NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

زبير محترم

نسوانجى متقحرط
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
28 نوفمبر 2021
المشاركات
42
مستوى التفاعل
125
نقاط
604
هذه القصه حدثت بالفعل اول امبارح
وانا رايح شغلي الصبح ويوم الخميس والدنيا زحمه جداا بسب المدارس والناس رايحه شغلها كان عندي مشوار في التجمع في هيئه حكوميه ولازم اخلص بدري خدت العربيه ومشيت لاقيت الكورنيش زحمه موت ناس كتير واثقه ومافيش مواصلات والطريق زحمه جدا لفيت وقلت امشي دائري احسن اهو بقي نضيف وواسع بعد ماظبطوه جيت في عربيه قهوه قبل طلعه الدائري قلت اجيب قهوه ولا حاجه افوق وقفت بعدها قبل الطلعه ونزلت اجيب قهوه وواقف لمحت حاجه كده مالهاش وصف عيونها خطفت زوبري قبل قلبي حاجه كده قمرايه ملبانيه جسم رهيب عليه عبايه فضحاه قبل ماتكون ستراه كسم الدلع عيون متكحله مرسومه روج خفيف نبيتي غامق خصله شعر باينه نبيتي سوسته العبايه اللي بينن شق القمر بزاز مرسومه حجم وماسكه نفسها كأنها لسه بترضع ومليان لبن جبت القهوه ورايح علي العربيه عربيتي لونها ابيض فشبه التاكسي اللي فارق بس اني لابس بدله رايح علي عربيتي وببصلها بعنيا حسيتها عاوزه تتكلم قولتلها اني طالعه الدائري قالتلي ايوه رايحه موقف السلام بس مافيش عربيات خالص وتعبت من الوقفه قولتلها طيب انا رايح حسيتها هجري عاليا تحضني من الفرحه قولتلها اتفضلي في طريقي قالتلي بجد هو انت مش تاكس قولتلها لا مش تاكس قالتلي يعني مش هعطلك قولتلها انتي كده معطلاني يله قبل الزحمه جت بسرعه فتحت الباب اللي ورا وقامت قفلاه وفتحت الباب اللي قدام وركبت قولتلها لوحاته تقعدي ورا براحتك اقعدي قالتلي لا و**** انا اسفه اصل العربيه شكلها زي التاكس ركبت واتحركت العربيه فيها ستاير قدام وفاميه ورا يعني مش باين غير المريات بس قولتلها اتفضلي قهوه قعدت تشكرني كان صوتها حلو اوي وضحكتها عسوله قالتلي انت رايح فين قولتلها التجمع عندي مشوار هناك هخلصه وارجع قالتلي بجد انا كمان رايحه شارع ال٩٠ عند الغاز قولتلها طيب كويس ه صلك لغايه هناك لاقيتها فرحت كده قالتلي مش عايزه اتعبك قولتلها بذمتك ينفع حد يسيب القمر ده يروح مشوار كده لوحده بصراحه جوزك مابيفهمش حسيت وشها احمر واتكسفت وبتقولي هو انت بتقول علي مين قولتلها عليكي طبعا كأنها عيله مراهقه ابتسمت وقالتلي انت اللي زي القمر حقك عاليا اني افتكرتك سواق تاكس هو في سواق بيلبس بدله حلوه كده وكلمه حلو كده قولتلها تسلميلي ياقمر بشرب الفيب قولتلها الدخان مضايقك افتح الشباك قالتلي لا ده ريحته حلوه اوي قولتلها تجربي قالتلي لا طبعا ماينفعش قولتلها ليه بس ماينفعش قالتلي زمان كان ممكن اخد نفس جوزه من جوزي وانا بجهزله الجوزه بس كان طعمها وحش وبكح كتير وصدري بيوجعني قولتلها طيب جربي لو مش عجبتك خلاص قالتلي لا ياعم لأحسن اتعب او يحصل حاجه قولتلها مانا معاكي قالتلي انا بقالي اكتر من ١٠ سنين لوحدي لاحد بيسأل عاليا ولا حد حاسس بيا قمت قربت ايدي من اديها وقولتلها انا معاكي وجمبك اول ماسمعت اديها كل جسمها ارتعش وانكسفت اوي بس ماشلتش اديها قولتلها ممكن بقي تجربي عاوزك تعملي كل اللي نفسك فيه قالتلي هجيب علشان خاطرك قولتلها ماشي هقف علشان ابصلك وقفت علي جمب قالتلي كده هنتاخر قولتلها انتي رايحه ليه قالتلي بخلص ورق هناك وترجع في الشهر العقاري قولتلها طيب خلاص ه صلك الشهر العقاري واخلص شغلي واعدي عليكي قالتلي بجد وفرحت اوي قولتلها بجد هي اسمها وصايف عرفت انها ارمله من ١١ سنه وعندها ولدين متجوزين ومسافرين عايشه لوحدها عندها بيت فيه محلات ماجره المحلات والبيت دورين في شقتها وشقه تانيه فاضيه وصلتها الشهر العقاري وطبعا طول الطريق ماسك اديها ومشبكها في ايدي واول ماوصلنا مسكت اديها وبوستها وقولتلها انا جمبك ومعاكي خدت رقمها ورنيت عاليها وتمام روحة خلصت مصلحتي وحرفيا مل ١٠ دقايق اتصل اطمن عاليها كانت فرحانه اوي باهتمامي بيها خلصت وروحت استنيتها اتاخرت نزلت دخلت لاقيت لسه قدمها شويه والدنيا زحمه فضلت جمبها ومعاها لغايه ماوصلنا لآخر إجراء والدنيا زحمه جدا بقيت واقف وراها وهي كل شويه نخبط في بعض بدون قصد مديت ايدي حطيتها علي كتفها ابتسمت حسيت بصدري علي ضهرها مع الزحمه طبعا زوبري وقف جامد وبقي بيخبط فيها ولازق في طيزها الملبن جامد هي كأنها تايهه جه دوها خلصنا وخرجنا او مادخلت العربيه كان الجو حر جدا فكت الطرحه وبتهوي وشديت السوسته شويه لتحت وبأن أجمل صدر جوه برا لونه اسود وهي جسمها ابيض اوي ولما شغلت العربيه وفتحت التكيف سندت ضهرها لورا وغمضت عنيها طبعا التجمع الدنيا هاديه والشوارع هاديه شويه في المناطق السكنيه طلعت بعد الشهر العقاري حسيتها فاصله خالص حطيت ايدي علي اديها مسكت ايدي وحطيتها بتلاقئيه علي قلبها قلبها بيدق اوي بتقولي سامع دقات قلبي انت عملت فيا ايه حاسه اني هموت قولتلها بعد الشر مسكت اديها وبوستها قالتلي اول مره احس ان ليا راجل جمبي واقف معايا وخايف عاليا حد يلمسني وقفت علي جمب مسكت الفيب شديت نفس وقريته من شفايفها بصتلي وسحبت نفس عنيها غمضت والدخان بيخرج من شفايفها حطيت الفيب في بوقها تاني شدت نفس تاني طلع دخان كتير شنقت وكنت جامد حطيت ايدي علي صدرها بدعكه بشويش وجبتها مايه تشرب من علي الكنبه شربت ومسحت وشها وبعديها رشيت علي صدرها كده وبصتلي وقالتلي كنت هموت قولتلها بقولك ايه انا مش رايح شغل تاني احنا نروح نفطر في اي مطعم ونقضي اليوم سوا قالتلي ياريت بس بلاش مطعم اخاف حد يشوفك واعملك مشكله قولتلها طيب هنعمل ايه قالتلي ينفع تيجي عندي البيت وانا اعملك احلي فطار في الدنيا كلها قولتلها اخاف حد يضايقك بكلمه قالتلي لا ماتقلقش لفت الفرحه قولتلها ليه كده خلي الدنيا منوره قالتلي علشان الطريق بس قولتلها يعني مش علشان قالتلي لا صدقني متأكده كده لما اروح هغير واقعد قدامك من غيرها خالص قولتلها خلاص ماشي وبوست اديها فضلت ماسكه ايدي لغايه ما
طلعنا علي عندها وطلعت قريبه جدا مني وقفت العربيه قدام المدخل قالت لعيل شغال في المحل خد بالك من العربيه بتاعه ابن اختي اوعي العال تلعب فيها وفتحت البوابه وانا قفلت العربيه وطلعت وراها قالتلي اقفل الباب بالترباس قولتلها حاضر طلعت علي السلم وشاده العبايه وعيني بتاكلها مسكت نفسي بالعافيه فتحت الباب دخلنا قلعت الطرحه حطيت ايدي من وراها علي عنيها وجسمي كله حرفيا لامس جسمها وقولتلها حذ فزر مين حسيت بجسمها بيسند عاليا جامد ومش متزنه شيلت ايدي ولفتها قولتلها مالك قالتلي دايخه قولتلها طيب اقعدي اعملك مايه بسكر قالتلي لا هجهز الفطار وهبقي تمام انا قعدت في الصاله وهي استاذنتني قولتلها الخمام فين وريته وريتهولي وجابتلي فوطه نضيفه ودخلت فكيت نفسي وغسلت وشي بلف ببص لاقيت ٣ اندرات افجر من بعض وسنتيالين يشيلو بطيخ مش بزاز فضلت احرك في زوبري لغايه ما نزلت واتشطفت وخرجت قالتلي كنت مزنوق اوي كده قولتلها اه والف اشوفها لاقيت حاجه كده لابسه جايبه زبديه اللي واخده كل منحنيات الجسم بشكله وصدر مفتوح ومجسم لدرجه ان الحلمات واضحه وهي علي اول الركبه وقط وحاجه كده تتعب وروج جامد وميكب انا بجد زوبري وقف صاروخ لدرجه انها اتكسفت لما تنحت كده قالتلي الفطار جاهز لاقيت جبنه رومي ولانشون وتونه وجبنه فلامنك وحيات تاني قعدت قدمها وعيني بتاكل كل حته فيها مش عارف مابصلهاش وهي ساكته ومكسوفه فطرنا قولتلها ممكن بقي فنجان قهوه قالتلي من عيوني بس حط المقادير بتاعتك شيلت معاها الحاجه دخلنا المطبخ منظرها وهي واقفه ناحيه الحوض خلاني لا ارادي احضنها من ضهرها حسيتها بتترعش حطيت ايدي ٧لي صدرها وشفايفي علس رقبتها وهي جسمها ساب خالص لقتها ومسكت شفايفها وفضلت امص فيها واكل لسانها وقعت مني نزلت فوقيها بحرك ايدي علي خدها وبمشي ايدي علي رقبتها وصدرها نزلت بوست صدرها بشويش هي مغمضه عنيها اول مالمست الكلمه من فوق الجلبيه سمعت افجر اه ممكن تسمعها قومتها وعندها لغايه بره قعدت في الارض مش قادره تقوم جبت مخده من الكنبه حطيت راسها عاليها ونزلت لشفةيفي اكل شفايها وايدي علي بطنها بتستكشف جسمها تستكشف كل حته فيها وبتتحرك عليها بدات احط ايدي على صدرها دخلت ايدي جوه الجلابيه طلعت بس هالشمال حطيت شفايف عليها بتاعت بنت بنوت صدرها جامد قوي ومنفوخ وكبير حاجه كده تخطف العقل وفضلت ابوس فيه وارضع منه وسامع منها همس بوجع بشهوه بمتعه اول ماحطيت ايدي علي كسها من فوق الجلبيه اترعشت جامد وصوتت وقفلت علي ايدي حسيتها عملت حمام مايه علي ايدي فضلت ابوس فيها لغايه مافكت اديها وهديت قالتلي قومني جوه مش قادره بصيت في عنيها قولتلها انا مش عايز غير انك تكوني سعيده ومبسوطه لو مش عايزاني مش هجبرك باستني بوسه حرمان مسكت ايدي وعدتني علي الاوضه دخلنا قلعت الجلبيه لوحدها وشوفت بزاز رهيبه بجد بطن صغننه كس مش باين من وراكها بس نضيف وابيض اوي قربت عاليا فكت زرار القميص وفضلت ةمشي باديها علي شعر صدري وتشمه جامد وفكت البنطلون ونزلته هو والبكسر مع بعض اول ماشفت زوبري تنحت فضلت بصاله قالتلي انا بحلم قولتها لا ياوصايف قالتالي اضربي بالقلم قولتلها ليه قالتلي عايزه افوق مسكت حلمه بزها وضغطت عاليها لاقيتها بتتعب وقامت مصوته مسكت زوبري وبتبصلي قولتلها اعملي اللي يريحك قامت قالتلي ماعرفش النسوان بتقولي بيمصوه وانا مش عارفه ازاي عايزه اجرب علمتها تمصه وفضلت تمص بشويش خايفه سنانها تلمسه قومتها نيمتها علي السرير لسه هقرب من كسها قالتلي لا علشان خاطري وشدتني عاليها حسين ان زوبري فوق كسها قولتلها عايزه قالتللي ايوه عايزه احس بيه فتحت رجليها ومسكته قربته من شفايف كسها فضلت احركه بشويش حسيت بزنبورها صغير اوي بس كل مراس زوبري تلمسه تصوت حاولت ادخل ةلراس لاقيته ضيق اوي حاولت ازحلقه دخلت الراس وهي صوتت خرجته تاني لاقيتها منزله يجي ربع كيلو جبنه بيضه سايحه حتت بقيت ادعكه فيه وادخل لغايه مادخل نصه وهي فس عالم تاني زقيت حته صغيره قامت مصوته وقالتلي كفايه ابوس ايدك حسيت اني انشقيت مش قادره قولتلها حاضر كسها كان ضيق بطريقه رهيبه وكأنه بيرضع وبيمص زوبري فضلت اطلعه وادخله بشويش لغايه ماحسيتها سخنت وبتشدني تقوليلي اكتر كمان خلي خرطومك يدخل ورزعته مره واحده وهي صوتت جامد ولفيت رجلها حواليا وبتترعش جامد وانا ماتحملت ونزلت وهي بتصرخ وتوحوح وتترعش لغايه ماغمي عاليها ومش عارف اسبك نفسي منها قمت بسرعه جبت بيرفن من علي التسريحه وفضلت ةرش علي وشها واملس علي شعرها لغايه مافاقت ونكمل الحزء اللي جاي ونقول ايه اللي حصل
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: ahmedalbakry, ليلي احمددد, amersex و 19 آخرين
استمر
 
