NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

friendlyy

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
متجوز أجنبيه ومخلف منها 2 بس مش مكفيها وكانت زمان من عشر سنين حكتلى انها كانت مصاحبه واحد وانو أطول منى و بتاعو أكبر منى بكتير وبتبقى عاوزه أوضاع معينه ومش بعرف اعملها بسبب حجم العضو عندى حوالى 9 سم ومش عارف أعمل ايه.هيا مش بتعيرنى انى بتاعى أصغر بس انا حاسس انها مش متكيفه 100% ودايما فى دماغى انو بتاعى اصغر من صاحبها القديم.

يا ريت من غير سف لأنى متضايق فعلا ومش عارف أعمل ايه لو حد مر بنفس التجربه

• عجبني
التفاعلات: drsniper666
متجوز أجنبيه ومخلف منها 2 بس مش مكفيها وكانت زمان من عشر سنين حكتلى انها كانت مصاحبه واحد وانو أطول منى و بتاعو أكبر منى بكتير وبتبقى عاوزه أوضاع معينه ومش بعرف اعملها بسبب حجم العضو عندى حوالى 9 سم ومش عارف أعمل ايه.هيا مش بتعيرنى انى بتاعى أصغر بس انا حاسس انها مش متكيفه 100% ودايما فى دماغى انو بتاعى اصغر من صاحبها القديم.

هى دى مشكله لما تكون متجوز واحده اجنبيه متحرره

• عجبني
التفاعلات: Ahmed142

الاحساس ده من عندك و لا هى صرحت بده؟
معتقدش ست يفرق معاها الكلام ده دي افكار ذكوريه ملهاش علاقه بالواقع
الستات بتقدر المشاعر و الحب و التقدير اكتر من اي شيء تانى

• عجبني
التفاعلات: enta 7abiby, كلاشنكوف, mo salah ali و شخص آخر
صباح الخير
الحب والمشاعر والتقدير.بالنسبة لصاحب البوست مش موجوده في حياته مع الأجنبية.
تتصوري راجل متزوج مع اجنبيه أو حتى مع عربيه وحكتلو على صاحب كان شكله وايه ويعمل ايه .....? المفروض اي حد متجوز ومراته لمحت على حد تاني بالطريقة دي يعني لغت وجوده وملهوش قيمه .
ثانيا اذا كان رابط حياته بالاحجام يعني دي حياة حيوانيه مش إنسانية.
ثالثا هي اجنبيه حياتهم غير حياتنا ومعتقداتنا

انا مش متعود ارد على البوستات لزي دي .
رديت عشان كلماتك الرقيقه.رقت ردودك ديما

• عجبني
التفاعلات: enta 7abiby
صباح الخير
الحب والمشاعر والتقدير.بالنسبة لصاحب البوست مش موجوده في حياته مع الأجنبية.
تتصوري راجل متزوج مع اجنبيه أو حتى مع عربيه وحكتلو على صاحب كان شكله وايه ويعمل ايه .....? المفروض اي حد متجوز ومراته لمحت على حد تاني بالطريقة دي يعني لغت وجوده وملهوش قيمه .
ثانيا اذا كان رابط حياته بالاحجام يعني دي حياة حيوانيه مش إنسانية.
ثالثا هي اجنبيه حياتهم غير حياتنا ومعتقداتنا

انا مش متعود ارد على البوستات لزي دي .
رديت عشان كلماتك الرقيقه.رقت ردودك ديما
الحب و المشاعر فطره بشريه ملهاش علاقه بشرق و غرب و لو ملهاش مكان مكنش سأل ( على ما اعتقد) اهتمامه بانها تكون مكتفيه اهتمام و حب
و انها بتحكى عن حياتها السابقه ده نوع من الانسجام و التفاهم ميقللش منه كراجل
اشكرك على كلامك اللطيف يا رووح دايما زوق🙏

• عجبني
التفاعلات: كلاشنكوف
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
في عمليات كتير لو انت قاعد في امريكا او اوروبا
تخليك يا باشا ولا الافارقة اعملها

