NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ساحر الجنوب

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
10 أغسطس 2023
المشاركات
7
مستوى التفاعل
78
نقاط
325
الجنس
ذكر
الدولة
عربي
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا اول مره اكتب موضوع هنا بس حابب اشاركم القصه دي . ... وبدون اي مقدمات..
انا طارق ٢٥ سنه زي اي شاب عادي وعايش في القاهره ولدي وولدتي متوفين ليه اخ اكبر مني متزوج وعايش بره مصر انا بعد مخلصت كليه وجيش .. اخويا اتصل عليه قالي ابقا روح بص علي الارض والبيوت الي في البلد واتحاسب مع عمك علي اجار الارض بقالك كتير محسبتوش .. قلتوو ماشي هبقا اروح بعد كام يوم اتصلت بعمي ورحب بيا في التلفون وقلي تنور البلد والكلام ده ... تاني يوم لميت شنطي وسافرت البلد ورحت علي البيت بتعنا مكنش نضيف ومتوسخ وكلو طراب طبعن العيله كبيره قرايب وولاد عم ابويا وسلمت علي معظم العيله والكل كان بيرحب بيا وعاوزني اقعد عندو بس انا اصريت اني اقعد في بتنا خلصت سلام علي العيله والعمام والعمات وعلي عمي وبيت عمي وولاد عمي الكبار خلصت سلام ورايح علي بتنا عمي مرضيش وقلي البيت مش نضيف وبعد اصرار مني ومنو قلي طب خلاص النهارده بس علي البنات بكره مينضفو البيت وتقعد فيه برحتك اتفقنا وجيه الليل ونمت وكل واحد من ولاد عمي طلع شقتو ينام لانهم متجوزين .. هوما ٣ اولاد متجوزين
الصبح مرات ابن عمي زينب جبتلي فطار وسلمت عليها وكان بقالي كتير مشفتهاش
زينب حوالي ٣٨ سنه بيضه حوالي ١٦٧ وزنها ٧٠ جسمها متناسق وسط رفيع طيظ جمده مش كبيره قوي بس سقطه لتحت بزاز حلوه كبيره ومشدوده برغم من انها مخلفه ولد وبنت صغيرين ...
بعد مسلمت عليه وشفتها احلوت قوي وقعت اطمن عيها وعلي جزها ابن عمي عشان كان مسافر بعد مفطرت وقعت شويه مع عمي نتكلم عن حياتي في القاهره والعماره بتعتي الي سبهالي ابويه وبيطمن عن احوالي بعد الظهر كده قلت عمي انا هروح البيت قلي زمان البنات نضفوه ولو احتجت حاجه تعالي اصلا البيت جنب البيت بس البيوت كبيره وكذا دور فعلا رحت البيت وكان نضيف طبعن فضيت الشنط وظبت حجتي وكان من امبارح مستحمتش وسفر وكده دخلت استحمه وطلعت من الحمام علي الصاله في الدور الثاني ونا لافف فوطه علي وسطي ونا داخل الاوضه شفت وحده بتجري في الصاله علي تحت طبعن معرفتش ابص عليها عشان مش لابس حاجه دخلت غيرت هدومي ولبست وطلعت لقيت الغده في الصاله طب مين الي جابه ونا بفكر وببص من البلكون وداخل خارج مين الي جه ومين الي شفني ونا بالفوطه بس الباب خبط فتحت لقيت زينب سبت الباب مفتوح ودخلت عشان تدخل قلتلها مين الي جاب الاكل ده قلتلي هبه مرت ابن عمي التاني قلتلها اه بس علي فكره انا معرفش ان حد جي عشان كده كنت برحتي قالتلي عادي معمك قال نجبلك الغده وهوه راح يبص علي الاراضي عشان في عمال شغلين وهيا لما شفتك كده جريت ولحقتش تقلك .....
هبه دي عود فرنساوي ٢٧ سنه بس عود فرنساوي زي الكتاب مبيقول وبتتكسف مني عشان متعرفنيش قوي غير زينب واخده عليه لان امها اصلا من العيله ..
قلتلي عمك بيقلك اتغده انتا عشان هوه وولاد عمك الي موجدين راحو الارض زينب كانت طول عمرها نفسها تعيش في القاهره فبتعد علي طول تسئل عن القاهره والعيشه هناك المهم طب انتي وقفه ليه متقعدي قلتلي لا عشات تتغده قلتلها مفيش الكلام ده انتي هتتغدي معايا مش كفايه انا هناك عيش لوحدي وباكل لوحدي انتي هتكلي معايا طبعن مرديتش بعد محيله مني وفقت انها تقعد معايا ونا باكل وقعديت تتكلم معايا كلام عادي عن العيله وباقي عمامي وولاديم ابويا وقريبي وخوالي لان امي وابويا من نفس العيله اكلت ونزلت وحنا نزلين قلتلها جوزك عامل ايه ابقي سلميلي عليه قلتلي التلفون مش عارف بايظ ليه العيال لعبو فيه ومش عارفه اكلمو لانهما بيكلمو بعض نت ومسنجر قلتلها ابقي هتهولي ابصلك عليه وقلتلها ابقي انتي الي تجيلي بالاش هبه عشان باين عليها عبيطه وبتتكسف قالتلي مين دي وراحت ضحكه طبعن هيا نزله قدامي ع السلم ونا بقول في سري يخربيتك يبن عمي حد يسيب البطل ده ويسافر المهم عده اليوم عادي ونا وسط العيله واتعشيت عند عمتي وقضيت اليوم مع شباب العيله واحداث كلها عديه وتاني يوم عده عادي تالت يوم الصبح زينب جبتلي الفطار ونا وفطرت وهيا طبعن قعده معايا وقعديت تتكلم معايا عادي لحد مخلصت قلتلها هوه فين عمي قلتلي معرفش خرج قلتلها راح الارض قلتلي لا لانو خد العربيه قلتلها طيب هغير واروح ابص علي الارض قلتلي ماشي هروح اجبلك التلفون