  • عجبني
التفاعلات: زبير محترم و Mero love
جامد
 
  • عجبني
التفاعلات: زبير محترم
كمل القصه
 
  • عجبني
التفاعلات: زبير محترم و Mero love
جميله جدا ججدا
 
  • عجبني
التفاعلات: زبير محترم و Mero love
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جميله تسلم
 
  • عجبني
التفاعلات: زبير محترم
هذه القصه حدثت بالفعل اول امبارح
وانا رايح شغلي الصبح ويوم الخميس والدنيا زحمه جداا بسب المدارس والناس رايحه شغلها كان عندي مشوار في التجمع في هيئه حكوميه ولازم اخلص بدري خدت العربيه ومشيت لاقيت الكورنيش زحمه موت ناس كتير واثقه ومافيش مواصلات والطريق زحمه جدا لفيت وقلت امشي دائري احسن اهو بقي نضيف وواسع بعد ماظبطوه جيت في عربيه قهوه قبل طلعه الدائري قلت اجيب قهوه ولا حاجه افوق وقفت بعدها قبل الطلعه ونزلت اجيب قهوه وواقف لمحت حاجه كده مالهاش وصف عيونها خطفت زوبري قبل قلبي حاجه كده قمرايه ملبانيه جسم رهيب عليه عبايه فضحاه قبل ماتكون ستراه كسم الدلع عيون متكحله مرسومه روج خفيف نبيتي غامق خصله شعر باينه نبيتي سوسته العبايه اللي بينن شق القمر بزاز مرسومه حجم وماسكه نفسها كأنها لسه بترضع ومليان لبن جبت القهوه ورايح علي العربيه عربيتي لونها ابيض فشبه التاكسي اللي فارق بس اني لابس بدله رايح علي عربيتي وببصلها بعنيا حسيتها عاوزه تتكلم قولتلها اني طالعه الدائري قالتلي ايوه رايحه موقف السلام بس مافيش عربيات خالص وتعبت من الوقفه قولتلها طيب انا رايح حسيتها هجري عاليا تحضني من الفرحه قولتلها اتفضلي في طريقي قالتلي بجد هو انت مش تاكس قولتلها لا مش تاكس قالتلي يعني مش هعطلك قولتلها انتي كده معطلاني يله قبل الزحمه جت بسرعه فتحت الباب اللي ورا وقامت قفلاه وفتحت الباب اللي قدام وركبت قولتلها لوحاته تقعدي ورا براحتك اقعدي قالتلي لا و**** انا اسفه اصل العربيه شكلها زي التاكس ركبت واتحركت العربيه فيها ستاير قدام وفاميه ورا يعني مش باين غير المريات بس قولتلها اتفضلي قهوه قعدت تشكرني كان صوتها حلو اوي وضحكتها عسوله قالتلي انت رايح فين قولتلها التجمع عندي مشوار هناك هخلصه وارجع قالتلي بجد انا كمان رايحه شارع ال٩٠ عند الغاز قولتلها طيب كويس ه صلك لغايه هناك لاقيتها فرحت كده قالتلي مش عايزه اتعبك قولتلها بذمتك ينفع حد يسيب القمر ده يروح مشوار كده لوحده بصراحه جوزك مابيفهمش حسيت وشها احمر واتكسفت وبتقولي هو انت بتقول علي مين قولتلها عليكي طبعا كأنها عيله مراهقه ابتسمت وقالتلي انت اللي زي القمر حقك عاليا اني افتكرتك سواق تاكس هو في سواق بيلبس بدله حلوه كده وكلمه حلو كده قولتلها تسلميلي ياقمر بشرب الفيب قولتلها الدخان مضايقك افتح الشباك قالتلي لا ده ريحته حلوه اوي قولتلها تجربي قالتلي لا طبعا ماينفعش قولتلها ليه بس ماينفعش قالتلي زمان كان ممكن اخد نفس جوزه من جوزي وانا بجهزله الجوزه بس كان طعمها وحش وبكح كتير وصدري بيوجعني قولتلها طيب جربي لو مش عجبتك خلاص قالتلي لا ياعم لأحسن اتعب او يحصل حاجه قولتلها مانا معاكي قالتلي انا بقالي اكتر من ١٠ سنين لوحدي لاحد بيسأل عاليا ولا حد حاسس بيا قمت قربت ايدي من اديها وقولتلها انا معاكي وجمبك اول ماسمعت اديها كل جسمها ارتعش وانكسفت اوي بس ماشلتش اديها قولتلها ممكن بقي تجربي عاوزك تعملي كل اللي نفسك فيه قالتلي هجيب علشان خاطرك قولتلها ماشي هقف علشان ابصلك وقفت علي جمب قالتلي كده هنتاخر قولتلها انتي رايحه ليه قالتلي بخلص ورق هناك وترجع في الشهر العقاري قولتلها طيب خلاص ه صلك الشهر العقاري واخلص شغلي واعدي عليكي قالتلي بجد وفرحت اوي قولتلها بجد هي اسمها وصايف عرفت انها ارمله من ١١ سنه وعندها ولدين متجوزين ومسافرين عايشه لوحدها عندها بيت فيه محلات ماجره المحلات والبيت دورين في شقتها وشقه تانيه فاضيه وصلتها الشهر العقاري وطبعا طول الطريق ماسك اديها ومشبكها في ايدي واول ماوصلنا مسكت اديها وبوستها وقولتلها انا جمبك ومعاكي خدت رقمها ورنيت عاليها وتمام روحة خلصت مصلحتي وحرفيا مل ١٠ دقايق اتصل اطمن عاليها كانت فرحانه اوي باهتمامي بيها خلصت وروحت استنيتها اتاخرت نزلت دخلت لاقيت لسه قدمها شويه والدنيا زحمه فضلت جمبها ومعاها لغايه ماوصلنا لآخر إجراء والدنيا زحمه جدا بقيت واقف وراها وهي كل شويه نخبط في بعض بدون قصد مديت ايدي حطيتها علي كتفها ابتسمت حسيت بصدري علي ضهرها مع الزحمه طبعا زوبري وقف جامد وبقي بيخبط فيها ولازق في طيزها الملبن جامد هي كأنها تايهه جه دوها خلصنا وخرجنا او مادخلت العربيه كان الجو حر جدا فكت الطرحه وبتهوي وشديت السوسته شويه لتحت وبأن أجمل صدر جوه برا لونه اسود وهي جسمها ابيض اوي ولما شغلت العربيه وفتحت التكيف سندت ضهرها لورا وغمضت عنيها طبعا التجمع الدنيا هاديه والشوارع هاديه شويه في المناطق السكنيه طلعت بعد الشهر العقاري حسيتها فاصله خالص حطيت ايدي علي اديها مسكت ايدي وحطيتها بتلاقئيه علي قلبها قلبها بيدق اوي بتقولي سامع دقات قلبي انت عملت فيا ايه حاسه اني هموت قولتلها بعد الشر مسكت اديها وبوستها قالتلي اول مره احس ان ليا راجل جمبي واقف معايا وخايف عاليا حد يلمسني وقفت علي جمب مسكت الفيب شديت نفس وقريته من شفايفها بصتلي وسحبت نفس عنيها غمضت والدخان بيخرج من شفايفها حطيت الفيب في بوقها تاني شدت نفس تاني طلع دخان كتير شنقت وكنت جامد حطيت ايدي علي صدرها بدعكه بشويش وجبتها مايه تشرب من علي الكنبه شربت ومسحت وشها وبعديها رشيت علي صدرها كده وبصتلي وقالتلي كنت هموت قولتلها بقولك ايه انا مش رايح شغل تاني احنا نروح نفطر في اي مطعم ونقضي اليوم سوا قالتلي ياريت بس بلاش مطعم اخاف حد يشوفك واعملك مشكله قولتلها طيب هنعمل ايه قالتلي ينفع تيجي عندي البيت وانا اعملك احلي فطار في الدنيا كلها قولتلها اخاف حد يضايقك بكلمه قالتلي لا ماتقلقش لفت الفرحه قولتلها ليه كده خلي الدنيا منوره قالتلي علشان الطريق بس قولتلها يعني مش علشان قالتلي لا صدقني متأكده كده لما اروح هغير واقعد قدامك من غيرها خالص قولتلها خلاص ماشي وبوست اديها فضلت ماسكه ايدي لغايه ما
