NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

محترم الا.ربع

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
جماعة انا زهقت من الوحدة علي طول لوحدي من صغري مليش صحاب حتي في المدرسة كان ليا اصحاب بس فترات وأصحاب أماكن بس ودا خلاني مش بعرف افتح مواضيع مش اجتماعي ولا بعرف أصاحب حد في الشغل مليش اي حد ولا مصاحب اي ناس هما بس الي قدامي والي جنبي ومفيش صحوبية هي السلام عليكم بس والبيت بروح واقعد لوحدي وبكره الخروج معرفش ليه وحزين طول الوقت

• محزن
التفاعلات: بيكهام الاسمرر
جماعة انا زهقت من الوحدة علي طول لوحدي من صغري مليش صحاب حتي في المدرسة كان ليا اصحاب بس فترات وأصحاب أماكن بس ودا خلاني مش بعرف افتح مواضيع مش اجتماعي ولا بعرف أصاحب حد في الشغل مليش اي حد ولا مصاحب اي ناس هما بس الي قدامي والي جنبي ومفيش صحوبية هي السلام عليكم بس والبيت بروح واقعد لوحدي وبكره الخروج معرفش ليه وحزين طول الوقت

• محزن
التفاعلات: محترم الا.ربع
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بص الموضوع سهل بس صعب يعنى اتكلم مع اللى شبهك كتفكير افتح باب للكلام فتح باب هو كمان فضفض شوف اية اللى حيحصل متخافش سواء واحد او واحدة والزعل لانك حاسس انك لوحدك وعايز تعمل حاجه بس مش قادر او مش عارف ازاى

• محزن
كلنا محترم الا ربع
لو عندنا حياه بره المنتدي مكناش بقينا هنا بنضيع وقت

• محزن
تكون لوحدك احسن مليون مرة من انك تكون ليك اصحاب كتير و حد منهم او اكتر يخزوقك

• محزن
انت محترم الا ربع ... لو قدرت تكمل الاحترام بالربع اللى باقى ده حتلاقى نفسك اترشحت فى الانتخابات .. الحياه فترات من التواصل والتباعد والانزواء والانطلاق .. كله حسب الحاجة .. يعنى المفروض انك تكون اجتماعى على الأقل تحضر مناسبات تقديم العزاء .. التهنئة فى الافراح إذا كنت مدعو طبعا زيارة المرضى زيارة الأقارب حضور الصلاة سواء كنت **** أو مسيحى .. من هذه الأمور .. ولا انت مقطوع من شجرة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%