علي متغير قلتلها ماشي هيا طبعن جميله وتهيج اي راجل بس انا مكنتش بفكر فيها جنسيأ جبت التلفون ونا تحت اختو في جيبي وقلتلي تحب تتغده ايه قلتلها اي حاجه عادي رحت الارض واحداث كتير المهم رجعت العصر اتغديت مع عمي والكلام ده ونا ماشي رايح البيت اغير واريح شويه من الشمس زينب قلتلي عملت التلفون قلتلها لسه مبصتش عليه ونا واقف فتحتو ملقتش فيه اي حاجه امال مبيرنش ليه قلتلها وريني النت اصلا مقفول قلتلي متفتحو هوه فين الروتر اصلا وشغال ولا ايه قلتلي معرفش قلتلها هروح وابقا اجي ابصلك عليه قلتلي ماشي خدي تلفون قالتلي خليه معاك لحد ميشتغال معلقتش وقلت ماشي وطلعت نمت ساعه وصحيت قبل المغرب خرجت مع الشباب ويفسحوني وكده ويعملو معايا واجب والكلام ده روحت بليل الساعه واحده التلفون بتاعي كان عاوز بشحن حطيتو ع الشاحن ومسحت تلفون زينب اقلب فيه فتحت نت من تلفوني علي تلفون زينب لقتو شغال مفهوش حاجه فتحت المسنجر ملقتش حد بتكلمو غير جزها ورسيل صوت ومكلمات ومكلمات فديو من باب الفضول قعد اسمع في الالركردات واتفجئت بالكلام جزها تعبان قوي وهيا تعبانه اكتر منو ومن ضمن الركردات بتقلو ينعل ام الفوس انا عوزاك مش عوزه فلوس وكلام زي كده ونا بقلب لقتها بعتالو صورها عريانه وصور بقمصان نوم مختلفه ونا بصرحه هجت عليها وعلي جسمها وطريقت لبونتها وهيا بتبعت لجزها قفلت الموبيل وقعت افكر فيها لحد منمت علي الساعه ٩ صعيت علي خبط الباب صحيت لقيت زبري واقف قوي طبعن بنام بالبكسر لان مفيش تكيف في بتنا قمت بسرعه لبست وفتحت باب الشه لقيت زينب قدامي والصنيه علي راسها دخلت وبتقلي كل ده نوم قلتلها كنت سهران امبارح سبتها ودخلت الحمام غسلت وشي وسناني وقعت افطر ونا الصراحه هكلها بعيني قلتلها صح التلفون بتاعك مفهوش اي مشكله المشكله في النت قالتلي ابقا تعالي بص عليه عشان مش عارفه اطمن علي ابن عمك طبعن في سري قلت تتطمني وله وحشك يالبوه قلتلها ماشي ياسالام اروح دلواقتي بعد مفطر خلصت ورحت معاها الشقه بتعتها في الدور الثالث في بيت عمي طبعن مكنش في حد خالص كلو بيشوف مصلحو والي وراه حاجه بيعملها بقلها فين عمي وعيال عمي قالتلي راحو الارض للعمال عشان في شغل هناك قلت ماشي دخلت الشقه قعت قالت عرفاك مبتشربش شاي هعملك عصير قلتلها وله اي حاجه فين الروتر قالتلي فالاوضه جوه علي متشوفو هكون عملتلك عصير دخلت الاوضه كان الروتر فاصل الفيشه متحركه بس شغلتو ومفيش حاجه ببص لقيت القميص الي كان في الصوره متعلق مسكتو في ايدي بصيت عليه وبشمو لقيت رحتو حلوه ونا مسكو هيا دخلت انا اتكسفت ورميت القميص وخرجت من الاوضه ونا خرج ايدي خبطيت في طيظها انا ولعت وزبري وقف قعت في الصاله وهيا جت ورايه وقعديت قدامي وقالتلي خد العصير حطيتو جنبي وقلتلها لا انا هنزل قالتلي لا اقعد ده بيت اخوك والكلام ده ونا اصلا بداري في زبري ونا قاعد ادتها تلفونها وقلتلها شغال كده مكنش فيه حاجه وطلبت مني اعلمها كام حاجه عليه وجت قعديت جنبي ونا مش قادر لمتها وشربت العصير وقلتلها انا هنزل ونا بقوم هيا شافت زبري ونا بعدلو فابتسمت كده ونزلت قدامي بس الغريب انها كانت بتنزل براحه وبدلع كده انا ولعت اكتر قلتلها متعديني عشان انزل بسرعه قلتلي مستعجل ليه قلتلها ابدا بس عاوز اروح البيت ونا بعدي جنبها حسست علي طيظها براحه كده ونزلت علي طول رحت البيت زبري كان واقف قوي خلعت كل هدومي ولبست عبايه كده بنص كم من غير اي حاجه تحتها لقيت الباب خبط رحت فتحت زينب دخلت ومعاها طبق فيه فكها طبعن انا رفع العبايه ده بايدي عشان تداري المنظر دخلت حطيت الطبق ونا واقف عند الباب مستنيها تطلع لقتها قعديت رحت قافل الباب وداخل قعت وهيا عمال تبص وتمسك التلفون قلتلها هوه في مشكله تاني في الموبيل قالت لا قلتلها طب تمام عشان تعرفي تكلمي جوزك علي طول ورحت مبتسم وهيا قالت اه شكرا .... قلتلها عمي جيه قالت لا هيتاخرو النهارده وعمك قال نجبلك الغده هنا قلت ماشي