طلعنا علي عندها وطلعت قريبه جدا مني وقفت العربيه قدام المدخل قالت لعيل شغال في المحل خد بالك من العربيه بتاعه ابن اختي اوعي العال تلعب فيها وفتحت البوابه وانا قفلت العربيه وطلعت وراها قالتلي اقفل الباب بالترباس قولتلها حاضر طلعت علي السلم وشاده العبايه وعيني بتاكلها مسكت نفسي بالعافيه فتحت الباب دخلنا قلعت الطرحه حطيت ايدي من وراها علي عنيها وجسمي كله حرفيا لامس جسمها وقولتلها حذ فزر مين حسيت بجسمها بيسند عاليا جامد ومش متزنه شيلت ايدي ولفتها قولتلها مالك قالتلي دايخه قولتلها طيب اقعدي اعملك مايه بسكر قالتلي لا هجهز الفطار وهبقي تمام انا قعدت في الصاله وهي استاذنتني قولتلها الخمام فين وريته وريتهولي وجابتلي فوطه نضيفه ودخلت فكيت نفسي وغسلت وشي بلف ببص لاقيت ٣ اندرات افجر من بعض وسنتيالين يشيلو بطيخ مش بزاز فضلت احرك في زوبري لغايه ما نزلت واتشطفت وخرجت قالتلي كنت مزنوق اوي كده قولتلها اه والف اشوفها لاقيت حاجه كده لابسه جايبه زبديه اللي واخده كل منحنيات الجسم بشكله وصدر مفتوح ومجسم لدرجه ان الحلمات واضحه وهي علي اول الركبه وقط وحاجه كده تتعب وروج جامد وميكب انا بجد زوبري وقف صاروخ لدرجه انها اتكسفت لما تنحت كده قالتلي الفطار جاهز لاقيت جبنه رومي ولانشون وتونه وجبنه فلامنك وحيات تاني قعدت قدمها وعيني بتاكل كل حته فيها مش عارف مابصلهاش وهي ساكته ومكسوفه فطرنا قولتلها ممكن بقي فنجان قهوه قالتلي من عيوني بس حط المقادير بتاعتك شيلت معاها الحاجه دخلنا المطبخ منظرها وهي واقفه ناحيه الحوض خلاني لا ارادي احضنها من ضهرها حسيتها بتترعش حطيت ايدي ٧لي صدرها وشفايفي علس رقبتها وهي جسمها ساب خالص لقتها ومسكت شفايفها وفضلت امص فيها واكل لسانها وقعت مني نزلت فوقيها بحرك ايدي علي خدها وبمشي ايدي علي رقبتها وصدرها نزلت بوست صدرها بشويش هي مغمضه عنيها اول مالمست الكلمه من فوق الجلبيه سمعت افجر اه ممكن تسمعها قومتها وعندها لغايه بره قعدت في الارض مش قادره تقوم جبت مخده من الكنبه حطيت راسها عاليها ونزلت لشفةيفي اكل شفايها وايدي علي بطنها بتستكشف جسمها تستكشف كل حته فيها وبتتحرك عليها بدات احط ايدي على صدرها دخلت ايدي جوه الجلابيه طلعت بس هالشمال حطيت شفايف عليها بتاعت بنت بنوت صدرها جامد قوي ومنفوخ وكبير حاجه كده تخطف العقل وفضلت ابوس فيه وارضع منه وسامع منها همس بوجع بشهوه بمتعه اول ماحطيت ايدي علي كسها من فوق الجلبيه اترعشت جامد وصوتت وقفلت علي ايدي حسيتها عملت حمام مايه علي ايدي فضلت ابوس فيها لغايه مافكت اديها وهديت قالتلي قومني جوه مش قادره بصيت في عنيها قولتلها انا مش عايز غير انك تكوني سعيده ومبسوطه لو مش عايزاني مش هجبرك باستني بوسه حرمان مسكت ايدي وعدتني علي الاوضه دخلنا قلعت الجلبيه لوحدها وشوفت بزاز رهيبه بجد بطن صغننه كس مش باين من وراكها بس نضيف وابيض اوي قربت عاليا فكت زرار القميص وفضلت ةمشي باديها علي شعر صدري وتشمه جامد وفكت البنطلون ونزلته هو والبكسر مع بعض اول ماشفت زوبري تنحت فضلت بصاله قالتلي انا بحلم قولتها لا ياوصايف قالتالي اضربي بالقلم قولتلها ليه قالتلي عايزه افوق مسكت حلمه بزها وضغطت عاليها لاقيتها بتتعب وقامت مصوته مسكت زوبري وبتبصلي قولتلها اعملي اللي يريحك قامت قالتلي ماعرفش النسوان بتقولي بيمصوه وانا مش عارفه ازاي عايزه اجرب علمتها تمصه وفضلت تمص بشويش خايفه سنانها تلمسه قومتها نيمتها علي السرير لسه هقرب من كسها قالتلي لا علشان خاطري وشدتني عاليها حسين ان زوبري فوق كسها قولتلها عايزه قالتللي ايوه عايزه احس بيه فتحت رجليها ومسكته قربته من شفايف كسها فضلت احركه بشويش حسيت بزنبورها صغير اوي بس كل مراس زوبري تلمسه تصوت حاولت ادخل ةلراس لاقيته ضيق اوي حاولت ازحلقه دخلت الراس وهي صوتت خرجته تاني لاقيتها منزله يجي ربع كيلو جبنه بيضه سايحه حتت بقيت ادعكه فيه وادخل لغايه مادخل نصه وهي فس عالم تاني زقيت حته صغيره قامت مصوته وقالتلي كفايه ابوس ايدك حسيت اني انشقيت مش قادره قولتلها حاضر كسها كان ضيق بطريقه رهيبه وكأنه بيرضع وبيمص زوبري فضلت اطلعه وادخله بشويش لغايه ماحسيتها سخنت وبتشدني تقوليلي اكتر كمان خلي خرطومك يدخل ورزعته مره واحده وهي صوتت جامد ولفيت رجلها حواليا وبتترعش جامد وانا ماتحملت ونزلت وهي بتصرخ وتوحوح وتترعش لغايه ماغمي عاليها ومش عارف اسبك نفسي منها قمت بسرعه جبت بيرفن من علي التسريحه وفضلت ةرش علي وشها واملس علي شعرها لغايه مافاقت ونكمل الحزء اللي جاي ونقول ايه اللي حصل
كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: زبير محترم و Mero love
رائع
 
