NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

dola22

عابر سبيل يتمني ان يكون ضيف خفيف علي القلوب
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
حد جرب يحجز اوضه في فندق ويجيب واحده فيها وينيكها لو حد جرب يقولنا عمل ايه وايه اسم الفندق عشان انا معايا واحده ومش عارف ازاي اعدي في فندق ونعمل حاجه

• عجبني
التفاعلات: Tot، E.mo7awailed و Jonasser82
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عموما هو خطرلان اى فندق هيطلب البطايق وبيكون اسم الزوج على بطاقة الزوجة او يكون فندق مشبوه ودا بتكون سمعته سابقاه فى المباحث وممكن يحصل كبسة او الفندق يسلمكم تسليم اهالى وعموما كل الفنادق لازم تبعت كشف باسماء النزلاء للمباحث يوميا وخصوصا لما تكون بطايقك من نفس المدينة فمفيش ادامك غير المصايف تاجر هناك من اهالى

• عجبني
التفاعلات: الفاجر الهايج، E.mo7awailed و drsniper666
على فكره في أماكن كتير بتتاجر باليوم مش شرط فندق بس بيبقى غاليه

• عجبني
التفاعلات: E.mo7awailed
حد جرب يحجز اوضه في فندق ويجيب واحده فيها وينيكها لو حد جرب يقولنا عمل ايه وايه اسم الفندق عشان انا معايا واحده ومش عارف ازاي اعدي في فندق ونعمل حاجه
خدها في اي مكان ول خرابة وافشخها

عموما هو خطرلان اى فندق هيطلب البطايق وبيكون اسم الزوج على بطاقة الزوجة او يكون فندق مشبوه ودا بتكون سمعته سابقاه فى المباحث وممكن يحصل كبسة او الفندق يسلمكم تسليم اهالى وعموما كل الفنادق لازم تبعت كشف باسماء النزلاء للمباحث يوميا وخصوصا لما تكون بطايقك من نفس المدينة فمفيش ادامك غير المصايف تاجر هناك من اهالى
طب اروح فين 😂😂 وازاي يعني بتوع شقق اسكندريه مش هيسالو

كل واحد فيكم يحجز اوضه لنفسه ف نفس الفندق

• عجبني
التفاعلات: عاشق للاناث
  • عجبني
التفاعلات: فحل صغير هايج 🥵😈
ممكن تيجي الغردقه

تعالا خاص عندي شقة مفروشة و مافيش فيها غيري

• عجبني
التفاعلات: دنچوانalx
تعالا خاص عندي شقة مفروشة و مافيش فيها غيري
بلاش اللي في دماغك لانه ممكن الأمور متبقاش كويسه وخصوصا ان كله مايعرفش حد فلو كده بلاش

بلاش اللي في دماغك لانه ممكن الأمور متبقاش كويسه وخصوصا ان كله مايعرفش حد فلو كده بلاش
طب اجيب مكان منين

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%