ونا عمال ابص عليها وداري في زبري قالتلي مالك قلتلها مفيش قالت انتا ايه الي عملتو علي السلم ونتا نازل ده قلتلها ملت ايه ونا عملت حاجه بصتلي وسكتت وقالت طب والي عملتو في اضيت النوم قلتلها ايه صلحت الروتر عملت ايه قالت بس قلت في حاجه حصلت انا معملتش حاجه غير صلحت الروتر قالت وشميت هدومي بصيت عليها ومرديتش قالت انا عوزه اعرف ليه عملت كده قلتلها معلش غصب عني بس انا شفت القميص ده قبل كده فلما شفتو معرفش عملت كده ليه قالت شفتو فين قلت عليكي قالت ازي قلتلها في تلفونك قلتلها انا اسف مكنتش اقصد قالت اه قلتلها ابقي امسحي الدردشه بينك وبين جوزك عشان لو حد مسك تلفونك قالتلي مش بعرف قلتلها تعالي اعلمك قالت التلفون هناك قلتلها ابقي هتيه واعلمك قالت ماشي ومشيت وهيا مشيه عند الباب قلتلها زينب متزعليش مني قلتلي علي ايه قلتلها علي دي ورحت ضربها علي طيظها براحه بصتلي كده وبرقت وراحت مشيه علي طول دخلت قعت افكر فيها وفي الي انا بعملو كده غلط ومينفعش فضلت سرحان ونمت شويه ساعه وصحيت دخلت اخت دش ولبست شرت وتيشرت وقاعد في البيت الباب خبط بعد العصر كنت زينب جيبالي الغده دخلت وقعديت ومسكه التلفون بس الغريب انها رشه برفن معلقتش وقلتلها تعالي اعلمك قالت لا اتغده الاول قلت لا اعلمك الاول قعديت جنبي ومسكت التلفون قلتلها اهوه قعت اعلم فيها ويت علي ركرد كنت سمعتو وهيا بتقول وحشتني لجزها شغلتو قلتلها بيتمسح كده وطلعت فوق مسحت كام صوره علي السريع كده قالت وريني براحه عشان احفظ جيت علي الصوره الي بالقميص وقلتلها خدي امسحي كده ورحت مديها التلفون ومقرب منها وعمال اشم في ريحتها وقلها امسحي اخلصي مسحتها وقالت كده قلت اه قالت انتا بتستعجلني ليه قلتلها عشان الصوره مش حلوه قالتلي امال كان عجبك الي لبساه يعني انا وحشه قلتلها لا انتي الي محليه الي لبساه ورحتك الي كانت فيه هيا الي انا كنت بشمها ورحت مقرب اكتر لحد ملزقت فيها سكتت ووشها احمر ونا لزقت فيها وقلتلها علي فكره انا حسس بيكي وهيا في دنيا تاني سكته بس قربت جنب ودنها وشميت كده وقلتلها رحتك حلوه نفسها بدل يعله ونا ايدي علي رجليها عمال احركها براحه بحول اهيجها وهيا علي الاخر رحت بيسها في خدها متكلمتش رحت بيسها بوسه خفيفه علي شفيفها لقتها متكلمتش قربت ايدي علي كسها من فوق الهدوم متكلمتش رحت ماسك ايديها حطيتها علي زبري الي بقا حديد حستها زي الي اتكهربت وعماله باديها تطغط علي زبري رحت مسك شفيفها في بوسه جمده وهيا بدئت تتجاوب معايا رحت مقومها وهيا وله كلمه رحت حضنها جامد وايدي بتحسس علي طظها الطريه قوي رحت واخدها من اديها ومخلعها الجلبيه الي هيا لبساها وكانت المو فاجئه ....
القميص الي كنت بشم فيه الصبح كنت لبساه تحت الجلبيه البيتي ونا زي الي جن جنوني دخلت عليه بوس وتحسيس عل طيظها لحد مسخنت قوي ومبقتش قدره تقف نيمتها علي السرير ونا نازل في شفيفها بوس وشويه وقعت ابوس في رقبتها وانزل لتحت لتحت لتحت بالبوس لحد موصلت بزها الشمال طلعت بززها الاتنين ونزلت فيهم مص وعض خفيف كده والحلمه بتعتها كانت واقفه وجميله قوي وبزازها حلوه قوي وحلمتها وردي ووقفه خلعتها القميص وبنا خلت وبقينا ملط نزلت علي بطنها لحد موصلت لتحت فتحت رجليها وايه ده كس جميل قوي وناعم نزلت لحس بلساني وادخل لساني جوه كسها وهيا بداء نفسها يعله قوي وتطلع منها اه كده خفيفه متقطعه اه .. اه اه ونا شغال نيك فيها بلساني واحسس علي جسمها علي اي حته ايدي تطولها لحد ملقتها بتترحش وبدائت تجيب شهوتها ونا شغال مص زنبرها ولحس كسها
طلعت فوق بنفس النمط بوس علي بطنها لحد موصلت بزازها بوس وعض اجمد شويه وبداقت اضرب علي بزازها براحه بايدي ومع كل ضربه اه اه وبدئت تقلي براحه ونا وله سائل انا بستمتع بالجسم الجامد الي تحتي دخلت علي رقبتها ووصلت شفيفها بوس وونا ببوسها فتحت رجليها ودخلت زبري مره وحده في كسها هيا اه اه اه مش قادره ونا مدخلو ومبتحركش مسبتو جوه كسها وبداقت اتحرك براحه اطلعو من كسها براحه وادخلو جامد قبل ميطلع خالص اروح مدخلو جامد في كسها وهيا اه اه اه اه ونا بداقت اقلها مالك يا زينب متردش اقلها عوزه ايه متردش اوقف نيك واقلها عوزه ايه تقلي متوقفش اقلها في وندها طب قليلي اقلك ايه اقلها قليلي نكني تسكت اروح اكني بسحبو وهطلعو تمسك فيا جامد وتبوسني اروح رزعو قعت علي كده اهيج فيها لحد مستجابت وقلتلي في ودني نكني لحت اشتغلت نيك بسرعه وهيا اه اه اه اه وقلها في ودنها عوزه تتناكي تقلي اه ونا شغال نيك فيها لحد مقربت اجيب قلتلها اجيب فين قالت جوه جوه رحت مطلع زبري وجيبهم علي بطنها وبزازها وجبت كميت لبن كتير ورحت نازل جنبها علي السرير من غير وله كلمه صمت تام ١٠ دقيق وبدقت تتحرك من غير وله كلمه وبتحاول تلبس القميص بقلها بتعملي ايه قالتلي هنزل قلتلها هتنزلي فين مش لما تستحمي الاول قالت في شقتي قلتلها لا هنستحمه هنا قالتلي انا عمري مستحميت مع جوزي قلتلها مجوزك ميعرفش يعمل الي انا بعملو سكتت متكلمتش رحت قايم وحد منها القميص رميه ووخدها قدامي علي الحمام وطظها بتلعب قدامي رحت