  • عجبني
التفاعلات: زبير محترم و Mero love
حلو ده
 
  • عجبني
التفاعلات: زبير محترم و Mero love
  • عجبني
التفاعلات: زبير محترم
جميله فيها واقعيه من أحداث الحياه
 
  • عجبني
التفاعلات: زبير محترم
اللي زي دي بتبقى خدامة للزب خصوصا لو كيفها
 
هذه القصه حدثت بالفعل اول امبارح
وانا رايح شغلي الصبح ويوم الخميس والدنيا زحمه جداا بسب المدارس والناس رايحه شغلها كان عندي مشوار في التجمع في هيئه حكوميه ولازم اخلص بدري خدت العربيه ومشيت لاقيت الكورنيش زحمه موت ناس كتير واثقه ومافيش مواصلات والطريق زحمه جدا لفيت وقلت امشي دائري احسن اهو بقي نضيف وواسع بعد ماظبطوه جيت في عربيه قهوه قبل طلعه الدائري قلت اجيب قهوه ولا حاجه افوق وقفت بعدها قبل الطلعه ونزلت اجيب قهوه وواقف لمحت حاجه كده مالهاش وصف عيونها خطفت زوبري قبل قلبي حاجه كده قمرايه ملبانيه جسم رهيب عليه عبايه فضحاه قبل ماتكون ستراه كسم الدلع عيون متكحله مرسومه روج خفيف نبيتي غامق خصله شعر باينه نبيتي سوسته العبايه اللي بينن شق القمر بزاز مرسومه حجم وماسكه نفسها كأنها لسه بترضع ومليان لبن جبت القهوه ورايح علي العربيه عربيتي لونها ابيض فشبه التاكسي اللي فارق بس اني لابس بدله رايح علي عربيتي وببصلها بعنيا حسيتها عاوزه تتكلم قولتلها اني طالعه الدائري قالتلي ايوه رايحه موقف السلام بس مافيش عربيات خالص وتعبت من الوقفه قولتلها طيب انا رايح حسيتها هجري عاليا تحضني من الفرحه قولتلها اتفضلي في طريقي قالتلي بجد هو انت مش تاكس قولتلها لا مش تاكس قالتلي يعني مش هعطلك قولتلها انتي كده معطلاني يله قبل الزحمه جت بسرعه فتحت الباب اللي ورا وقامت قفلاه وفتحت الباب اللي قدام وركبت قولتلها لوحاته تقعدي ورا براحتك اقعدي قالتلي لا و**** انا اسفه اصل العربيه شكلها زي التاكس ركبت واتحركت العربيه فيها ستاير قدام وفاميه ورا يعني مش باين غير المريات بس قولتلها اتفضلي قهوه قعدت تشكرني كان صوتها حلو اوي وضحكتها عسوله قالتلي انت رايح فين قولتلها التجمع عندي مشوار هناك هخلصه وارجع قالتلي بجد انا كمان رايحه شارع ال٩٠ عند الغاز قولتلها طيب كويس ه صلك لغايه هناك لاقيتها فرحت كده قالتلي مش عايزه اتعبك قولتلها بذمتك ينفع حد يسيب القمر ده يروح مشوار كده لوحده بصراحه جوزك مابيفهمش حسيت وشها احمر واتكسفت وبتقولي هو انت بتقول علي مين قولتلها عليكي طبعا كأنها عيله مراهقه ابتسمت وقالتلي انت اللي زي القمر حقك عاليا اني افتكرتك سواق تاكس هو في سواق بيلبس بدله حلوه كده وكلمه حلو كده قولتلها تسلميلي ياقمر بشرب الفيب قولتلها الدخان مضايقك افتح الشباك قالتلي لا ده ريحته حلوه اوي قولتلها تجربي قالتلي لا طبعا ماينفعش قولتلها ليه بس ماينفعش قالتلي زمان كان ممكن اخد نفس جوزه من جوزي وانا بجهزله الجوزه بس كان طعمها وحش وبكح كتير وصدري بيوجعني قولتلها طيب جربي لو مش عجبتك خلاص قالتلي لا ياعم لأحسن اتعب او يحصل حاجه قولتلها مانا معاكي قالتلي انا بقالي اكتر من ١٠ سنين لوحدي لاحد بيسأل عاليا ولا حد حاسس بيا قمت قربت ايدي من اديها وقولتلها انا معاكي وجمبك اول ماسمعت اديها كل جسمها ارتعش وانكسفت اوي بس ماشلتش اديها قولتلها ممكن بقي تجربي عاوزك تعملي كل اللي نفسك فيه قالتلي هجيب علشان خاطرك قولتلها ماشي هقف علشان ابصلك وقفت علي جمب قالتلي كده هنتاخر قولتلها انتي رايحه ليه قالتلي بخلص ورق هناك وترجع في الشهر العقاري قولتلها طيب خلاص ه صلك الشهر العقاري واخلص شغلي واعدي عليكي قالتلي بجد وفرحت اوي قولتلها بجد هي اسمها وصايف عرفت انها ارمله من ١١ سنه وعندها ولدين متجوزين ومسافرين عايشه لوحدها عندها بيت فيه محلات ماجره المحلات والبيت دورين في شقتها وشقه تانيه فاضيه وصلتها الشهر العقاري وطبعا طول الطريق ماسك اديها ومشبكها في ايدي واول ماوصلنا مسكت اديها وبوستها وقولتلها انا جمبك ومعاكي خدت رقمها ورنيت عاليها وتمام روحة خلصت مصلحتي وحرفيا مل ١٠ دقايق اتصل اطمن عاليها كانت فرحانه اوي باهتمامي بيها خلصت وروحت استنيتها اتاخرت نزلت دخلت لاقيت لسه قدمها شويه والدنيا زحمه فضلت جمبها ومعاها لغايه ماوصلنا لآخر إجراء والدنيا زحمه جدا بقيت واقف وراها وهي كل شويه نخبط في بعض بدون قصد مديت ايدي حطيتها علي كتفها ابتسمت حسيت بصدري علي ضهرها مع الزحمه طبعا زوبري وقف جامد وبقي بيخبط فيها ولازق في طيزها الملبن جامد هي كأنها تايهه جه دوها خلصنا وخرجنا او مادخلت العربيه كان الجو حر جدا فكت الطرحه وبتهوي وشديت السوسته شويه لتحت وبأن أجمل صدر جوه برا لونه اسود وهي جسمها ابيض اوي ولما شغلت العربيه وفتحت التكيف سندت ضهرها لورا وغمضت عنيها طبعا التجمع الدنيا هاديه والشوارع هاديه شويه في المناطق السكنيه طلعت بعد الشهر العقاري حسيتها فاصله خالص حطيت ايدي علي اديها مسكت ايدي وحطيتها بتلاقئيه علي قلبها قلبها بيدق اوي بتقولي سامع دقات قلبي انت عملت فيا ايه حاسه اني هموت قولتلها بعد الشر مسكت اديها وبوستها قالتلي اول مره احس ان ليا راجل جمبي واقف معايا وخايف عاليا حد يلمسني وقفت علي جمب مسكت الفيب شديت نفس وقريته من شفايفها بصتلي وسحبت نفس عنيها غمضت والدخان بيخرج من شفايفها حطيت الفيب في بوقها تاني شدت نفس تاني طلع دخان كتير شنقت وكنت جامد حطيت ايدي علي صدرها بدعكه بشويش وجبتها مايه تشرب من علي الكنبه شربت ومسحت وشها وبعديها رشيت علي صدرها كده وبصتلي وقالتلي كنت هموت قولتلها بقولك ايه انا مش رايح شغل تاني احنا نروح نفطر في اي مطعم ونقضي اليوم سوا قالتلي ياريت بس بلاش مطعم اخاف حد يشوفك واعملك مشكله قولتلها طيب هنعمل ايه قالتلي ينفع تيجي عندي البيت وانا اعملك احلي فطار في الدنيا كلها قولتلها اخاف حد يضايقك بكلمه قالتلي لا ماتقلقش لفت الفرحه قولتلها ليه كده خلي الدنيا منوره قالتلي علشان الطريق بس قولتلها يعني مش علشان قالتلي لا صدقني متأكده كده لما اروح هغير واقعد قدامك من غيرها خالص قولتلها خلاص ماشي وبوست اديها فضلت ماسكه ايدي لغايه ما
