NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Hamed bo zeb gamed

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
في حد بيحب يوري بتاعو للبنات بحب ابين بتاعي في البيت ببقي لابس شورت من غير بوكسر فا بيبقي باين اختي بتبص ساعات وساعات وانا في اوضتي يعتبر كل جيرانا كاشفين أوضتي جدا لان الشباك واسع بقعد بالبوكسر وساعات من غيره وكذا واحده جارتنا وهم بينشروا بيشوفني وانا بضرب عشره وبيبصوا الحركه دي بتهيجني اوي وبقيت اعملها كل ما البيت يفضي امشي نصي التحتاني عريان وبتاعي واقف ولو واحده من جيراني بصه بهيج اوي وبقف اضرب عشره قدامهم بس بعمل نفسي مش واخد بالي حد يقدر يفيديني او نتكلم في الحوار ده

• عجبني
  • حبيته
  • جامد
التفاعلات: بوروتو, سادي للديوثين و الكلبات, Prince Magdi و شخص آخر
في حد بيحب يوري بتاعو للبنات بحب ابين بتاعي في البيت ببقي لابس شورت من غير بوكسر فا بيبقي باين اختي بتبص ساعات وساعات وانا في اوضتي يعتبر كل جيرانا كاشفين أوضتي جدا لان الشباك واسع بقعد بالبوكسر وساعات من غيره وكذا واحده جارتنا وهم بينشروا بيشوفني وانا بضرب عشره وبيبصوا الحركه دي بتهيجني اوي وبقيت اعملها كل ما البيت يفضي امشي نصي التحتاني عريان وبتاعي واقف ولو واحده من جيراني بصه بهيج اوي وبقف اضرب عشره قدامهم بس بعمل نفسي مش واخد بالي حد يقدر يفيديني او نتكلم في الحوار ده
واختك رد فعلها بيكون اي

• عجبني
التفاعلات: سادي للديوثين و الكلبات و سها حمال
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: Star55، سادي للديوثين و الكلبات و سها حمال
أنا بعمل كدا مع اختي برضه
بس للاسف مابيجبش نتيجه معاها
بتهزر معاها بأيدك وكده ولا في بينكم حدود

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%