ضربها علي ظها جامد شويه قالت اه قلتلها انتي لسه شفتي حاجه دنا لسه هفشخ طيظك قالت لا مبرداش اخلي جوزي يجي جنبها قلتلها جنب ايه سكتت رحت طربها ويله طيظك ملبن مهلبيه كده ىزم ادقها ورحت فاتح الدش علينا ووخدها بوسه طويله شويه وخليت وشها للحيطه وضهره ليه وفتحت رجليها والمايه بتنزل علينا من غير اي مقدمات رحت رشقو في كسها جامد وشتغلت نيك علي طول ونيك جامد وشها علي حيطه وسنده بايديها ورجعه شويه لوره ونا شغال نيك بزبري في كسها من وره وايدي عمال اعصر بززها طولنا شوييه في الحمام عشان كنت لسه جيب فطولت علي مجبت تاني علي نفس الوضع لحد مجبت وكبيت علي طظها واستحمينا وطلعنا لبسنه وهيا لبست وقعديت جنبي في الصاله قلتلها انا هتغده مش هتتغدي معايه قالت لا قلتلها طب تعالي جنبي ونا باكل عشان تفتحي نفسي عشان نفسي مسدوده قوي قالت وانتا ايه الي سد نفسك قلتلها بقالي ساعه عمال اكل في عسل عسل عسل لازم نفسي تتسد ضحكت كده وقال عسل امال ابن عمك سيب العسل ومبيبصش عليه ليه قلتلها ونا قصرت في حاجه قالت لا تمام وضحكنه ونزلت ونا لبست ونزلت سهرت بره ورجعت بليل نمت وصحيت علي خبط الباب رحت افتح ونا متوقع زينب لقيت مين (حبيبه)
حبيبه مرت ابن عمي التاني هيا من العيله وزي متقول هيا مغصوبه علي ابن عمي في الجواز وزي مبنقول كده مبيحبوش بعض وعلي طول مشاكل مع جوزها بس ايه بطايه كده حلوه قوي جسمها مليان مش طخينه لا جسمها مليان ومربربه كده بس ايه مطرقعه شويه دخلت بقلها امال فين زينب قلتلي منزلتش الناهرده عشان تعبانه قلتلها الف سلامه ونتي مديقه له كده قلتلي ابن عمك شتمني الصبح قبل ميروح مع عمك الارض قلتلها ليه شتمك قالتلي سيبك منو قلتلها ايه السبب قلتلي مش عوزه ازعجك قلتلها ياستي خدي رحتك قعديت تحكي ونا بفطر مشاكل عديه وتحس انها تلكيك لبعض ما علينا فطرت وهيا نزلت ونا نزلت رحت عند عمتي والي كانت (منه)بنتها هناك عشتن جوز عمتي كان عيان شويه اطمنت عليه وعلي اول اليل استازنت عشان امشي عمتي قلتلي متوصل منه معاك في طريقك هيا بيت اهل جزها بعد علتي بشويه منه دي كان في بيني وبنها كلام ومكلمات سكس ع النت عشان جزها مبيكمش دقيقه دي حاجه انا عرفها وحنا نزلين علي السلم رحت مبعبصها في طظها وقيلها وحشتيني قلتلي كداب امال بقالك هنا اسبوع ولسه فاكر قلتلها ده كام يوم بس وبعدين حقك عليه ورحت مسكها مديها بوسه في مدخل بيت عمتي قالتلي لم نفسك لحد يشفا قلتلها خلاص تعالي نروح مكان محدش يشفنا قلتلها تعالي نروح بتنا وقولي لجوزك انك هتبيتي عند امك عشان ابوكي عيان قالت وهبيت فين بقا قلتلها في عضني قالتلي لت اخاف حد يشفني قلتلها مين هيشوفك وبعدين الخول جوزك مش هيتكلم قالتلي هرن اقلو
اتصلت عليه قالتلو انها هتبيت عند ابوها عشان عيان وقالتلو امي بتقلي روحي عشان جوزك بس انا هبات هنا قالها النهارده الخميس متيجي وروحي بكره قلتلو ونتا نافع معاك جميس وله سبت انا هبات هنا قلها برحتك وقفل السكه قلتلها هتفشخي النهارده قالت لما اشوف رحنا علي البيت عندي ودخلتها ومن اول مدخلت رحت مخلعها وخلعت وبقينا ملط وهيا شفت زبري ونزلت فيه مص بجنون نيمتها علي السرير منه دي جسمها زي جسم منه شلبي طلعت فقيها وقع ابوس شفيفها ورقبتها وبززها ومسكت زبري قعت العب في كسها من بره فيه عاوز اولعها وهيا ولعت وقلتلي كفيا يله اقله يله ايه تقلي دخلو اقلها ادخل ايه تقلي ده اقلها زبري تقلي اه اقلها في كسك تقلي اه ونا نازل لعب من بره لحد مقلتلي دخل زبرك قعت ادخل واطلع وانيك في منه وهيا اه نيك وكسها كان ديق قوي ونا شغال انيك فيها وهيا اه نكني اه ياحبيبي نكني قوي دخلو دخلو ونا شغال بزبري فقيها وتقلي هيطلع من بقي لاني كنت فاشخ رجليها قوي لان كسها اصلا ديق وهيا تصوت وقلها مستمتعه يا حبيبي تقلي قوي عجبك زبري وهوه بيننيك كسك تقلي اه شويه ونا رحت مطلعه من كسها ومنيمها علي بطنها وحطت مخده تحتها ونزلت بزبري علي كسها نيك جامد وهيا علي بطنها وزبري في كسها وطظها بترقع تحتي الوضع ده كان مغري ١٠ دقيق في الوضع ده كنت مطلع زبري ومنزلولبني علي طظها من فوق وترميت جنبها اختها في حضني ونمنا صحيت بدري وصحتني قالتلي انها هتمشي بدري تروح البيت تعمل نفسها جيه تاخد حاجه وبعد كده تروح البيت مسكتها شدتها عليه قبل متنزل من السرير ونزلت فيها نيك جامد كنت صاحي هايج وختها واحد تاني في الحمام ولبست ونزله ونا واقف ورها بالبكسر بس وبابوس فيها بوادعها وبفتح الباب لقيت حبيبه قدامي ........ لو عجبتكو القصه اكمل
 
