NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية حكاية امرأة مطلقة | السلسلة الأولي | _ سبعة أجزاء 31/3/2023

تم أضافة الجزء السادس

• حبيته
التفاعلات: Mahmoud abdo
تعليقى على الجزء السادس
  1. فلاش باك توضيحي فى بداية الجزء اتضح منه سبب المأساة التي يعيشها رياض باشا والد يونس واستكشاف شخصية (هناء) التى تم ذكرها فى بدايات القصة.
  2. العلاقة الروحية بين سهر والمرحوم أبوها .. فهو مازال الأب الحنون الذي يحميها حتى فى منامها بعد وفاته وتحذيرها من هند.
  3. ملاحظة هند للاهتمام الزائد من محمد لسهر.
  4. حوار العتاب والحساب بين يونس وأمه والذى دعم ذلك الحوار الفلاش باك فى بداية القصة .. واتضح لنا العلاقة غير السليمة بينهما.
  5. حوار عمرو (الأنانى) وأخته سهر حيث عرض عليها طلب مصطفى بحر للزواج منها ذلك الشخص غير المناسب فى الوقت غير المناسب.
  6. مازالت هند الشخصية التى أكرهها التى تمارس دورها بكل قذارة وذلك فى مشهد تم تقديمه للقارئ بكل براعة .. مشهد يدل على نجاستها وعهرها .. فهى تتحدث مع سهر تليفونيا بكل براءة بينما جسدها العارى فى أحضان مصطفى بحر .. الذى يعطيها التعليمات بتسليم سهر ذبيحة له.
  7. حوار محمد الصادم لزوجته رحمة بزواجه من سهر... سؤال: لماذا تسرع محمد بذلك القرار بدون الاتفاق مع سهر أولا ؟؟ ماذا لو رفضته سهر .. كيف سيحفظ كرامته أمام سخرية رحمة منه لو علمت أنه تم رفضه ؟؟
  8. الحوار بين الشخص المجهول وبين يونس .. الشخص الذى قدم له معلومات تدين طارق .. وعما سوف يرتكبه بحر بحق سهر.
🌷 🌷 🌷 🌷 🌷 🌷 🌷 🌷 🌷
جزء رائع جدا .. والأحداث متسلسلة بطريقة جيدة وتسير فى مسار درامي سليم.
النهاية تشويقية للجزء السادس تدعونا لانتظار الجزء الجديد لقراءة ما نتوقعه كقراء من اللقاء الأول بين يونس وسهر.

🌷🌷وشكرا لوقتكم ومجهودكم🌷🌷

• حبيته
تعليقى على الجزء السادس
  1. فلاش باك توضيحي فى بداية الجزء اتضح منه سبب المأساة التي يعيشها رياض باشا والد يونس واستكشاف شخصية (هناء) التى تم ذكرها فى بدايات القصة.
  2. العلاقة الروحية بين سهر والمرحوم أبوها .. فهو مازال الأب الحنون الذي يحميها حتى فى منامها بعد وفاته وتحذيرها من هند.
  3. ملاحظة هند للاهتمام الزائد من محمد لسهر.
  4. حوار العتاب والحساب بين يونس وأمه والذى دعم ذلك الحوار الفلاش باك فى بداية القصة .. واتضح لنا العلاقة غير السليمة بينهما.
  5. حوار عمرو (الأنانى) وأخته سهر حيث عرض عليها طلب مصطفى بحر للزواج منها ذلك الشخص غير المناسب فى الوقت غير المناسب.
  6. مازالت هند الشخصية التى أكرهها التى تمارس دورها بكل قذارة وذلك فى مشهد تم تقديمه للقارئ بكل براعة .. مشهد يدل على نجاستها وعهرها .. فهى تتحدث مع سهر تليفونيا بكل براءة بينما جسدها العارى فى أحضان مصطفى بحر .. الذى يعطيها التعليمات بتسليم سهر ذبيحة له.
  7. حوار محمد الصادم لزوجته رحمة بزواجه من سهر... سؤال: لماذا تسرع محمد بذلك القرار بدون الاتفاق مع سهر أولا ؟؟ ماذا لو رفضته سهر .. كيف سيحفظ كرامته أمام سخرية رحمة منه لو علمت أنه تم رفضه ؟؟
  8. الحوار بين الشخص المجهول وبين يونس .. الشخص الذى قدم له معلومات تدين طارق .. وعما سوف يرتكبه بحر بحق سهر.
🌷 🌷 🌷 🌷 🌷 🌷 🌷 🌷 🌷
جزء رائع جدا .. والأحداث متسلسلة بطريقة جيدة وتسير فى مسار درامي سليم.
النهاية تشويقية للجزء السادس تدعونا لانتظار الجزء الجديد لقراءة ما نتوقعه كقراء من اللقاء الأول بين يونس وسهر.

🌷🌷وشكرا لوقتكم ومجهودكم🌷🌷
معلش كنت بعمل حجى ومعرفتش ارد 😂
قرار محمد جه عكس شخصيته المتردده ديما عشان كدا خد القرار من غير ميعرف النتيجه
دا مش اللقاء الاول بين يونس وسهر هما اتقابلنا قبل كدا مره

• عجبني
التفاعلات: زبارتكوس
معلش كنت بعمل حجى ومعرفتش ارد 😂
قرار محمد جه عكس شخصيته المتردده ديما عشان كدا خد القرار من غير ميعرف النتيجه
دا مش اللقاء الاول بين يونس وسهر هما اتقابلنا قبل كدا مره
أيوه بس ما كنش فيه كلام بينهم .. المرادى أكيد هيكون بداية علاقة .. صح ؟؟

• عجبني
  • بيضحكني
  • بيضحكني
  • عجبني
اي اللي مش عاجبك فيها
أنا لو مكانه مثلا عمرى ما هافاجئ مراتى بقرار زى دا غير لما أكون أصلا اتجوزت الزوجة التانية وخلصنا كل حاجة .. لكن هو يقول ازاى كده من غير ما يتفق مع سهر .. غريبة صح ؟؟

• عجبني
أنا لو مكانه مثلا عمرى ما هافاجئ مراتى بقرار زى دا غير لما أكون أصلا اتجوزت الزوجة التانية وخلصنا كل حاجة .. لكن هو يقول ازاى كده من غير ما يتفق مع سهر .. غريبة صح ؟؟
مش ممكن تعتبرها انو اخد حبه جراءة مثلا
مش يمكن هو عايز يقنع نفسه ان سهر هتواغق
هنشوف ف الأجزاء الجايه اي اللي هيحصل 😂

• بيضحكني
مش ممكن تعتبرها انو اخد حبه جراءة مثلا
مش يمكن هو عايز يقنع نفسه ان سهر هتواغق
هنشوف ف الأجزاء الجايه اي اللي هيحصل 😂
مش عارف أجيبك سكه :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

• بيضحكني
مش عارف أجيبك سكه :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: