NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

R

Restricted Liberator

ضيف
حكايات الاخوات



كل الكتاب بيكتبوا في بداية قصصهم الجنسية ان القصة دي حدثت بالفعل لزيادة الاثارة وكده ف ضربوا الحقيقه في مقتل ومبقناشعارفين كقراء هل ده حقيقي ولا تأليف الا اذا بانت الاڤورة ف القصه او كان المؤلف شاطر وعرف يقنعك

لكن المشكله الاساسيه بقت ف القصص الحقيقيه اللي كتابها فشلوا في وصفها فاڤورا فبقت قصة مزيفه رغم حقيقتها وضاعت اهم نقطه فالقصه الجنسيه وهي انها تترسب جواك وكل ماتفتكرها وتفتكر حقيقيتها تهيج اكتر



المقدمة دي كتبتها علشان اقولكم ان القصه اللي هحكيهلكم دي حقيقية جدا وان فشلت في كتابتها تأكدوا انها حقيقيه رغم ذلك ..



انا كريم مصري خلصت كلية تجارة وبعمل كاشير

عندي متعه رهيبه في اني اهيج حد او ارغم حد يهيج علي محارمه

عندي قوة شيطانيه ف سرسبة الحديث واستغلال الهيجان

و بحب جدا في حياتي انتهاك القواعد و كسر التابوهات

عندي صفات كويسه بس لما بعوز حاجه بتختفي كل صفاتي وبيبقي شيطان بس يفكر ازاي اوصل لده

وكان عندي صديقي من ايام الطفولة اسمه محمد المعز

محمد رفيع وهزيل وبيلبس نضاره من صغره ومحل للسخريه من واحنا ***** وكنت انا بالنسبه له الامن والامان

بس منكرش ان محمد مثقف وشاطر ف دراسته وكنت بستغله ف كده

طبعا خلال السنين دي اتعرفت علي عيلته ووقتها لما كبرنا وبقينا ف ثانوي وطبعا كنت بروح اذاكر عنده او ازوره وكانت عيلته مكونه من اب وام و اخ بيبي و اخته ١٧ سنه اسمها نورهان

رغم اني اعرف محمد من زمان وعشره وكده ومكنتش واخد بالي من اخته لكن ف مره قريت قصة عن واحد واخته وكنت لسه مكلم نورهاناسالها عن محمد وهجمت عليا اوي فكرة هو ممكن نورهان انيكها قدام محمد او اخليه بشكل او باخر ديوث

والفكرة لوحدها ضربت عليها كتير بافكار وخيالات مختلفه



المهم صاحبي بقي انا عارف نقاط ضعفه وبقيت بدون خطه واضحه احاول اعلقه بيا هختصر ايام وشهور كتير عملت فيها خليت واحدهاعرفها تكلمه واتشعلق اوي بيها و باخده يطلع معايا و اعزمه واحسسه انه له قيمه معايا و ف مره جبتله سيجارة حشيش وزعلت منه لمامرضيش يشرب و ف مرة اعجب ببنت شمال فقولتله ان البنت دي ليها فيدهوات عندي فكان هيموت ويشوفهم بس اجلتهم لغاية ماجه وقتهم

لما عرفت انه اهله طالعين عزا ف الارياف يومين وهو هيكون لوحده فرتبت معاه هجيبله فيلم سكس افرجه عليه مع الفيديوهات اياها



و ف اليوم المنشود وكان هو متوتر اوي دخلت الشقه اللي كانت فاضيه وكنت هادي اوي وقالي يلا نشغل الفيلم قولتله لا دي قعدة مزاجعايزلها ترتيب



هو باين كان متحمس اوي وانا استغليت ده اول حاجه ولعت سيجارة حشيش و المره دي حلفت انه لو مشربش معايا هنخسر بعض وامشيفشرب وكح واتمرمط خالص

بس كنت عارف انها مش هتعمل تاثير غير انها هتخدي الجو شويه

قولتله عرفني بقي علي شقتكم

قالي دي الصالة وده الحمام والمطبخ كان امريكاني وشاورلي ع الاوض دي اوضة ابواي ودي اوضة نورهان

دخلت معاه الاوض اتفحصها و ف اوضة نورهان صممت انه يجيب اللاب توب نتفرج هنا

هو نظرا للعشرة عارف دماغي جزمه قديمه فراح جاب اللاب توب و طلعت الفلاش ميموري وشغل

هو من الناس اللي تركيزها واحد مجرد ان الفيلم اشتغل انسجم ومحسش بيا لما قمت وفتحت دولاب اخته اتفرجت علي لبسها وفتحت درجالملابس الداخليه خدت سنتيانتها وكلوتها وجيت قعدت جنبه