  • عجبني
  • جامد
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: Huge one, المحترف الرقيق, البرنس احمد و 30 آخرين
كمل يابن الجنوب
 
كمل وماتتاخر
 
  • عجبني
التفاعلات: ساحر الجنوب
ق
انا اول مره اكتب موضوع هنا بس حابب اشاركم القصه دي . ... وبدون اي مقدمات..
انا طارق ٢٥ سنه زي اي شاب عادي وعايش في القاهره ولدي وولدتي متوفين ليه اخ اكبر مني متزوج وعايش بره مصر انا بعد مخلصت كليه وجيش .. اخويا اتصل عليه قالي ابقا روح بص علي الارض والبيوت الي في البلد واتحاسب مع عمك علي اجار الارض بقالك كتير محسبتوش .. قلتوو ماشي هبقا اروح بعد كام يوم اتصلت بعمي ورحب بيا في التلفون وقلي تنور البلد والكلام ده ... تاني يوم لميت شنطي وسافرت البلد ورحت علي البيت بتعنا مكنش نضيف ومتوسخ وكلو طراب طبعن العيله كبيره قرايب وولاد عم ابويا وسلمت علي معظم العيله والكل كان بيرحب بيا وعاوزني اقعد عندو بس انا اصريت اني اقعد في بتنا خلصت سلام علي العيله والعمام والعمات وعلي عمي وبيت عمي وولاد عمي الكبار خلصت سلام ورايح علي بتنا عمي مرضيش وقلي البيت مش نضيف وبعد اصرار مني ومنو قلي طب خلاص النهارده بس علي البنات بكره مينضفو البيت وتقعد فيه برحتك اتفقنا وجيه الليل ونمت وكل واحد من ولاد عمي طلع شقتو ينام لانهم متجوزين .. هوما ٣ اولاد متجوزين
الصبح مرات ابن عمي زينب جبتلي فطار وسلمت عليها وكان بقالي كتير مشفتهاش
زينب حوالي ٣٨ سنه بيضه حوالي ١٦٧ وزنها ٧٠ جسمها متناسق وسط رفيع طيظ جمده مش كبيره قوي بس سقطه لتحت بزاز حلوه كبيره ومشدوده برغم من انها مخلفه ولد وبنت صغيرين ...
بعد مسلمت عليه وشفتها احلوت قوي وقعت اطمن عيها وعلي جزها ابن عمي عشان كان مسافر بعد مفطرت وقعت شويه مع عمي نتكلم عن حياتي في القاهره والعماره بتعتي الي سبهالي ابويه وبيطمن عن احوالي بعد الظهر كده قلت عمي انا هروح البيت قلي زمان البنات نضفوه ولو احتجت حاجه تعالي اصلا البيت جنب البيت بس البيوت كبيره وكذا دور فعلا رحت البيت وكان نضيف طبعن فضيت الشنط وظبت حجتي وكان من امبارح مستحمتش وسفر وكده دخلت استحمه وطلعت من الحمام علي الصاله في الدور الثاني ونا لافف فوطه علي وسطي ونا داخل الاوضه شفت وحده بتجري في الصاله علي تحت طبعن معرفتش ابص عليها عشان مش لابس حاجه دخلت غيرت هدومي ولبست وطلعت لقيت الغده في الصاله طب مين الي جابه ونا بفكر وببص من البلكون وداخل خارج مين الي جه ومين الي شفني ونا بالفوطه بس الباب خبط فتحت لقيت زينب سبت الباب مفتوح ودخلت عشان تدخل قلتلها مين الي جاب الاكل ده قلتلي هبه مرت ابن عمي التاني قلتلها اه بس علي فكره انا معرفش ان حد جي عشان كده كنت برحتي قالتلي عادي معمك قال نجبلك الغده وهوه راح يبص علي الاراضي عشان في عمال شغلين وهيا لما شفتك كده جريت ولحقتش تقلك .....
هبه دي عود فرنساوي ٢٧ سنه بس عود فرنساوي زي الكتاب مبيقول وبتتكسف مني عشان متعرفنيش قوي غير زينب واخده عليه لان امها اصلا من العيله ..
قلتلي عمك بيقلك اتغده انتا عشان هوه وولاد عمك الي موجدين راحو الارض زينب كانت طول عمرها نفسها تعيش في القاهره فبتعد علي طول تسئل عن القاهره والعيشه هناك المهم طب انتي وقفه ليه متقعدي قلتلي لا عشات تتغده قلتلها مفيش الكلام ده انتي هتتغدي معايا مش كفايه انا هناك عيش لوحدي وباكل لوحدي انتي هتكلي معايا طبعن مرديتش بعد محيله مني وفقت انها تقعد معايا ونا باكل وقعديت تتكلم معايا كلام عادي عن العيله وباقي عمامي وولاديم ابويا وقريبي وخوالي لان امي وابويا من نفس العيله اكلت ونزلت وحنا نزلين قلتلها جوزك عامل ايه ابقي سلميلي عليه قلتلي التلفون مش عارف بايظ ليه العيال لعبو فيه ومش عارفه اكلمو لانهما بيكلمو بعض نت ومسنجر قلتلها ابقي هتهولي ابصلك عليه وقلتلها ابقي انتي الي تجيلي بالاش هبه عشان باين عليها عبيطه وبتتكسف قالتلي مين دي وراحت ضحكه طبعن هيا نزله قدامي ع السلم ونا بقول في سري يخربيتك يبن عمي حد يسيب البطل ده ويسافر المهم عده اليوم عادي ونا وسط العيله واتعشيت عند عمتي وقضيت اليوم مع شباب العيله واحداث كلها عديه وتاني يوم عده عادي تالت يوم الصبح زينب جبتلي الفطار ونا وفطرت وهيا طبعن قعده معايا وقعديت تتكلم معايا عادي لحد مخلصت قلتلها هوه فين عمي قلتلي معرفش خرج قلتلها راح الارض قلتلي لا لانو خد العربيه قلتلها طيب هغير واروح ابص علي الارض قلتلي ماشي هروح اجبلك التلفون علي متغير قلتلها ماشي هيا طبعن جميله وتهيج اي راجل بس انا مكنتش بفكر فيها جنسيأ جبت التلفون ونا تحت اختو في جيبي وقلتلي تحب تتغده ايه قلتلها اي حاجه عادي رحت الارض واحداث كتير المهم رجعت العصر اتغديت مع عمي