NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ELMONDO _22

نسوانجى متقحرط
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
اتفق مع واحدة كنت اعرفها من فترة أنها تجيلي البيت الجمعه ونقعد مع بعض قاعدة حلوة وطبعا هيبقي في نيك بس هيا مش حلوة كا شكل لاكن جسمها جامد وشها مش الطف حاجه او وحش شويتين اكمل في الحوار واقضي الليلة وكدا ولا اكفس واكنسل الحوار لاني هتبضن اساسا

• عجبني
التفاعلات: E.mo7awailed, saeedalgendy, Jonasser82 و شخص آخر
اتفق مع واحدة كنت اعرفها من فترة أنها تجيلي البيت الجمعه ونقعد مع بعض قاعدة حلوة وطبعا هيبقي في نيك بس هيا مش حلوة كا شكل لاكن جسمها جامد وشها مش الطف حاجه او وحش شويتين اكمل في الحوار واقضي الليلة وكدا ولا اكفس واكنسل الحوار لاني هتبضن اساسا
المثل بيقول غطي الوش والعب في العش

المثل بيقول غطي الوش والعب في العش
يعم بكلمك بجد😂 عشان انا اصلا واخد ريسك في اني جايبها فاهمني فا خايف بعد كل دة اتبضن

• عجبني
التفاعلات: Jonasser82
يعم بكلمك بجد😂 عشان انا اصلا واخد ريسك في اني جايبها فاهمني فا خايف بعد كل دة اتبضن
بجد طالما انا جايبها انيكها مش بيفرق معايا وشها اهم حاجة جسمها يكون جامد ونظيفة وبتعرف تمتع اللي بيركبها بعد ما اخلص مش يفتكر وشها اصلا

بجد طالما انا جايبها انيكها مش بيفرق معايا وشها اهم حاجة جسمها يكون جامد ونظيفة وبتعرف تمتع اللي بيركبها بعد ما اخلص مش يفتكر وشها اصلا
ما المشكله أنها بتحبني والجو الاقرع دة انا عاوز واحدة تكون وقت ما اقولها تيجي تيجي فاهمني

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
دوس واتمتع بالموجود لغاية ما تلاقى اللى على مزاجك

• عجبني
التفاعلات: ELMONDO _22
طالما الموضوع نيك وبس مش جواز ، خلاص خلص يا جميل ، فضي شهوتك وريح زوبرك

• عجبني
لو عاوزة تتناك، خليها على وضع الكلبة، ونزل بتاعك في خرمها احسن

• عجبني
لو هي مش حلوه بس بتحبك و جايالك عشان بتحبك و نفسها فيك و عوزاك تتجوزها متجبهاش و متكسرهاش بعد متنيكها و فالاخر مش هتتجوزها ولا تحبها انما لو شرموطه عادي برحتك

• عجبني
الحوار واقف لو انت هيجان ودماغك جيباك لنيكه ف دوس لو العكس بلاشه طول م انت مش قابل شكها

• عجبني
طالما الموضوع نيك وبس مش جواز ، خلاص خلص يا جميل ، فضي شهوتك وريح زوبرك
المشكله أنها بتحبني وهكذا فاهمني وانا مش عارف اصلا هقدر اتقبلها وهيا تحتي ولا لا عشان مقرفش واتبضن فاهمني

لو هي مش حلوه بس بتحبك و جايالك عشان بتحبك و نفسها فيك و عوزاك تتجوزها متجبهاش و متكسرهاش بعد متنيكها و فالاخر مش هتتجوزها ولا تحبها انما لو شرموطه عادي برحتك
انا عارف انها معجبه بيا وبتاع وانا مش عاوز اتبضن منها لانها كا شكل مش حلوة ودي حاجه حتي لو هعوز اتجوزها مش ضامن هيتقبلوها ولا لا فاهمني

انا عارف انها معجبه بيا وبتاع وانا مش عاوز اتبضن منها لانها كا شكل مش حلوة ودي حاجه حتي لو هعوز اتجوزها مش ضامن هيتقبلوها ولا لا فاهمني
خلاص ابعد

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%