• عجبني
التفاعلات: enta 7abiby
الحب و المشاعر فطره بشريه ملهاش علاقه بشرق و غرب و لو ملهاش مكان مكنش سأل ( على ما اعتقد) اهتمامه بانها تكون مكتفيه اهتمام و حب
و انها بتحكى عن حياتها السابقه ده نوع من الانسجام و التفاهم ميقللش منه كراجل
اشكرك على كلامك اللطيف يا رووح دايما زوق🙏
احنا مفهومنا واحد .الاختلاف بسيط
الفطرة تولد مع الإنسان .وبعدين الإنسان يختار طريقه.
الحب والمشاعر تختلف حتى فاسلوبها بين الشرق والغرب في مفهومها .مايعتبر عادي عندهم وداخل في محيط الحب والمشاعر احياننا محرم عندنا .
انا كلامها عن حياتها السابقه فاعذريني سيدتي .دا بعيد كل البعد عن الانسجام.لو كانت تحكي على أسلوب حياتها العادي يعني اكل وشرب وعمل وسفر كان ممكن نتقبل دا .
أما لما تحكي على المعاشرة .فأسمحيلي دا كلام ميدخلش العقل والراجل لعنده كرامة وأنفه مستحيل يتقبل دا.
الحكايه أنها أجنبية ومل شيء عندهم مباح .وداخل في إطار الحرية الوهمية.
شكرا انتي لديما ذوق وأسلوبك راقي

• أتفق
التفاعلات: Life Arch
يا جماعة كبرتوا الموضوع اوي
الحل بسيط لو هو قاعد بره في عملياااات بالهبل تخلية نص متر و لو حابب كمان 😅😂
و بالنسبة للموضوع المعايرة و الأحجام و الاوزان و الكلام
ف ده اعتقد مش لينا احنا 😂
ده لتوجهات اخرى
الحب والمشاعر تختلف حتى فاسلوبها بين الشرق والغرب في مفهومها .مايعتبر عادي عندهم وداخل في محيط الحب والمشاعر احياننا محرم عندنا .
انا كلامها عن حياتها السابقه فاعذريني سيدتي .دا بعيد كل البعد عن الانسجام.لو كانت تحكي على أسلوب حياتها العادي يعني اكل وشرب وعمل وسفر كان ممكن نتقبل دا .
أما لما تحكي على المعاشرة .فأسمحيلي دا كلام ميدخلش العقل والراجل لعنده كرامة وأنفه مستحيل يتقبل دا.

يا جماعة كبرتوا الموضوع اوي
الحل بسيط لو هو قاعد بره في عملياااات بالهبل تخلية نص متر و لو حابب كمان 😅😂
و بالنسبة للموضوع المعايرة و الأحجام و الاوزان و الكلام
ف ده اعتقد مش لينا احنا 😂
ده لتوجهات اخرى
يا اخي مفيش تكبير للموضوع.انا رديت على حتتة الحب والمشاعر.لتفضلت بها العضوة العزيزة .أما حكاية العمليات والأمور دي.
كل انسان يرضى بما أعطاه ****.يرتاح .أما اي انسان ميرضاش بما أعطاه ****.صدقني مش هيرتاح عمره كله .
انا كان ردي على على الجانب العاطفي بس
ومشكور يا اخي.يلى سلام عليكم

يا اخي مفيش تكبير للموضوع.انا رديت على حتتة الحب والمشاعر.لتفضلت بها العضوة العزيزة .أما حكاية العمليات والأمور دي.
كل انسان يرضى بما أعطاه *.يرتاح .أما اي انسان ميرضاش بما أعطاه *.صدقني مش هيرتاح عمره كله .
انا كان ردي على على الجانب العاطفي بس
ومشكور يا اخي.يلى سلام عليكم
انت تعلم الانسان كما ذكره الرحمن طماع يا صديقي
و قليلا من عباده الشكور لذلك هذه نقطة لا بجب ان نراهن عليها مع البشر

المشاعر جميلة لاكن تفسيرها نسبي يختلف من شخص ل آخر

عليكم السلام اخي الكريم

دي مشكلة الي اتجوز واحده خبرة ومتعددة الممارسة قبل الجواز وطبعا كسها أوسع من نفق شبرا جرب معاها من ورا ممكن حتكيفها ولا هي تكيد جربت ومعجبهاش

اللى عنده كرامه و انفه بمفهوم العرب النظري مش هيرضي من الاول بجوازه من اجنبيه و اولاد و الخ
و لا اعتقد ان ست اتربت على الحريه المباحه فى اوروبا هتستمر مع راجل و تستحمل بالمفهوم المصري
الحياه عندهم عمليه و حقوق و واجبات فبالتالى هى مرتاحه معاه
تقبل الرجل لمستوى الصداقه و الكلام بينهم بينبع من ثقته فى نفسه كراجل لا انفه و لا رجوله ( فى نظرى الشخصى) مدام تقبلها من الاول كما هى

تخليك يا باشا ولا الافارقة اعملها
رافضه فكرة تغيير نفسه عشان اى حد الا اذا كانت نابعه من داخله فحقه لكن لارضائها فقط فده قراره و مش سهل هى مش بتتكلم فى ستايل ده جسد فقراره يكمل او لا طبقا لراحته الشخصيه