والكلام ده ونا ماشي رايح البيت اغير واريح شويه من الشمس زينب قلتلي عملت التلفون قلتلها لسه مبصتش عليه ونا واقف فتحتو ملقتش فيه اي حاجه امال مبيرنش ليه قلتلها وريني النت اصلا مقفول قلتلي متفتحو هوه فين الروتر اصلا وشغال ولا ايه قلتلي معرفش قلتلها هروح وابقا اجي ابصلك عليه قلتلي ماشي خدي تلفون قالتلي خليه معاك لحد ميشتغال معلقتش وقلت ماشي وطلعت نمت ساعه وصحيت قبل المغرب خرجت مع الشباب ويفسحوني وكده ويعملو معايا واجب والكلام ده روحت بليل الساعه واحده التلفون بتاعي كان عاوز بشحن حطيتو ع الشاحن ومسحت تلفون زينب اقلب فيه فتحت نت من تلفوني علي تلفون زينب لقتو شغال مفهوش حاجه فتحت المسنجر ملقتش حد بتكلمو غير جزها ورسيل صوت ومكلمات ومكلمات فديو من باب الفضول قعد اسمع في الالركردات واتفجئت بالكلام جزها تعبان قوي وهيا تعبانه اكتر منو ومن ضمن الركردات بتقلو ينعل ام الفوس انا عوزاك مش عوزه فلوس وكلام زي كده ونا بقلب لقتها بعتالو صورها عريانه وصور بقمصان نوم مختلفه ونا بصرحه هجت عليها وعلي جسمها وطريقت لبونتها وهيا بتبعت لجزها قفلت الموبيل وقعت افكر فيها لحد منمت علي الساعه ٩ صعيت علي خبط الباب صحيت لقيت زبري واقف قوي طبعن بنام بالبكسر لان مفيش تكيف في بتنا قمت بسرعه لبست وفتحت باب الشه لقيت زينب قدامي والصنيه علي راسها دخلت وبتقلي كل ده نوم قلتلها كنت سهران امبارح سبتها ودخلت الحمام غسلت وشي وسناني وقعت افطر ونا الصراحه هكلها بعيني قلتلها صح التلفون بتاعك مفهوش اي مشكله المشكله في النت قالتلي ابقا تعالي بص عليه عشان مش عارفه اطمن علي ابن عمك طبعن في سري قلت تتطمني وله وحشك يالبوه قلتلها ماشي ياسالام اروح دلواقتي بعد مفطر خلصت ورحت معاها الشقه بتعتها في الدور الثالث في بيت عمي طبعن مكنش في حد خالص كلو بيشوف مصلحو والي وراه حاجه بيعملها بقلها فين عمي وعيال عمي قالتلي راحو الارض للعمال عشان في شغل هناك قلت ماشي دخلت الشقه قعت قالت عرفاك مبتشربش شاي هعملك عصير قلتلها وله اي حاجه فين الروتر قالتلي فالاوضه جوه علي متشوفو هكون عملتلك عصير دخلت الاوضه كان الروتر فاصل الفيشه متحركه بس شغلتو ومفيش حاجه ببص لقيت القميص الي كان في الصوره متعلق مسكتو في ايدي بصيت عليه وبشمو لقيت رحتو حلوه ونا مسكو هيا دخلت انا اتكسفت ورميت القميص وخرجت من الاوضه ونا خرج ايدي خبطيت في طيظها انا ولعت وزبري وقف قعت في الصاله وهيا جت ورايه وقعديت قدامي وقالتلي خد العصير حطيتو جنبي وقلتلها لا انا هنزل قالتلي لا اقعد ده بيت اخوك والكلام ده ونا اصلا بداري في زبري ونا قاعد ادتها تلفونها وقلتلها شغال كده مكنش فيه حاجه وطلبت مني اعلمها كام حاجه عليه وجت قعديت جنبي ونا مش قادر لمتها وشربت العصير وقلتلها انا هنزل ونا بقوم هيا شافت زبري ونا بعدلو فابتسمت كده ونزلت قدامي بس الغريب انها كانت بتنزل براحه وبدلع كده انا ولعت اكتر قلتلها متعديني عشان انزل بسرعه قلتلي مستعجل ليه قلتلها ابدا بس عاوز اروح البيت ونا بعدي جنبها حسست علي طيظها براحه كده ونزلت علي طول رحت البيت زبري كان واقف قوي خلعت كل هدومي ولبست عبايه كده بنص كم من غير اي حاجه تحتها لقيت الباب خبط رحت فتحت زينب دخلت ومعاها طبق فيه فكها طبعن انا رفع العبايه ده بايدي عشان تداري المنظر دخلت حطيت الطبق ونا واقف عند الباب مستنيها تطلع لقتها قعديت رحت قافل الباب وداخل قعت وهيا عمال تبص وتمسك التلفون قلتلها هوه في مشكله تاني في الموبيل قالت لا قلتلها طب تمام عشان تعرفي تكلمي جوزك علي طول ورحت مبتسم وهيا قالت اه شكرا .... قلتلها عمي جيه قالت لا هيتاخرو النهارده وعمك قال نجبلك الغده هنا قلت ماشي
ونا عمال ابص عليها وداري في زبري قالتلي مالك قلتلها مفيش قالت انتا ايه الي عملتو علي السلم ونتا نازل ده قلتلها ملت ايه ونا عملت حاجه بصتلي وسكتت وقالت طب والي عملتو في اضيت النوم قلتلها ايه صلحت الروتر عملت ايه قالت بس قلت في حاجه حصلت انا معملتش حاجه غير صلحت الروتر قالت وشميت هدومي بصيت عليها ومرديتش قالت انا عوزه اعرف ليه عملت كده قلتلها معلش غصب عني بس انا شفت القميص ده قبل كده فلما شفتو معرفش عملت كده ليه قالت شفتو فين قلت عليكي قالت ازي قلتلها في تلفونك قلتلها انا اسف مكنتش اقصد قالت اه قلتلها ابقي امسحي الدردشه بينك وبين جوزك عشان لو حد مسك تلفونك قالتلي مش بعرف قلتلها تعالي اعلمك قالت التلفون هناك قلتلها ابقي هتيه واعلمك قالت ماشي ومشيت وهيا مشيه عند الباب قلتلها زينب متزعليش مني قلتلي علي ايه قلتلها علي دي ورحت ضربها علي طيظها براحه بصتلي كده وبرقت وراحت مشيه علي طول دخلت قعت افكر فيها وفي الي انا بعملو