NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

حد قبل كدا اتجسس على ابوه و امه في السرير؟

كنت بعملها زمان كتير بس كانت امي وجوزها

حد قبل كدا جرب يتجسس على ابوه و امه و هما بيعملوا علاقة و هو صغير؟
عملتها كثير على خالتي لما جوزوها ونزلوها معايا، عشان مكنش فيه غرف ثانية فاضية

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لم أكن أتجسس بتاتا لكن امى تريدني ان اكون ملتصق بيها ، كنت اكون موجود مع ماما و بابا فى حجرة النوم أو فى الحمام أو كل مكان و أشاهد كل شىء بوضوح و اناولها الفوط أو تشرب وكدة ..،، لغاية لما بابا توفى و أصبح لامى عشاق حتى وهو عايش كانت امى لها عشاق تخون بابا معاهم قدامى وانا جنبها شايف كل حاجة فعلا لكن لما بابا مات زاد جدا عشاق ماما من الشباب الصغير و الرجال الكبار المهمين الاغنياء ، و كانت نساء وبنات كثير ييجوا عندها كثير و شفتها تنام مع البنات والستات عشق جنسى و لما كبرت عرفت ان ده السحاق المثلى و امى كانت معشوقة للبنات جامد كانت حلوة قوى بفطور ورقة وانوثة ودلع و سرعة هيجان وقوة استجابة .،، امى لم تكن تشبع مطلقا من ممارسة الجنس مع الشباب أو البنات ليلا ونهارا ..... الغريبة كل ده كان عادى جدا بالنسبة لى انا فكنت أشاهد ولا انفعل ولا اهتم بتاتا وكنت مركز جدا فى الدراسة و القراءة بشكل غريب غير عادى و علشان كده تفوقت و طلعت الأول دايما .. و وقعت فى الحب مع مدرس الموسيقى و انا *** فى أولى اعدادى و عشقته جدا و قلعنى الكلوت وملط و مارس معايا الجنس بشكل جميل جدا و ادمنت قضيب المدرس و اعترفت لامى بكل شىء و كانت فرحانة و تشجعني قوى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%