NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
كل كلمه هاكتبها فعلا حصلت وهاكتب حاجات واقعيه حصلت في حياتي حاحاول اتذكر من البدايات من ساعة ماوعيت علي الدنيا يمكن الجنس عندي عالبي جدا يعني اشتهي الجنس بطريقه غريبه بديت او اجبرت عليه كنت صغير جدا يمكن بداية الابتدائي ونمت بظروفها جنب واحده قربتنا كنت بنت ماتجوزتش بس كانت بالغة ونمت جانبها وفي الليل قلعتني الشورت ومسكت ذكري وحطيته في بتاعها وانا معرفش هو صحيح بتاعيب كان صغنن وقتها بس وقف وهي كانت بتحضني جامد وانا كنت مبسوط ومش فاكر ايه الي حصل لان كنت صغير بس الي فاكره اني كنت مبسوط وفاكر كان بتاعها فيه شعر وفاكر شكل الشعر وكنت مذهول بس وقتها معرفش حاجه في اي حاجه معرفش الموضوع ده سبب خلاني افكر في موضوع الجنس واميل ليه جدا.. بعدها في مرحلة الاعدادي تعرفت علي عيال من الي بيتناكوا انا وقتها او كلنا مكناش نعرف يعني ايه سالب ويعني ايه موجب انا عر فت موضوع سالب وموجوب وسحاقيه عرفت الموضوع ده في وقت قريب المهم كنت امارس الجنس مع العيال دي يمكن لغاية فترة سنوي مكنت اعرف بنات او اجرأ اواجه بنات في سن المراهقه اذكر اني مارست جنس اكتر من مره مع احدي قريباتي كنت امارس معها الجنس كلما سنحت الفرصه بذلك وبرضه انا قبل الجواز مككنتش اعرف او اهتم او معنديش فكره الواحده نضيفه مش نضيفه المهم كان كل الي يهمني اجيب وخلاص حتي قبل ماتجوز ولحد ماتجوزت كانت المرأة بالنسبة لي شكل حلو وجسم معقول وخلاص.... وحتي مراتي الي اتجوزتها كان اختياري علي هذا الاساس مجرد ملامح حلوه وجسم معقول وخلاص بعد ماتجوزت بفتره بدات امل وازهق من مراتي لان هي متعرفش غير وضع واحد بس الي هو الرجلين وكنت لما احاول اجرب معاها اوضاع تانيه كان كنت باشي حاجه او بابذل مجهود ومكنتش بتستجيب لاي وضع تاني غير رفع الرجلين وبرضه مكنش يهمها غير انها توصل لشهوتها وخلاص حتي لو جابت قبل مني خلاص مافيش مشكله انا عادي... المهم اتعقدت وبدات اتعرف علي بنات وستات الصدفه جمعتني بواحده قربيتي كانت متجوزة راجل اكبر منها في السن وكانت معقوله في الجسم والشكل... مشينا مع بعض كام سنه هي كانت بتجي عندنا البيت وتبات وانا كنت بروح عندهم وابات وقضيت احلي متعه عندها في البيت او في بيت والدتها الي تقريبا كانت عارفه كل حاجه.. كانت بتدخن سجاير والدتها كنا نجيب لها علبة السجاير ونسبيها تعيش مع السجاير واحنا نعيش مع نفسنا طول الليل مكنتش اعرف حاجه اسمها منشطات ولا حاجات محذره كنت باشتغل معاها بمجهودي بصر احه امتعت معاها وجبت معاها كل الاوضاع وكانت مرنه ومستجيبه معايا..... وبعدها اتعرفت بقي علي كتير وكل واحده ليها قصه معايا لو فيه ناص اكمل باقي حكاياتي[email protected]

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%