روحت وطلبت دلفري وكلت بفتح فون لقيت رقم بعتلي كذه مسدج وره بعض اخر مسدج م ١٠ دقايق قلت مين قاالت روان ن تصدمت وفرحت ف نفس وقت بس كتمت فرحه قلتلها نعم اؤمري عيزه حاجه تاني اعملهالك عشان ابوكي ييجي يهزقني ردت ولله م كان يقصد هو بس ميعرفكش ف فكرك بتعاكس وحاجه قلتلها بصي كلام ده مبيكلش معايا ون مبيهمنيش حد قصاد كرمتي (لازم ابقي تقيل برده😂)قاالت ن اسفه قلتلهاا تمم محصلش حاجه ونمت صحيت لكسم مدرسه مقريف بس يوم ده كان عندنا حصه P.E (العااب يعني) بنلعب كوره طلعت غلي ف كوره لدرجه ن شوط كوره فرقعتها ف رجل واحد صحبي (ده حقيقه) ف وقت ده مخدتش بالي ي كنت قدام بنات وروان معاهم بقو بصين ل هواا زااي عملت كده وخففت عن نفسي شويه صراحه كوره عشق برده بس بعد مخلصنا حسيت حسااس ن ف حد مقربني محطتش ف بالي وروحت غيرت وبلبس لقيت رقم بيرن نا الو الوو مين معاياا محدش بيرد ٥ ثواني معاك لو مردتش هسمع ل جبتك ل عمرك مسمعته لقيت صوت نااعم طالع بيقول حسن حسن(كانت روان) معايا قلتلها ااه مين معايا قات معرفتش صوتي قلتلها ن لو عرفك كنت قلت قالت ن روان قلتلها خير اؤمري قالت مستنياك عشان درس قلتلك ارقام مدرسين ف ورقه وبعتهالك واظن نتي تصحبتي ع بنات فصلنا بقي روحي معاهم سلام وقفلت سكه رنيت ع بوده وقلتله فينك قلي ف سنتر قلتله جيلك قلي وروان قلتله معرفش قاالي حاجه حصلت ولا اي قلتله لما اجي ورحنا درس وخلصناا ونزلت مشيت مع صحابي ف حيره م صحابي وبنات وروان رحنا جبنا اكل ورحنا كافيه وقلتله ل حصل قلي نتي صح يعني خيرا تعمل شرا تلقي قلتله كسمه بقي ااهه ل حصل بس لقيته بيقلي شكر بت بتحبك بصتلك بصه وحناا مشيين كانت زعلانه بجد م عشان نتي بتوصلها وجو ده نتا عملت حاجه معاها قلتله لا ي خول مكلتهاش م اساس ف حجات ده قالي ااحا عارف احا بت عملت فيك اي قلتله م عارف يبني و* قال * يستر وقفلناا موضوع وبناكل ع رنه فون الو اي ي دارك خلصت عرفت مين ل عمل كده ومين بوسخه ده بنت احا ومين ده احا قلت مين وبوده كل ده قاعد م فاهم حاجه قلي ف اي قلتله ل حصل قالي احا وبتقلي كسمهاا ومبعملش معاها حاجه .. انا: اذا كان محدش عرف وتصورنا م بالك رو حد عارف ف رن موبايل تاني اي ي فطمه اع عرفت متشغليش بالك وعتبريه تحل ولا برود ولا حاجه ي ستي حوار قديم وتفتح وهقفله ع دماغ صحابه لقيت صوت بيقول وهتعمل ااي يعني... عند شخص ١ شفتي قلتلك هجبلك صور ليه هو وشرموطه ل بينكهاا،، شخص ٢ بس عااش عليكي دلوقتي هقدر اكسره زي م كسرني بقي يسيب ملبن ده ويروح للمعصعصه ده نرجع عندي الا يبن فقريه عامل اي يلا وختفيت فين وخدناه ن بوده ب بحضن بوده: عاش مم شافك ااعم يوسف لسه فاكر ن ليك صحاب م مدرسه قديمه انا فكك ي عم لله يرحم لما كنت بديله سندوتشاتي عشان م حابب بتوع امه مطمرش فيك سندوتش برجر واطي يوسف ستلمتوني وخلصتو وطلعتوني مسرح حنا بصراحه اه هوا ماشي ي ولاد ال... الا احسن اي مكالمه ل معاك ده وهتعمل ااي ن قلك ي عم هعمل ااي بس محتجكو معايا ونتا بذاات ي يوسف عشان خطه كلها قيمه عليك (يوسف عيل بن ناس بس جدع فشخ وصفه ١٦٠ س شعره ناعم عنيه خضره حاجه كده اخ شياكه) وقلت لكل واحد فيهم ل هيعمله وقعدنا كملنا اكلنا ع دخله شخصين مكنتش متوقع ن هيطلع منهم كل ده شخص ١ بس اي رايك قلتلك هصورهولك ولا لا ون عند كلمتي شخص ٢ جامد وكلنا عرفين بس لو حسن شم خبر نك بعت صور ل ياسمين هيفشخنا حنا ٣ شخص ١ لا متخفش منا مبعتهمش بنفسي بعتهم مع حد هو م هيشك نهائي فيه شخص٢ متقلش تقصد.... وهنا جزء ٢ م قصتنا خلص تتوقعو مين ٣ اشخاص دول
كمل يا برنس وما تتأخر
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%