NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Ratedroster

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا عمري ما جربت انيك بس بعمل العادة السرية كتير وبقيت بجبهم بسرعة اثناء العادة
السؤال بقا هل لو قللت او بطلت هتعالج ولا خلاص كده مفيش علاج

• عجبني
التفاعلات: فكرى
لو عندك استعداد تنيكنى انا هساعدك

• عجبني
التفاعلات: صعيدي هايج
انت متجوز

انا عمري ما جربت انيك بس بعمل العادة السرية كتير وبقيت بجبهم بسرعة اثناء العادة
السؤال بقا هل لو قللت او بطلت هتعالج ولا خلاص كده مفيش علاج
انا كمان بقى عندى نفس المشكله ونفس سنك على ما اعتقد ان مش بيتحدد بالعاده السريه لازم تكون علاقة طبيعيه مع واحده عشان نعرف في سرعه قذف ولا لا لو بطلت أو قللت بتقعد 90 يوم وجسمك يبدأ يخرج السموم اللى عندك الكلام ده من ابلكيشن واعى

انا كمان بقى عندى نفس المشكله ونفس سنك على ما اعتقد ان مش بيتحدد بالعاده السريه لازم تكون علاقة طبيعيه مع واحده عشان نعرف في سرعه قذف ولا لا لو بطلت أو قللت بتقعد 90 يوم وجسمك يبدأ يخرج السموم اللى عندك الكلام ده من ابلكيشن واعى
اشكرك علي الرد يا صاحبي

طب اللي عنده شهوة كبيرة فشخ و بكتيره يقعد 30 يوم من غير ما يضربها
فيه حاجة بتقلل الشهوة شوية

طب اللي عنده شهوة كبيرة فشخ و بكتيره يقعد 30 يوم من غير ما يضربها
فيه حاجة بتقلل الشهوة شوية
انك تبعد عن اى حاجه بتزود ليك الشهوه ولا تفكر فيها ولا اى حاجه ولو فكرت أو اى حاجه حاول تشغل نفسك في اى حاجه تنزل تتمشي أو تلعب رياضه لحد ما مفعول الشهوه يروح ولو فضلت على كده هتبدا الشهوه هتقل تدريجيا

انك تبعد عن اى حاجه بتزود ليك الشهوه ولا تفكر فيها ولا اى حاجه ولو فكرت أو اى حاجه حاول تشغل نفسك في اى حاجه تنزل تتمشي أو تلعب رياضه لحد ما مفعول الشهوه يروح ولو فضلت على كده هتبدا الشهوه هتقل تدريجيا
انا بلعب رياضة بس
الشهوة عندي بتزيد مع لعبي الرياضة في الجيم اكتر
مفيش حاجة تقلل الشهوة

العادة السرية تؤدى الى الأصابة بسرعة القذف مستقبلا . علما بان له ( سرعة القذف )علاج متوفر فى الصيدليات .

العادة السرية تؤدى الى الأصابة بسرعة القذف مستقبلا . علما بان له ( سرعة القذف )علاج متوفر فى الصيدليات .
ايه هو علاج سرعة القذف

• عجبني
التفاعلات: فكرى
قلل وحاول تعمل براحة وبسرعه متمدفعش مرة واحدة

ايه هو علاج سرعة القذف
انافرانيل 75 مجم الشريط 10 اقراص بثلاثون جنيها . ربع قرص بعد الأكل قبلها ب 10 ساعات . وانسى يا عمرو .

انا بسبب العاده السريه مبقتش اجيب لبن غير اول مره في اليوم و مش كتير و لو ضربتها تاني في اليوم مفيش لبن بينزل خالص ده ليه علاج و الا كده خلصت المخزون الي عندي

العادة غير العلاقة
و العادة و العلاقة في المكان و الوقت الصح غير في الوقت الغلط يعني متقارنش واحد متجوز و مراته مش هتجري منه ولا حد هيخبط عليه بواحد زانق واحدة عالبحر او في عربية او حتي مقضيها سكس شات عالفون و البيت في اخواته و اهله
النفسية عليها عامل كبير و طبعا الجسم عليه عامل
الاكل الصحي مفيد جدا للي بيضرب و بيمارس لانهم بيسحبوا طاقة كبيرة
لسؤالك بقي عن سرعة القذف طبيعي في سنك الموضوع يبقي سريع ولكن اوعي تقارن دا بالعلاقة ولا تقول انك هتبقي سريع
العلاقة مش كلها نيك بس
في لعب و كلام و تهيبج و غيره
انت لسة صغير حاول تتجه اتجاه صحي علي قد ما تقدر

انا بسبب العاده السريه مبقتش اجيب لبن غير اول مره في اليوم و مش كتير و لو ضربتها تاني في اليوم مفيش لبن بينزل خالص ده ليه علاج و الا كده خلصت المخزون الي عندي
ناس تانية جبارة و بتقعد بالساعة و مبتجبش نقطة لبن
ملكش دعوة بغيرك.و متركزش مع حد

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
العادة غير العلاقة
و العادة و العلاقة في المكان و الوقت الصح غير في الوقت الغلط يعني متقارنش واحد متجوز و مراته مش هتجري منه ولا حد هيخبط عليه بواحد زانق واحدة عالبحر او في عربية او حتي مقضيها سكس شات عالفون و البيت في اخواته و اهله
النفسية عليها عامل كبير و طبعا الجسم عليه عامل
الاكل الصحي مفيد جدا للي بيضرب و بيمارس لانهم بيسحبوا طاقة كبيرة
لسؤالك بقي عن سرعة القذف طبيعي في سنك الموضوع يبقي سريع ولكن اوعي تقارن دا بالعلاقة ولا تقول انك هتبقي سريع
العلاقة مش كلها نيك بس
في لعب و كلام و تهيبج و غيره
انت لسة صغير حاول تتجه اتجاه صحي علي قد ما تقدر
شكرا لحضرتك علي الرد

• عجبني
التفاعلات: الزوز..

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%