NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

عمر الدلوع

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
عايز اوسع خرم بتاعي وادخل فيه حبر قلم واخليه واسع عرفت ان ده بيخلي اللبن بيطلع اكنه بيطش وبيخليك هيجان فشخ وبعد كدا بيديك شعور انك خول عشان بيقف بصعوبة فحد مجرب وبتدخلوه ازاي انا جيت ادخله وجعني فشخ

• عجبني
  • الكلام ده مش عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: MogabX10, بشار, Kokik و 3 آخرين
عايز اوسع خرم بتاعي وادخل فيه حبر قلم واخليه واسع عرفت ان ده بيخلي اللبن بيطلع اكنه بيطش وبيخليك هيجان فشخ وبعد كدا بيديك شعور انك خول عشان بيقف بصعوبة فحد مجرب وبتدخلوه ازاي انا جيت ادخله وجعني فشخ
Up❤️

تعالا ياروحي عيزاك

يا ابني ده عته مينفعش يا بابا هتعور نفسك وهتتفضح وهتروح المستشفى وممكن تعمل اصابه تفضل معاك عمرك كله اعقل مفيش الكلام اللي انت بتقوله دن متخليش السكس يلحس مخك!

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: khaledkhaled23, شاب وحدانى, عماد الحلبي و 3 آخرين
يا ابني ده عته مينفعش يا بابا هتعور نفسك وهتتفضح وهتروح المستشفى وممكن تعمل اصابه تفضل معاك عمرك كله اعقل مفيش الكلام اللي انت بتقوله دن متخليش السكس يلحس مخك!
انت بتقول كدا عشان شفت حد قبل كدا ولا بتفتي منك؟

شفنا بالهبل يا باشا اللي فاشخ طيزه وبتاع وحاجه اخر قرف
يسطا انت متاكد انك دكتور اصل اكيد تعرف القسطرة وتعرف بتتركب ازاي واظن دي حاجة طبية بيستعملوها للحوجة وخلاص وانا اكيد اخري هعملها مرة او اتنين فالشهر
بالنسبة لحوار فشخ الطيز فده بيبقي غباء منهم انهم اتغابو عل نفسهم وهتلاقي اللي جاله شلل بسببها كمان

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يسطا انت متاكد انك دكتور اصل اكيد تعرف القسطرة وتعرف بتتركب ازاي واظن دي حاجة طبية بيستعملوها للحوجة وخلاص وانا اكيد اخري هعملها مرة او اتنين فالشهر
بالنسبة لحوار فشخ الطيز فده بيبقي غباء منهم انهم اتغابو عل نفسهم وهتلاقي اللي جاله شلل بسببها كمان
انت طلبت النصيحه وانا نصحتك والجدال بسبب فرق العلم ما بينا هيكون مضيعه لوقتك ووقتي في النهايه انت حر enjoy❤️

• حبيته
التفاعلات: عمر الدلوع
استرجل يا عمر قبل ما تبقا عجلة

• بيضحكني
التفاعلات: Lucifer horny
  • بيضحكني
التفاعلات: السرطان
يا رااجل
دا بقي دلوع😂
طب ثانية يا عمر لو انت ناوي تبقا عجلة ممكن تطلع جيست مع بهجت صابر ممكن يكون هو الحل 😂

بلاش عن تجربه الموضوع هيضرك وهيزيد معاك

يغلق الموضوع للإنتهاء منه وعدم التوسع فيه ..

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%