طلعنا علي عندها وطلعت قريبه جدا مني وقفت العربيه قدام المدخل قالت لعيل شغال في المحل خد بالك من العربيه بتاعه ابن اختي اوعي العال تلعب فيها وفتحت البوابه وانا قفلت العربيه وطلعت وراها قالتلي اقفل الباب بالترباس قولتلها حاضر طلعت علي السلم وشاده العبايه وعيني بتاكلها مسكت نفسي بالعافيه فتحت الباب دخلنا قلعت الطرحه حطيت ايدي من وراها علي عنيها وجسمي كله حرفيا لامس جسمها وقولتلها حذ فزر مين حسيت بجسمها بيسند عاليا جامد ومش متزنه شيلت ايدي ولفتها قولتلها مالك قالتلي دايخه قولتلها طيب اقعدي اعملك مايه بسكر قالتلي لا هجهز الفطار وهبقي تمام انا قعدت في الصاله وهي استاذنتني قولتلها الخمام فين وريته وريتهولي وجابتلي فوطه نضيفه ودخلت فكيت نفسي وغسلت وشي بلف ببص لاقيت ٣ اندرات افجر من بعض وسنتيالين يشيلو بطيخ مش بزاز فضلت احرك في زوبري لغايه ما نزلت واتشطفت وخرجت قالتلي كنت مزنوق اوي كده قولتلها اه والف اشوفها لاقيت حاجه كده لابسه جايبه زبديه اللي واخده كل منحنيات الجسم بشكله وصدر مفتوح ومجسم لدرجه ان الحلمات واضحه وهي علي اول الركبه وقط وحاجه كده تتعب وروج جامد وميكب انا بجد زوبري وقف صاروخ لدرجه انها اتكسفت لما تنحت كده قالتلي الفطار جاهز لاقيت جبنه رومي ولانشون وتونه وجبنه فلامنك وحيات تاني قعدت قدمها وعيني بتاكل كل حته فيها مش عارف مابصلهاش وهي ساكته ومكسوفه فطرنا قولتلها ممكن بقي فنجان قهوه قالتلي من عيوني بس حط المقادير بتاعتك شيلت معاها الحاجه دخلنا المطبخ منظرها وهي واقفه ناحيه الحوض خلاني لا ارادي احضنها من ضهرها حسيتها بتترعش حطيت ايدي ٧لي صدرها وشفايفي علس رقبتها وهي جسمها ساب خالص لقتها ومسكت شفايفها وفضلت امص فيها واكل لسانها وقعت مني نزلت فوقيها بحرك ايدي علي خدها وبمشي ايدي علي رقبتها وصدرها نزلت بوست صدرها بشويش هي مغمضه عنيها اول مالمست الكلمه من فوق الجلبيه سمعت افجر اه ممكن تسمعها قومتها وعندها لغايه بره قعدت في الارض مش قادره تقوم جبت مخده من الكنبه حطيت راسها عاليها ونزلت لشفةيفي اكل شفايها وايدي علي بطنها بتستكشف جسمها تستكشف كل حته فيها وبتتحرك عليها بدات احط ايدي على صدرها دخلت ايدي جوه الجلابيه طلعت بس هالشمال حطيت شفايف عليها بتاعت بنت بنوت صدرها جامد قوي ومنفوخ وكبير حاجه كده تخطف العقل وفضلت ابوس فيه وارضع منه وسامع منها همس بوجع بشهوه بمتعه اول ماحطيت ايدي علي كسها من فوق الجلبيه اترعشت جامد وصوتت وقفلت علي ايدي حسيتها عملت حمام مايه علي ايدي فضلت ابوس فيها لغايه مافكت اديها وهديت قالتلي قومني جوه مش قادره بصيت في عنيها قولتلها انا مش عايز غير انك تكوني سعيده ومبسوطه لو مش عايزاني مش هجبرك باستني بوسه حرمان مسكت ايدي وعدتني علي الاوضه دخلنا قلعت الجلبيه لوحدها وشوفت بزاز رهيبه بجد بطن صغننه كس مش باين من وراكها بس نضيف وابيض اوي قربت عاليا فكت زرار القميص وفضلت ةمشي باديها علي شعر صدري وتشمه جامد وفكت البنطلون ونزلته هو والبكسر مع بعض اول ماشفت زوبري تنحت فضلت بصاله قالتلي انا بحلم قولتها لا ياوصايف قالتالي اضربي بالقلم قولتلها ليه قالتلي عايزه افوق مسكت حلمه بزها وضغطت عاليها لاقيتها بتتعب وقامت مصوته مسكت زوبري وبتبصلي قولتلها اعملي اللي يريحك قامت قالتلي ماعرفش النسوان بتقولي بيمصوه وانا مش عارفه ازاي عايزه اجرب علمتها تمصه وفضلت تمص بشويش خايفه سنانها تلمسه قومتها نيمتها علي السرير لسه هقرب من كسها قالتلي لا علشان خاطري وشدتني عاليها حسين ان زوبري فوق كسها قولتلها عايزه قالتللي ايوه عايزه احس بيه فتحت رجليها ومسكته قربته من شفايف كسها فضلت احركه بشويش حسيت بزنبورها صغير اوي بس كل مراس زوبري تلمسه تصوت حاولت ادخل ةلراس لاقيته ضيق اوي حاولت ازحلقه دخلت الراس وهي صوتت خرجته تاني لاقيتها منزله يجي ربع كيلو جبنه بيضه سايحه حتت بقيت ادعكه فيه وادخل لغايه مادخل نصه وهي فس عالم تاني زقيت حته صغيره قامت مصوته وقالتلي كفايه ابوس ايدك حسيت اني انشقيت مش قادره قولتلها حاضر كسها كان ضيق بطريقه رهيبه وكأنه بيرضع وبيمص زوبري فضلت اطلعه وادخله بشويش لغايه ماحسيتها سخنت وبتشدني تقوليلي اكتر كمان خلي خرطومك يدخل ورزعته مره واحده وهي صوتت جامد ولفيت رجلها حواليا وبتترعش جامد وانا ماتحملت ونزلت وهي بتصرخ وتوحوح وتترعش لغايه ماغمي عاليها ومش عارف اسبك نفسي منها قمت بسرعه جبت بيرفن من علي التسريحه وفضلت ةرش علي وشها واملس علي شعرها لغايه مافاقت ونكمل الحزء اللي جاي ونقول ايه اللي حصل
حلوة
 
