NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

خبير معتزل (الخال)

مدير امن المنتدي
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
ناشر صور
توجه جنسي
أنجذب للإناث
معلش شباب وبنات المنتدي هاخدكم لمنطقه يمكن الغالبيه العظمي منكم مايعرفوش عنها حاجه
انا من الجيل اللي لحق كتابه الجوابات الغراميه وكنت بكتبها للبنت اللي بحبها وافتكر اول جواب كتبته في حياتي كنت في سته ابتدائي وكتبت ورقه فيها شويه هبل كنت فاكره قمه الشعر الرومانسي سعتها وحطيتها في درج الديسك بتاعتها وبنت التيييييت خدت الورقه وعطتها للاستاذ بتاع العربي وحرفيا فشخني ضرب اصلي كنت عامل فيها مهم وماضي تحت في اخر الورقه
وبما اني اول مره اكتب وانا مصطبح من مده طويله فاطلبت معايا اسال لو حد هنا جرب موضوع الجوبات دي يحكيلنا الموقف
وحبايبي الاجيال المميكنه الجديده بتاعه الفون والنت اتمنيتم موضوع الجوبات ده ولا ماتعرفهوش اصلا
طيب انا عارف اني طولت ومش كل الناس هاتقري الهري ده كله وخصوصا ان الكاتب بشنب مش حته طريه يتحك فيها
تعالو كل واحد فينا يكتب رساله للي بيحبها او اللي بتحبه ولو من جمله واحده
انا هاكتب ليها
__بيني وبينك ما بين البينين بين كا قاف بعد الشين تسبقهما عين __
الخال

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: مدام دعاء, Aymanx123, الملك الضعيف و 7 آخرين
ي جماله

• عجبني
التفاعلات: خبير معتزل (الخال)
  • حبيته
التفاعلات: J U B A
  • عجبني
التفاعلات: خبير معتزل (الخال)
اتمنيت اعيش في وقت الجوابات ده اوي
حبك هيفضل مالي قلبي مهما مر بيا الوقت

• حبيته
التفاعلات: DarkHorse، 𝗟𝗘𝗚𝗘𝗡𝗗 𝗞𝗬𝗦𝗘𝗥 و خبير معتزل (الخال)
اتمنيت اعيش في وقت الجوابات ده اوي
حبك هيفضل مالي قلبي مهما مر بيا الوقت
صدقيني كانت اجمل الاوقات
انا عندي جوابات محتفظ بيها من سنين كتير اووووي

• عجبني
التفاعلات: ميكانيكي بناات

دمت لي حبا ارتوي منه وقتما اشاء ،، دمت لي قلب ينبض كلما عشت على هذه الحياه ،،
الى زوجي 🍀