ولما حسيت انه بدا يهيج اوي قولتله غريبه اول مره اخد بالي ان اختك نورهان شبهها

منكرش ان وقتها حسيت ان الجو اتوتر وهيفصل مني خصوصا نظرته الحاده اليا ومش عارف يرد فخبيت هدومها الداخليه وحطيت ايدي فالجاكت بتاعي وطلعت خبة افيون اصليه قولتله حط دي تحت لسانك وعيش المتعه

هو ملحقش يعترض انا كبستها وانا بقوله اوعي تبلعها



اعتقد انه سكت وقتها لانه برضه عايز يهرب من الواقع او من نفسه. او يمكن ثقته فيا. او يمكن تأثير الحشيش معرفش بصراحه سببانه معترضش ايه

بس استنيت شويه وسخنته ع البنت اللي ف الفيديو وبعدها بدات اذكر تاني اسم اخته

وبدات اساله لما لقيته راح بدانا نلعب لعبة الصراحه اللي كنت بلعبها معاه زمان



: يامحمد انت شفت قبل كده نورهان بقميص نوم او فوطه

- لا

: طيب ايه اجرأ لبس اختك لبسته

- معرفش ياكريم ايه الاساله دي !

: لازم تجاوب

- تي شيرت وبنطلون عادي

رحت قمت وفتحت دولابها وقولتله انهي فيهم

شاور علي لبس من بعيد فاخدته وقولتله بس ده فتحت صدره واسعه

شاور بايماءة اه فقولتله وانا شايف عينيه بتغيب



صدر اختك كان باين

سكت ومردش فجيت عنده وطلعت سنتيانتها وكلوتها وقولتله المس دول

مسكهم وقولتله شوف اختك ف الفيديو اهيه

وبص ع الفيديو وانا عمال اقوله شبه اختك اللي بتتناك دي



كان بيتمتم بكلمة اسكت فقولتله هسكت لما تقولي شفت قد ايه من صدر اختك

فاستسلم اخيرا وقال نصه

قولتله : قول الجمله كامله شفت نص ايه

رد : نص صدر اختي

قولتله اسمها بزاز شفت ايه ها

لقيت مسك سنتيانة اخته وعصرها ف ايده وقال : بزاز اختي.

فهجت وقولتله اختك نورهان قحبة قولها

اختك شرموطة يابن الوسخه

للقصة تكمله
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Aprilman, Mego25, Bhzyman و 6 آخرين
حكايات الاخوات



كل الكتاب بيكتبوا في بداية قصصهم الجنسية ان القصة دي حدثت بالفعل لزيادة الاثارة وكده ف ضربوا الحقيقه في مقتل ومبقناشعارفين كقراء هل ده حقيقي ولا تأليف الا اذا بانت الاڤورة ف القصه او كان المؤلف شاطر وعرف يقنعك

لكن المشكله الاساسيه بقت ف القصص الحقيقيه اللي كتابها فشلوا في وصفها فاڤورا فبقت قصة مزيفه رغم حقيقتها وضاعت اهم نقطه فالقصه الجنسيه وهي انها تترسب جواك وكل ماتفتكرها وتفتكر حقيقيتها تهيج اكتر



المقدمة دي كتبتها علشان اقولكم ان القصه اللي هحكيهلكم دي حقيقية جدا وان فشلت في كتابتها تأكدوا انها حقيقيه رغم ذلك ..



انا كريم مصري خلصت كلية تجارة وبعمل كاشير

عندي متعه رهيبه في اني اهيج حد او ارغم حد يهيج علي محارمه

عندي قوة شيطانيه ف سرسبة الحديث واستغلال الهيجان

و بحب جدا في حياتي انتهاك القواعد و كسر التابوهات

عندي صفات كويسه بس لما بعوز حاجه بتختفي كل صفاتي وبيبقي شيطان بس يفكر ازاي اوصل لده

وكان عندي صديقي من ايام الطفولة اسمه محمد المعز

محمد رفيع وهزيل وبيلبس نضاره من صغره ومحل للسخريه من واحنا ***** وكنت انا بالنسبه له الامن والامان

بس منكرش ان محمد مثقف وشاطر ف دراسته وكنت بستغله ف كده

طبعا خلال السنين دي اتعرفت علي عيلته ووقتها لما كبرنا وبقينا ف ثانوي وطبعا كنت بروح اذاكر عنده او ازوره وكانت عيلته مكونه من اب وام و اخ بيبي و اخته ١٧ سنه اسمها نورهان

رغم اني اعرف محمد من زمان وعشره وكده ومكنتش واخد بالي من اخته لكن ف مره قريت قصة عن واحد واخته وكنت لسه مكلم نورهاناسالها عن محمد وهجمت عليا اوي فكرة هو ممكن نورهان انيكها قدام محمد او اخليه بشكل او باخر ديوث