قصة جميلة
 
هذه القصه حدثت بالفعل اول امبارح
وانا رايح شغلي الصبح ويوم الخميس والدنيا زحمه جداا بسب المدارس والناس رايحه شغلها كان عندي مشوار في التجمع في هيئه حكوميه ولازم اخلص بدري خدت العربيه ومشيت لاقيت الكورنيش زحمه موت ناس كتير واثقه ومافيش مواصلات والطريق زحمه جدا لفيت وقلت امشي دائري احسن اهو بقي نضيف وواسع بعد ماظبطوه جيت في عربيه قهوه قبل طلعه الدائري قلت اجيب قهوه ولا حاجه افوق وقفت بعدها قبل الطلعه ونزلت اجيب قهوه وواقف لمحت حاجه كده مالهاش وصف عيونها خطفت زوبري قبل قلبي حاجه كده قمرايه ملبانيه جسم رهيب عليه عبايه فضحاه قبل ماتكون ستراه كسم الدلع عيون متكحله مرسومه روج خفيف نبيتي غامق خصله شعر باينه نبيتي سوسته العبايه اللي بينن شق القمر بزاز مرسومه حجم وماسكه نفسها كأنها لسه بترضع ومليان لبن جبت القهوه ورايح علي العربيه عربيتي لونها ابيض فشبه التاكسي اللي فارق بس اني لابس بدله رايح علي عربيتي وببصلها بعنيا حسيتها عاوزه تتكلم قولتلها اني طالعه الدائري قالتلي ايوه رايحه موقف السلام بس مافيش عربيات خالص وتعبت من الوقفه قولتلها طيب انا رايح حسيتها هجري عاليا تحضني من الفرحه قولتلها اتفضلي في طريقي قالتلي بجد هو انت مش تاكس قولتلها لا مش تاكس قالتلي يعني مش هعطلك قولتلها انتي كده معطلاني يله قبل الزحمه جت بسرعه فتحت الباب اللي ورا وقامت قفلاه وفتحت الباب اللي قدام وركبت قولتلها لوحاته تقعدي ورا براحتك اقعدي قالتلي لا و**** انا اسفه اصل العربيه شكلها زي التاكس ركبت واتحركت العربيه فيها ستاير قدام وفاميه ورا يعني مش باين غير المريات بس قولتلها اتفضلي قهوه قعدت تشكرني كان صوتها حلو اوي وضحكتها عسوله قالتلي انت رايح فين قولتلها التجمع عندي مشوار هناك هخلصه وارجع قالتلي بجد انا كمان رايحه شارع ال٩٠ عند الغاز قولتلها طيب كويس ه صلك لغايه هناك لاقيتها فرحت كده قالتلي مش عايزه اتعبك قولتلها بذمتك ينفع حد يسيب القمر ده يروح مشوار كده لوحده بصراحه جوزك مابيفهمش حسيت وشها احمر واتكسفت وبتقولي هو انت بتقول علي مين قولتلها عليكي طبعا كأنها عيله مراهقه ابتسمت وقالتلي انت اللي زي القمر حقك عاليا اني افتكرتك سواق تاكس هو في سواق بيلبس بدله حلوه كده وكلمه حلو كده قولتلها تسلميلي ياقمر بشرب الفيب قولتلها الدخان مضايقك افتح الشباك قالتلي لا ده ريحته حلوه اوي قولتلها تجربي قالتلي لا طبعا ماينفعش قولتلها ليه بس ماينفعش قالتلي زمان كان ممكن اخد نفس جوزه من جوزي وانا بجهزله الجوزه بس كان طعمها وحش وبكح كتير وصدري بيوجعني قولتلها طيب جربي لو مش عجبتك خلاص قالتلي لا ياعم لأحسن اتعب او يحصل حاجه قولتلها مانا معاكي قالتلي انا بقالي اكتر من ١٠ سنين لوحدي لاحد بيسأل عاليا ولا حد حاسس بيا قمت قربت ايدي من اديها وقولتلها انا معاكي وجمبك اول ماسمعت اديها كل جسمها ارتعش وانكسفت اوي بس ماشلتش اديها قولتلها ممكن بقي تجربي عاوزك تعملي كل اللي نفسك فيه قالتلي هجيب علشان خاطرك قولتلها ماشي هقف علشان ابصلك وقفت علي جمب قالتلي كده هنتاخر قولتلها انتي رايحه ليه قالتلي بخلص ورق هناك وترجع في الشهر العقاري قولتلها طيب خلاص ه صلك الشهر العقاري واخلص شغلي واعدي عليكي قالتلي بجد وفرحت اوي قولتلها بجد هي اسمها وصايف عرفت انها ارمله من ١١ سنه وعندها ولدين متجوزين ومسافرين عايشه لوحدها عندها بيت فيه محلات ماجره المحلات والبيت دورين في شقتها وشقه تانيه فاضيه وصلتها الشهر العقاري وطبعا طول الطريق ماسك اديها ومشبكها في ايدي واول ماوصلنا مسكت اديها وبوستها وقولتلها انا جمبك ومعاكي خدت رقمها ورنيت عاليها وتمام روحة خلصت مصلحتي وحرفيا مل ١٠ دقايق اتصل اطمن عاليها كانت فرحانه اوي باهتمامي بيها خلصت وروحت استنيتها اتاخرت نزلت دخلت لاقيت لسه قدمها شويه والدنيا زحمه فضلت جمبها ومعاها لغايه ماوصلنا لآخر إجراء والدنيا زحمه جدا بقيت واقف وراها وهي كل شويه نخبط في بعض بدون قصد مديت ايدي حطيتها علي كتفها ابتسمت حسيت بصدري علي ضهرها مع الزحمه طبعا زوبري وقف جامد وبقي بيخبط فيها ولازق في طيزها الملبن جامد هي كأنها تايهه جه دوها خلصنا وخرجنا او مادخلت العربيه كان الجو حر جدا فكت الطرحه وبتهوي وشديت السوسته شويه لتحت وبأن أجمل صدر جوه برا لونه اسود وهي جسمها ابيض اوي ولما شغلت العربيه وفتحت التكيف سندت ضهرها لورا وغمضت عنيها طبعا التجمع الدنيا هاديه والشوارع هاديه شويه في المناطق السكنيه طلعت بعد الشهر العقاري حسيتها فاصله خالص حطيت ايدي علي اديها مسكت ايدي وحطيتها بتلاقئيه علي قلبها قلبها بيدق اوي بتقولي سامع دقات قلبي انت عملت فيا ايه حاسه اني هموت قولتلها بعد الشر مسكت اديها وبوستها قالتلي اول مره احس ان ليا راجل جمبي واقف معايا وخايف عاليا حد يلمسني وقفت علي جمب مسكت الفيب شديت نفس وقريته من شفايفها بصتلي وسحبت نفس عنيها غمضت والدخان بيخرج من شفايفها حطيت الفيب في بوقها تاني شدت نفس تاني طلع دخان كتير شنقت وكنت جامد حطيت ايدي علي صدرها بدعكه بشويش وجبتها مايه تشرب من علي الكنبه شربت ومسحت وشها وبعديها رشيت علي صدرها كده وبصتلي وقالتلي كنت هموت قولتلها بقولك ايه انا مش رايح شغل تاني احنا نروح نفطر في اي مطعم ونقضي اليوم سوا قالتلي ياريت بس بلاش مطعم اخاف حد يشوفك واعملك مشكله قولتلها طيب هنعمل ايه قالتلي ينفع تيجي عندي البيت وانا اعملك احلي فطار في الدنيا كلها قولتلها اخاف حد يضايقك بكلمه قالتلي لا ماتقلقش لفت الفرحه قولتلها ليه كده خلي الدنيا منوره قالتلي علشان الطريق بس قولتلها يعني مش علشان قالتلي لا صدقني متأكده كده لما اروح هغير واقعد قدامك من غيرها خالص قولتلها خلاص ماشي وبوست اديها فضلت ماسكه ايدي لغايه ما
طلعنا علي عندها وطلعت قريبه جدا مني وقفت العربيه قدام المدخل قالت لعيل شغال في المحل خد بالك من العربيه بتاعه ابن اختي اوعي العال تلعب فيها وفتحت البوابه وانا قفلت العربيه وطلعت وراها قالتلي اقفل الباب بالترباس قولتلها حاضر طلعت علي السلم وشاده العبايه وعيني بتاكلها مسكت نفسي بالعافيه فتحت الباب دخلنا قلعت الطرحه حطيت ايدي من وراها علي عنيها وجسمي كله حرفيا لامس جسمها وقولتلها حذ فزر مين حسيت بجسمها بيسند عاليا جامد ومش متزنه شيلت ايدي ولفتها قولتلها مالك قالتلي دايخه قولتلها طيب اقعدي اعملك مايه بسكر قالتلي لا هجهز الفطار وهبقي تمام انا قعدت في الصاله وهي استاذنتني قولتلها الخمام فين وريته وريتهولي وجابتلي فوطه نضيفه ودخلت فكيت نفسي وغسلت وشي بلف ببص لاقيت ٣ اندرات افجر من بعض وسنتيالين يشيلو بطيخ مش بزاز فضلت احرك في زوبري لغايه ما نزلت واتشطفت وخرجت قالتلي كنت مزنوق اوي كده قولتلها اه والف اشوفها لاقيت حاجه كده لابسه جايبه زبديه اللي واخده كل منحنيات الجسم بشكله وصدر مفتوح ومجسم لدرجه ان الحلمات واضحه وهي علي اول الركبه وقط وحاجه كده تتعب وروج جامد وميكب انا بجد زوبري وقف صاروخ لدرجه انها اتكسفت لما تنحت كده قالتلي الفطار جاهز لاقيت جبنه رومي ولانشون وتونه وجبنه فلامنك وحيات تاني قعدت قدمها وعيني بتاكل كل حته فيها مش عارف مابصلهاش وهي ساكته ومكسوفه فطرنا قولتلها ممكن بقي فنجان قهوه قالتلي من عيوني بس حط المقادير بتاعتك شيلت معاها الحاجه دخلنا المطبخ منظرها وهي واقفه ناحيه الحوض خلاني لا ارادي احضنها من ضهرها حسيتها بتترعش حطيت ايدي ٧لي صدرها وشفايفي علس رقبتها وهي جسمها ساب خالص لقتها ومسكت شفايفها وفضلت امص فيها واكل لسانها وقعت مني نزلت فوقيها بحرك ايدي علي خدها وبمشي ايدي علي رقبتها وصدرها نزلت بوست صدرها بشويش هي مغمضه عنيها اول مالمست الكلمه من فوق الجلبيه سمعت افجر اه ممكن تسمعها قومتها وعندها لغايه بره قعدت في الارض مش قادره تقوم جبت مخده من الكنبه حطيت راسها عاليها ونزلت لشفةيفي اكل شفايها وايدي علي بطنها بتستكشف جسمها تستكشف كل حته فيها وبتتحرك عليها بدات احط ايدي على صدرها دخلت ايدي جوه الجلابيه طلعت بس هالشمال حطيت شفايف عليها بتاعت بنت بنوت صدرها جامد قوي ومنفوخ وكبير حاجه كده تخطف العقل وفضلت ابوس فيه وارضع منه وسامع منها همس بوجع بشهوه بمتعه اول ماحطيت ايدي علي كسها من فوق الجلبيه اترعشت جامد وصوتت وقفلت علي ايدي حسيتها عملت حمام مايه علي ايدي فضلت ابوس فيها لغايه مافكت اديها وهديت قالتلي قومني جوه مش قادره بصيت في عنيها قولتلها انا مش عايز غير انك تكوني سعيده ومبسوطه لو مش عايزاني مش هجبرك باستني بوسه حرمان مسكت ايدي وعدتني علي الاوضه دخلنا قلعت الجلبيه لوحدها وشوفت بزاز رهيبه بجد بطن صغننه كس مش باين من وراكها بس نضيف وابيض اوي قربت عاليا فكت زرار القميص وفضلت ةمشي باديها علي شعر صدري وتشمه جامد وفكت البنطلون ونزلته هو والبكسر مع بعض اول ماشفت زوبري تنحت فضلت بصاله قالتلي انا بحلم قولتها لا ياوصايف قالتالي اضربي بالقلم قولتلها ليه قالتلي عايزه افوق مسكت حلمه بزها وضغطت عاليها لاقيتها بتتعب وقامت مصوته مسكت زوبري وبتبصلي قولتلها اعملي اللي يريحك قامت قالتلي ماعرفش النسوان بتقولي بيمصوه وانا مش عارفه ازاي عايزه اجرب علمتها تمصه وفضلت تمص بشويش خايفه سنانها تلمسه قومتها نيمتها علي السرير لسه هقرب من كسها قالتلي لا علشان خاطري وشدتني عاليها حسين ان زوبري فوق كسها قولتلها عايزه قالتللي ايوه عايزه احس بيه فتحت رجليها ومسكته قربته من شفايف كسها فضلت احركه بشويش حسيت بزنبورها صغير اوي بس كل مراس زوبري تلمسه تصوت حاولت ادخل ةلراس لاقيته ضيق اوي حاولت ازحلقه دخلت الراس وهي صوتت خرجته تاني لاقيتها منزله يجي ربع كيلو جبنه بيضه سايحه حتت بقيت ادعكه فيه وادخل لغايه مادخل نصه وهي فس عالم تاني زقيت حته صغيره قامت مصوته وقالتلي كفايه ابوس ايدك حسيت اني انشقيت مش قادره قولتلها حاضر كسها كان ضيق بطريقه رهيبه وكأنه بيرضع وبيمص زوبري فضلت اطلعه وادخله بشويش لغايه ماحسيتها سخنت وبتشدني تقوليلي اكتر كمان خلي خرطومك يدخل ورزعته مره واحده وهي صوتت جامد ولفيت رجلها حواليا وبتترعش جامد وانا ماتحملت ونزلت وهي بتصرخ وتوحوح وتترعش لغايه ماغمي عاليها ومش عارف اسبك نفسي منها قمت بسرعه جبت بيرفن من علي التسريحه وفضلت ةرش علي وشها واملس علي شعرها لغايه مافاقت ونكمل الحزء اللي جاي ونقول ايه اللي حصل
حلوة عايز انيكهاوافشخها
 
