NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

حد عندوااا خل لمشكلة سرعة القذف

Mahmoud g

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا في العاده ممكن اقعد 15 دقيقه وساعات دقيقه واحده ولو بنت بتمصواا او سالب بقعد دقيقه معلومه انا عمري ما نكت تقفيش ومص بس

• عجبني
التفاعلات: doc.ahmed و Maxxx_PlayerxXx
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اذا كان هذا الامر ليس دائما فلا داعي للقلق وحسب ما فهمت انك قد تصل لفترة 15 دقيقة احتكاك دون قذف واحيانا تقذف بعد دقيقة اذا كان ما فهمته منك صحيح فانت لا تعاني من سرعة القذف انصحك بمارسة تمارين كيجل كلما اتيحت لك الفرصة فهي لا تحتاج الى جهد وابتعد عن العادة السرية فهي مضرة على المدى البعيد و تسبب سرعة قذف

اذا كان هذا الامر ليس دائما فلا داعي للقلق وحسب ما فهمت انك قد تصل لفترة 15 دقيقة احتكاك دون قذف واحيانا تقذف بعد دقيقة اذا كان ما فهمته منك صحيح فانت لا تعاني من سرعة القذف انصحك بمارسة تمارين كيجل كلما اتيحت لك الفرصة فهي لا تحتاج الى جهد وابتعد عن العادة السرية فهي مضرة على المدى البعيد و تسبب سرعة قذف
مس عارف ابطل العاده السريه حاولت كتير بعملها مره كل يوم ومش عارف ابطلها

نعم ممكن تاخدة قبل النيك بحوالى من تلات سعات لى تلات سعات ونص وممكن تمشى علية كل يوم ربع حبه بعد الفطار

نعم ممكن تاخدة قبل النيك بحوالى من تلات سعات لى تلات سعات ونص وممكن تمشى علية كل يوم ربع حبه بعد الفطار
يعني ده علاج مش مقوي جنسي

لي اضرار

• عجبني
التفاعلات: وائل سكس
لي اضرار
بص انا علشان عندى سرعة باخد منه زى ما قولتلك كل يوم ربع حبه بعد الفطار هو ممكن يخليك تتاوب شوية كدة

بص انا علشان عندى سرعة باخد منه زى ما قولتلك كل يوم ربع حبه بعد الفطار هو ممكن يخليك تتاوب شوية كدة
بس يعني

• عجبني
ايوة تتاوب بس مش بيعمل معايا اكتر من كدة وبعدين انا باخد ربع حبه بس كل يوم بعد الفطار يعنى حاجة صغيرة بعد اسبوع هاتحس بالفرق هو فرق معايا جدا فى الحاجتين لم انيك واتناك انا تبادل

ايوة تتاوب بس مش بيعمل معايا اكتر من كدة وبعدين انا باخد ربع حبه بس كل يوم بعد الفطار يعنى حاجة صغيرة بعد اسبوع هاتحس بالفرق هو فرق معايا جدا فى الحاجتين لم انيك واتناك انا تبادل
حبيبي هجرب انا موجب Permissibleده الكيك لو تحب نتكلم

• عجبني
انا في العاده ممكن اقعد 15 دقيقه وساعات دقيقه واحده ولو بنت بتمصواا او سالب بقعد دقيقه معلومه انا عمري ما نكت تقفيش ومص بس
حل بسيط يسطا هتروح الصيدلية تقوله عايز ليدواكاين مخدر موضعي كان ب ١٣ هتجيبه ونحط منه قبل م تتعامل بنص ساعه وبعد نص ساعه هتغسل عضوك علشان لو هتعمل بلوجوب مياثرش علي شريك
تحياتي#el_doc

• عجبني
حل بسيط يسطا هتروح الصيدلية تقوله عايز ليدواكاين مخدر موضعي كان ب ١٣ هتجيبه ونحط منه قبل م تتعامل بنص ساعه وبعد نص ساعه هتغسل عضوك علشان لو هتعمل بلوجوب مياثرش علي شريك
تحياتي#el_doc
طب ده مش هيضر

لا انصح بأى علاجات فيها مواد كيميائية او اى حبوب او مراهم طبية بالأساس .. طالما ممارساتك الفعلية قليلة مقارنة بعدد مرات العادة السرية فا انتا بيحصل لك اثارة عالية جدا عند الممارسة الحقيقية بتخليك تقذف بسرعة .. لكن انتا معندكش اى سرعة قذف, والاثارة هتنضبط مع تكرار الممارسات الفعلية (ودى مش دعوة للخوض فى العلاقات) .. ولو احتاجت كأضافة لرفع الاداء اكثر من الطبيعى فا انصح بتمارين كيجل .. تقدر تلاقى فيديوهات ليها على يوتيوب وهى بسيطة وسهلة اهم حاجة المداومة عليها شهر على اقل تقدير

لو مش دايماً ساعات بتحصل و ساعات لأ عادي ، بس يفضل لو هتمارس الجنس مع ست تستخدم برشام إطالة ، أما لو دايماً كده الأفضل إنك تروح لدكتور

انت كام سنه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%