اللى عنده كرامه و انفه بمفهوم العرب النظري مش هيرضي من الاول بجوازه من اجنبيه و اولاد و الخ
و لا اعتقد ان ست اتربت على الحريه المباحه فى اوروبا هتستمر مع راجل و تستحمل بالمفهوم المصري
تقبل الرجل لمستوى الصداقه و الكلام بينهم بينبع من ثقته فى نفسه كراجل لا انفه و لا رجوله ( فى نظرى الشخصى) مدام تقبلها من الاول كما هى

رافضه فكرة تغيير نفسه عشان اى حد الا اذا كانت نابعه من داخله فحقه لكن لارضائها فقط فده قراره و مش سهل هى مش بتتكلم فى ستايل ده جسد فقراره يكمل او لا طبقا لراحته الشخصيه
أنا برده رأي عند محله و يخلصنا بقى 😅

• بيضحكني
التفاعلات: Savvy

ثقة ايه هي الثقة لمش معاها غيره لا تمت بالرجولة بأي صفة.النقطة يوم متقبلها يلغي حكاية الرجولة اطلاقا .

أما تغيير نفسه .عشانها أو حتى من غيرها .دا فقدان الثقة فالنفس.
دا فاقد الثقة فنفسه.

شكرا لتعقيبك
كلها وجهات نظر ومش غرضنا نتكلم العكس أو من أجل نكون ضد افكار غيرنا .
لكن الطريق بين والصحه بين .

• عجبني
التفاعلات: Savvy
أنا برده رأي عند محله و يخلصنا بقى 😅
رأيك يا صديقي
غير رأيي ورأي العضوه الكريمه
رأيك يقول
Life Arch قال:
تخليك يا باشا ولا الافارقة اعملها.
عمليات . والأفارقة.
المهم كل واحد .عنده وجهة نظر.ولازم نتقبل الآراء .

رأيك يا صديقي
غير رأيي ورأي العضوه الكريمه
رأيك يقول
Life Arch قال:
تخليك يا باشا ولا الافارقة اعملها.
عمليات . والأفارقة.
المهم كل واحد .عنده وجهة نظر.ولازم نتقبل الآراء .
هو عايز حل علشان كده بيسأل
انا مدتوش راي انا اديتوا حل منجز و سريع
و على رأيك هي وجهات نظر

هو عايز حل علشان كده بيسأل
انا مدتوش راي انا اديتوا حل منجز و سريع
و على رأيك هي وجهات نظر
تمام يا اخي انا اوقات استغرب من اسألة تحيرني.دي الحكايه.والاغرب لما الاقي ردود .احتار اكتر .
تلاقي معضم الردود لازم تتماشى مع صاحب السؤال .واذا كان رايك يخالف أو يكون رأي صادق ضد هوى .صاحب السؤال .تلاقي انتقادات .
نتقبل الانتقاد لكن مش في أمور بينه . واضحة.
وهنا يبان الفارق بين المجتمعات حتى العربية منها .
تحياتي صديقي

تمام يا اخي انا اوقات استغرب من اسألة تحيرني.دي الحكايه.والاغرب لما الاقي ردود .احتار اكتر .
تلاقي معضم الردود لازم تتماشى مع صاحب السؤال .واذا كان رايك يخالف أو يكون رأي صادق ضد هوى .صاحب السؤال .تلاقي انتقادات .
نتقبل الانتقاد لكن مش في أمور بينه . واضحة.
وهنا يبان الفارق بين المجتمعات حتى العربية منها .
تحياتي صديقي
و الاه يا صديقي حتى المجتمعات الغربية كده
و اظيك شايف الوضع الحالي اكبر دليل
بس ثقافة احترام الرأي الآخر و عدم المجادله الا للوصول لنتيجه او حتى النقاش الموضوعي الراقي

اصبحت نادرة في كل المجتمعات و للأسف و للأسف اصبحنا في عصر الاختلاف في الرأي يفسد من الود قضية

تحياتي الحارة لك صديقي 🙏🏼

• عجبني
التفاعلات: حياة الرووح
و الاه يا صديقي حتى المجتمعات الغربية كده
و اظيك شايف الوضع الحالي اكبر دليل
بس ثقافة احترام الرأي الآخر و عدم المجادله الا للوصول لنتيجه او حتى النقاش الموضوعي الراقي

اصبحت نادرة في كل المجتمعات و للأسف و للأسف اصبحنا في عصر الاختلاف في الرأي يفسد من الود قضية

تحياتي الحارة لك صديقي 🙏🏼
عندك حق كله اختلط

• أتفق
التفاعلات: Life Arch

بص عاوز اقولك انك انت السبب في اللي انت فيه الافراط في كل حاجه غلط بس 9سم مش صغير بس انت احساسك هو الحاجز النفسي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%