هذه القصه حدثت بالفعل اول امبارح
وانا رايح شغلي الصبح ويوم الخميس والدنيا زحمه جداا بسب المدارس والناس رايحه شغلها كان عندي مشوار في التجمع في هيئه حكوميه ولازم اخلص بدري خدت العربيه ومشيت لاقيت الكورنيش زحمه موت ناس كتير واثقه ومافيش مواصلات والطريق زحمه جدا لفيت وقلت امشي دائري احسن اهو بقي نضيف وواسع بعد ماظبطوه جيت في عربيه قهوه قبل طلعه الدائري قلت اجيب قهوه ولا حاجه افوق وقفت بعدها قبل الطلعه ونزلت اجيب قهوه وواقف لمحت حاجه كده مالهاش وصف عيونها خطفت زوبري قبل قلبي حاجه كده قمرايه ملبانيه جسم رهيب عليه عبايه فضحاه قبل ماتكون ستراه كسم الدلع عيون متكحله مرسومه روج خفيف نبيتي غامق خصله شعر باينه نبيتي سوسته العبايه اللي بينن شق القمر بزاز مرسومه حجم وماسكه نفسها كأنها لسه بترضع ومليان لبن جبت القهوه ورايح علي العربيه عربيتي لونها ابيض فشبه التاكسي اللي فارق بس اني لابس بدله رايح علي عربيتي وببصلها بعنيا حسيتها عاوزه تتكلم قولتلها اني طالعه الدائري قالتلي ايوه رايحه موقف السلام بس مافيش عربيات خالص وتعبت من الوقفه قولتلها طيب انا رايح حسيتها هجري عاليا تحضني من الفرحه قولتلها اتفضلي في طريقي قالتلي بجد هو انت مش تاكس قولتلها لا مش تاكس قالتلي يعني مش هعطلك قولتلها انتي كده معطلاني يله قبل الزحمه جت بسرعه فتحت الباب اللي ورا وقامت قفلاه وفتحت الباب اللي قدام وركبت قولتلها لوحاته تقعدي ورا براحتك اقعدي قالتلي لا و**** انا اسفه اصل العربيه شكلها زي التاكس ركبت واتحركت العربيه فيها ستاير قدام وفاميه ورا يعني مش باين غير المريات بس قولتلها اتفضلي قهوه قعدت تشكرني كان صوتها حلو اوي وضحكتها عسوله قالتلي انت رايح فين قولتلها التجمع عندي مشوار هناك هخلصه وارجع قالتلي بجد انا كمان رايحه شارع ال٩٠ عند الغاز قولتلها طيب كويس ه صلك لغايه هناك لاقيتها فرحت كده قالتلي مش عايزه اتعبك قولتلها بذمتك ينفع حد يسيب القمر ده يروح مشوار كده لوحده بصراحه جوزك مابيفهمش حسيت وشها احمر واتكسفت وبتقولي هو انت بتقول علي مين قولتلها عليكي طبعا كأنها عيله مراهقه ابتسمت وقالتلي انت اللي زي القمر حقك عاليا اني افتكرتك سواق تاكس هو في سواق بيلبس بدله حلوه كده وكلمه حلو كده قولتلها تسلميلي ياقمر بشرب الفيب قولتلها الدخان مضايقك افتح الشباك قالتلي لا ده ريحته حلوه اوي قولتلها تجربي قالتلي لا طبعا ماينفعش قولتلها ليه بس ماينفعش قالتلي زمان كان ممكن اخد نفس جوزه من جوزي وانا بجهزله الجوزه بس كان طعمها وحش وبكح كتير وصدري بيوجعني قولتلها طيب جربي لو مش عجبتك خلاص قالتلي لا ياعم لأحسن اتعب او يحصل حاجه قولتلها مانا معاكي قالتلي انا بقالي اكتر من ١٠ سنين لوحدي لاحد بيسأل عاليا ولا حد حاسس بيا قمت قربت ايدي من اديها وقولتلها انا معاكي وجمبك اول ماسمعت اديها كل جسمها ارتعش وانكسفت اوي بس ماشلتش اديها قولتلها ممكن بقي تجربي عاوزك تعملي كل اللي نفسك فيه قالتلي هجيب علشان خاطرك قولتلها ماشي هقف علشان ابصلك وقفت علي جمب قالتلي كده هنتاخر قولتلها انتي رايحه ليه قالتلي بخلص ورق هناك وترجع في الشهر العقاري قولتلها طيب خلاص ه صلك الشهر العقاري واخلص شغلي واعدي عليكي قالتلي بجد وفرحت اوي قولتلها بجد هي اسمها وصايف عرفت انها ارمله من ١١ سنه وعندها ولدين متجوزين ومسافرين عايشه لوحدها عندها بيت فيه محلات ماجره المحلات والبيت دورين في شقتها وشقه تانيه فاضيه وصلتها الشهر العقاري وطبعا طول الطريق ماسك اديها ومشبكها في ايدي واول ماوصلنا مسكت اديها وبوستها وقولتلها انا جمبك ومعاكي خدت رقمها ورنيت عاليها وتمام روحة خلصت مصلحتي وحرفيا مل ١٠ دقايق اتصل اطمن عاليها كانت فرحانه اوي باهتمامي بيها خلصت وروحت استنيتها اتاخرت نزلت دخلت لاقيت لسه قدمها شويه والدنيا زحمه فضلت جمبها ومعاها لغايه ماوصلنا لآخر إجراء والدنيا زحمه جدا بقيت واقف وراها وهي كل شويه نخبط في بعض بدون قصد مديت ايدي حطيتها علي كتفها ابتسمت حسيت بصدري علي ضهرها مع الزحمه طبعا زوبري وقف جامد وبقي بيخبط فيها ولازق في طيزها الملبن جامد هي كأنها تايهه جه دوها خلصنا وخرجنا او مادخلت العربيه كان الجو حر جدا فكت الطرحه وبتهوي وشديت السوسته شويه لتحت وبأن أجمل صدر جوه برا لونه اسود وهي جسمها ابيض اوي ولما شغلت العربيه وفتحت التكيف سندت ضهرها لورا وغمضت عنيها طبعا التجمع الدنيا هاديه والشوارع هاديه شويه في المناطق السكنيه طلعت بعد الشهر العقاري حسيتها فاصله خالص حطيت ايدي علي اديها مسكت ايدي وحطيتها بتلاقئيه علي قلبها قلبها بيدق اوي بتقولي سامع دقات قلبي انت عملت فيا ايه حاسه اني هموت قولتلها بعد الشر مسكت اديها وبوستها قالتلي اول مره احس ان ليا راجل جمبي واقف معايا وخايف عاليا حد يلمسني وقفت علي جمب مسكت الفيب شديت نفس وقريته من شفايفها بصتلي وسحبت نفس عنيها غمضت والدخان بيخرج من شفايفها حطيت الفيب في بوقها تاني شدت نفس تاني طلع دخان كتير شنقت وكنت جامد حطيت ايدي علي صدرها بدعكه بشويش وجبتها مايه تشرب من علي الكنبه شربت ومسحت وشها وبعديها رشيت علي صدرها كده وبصتلي وقالتلي كنت هموت قولتلها بقولك ايه انا مش رايح شغل تاني احنا نروح نفطر في اي مطعم ونقضي اليوم سوا قالتلي ياريت بس بلاش مطعم اخاف حد يشوفك واعملك مشكله قولتلها طيب هنعمل ايه قالتلي ينفع تيجي عندي البيت وانا اعملك احلي فطار في الدنيا كلها قولتلها اخاف حد يضايقك بكلمه قالتلي لا ماتقلقش لفت الفرحه قولتلها ليه كده خلي الدنيا منوره قالتلي علشان الطريق بس قولتلها يعني مش علشان قالتلي لا صدقني متأكده كده لما اروح هغير واقعد قدامك من غيرها خالص قولتلها خلاص ماشي وبوست اديها فضلت ماسكه ايدي لغايه ما