• عجبني
  • حبيته
  • أتفق
التفاعلات: S̲A̲R̲A̲H̲, خبير معتزل (الخال), ميكانيكي بناات و شخص آخر
معلش شباب وبنات المنتدي هاخدكم لمنطقه يمكن الغالبيه العظمي منكم مايعرفوش عنها حاجه
انا من الجيل اللي لحق كتابه الجوابات الغراميه وكنت بكتبها للبنت اللي بحبها وافتكر اول جواب كتبته في حياتي كنت في سته ابتدائي وكتبت ورقه فيها شويه هبل كنت فاكره قمه الشعر الرومانسي سعتها وحطيتها في درج الديسك بتاعتها وبنت التيييييت خدت الورقه وعطتها للاستاذ بتاع العربي وحرفيا فشخني ضرب اصلي كنت عامل فيها مهم وماضي تحت في اخر الورقه
وبما اني اول مره اكتب وانا مصطبح من مده طويله فاطلبت معايا اسال لو حد هنا جرب موضوع الجوبات دي يحكيلنا الموقف
وحبايبي الاجيال المميكنه الجديده بتاعه الفون والنت اتمنيتم موضوع الجوبات ده ولا ماتعرفهوش اصلا
طيب انا عارف اني طولت ومش كل الناس هاتقري الهري ده كله وخصوصا ان الكاتب بشنب مش حته طريه يتحك فيها
تعالو كل واحد فينا يكتب رساله للي بيحبها او اللي بتحبه ولو من جمله واحده
انا هاكتب ليها
__بيني وبينك ما بين البينين بين كا قاف بعد الشين تسبقهما عين __
الخال
اول جواب غرامة كتبته لكان لبنت الجيران اللى كانت قصادى وكتبته وناديت عليها ورميته ليها هى فرحت بالكلام اللى كان موجود كنت كاتب اغنية نور العين بتاعت عمرو دياب وفى الاخر الجواب بحبك بس الموضوع معجبش مامتها لانها قفشت الجواب معاها وهى بتقراه واشتكت لوالدتى وبالطبع الحجة اللى يديها الصحة قالت للحج وخدت علقة محترمة وتقريبا الشارع كله كان سامع صوتى وانا بتضرب 😂😂😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: خبير معتزل (الخال), ميكانيكي بناات, J U B A و شخص آخر
اول جواب غرامة كتبته لكان لبنت الجيران اللى كانت قصادى وكتبته وناديت عليها ورميته ليها هى فرحت بالكلام اللى كان موجود كنت كاتب اغنية نور العين بتاعت عمرو دياب وفى الاخر الجواب بحبك بس الموضوع معجبش مامتها لانها قفشت الجواب معاها وهى بتقراه واشتكت لوالدتى وبالطبع الحجة اللى يديها الصحة قالت للحج وخدت علقة محترمة وتقريبا الشارع كله كان سامع صوتى وانا بتضرب 😂😂😂😂😂
والشارع كله شاهد ع قصه الحب😂

• بيضحكني
التفاعلات: AMGjr

زمان ايام التخيلات المراهقه كنت بحلم بقصه حب من النوع ده ،، حاجه كلاسيك كده ،، حب اغاني ومزيكا وطوب في زجاج الشباك ويصفر ،، كنت موهومه أن ده الحب ومفيش حب غير كدة ،، لكن لما كبرت فهمت إن الحب جواز واستقرار ومسوليه وغسيل وكنيس والليله حضرتك

• بيضحكني
التفاعلات: YOYA🌹, ميكانيكي بناات, 𝗟𝗘𝗚𝗘𝗡𝗗 𝗞𝗬𝗦𝗘𝗥 و شخص آخر
والشارع كله شاهد ع قصه الحب😂
لا هو شهد على العلقة بس انكرو قصة الحب العميقة 😂😂😂😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: J U B A
زمان ايام التخيلات المراهقه كنت بحلم بقصه حب من النوع ده ،، حاجه كلاسيك كده ،، حب اغاني ومزيكا وطوب في زجاج الشباك ويصفر ،، كنت موهومه أن ده الحب ومفيش حب غير كدة ،، لكن لما كبرت فهمت إن الحب جواز واستقرار ومسوليه وغسيل وكنيس والليله حضرتك
انه الحب الافلاطونى ده 😂😂😂😂😂😂

• أتفق
التفاعلات: ريم رامي
انه الحب الافلاطونى ده 😂😂😂😂😂😂

الحب شيء جميل 🤝🤝

لكن الاستقرار والعفه ،، اجمل اكتر 👌🏻

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: 𝗟𝗘𝗚𝗘𝗡𝗗 𝗞𝗬𝗦𝗘𝗥 و AMGjr
وصحيان من احلى نومة على عياط ******* لو فيه *****

• بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحب شيء جميل 🤝🤝

لكن الاستقرار والعفه ،، اجمل اكتر 👌🏻
اكييييد مافيش احلى من الاستقرار ويا سلام لو التلاتة اجتمعوا مع بعض بتبقى احلى واحلى

• حبيته
  • حبيته
  • أتفق
اكييييد مافيش احلى من الاستقرار ويا سلام لو التلاتة اجتمعوا مع بعض بتبقى احلى واحلى

الرضا بالمكتوب يخليهم يجتمعون 👌🏻

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: AMGjr و 𝗟𝗘𝗚𝗘𝗡𝗗 𝗞𝗬𝗦𝗘𝗥
  • حبيته
  • أتفق

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%