كده غلط ومينفعش فضلت سرحان ونمت شويه ساعه وصحيت دخلت اخت دش ولبست شرت وتيشرت وقاعد في البيت الباب خبط بعد العصر كنت زينب جيبالي الغده دخلت وقعديت ومسكه التلفون بس الغريب انها رشه برفن معلقتش وقلتلها تعالي اعلمك قالت لا اتغده الاول قلت لا اعلمك الاول قعديت جنبي ومسكت التلفون قلتلها اهوه قعت اعلم فيها ويت علي ركرد كنت سمعتو وهيا بتقول وحشتني لجزها شغلتو قلتلها بيتمسح كده وطلعت فوق مسحت كام صوره علي السريع كده قالت وريني براحه عشان احفظ جيت علي الصوره الي بالقميص وقلتلها خدي امسحي كده ورحت مديها التلفون ومقرب منها وعمال اشم في ريحتها وقلها امسحي اخلصي مسحتها وقالت كده قلت اه قالت انتا بتستعجلني ليه قلتلها عشان الصوره مش حلوه قالتلي امال كان عجبك الي لبساه يعني انا وحشه قلتلها لا انتي الي محليه الي لبساه ورحتك الي كانت فيه هيا الي انا كنت بشمها ورحت مقرب اكتر لحد ملزقت فيها سكتت ووشها احمر ونا لزقت فيها وقلتلها علي فكره انا حسس بيكي وهيا في دنيا تاني سكته بس قربت جنب ودنها وشميت كده وقلتلها رحتك حلوه نفسها بدل يعله ونا ايدي علي رجليها عمال احركها براحه بحول اهيجها وهيا علي الاخر رحت بيسها في خدها متكلمتش رحت بيسها بوسه خفيفه علي شفيفها لقتها متكلمتش قربت ايدي علي كسها من فوق الهدوم متكلمتش رحت ماسك ايديها حطيتها علي زبري الي بقا حديد حستها زي الي اتكهربت وعماله باديها تطغط علي زبري رحت مسك شفيفها في بوسه جمده وهيا بدئت تتجاوب معايا رحت مقومها وهيا وله كلمه رحت حضنها جامد وايدي بتحسس علي طظها الطريه قوي رحت واخدها من اديها ومخلعها الجلبيه الي هيا لبساها وكانت المو فاجئه ....
القميص الي كنت بشم فيه الصبح كنت لبساه تحت الجلبيه البيتي ونا زي الي جن جنوني دخلت عليه بوس وتحسيس عل طيظها لحد مسخنت قوي ومبقتش قدره تقف نيمتها علي السرير ونا نازل في شفيفها بوس وشويه وقعت ابوس في رقبتها وانزل لتحت لتحت لتحت بالبوس لحد موصلت بزها الشمال طلعت بززها الاتنين ونزلت فيهم مص وعض خفيف كده والحلمه بتعتها كانت واقفه وجميله قوي وبزازها حلوه قوي وحلمتها وردي ووقفه خلعتها القميص وبنا خلت وبقينا ملط نزلت علي بطنها لحد موصلت لتحت فتحت رجليها وايه ده كس جميل قوي وناعم نزلت لحس بلساني وادخل لساني جوه كسها وهيا بداء نفسها يعله قوي وتطلع منها اه كده خفيفه متقطعه اه .. اه اه ونا شغال نيك فيها بلساني واحسس علي جسمها علي اي حته ايدي تطولها لحد ملقتها بتترحش وبدائت تجيب شهوتها ونا شغال مص زنبرها ولحس كسها
طلعت فوق بنفس النمط بوس علي بطنها لحد موصلت بزازها بوس وعض اجمد شويه وبداقت اضرب علي بزازها براحه بايدي ومع كل ضربه اه اه وبدئت تقلي براحه ونا وله سائل انا بستمتع بالجسم الجامد الي تحتي دخلت علي رقبتها ووصلت شفيفها بوس وونا ببوسها فتحت رجليها ودخلت زبري مره وحده في كسها هيا اه اه اه مش قادره ونا مدخلو ومبتحركش مسبتو جوه كسها وبداقت اتحرك براحه اطلعو من كسها براحه وادخلو جامد قبل ميطلع خالص اروح مدخلو جامد في كسها وهيا اه اه اه اه ونا بداقت اقلها مالك يا زينب متردش اقلها عوزه ايه متردش اوقف نيك واقلها عوزه ايه تقلي متوقفش اقلها في وندها طب قليلي اقلك ايه اقلها قليلي نكني تسكت اروح اكني بسحبو وهطلعو تمسك فيا جامد وتبوسني اروح رزعو قعت علي كده اهيج فيها لحد مستجابت وقلتلي في ودني نكني لحت اشتغلت نيك بسرعه وهيا اه اه اه اه وقلها في ودنها عوزه تتناكي تقلي اه ونا شغال نيك فيها لحد مقربت اجيب قلتلها اجيب فين قالت جوه جوه رحت مطلع زبري وجيبهم علي بطنها وبزازها وجبت كميت لبن كتير ورحت نازل جنبها علي السرير من غير وله كلمه صمت تام ١٠ دقيق وبدقت تتحرك من غير وله كلمه وبتحاول تلبس القميص بقلها بتعملي ايه قالتلي هنزل قلتلها هتنزلي فين مش لما تستحمي الاول قالت في شقتي قلتلها لا هنستحمه هنا قالتلي انا عمري مستحميت مع جوزي قلتلها مجوزك ميعرفش يعمل الي انا بعملو سكتت متكلمتش رحت قايم وحد منها القميص رميه ووخدها قدامي علي الحمام وطظها بتلعب قدامي رحت ضربها علي ظها جامد شويه قالت اه قلتلها انتي لسه شفتي حاجه دنا لسه هفشخ طيظك قالت لا مبرداش اخلي جوزي يجي جنبها قلتلها جنب ايه سكتت رحت طربها ويله طيظك ملبن مهلبيه كده ىزم ادقها ورحت فاتح الدش علينا ووخدها بوسه طويله شويه وخليت وشها للحيطه وضهره ليه وفتحت رجليها والمايه بتنزل علينا من غير اي مقدمات رحت رشقو في كسها جامد وشتغلت نيك علي طول ونيك جامد وشها علي حيطه وسنده بايديها ورجعه شويه لوره ونا شغال نيك بزبري في كسها من وره وايدي عمال اعصر بززها طولنا شوييه في الحمام عشان كنت لسه جيب فطولت علي مجبت تاني علي نفس الوضع لحد مجبت وكبيت علي طظها واستحمينا وطلعنا لبسنه وهيا لبست وقعديت جنبي في الصاله قلتلها انا هتغده مش هتتغدي معايه قالت لا قلتلها طب تعالي جنبي ونا باكل عشان تفتحي نفسي عشان نفسي مسدوده قوي قالت وانتا ايه الي سد نفسك قلتلها بقالي ساعه عمال اكل في عسل عسل عسل لازم نفسي تتسد ضحكت كده وقال عسل امال ابن عمك سيب العسل ومبيبصش عليه ليه قلتلها ونا قصرت في حاجه قالت لا تمام وضحكنه ونزلت ونا لبست ونزلت سهرت بره ورجعت بليل نمت وصحيت علي خبط الباب رحت افتح ونا متوقع زينب لقيت مين (حبيبه)