طلعنا علي عندها وطلعت قريبه جدا مني وقفت العربيه قدام المدخل قالت لعيل شغال في المحل خد بالك من العربيه بتاعه ابن اختي اوعي العال تلعب فيها وفتحت البوابه وانا قفلت العربيه وطلعت وراها قالتلي اقفل الباب بالترباس قولتلها حاضر طلعت علي السلم وشاده العبايه وعيني بتاكلها مسكت نفسي بالعافيه فتحت الباب دخلنا قلعت الطرحه حطيت ايدي من وراها علي عنيها وجسمي كله حرفيا لامس جسمها وقولتلها حذ فزر مين حسيت بجسمها بيسند عاليا جامد ومش متزنه شيلت ايدي ولفتها قولتلها مالك قالتلي دايخه قولتلها طيب اقعدي اعملك مايه بسكر قالتلي لا هجهز الفطار وهبقي تمام انا قعدت في الصاله وهي استاذنتني قولتلها الخمام فين وريته وريتهولي وجابتلي فوطه نضيفه ودخلت فكيت نفسي وغسلت وشي بلف ببص لاقيت ٣ اندرات افجر من بعض وسنتيالين يشيلو بطيخ مش بزاز فضلت احرك في زوبري لغايه ما نزلت واتشطفت وخرجت قالتلي كنت مزنوق اوي كده قولتلها اه والف اشوفها لاقيت حاجه كده لابسه جايبه زبديه اللي واخده كل منحنيات الجسم بشكله وصدر مفتوح ومجسم لدرجه ان الحلمات واضحه وهي علي اول الركبه وقط وحاجه كده تتعب وروج جامد وميكب انا بجد زوبري وقف صاروخ لدرجه انها اتكسفت لما تنحت كده قالتلي الفطار جاهز لاقيت جبنه رومي ولانشون وتونه وجبنه فلامنك وحيات تاني قعدت قدمها وعيني بتاكل كل حته فيها مش عارف مابصلهاش وهي ساكته ومكسوفه فطرنا قولتلها ممكن بقي فنجان قهوه قالتلي من عيوني بس حط المقادير بتاعتك شيلت معاها الحاجه دخلنا المطبخ منظرها وهي واقفه ناحيه الحوض خلاني لا ارادي احضنها من ضهرها حسيتها بتترعش حطيت ايدي ٧لي صدرها وشفايفي علس رقبتها وهي جسمها ساب خالص لقتها ومسكت شفايفها وفضلت امص فيها واكل لسانها وقعت مني نزلت فوقيها بحرك ايدي علي خدها وبمشي ايدي علي رقبتها وصدرها نزلت بوست صدرها بشويش هي مغمضه عنيها اول مالمست الكلمه من فوق الجلبيه سمعت افجر اه ممكن تسمعها قومتها وعندها لغايه بره قعدت في الارض مش قادره تقوم جبت مخده من الكنبه حطيت راسها عاليها ونزلت لشفةيفي اكل شفايها وايدي علي بطنها بتستكشف جسمها تستكشف كل حته فيها وبتتحرك عليها بدات احط ايدي على صدرها دخلت ايدي جوه الجلابيه طلعت بس هالشمال حطيت شفايف عليها بتاعت بنت بنوت صدرها جامد قوي ومنفوخ وكبير حاجه كده تخطف العقل وفضلت ابوس فيه وارضع منه وسامع منها همس بوجع بشهوه بمتعه اول ماحطيت ايدي علي كسها من فوق الجلبيه اترعشت جامد وصوتت وقفلت علي ايدي حسيتها عملت حمام مايه علي ايدي فضلت ابوس فيها لغايه مافكت اديها وهديت قالتلي قومني جوه مش قادره بصيت في عنيها قولتلها انا مش عايز غير انك تكوني سعيده ومبسوطه لو مش عايزاني مش هجبرك باستني بوسه حرمان مسكت ايدي وعدتني علي الاوضه دخلنا قلعت الجلبيه لوحدها وشوفت بزاز رهيبه بجد بطن صغننه كس مش باين من وراكها بس نضيف وابيض اوي قربت عاليا فكت زرار القميص وفضلت ةمشي باديها علي شعر صدري وتشمه جامد وفكت البنطلون ونزلته هو والبكسر مع بعض اول ماشفت زوبري تنحت فضلت بصاله قالتلي انا بحلم قولتها لا ياوصايف قالتالي اضربي بالقلم قولتلها ليه قالتلي عايزه افوق مسكت حلمه بزها وضغطت عاليها لاقيتها بتتعب وقامت مصوته مسكت زوبري وبتبصلي قولتلها اعملي اللي يريحك قامت قالتلي ماعرفش النسوان بتقولي بيمصوه وانا مش عارفه ازاي عايزه اجرب علمتها تمصه وفضلت تمص بشويش خايفه سنانها تلمسه قومتها نيمتها علي السرير لسه هقرب من كسها قالتلي لا علشان خاطري وشدتني عاليها حسين ان زوبري فوق كسها قولتلها عايزه قالتللي ايوه عايزه احس بيه فتحت رجليها ومسكته قربته من شفايف كسها فضلت احركه بشويش حسيت بزنبورها صغير اوي بس كل مراس زوبري تلمسه تصوت حاولت ادخل ةلراس لاقيته ضيق اوي حاولت ازحلقه دخلت الراس وهي صوتت خرجته تاني لاقيتها منزله يجي ربع كيلو جبنه بيضه سايحه حتت بقيت ادعكه فيه وادخل لغايه مادخل نصه وهي فس عالم تاني زقيت حته صغيره قامت مصوته وقالتلي كفايه ابوس ايدك حسيت اني انشقيت مش قادره قولتلها حاضر كسها كان ضيق بطريقه رهيبه وكأنه بيرضع وبيمص زوبري فضلت اطلعه وادخله بشويش لغايه ماحسيتها سخنت وبتشدني تقوليلي اكتر كمان خلي خرطومك يدخل ورزعته مره واحده وهي صوتت جامد ولفيت رجلها حواليا وبتترعش جامد وانا ماتحملت ونزلت وهي بتصرخ وتوحوح وتترعش لغايه ماغمي عاليها ومش عارف اسبك نفسي منها قمت بسرعه جبت بيرفن من علي التسريحه وفضلت ةرش علي وشها واملس علي شعرها لغايه مافاقت ونكمل الحزء اللي جاي ونقول ايه اللي حصل
جامده اوي عاش كمل
 
لو الكاتب موجود اقول له متى ستكمل قصتك هذه ولو مش موجود اقول لكل الكتاب من لديه القدرة على إكمالها فليكملها مشكورا وله هدية من المشرفين نحن في انتظاركم على احر من الجمر
 
لو الكاتب موجود اقول له متى ستكمل قصتك هذه ولو مش موجود اقول لكل الكتاب من لديه القدرة على إكمالها فليكملها مشكورا وله هدية من المشرفين نحن في انتظاركم على احر من الجمر
تم تكمله الجزء التاني انا ماني القصه
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%