والفكرة لوحدها ضربت عليها كتير بافكار وخيالات مختلفه



المهم صاحبي بقي انا عارف نقاط ضعفه وبقيت بدون خطه واضحه احاول اعلقه بيا هختصر ايام وشهور كتير عملت فيها خليت واحدهاعرفها تكلمه واتشعلق اوي بيها و باخده يطلع معايا و اعزمه واحسسه انه له قيمه معايا و ف مره جبتله سيجارة حشيش وزعلت منه لمامرضيش يشرب و ف مرة اعجب ببنت شمال فقولتله ان البنت دي ليها فيدهوات عندي فكان هيموت ويشوفهم بس اجلتهم لغاية ماجه وقتهم

لما عرفت انه اهله طالعين عزا ف الارياف يومين وهو هيكون لوحده فرتبت معاه هجيبله فيلم سكس افرجه عليه مع الفيديوهات اياها



و ف اليوم المنشود وكان هو متوتر اوي دخلت الشقه اللي كانت فاضيه وكنت هادي اوي وقالي يلا نشغل الفيلم قولتله لا دي قعدة مزاجعايزلها ترتيب



هو باين كان متحمس اوي وانا استغليت ده اول حاجه ولعت سيجارة حشيش و المره دي حلفت انه لو مشربش معايا هنخسر بعض وامشيفشرب وكح واتمرمط خالص

بس كنت عارف انها مش هتعمل تاثير غير انها هتخدي الجو شويه

قولتله عرفني بقي علي شقتكم

قالي دي الصالة وده الحمام والمطبخ كان امريكاني وشاورلي ع الاوض دي اوضة ابواي ودي اوضة نورهان

دخلت معاه الاوض اتفحصها و ف اوضة نورهان صممت انه يجيب اللاب توب نتفرج هنا

هو نظرا للعشرة عارف دماغي جزمه قديمه فراح جاب اللاب توب و طلعت الفلاش ميموري وشغل

هو من الناس اللي تركيزها واحد مجرد ان الفيلم اشتغل انسجم ومحسش بيا لما قمت وفتحت دولاب اخته اتفرجت علي لبسها وفتحت درجالملابس الداخليه خدت سنتيانتها وكلوتها وجيت قعدت جنبه

ولما حسيت انه بدا يهيج اوي قولتله غريبه اول مره اخد بالي ان اختك نورهان شبهها

منكرش ان وقتها حسيت ان الجو اتوتر وهيفصل مني خصوصا نظرته الحاده اليا ومش عارف يرد فخبيت هدومها الداخليه وحطيت ايدي فالجاكت بتاعي وطلعت خبة افيون اصليه قولتله حط دي تحت لسانك وعيش المتعه

هو ملحقش يعترض انا كبستها وانا بقوله اوعي تبلعها



اعتقد انه سكت وقتها لانه برضه عايز يهرب من الواقع او من نفسه. او يمكن ثقته فيا. او يمكن تأثير الحشيش معرفش بصراحه سببانه معترضش ايه

بس استنيت شويه وسخنته ع البنت اللي ف الفيديو وبعدها بدات اذكر تاني اسم اخته

وبدات اساله لما لقيته راح بدانا نلعب لعبة الصراحه اللي كنت بلعبها معاه زمان



: يامحمد انت شفت قبل كده نورهان بقميص نوم او فوطه

- لا

: طيب ايه اجرأ لبس اختك لبسته

- معرفش ياكريم ايه الاساله دي !

: لازم تجاوب

- تي شيرت وبنطلون عادي

رحت قمت وفتحت دولابها وقولتله انهي فيهم

شاور علي لبس من بعيد فاخدته وقولتله بس ده فتحت صدره واسعه

شاور بايماءة اه فقولتله وانا شايف عينيه بتغيب



صدر اختك كان باين

سكت ومردش فجيت عنده وطلعت سنتيانتها وكلوتها وقولتله المس دول

مسكهم وقولتله شوف اختك ف الفيديو اهيه

وبص ع الفيديو وانا عمال اقوله شبه اختك اللي بتتناك دي



كان بيتمتم بكلمة اسكت فقولتله هسكت لما تقولي شفت قد ايه من صدر اختك

فاستسلم اخيرا وقال نصه

قولتله : قول الجمله كامله شفت نص ايه

رد : نص صدر اختي

قولتله اسمها بزاز شفت ايه ها

لقيت مسك سنتيانة اخته وعصرها ف ايده وقال : بزاز اختي.

فهجت وقولتله اختك نورهان قحبة قولها

اختك شرموطة يابن الوسخه

للقصة تكمله
كمل يكبير مستنيك
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
, إذا هنالك دياثه في القصه يرجى نقلها للمكان الصحيح
من قسم قصص جنسيه إلى قسم الدياثه

 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
حلوة كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
حلوة كملها بقا ومتبقاش تتاخر
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
(y) (y) (y) حلوة كمل بقا
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
فين التكملة
 
جامد فشخ كمل
 
كمل يا عمري
 
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
وسيستجيب لك أحد مشرفي القصص
لو كان متاح مباشرة
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%