حبيبه مرت ابن عمي التاني هيا من العيله وزي متقول هيا مغصوبه علي ابن عمي في الجواز وزي مبنقول كده مبيحبوش بعض وعلي طول مشاكل مع جوزها بس ايه بطايه كده حلوه قوي جسمها مليان مش طخينه لا جسمها مليان ومربربه كده بس ايه مطرقعه شويه دخلت بقلها امال فين زينب قلتلي منزلتش الناهرده عشان تعبانه قلتلها الف سلامه ونتي مديقه له كده قلتلي ابن عمك شتمني الصبح قبل ميروح مع عمك الارض قلتلها ليه شتمك قالتلي سيبك منو قلتلها ايه السبب قلتلي مش عوزه ازعجك قلتلها ياستي خدي رحتك قعديت تحكي ونا بفطر مشاكل عديه وتحس انها تلكيك لبعض ما علينا فطرت وهيا نزلت ونا نزلت رحت عند عمتي والي كانت (منه)بنتها هناك عشتن جوز عمتي كان عيان شويه اطمنت عليه وعلي اول اليل استازنت عشان امشي عمتي قلتلي متوصل منه معاك في طريقك هيا بيت اهل جزها بعد علتي بشويه منه دي كان في بيني وبنها كلام ومكلمات سكس ع النت عشان جزها مبيكمش دقيقه دي حاجه انا عرفها وحنا نزلين علي السلم رحت مبعبصها في طظها وقيلها وحشتيني قلتلي كداب امال بقالك هنا اسبوع ولسه فاكر قلتلها ده كام يوم بس وبعدين حقك عليه ورحت مسكها مديها بوسه في مدخل بيت عمتي قالتلي لم نفسك لحد يشفا قلتلها خلاص تعالي نروح مكان محدش يشفنا قلتلها تعالي نروح بتنا وقولي لجوزك انك هتبيتي عند امك عشان ابوكي عيان قالت وهبيت فين بقا قلتلها في عضني قالتلي لت اخاف حد يشفني قلتلها مين هيشوفك وبعدين الخول جوزك مش هيتكلم قالتلي هرن اقلو
اتصلت عليه قالتلو انها هتبيت عند ابوها عشان عيان وقالتلو امي بتقلي روحي عشان جوزك بس انا هبات هنا قالها النهارده الخميس متيجي وروحي بكره قلتلو ونتا نافع معاك جميس وله سبت انا هبات هنا قلها برحتك وقفل السكه قلتلها هتفشخي النهارده قالت لما اشوف رحنا علي البيت عندي ودخلتها ومن اول مدخلت رحت مخلعها وخلعت وبقينا ملط وهيا شفت زبري ونزلت فيه مص بجنون نيمتها علي السرير منه دي جسمها زي جسم منه شلبي طلعت فقيها وقع ابوس شفيفها ورقبتها وبززها ومسكت زبري قعت العب في كسها من بره فيه عاوز اولعها وهيا ولعت وقلتلي كفيا يله اقله يله ايه تقلي دخلو اقلها ادخل ايه تقلي ده اقلها زبري تقلي اه اقلها في كسك تقلي اه ونا نازل لعب من بره لحد مقلتلي دخل زبرك قعت ادخل واطلع وانيك في منه وهيا اه نيك وكسها كان ديق قوي ونا شغال انيك فيها وهيا اه نكني اه ياحبيبي نكني قوي دخلو دخلو ونا شغال بزبري فقيها وتقلي هيطلع من بقي لاني كنت فاشخ رجليها قوي لان كسها اصلا ديق وهيا تصوت وقلها مستمتعه يا حبيبي تقلي قوي عجبك زبري وهوه بيننيك كسك تقلي اه شويه ونا رحت مطلعه من كسها ومنيمها علي بطنها وحطت مخده تحتها ونزلت بزبري علي كسها نيك جامد وهيا علي بطنها وزبري في كسها وطظها بترقع تحتي الوضع ده كان مغري ١٠ دقيق في الوضع ده كنت مطلع زبري ومنزلولبني علي طظها من فوق وترميت جنبها اختها في حضني ونمنا صحيت بدري وصحتني قالتلي انها هتمشي بدري تروح البيت تعمل نفسها جيه تاخد حاجه وبعد كده تروح البيت مسكتها شدتها عليه قبل متنزل من السرير ونزلت فيها نيك جامد كنت صاحي هايج وختها واحد تاني في الحمام ولبست ونزله ونا واقف ورها بالبكسر بس وبابوس فيها بوادعها وبفتح الباب لقيت حبيبه قدامي ........ لو عجبتكو القصه اكمل
قصه روعه
فى انتظار المزيد من الابداع والتميز
لا تتأخر علينا
 
  • عجبني
التفاعلات: ساحر الجنوب
عااااااااااااش اوووي
استمر
 
  • عجبني
التفاعلات: ساحر الجنوب
جامدة
 
  • عجبني
التفاعلات: ساحر الجنوب
القصة دي متسلسلة ولا قصيرة ولا اي
 
لو متسلسلة مكانها مش هنا
 
حد معايا ؟
 
  • عجبني
التفاعلات: ساحر الجنوب
كمل 👏👏👏👏
 
  • عجبني
التفاعلات: ساحر الجنوب
كمل يا نجم و ياريت بدون تأخير
 
  • عجبني
التفاعلات: ساحر الجنوب
كمل يابرنس كمل
 
فين باقي القصه
 
  • عجبني
التفاعلات: ساحر الجنوب
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كمل يا غالي
 
  • عجبني
التفاعلات: ساحر الجنوب
  • عجبني
التفاعلات: l'ingénieur

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%