NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه نقاش حجم القضيب بين الواقع والخيال ✌️✌️

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁
  • عجبني
بحب الوسط مع الأداء الكويس ✌️

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: Moheb sex و Yasser yaso
  • عجبني
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Moheb sex و بيكهام الاسمر
تالت مرة تقولي نفس الكلام 😂😂😂
جهزي نفسك تقوليه للمرة العاشرة
🤣🤣 اعمل اية بس مش بحب التجاهل لحد برد امكن يكون مخدش بآلة 🤣🤣

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Moheb sex و بيكهام الاسمر
  • عجبني
التفاعلات: Moheb sex
  • بيضحكني
التفاعلات: dr_nero و مجنونة مطرقعة 😁😁
انا وحسب تجاربي في كتير نسوان
بتدايق من الحجم الكبير
وبرأيي اهم شي الأداء والمتانة
لما يكون الاير حديد هادا اهم شي
وماننسى المحبة بين الاثنين

🌹المقدمة🌹
الهوس بحجم القضيب عند الرجال ودائما معظم الرجال تشكوا من الحجم وان كان مناسب لإقامة علاقة سوية جدا ✌️✌️
🌹موضوعي 🌹
انا شايفة أن الحجم مش مهم خالص في متعتة العلاقة أن كان الحجم مناسب والاهم هو الأداء من الشريك وانة يعرف يوصل المتعة بالاداء مش بالحجم خالص ✌️✌️
🌹النقاش بقي 🌹
هل انتوا شايفين أن الحجم مهم فعلا مهم وهل فعلا الشريكة راضية معاك بالحجم ولا بيحصل شكوي نتيجة للحجم والشباب واية الحجم المناسب من وجهة نظركم لإقامة علاقة ممتعة والبنوتات الي معانا ممكن تشارك معانا بجد بيفرق معاكي الحجم ولا في أبعاد تانية ممكن نكتشفها في المناقشة مع بعض ✌️✌️✌️

لو هتسألوني الحجم ولا الأداء هقولكم دي بتختلف على حسب الكس يعني لو لسا مخلفه مش زي بنت لسا بتضرب ٧ونص دي حاجه؛ حاجه تانيه مهمه انك توصل شريكك لمرحله النشوه دي محتاجه تهيئه نفسيه منك والمدعبه وكلام يهيجها حاجه انت شايفها مش موجوده فحد تاني وانك تعرف تستخدم قضيبك صح فالوضع اللي يجيب معاها قبل منك سيبكو من أحجام افلام البورنو عشان دول كدابين لو في حد حقيقي بتكون عمليات جراحيه على فترات لكن خلينا فالحقيقي الطبيعي ونشتغل عليه ونطور من نفسا بس مش اكتر.لا ايه 😉

• عجبني
  • عجبني
  • بيضحكني
كل كلامك تمام بس معلش ميكونش القضيب 5 سنتي وتقوليلي اداء كلو بيكمل بعضو القضيب مع الاداء وطبيعي حجم القضيب بيفرق في الاداء

• بيضحكني
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁 و بيكهام الاسمر
لو هتسألوني الحجم ولا الأداء هقولكم دي بتختلف على حسب الكس يعني لو لسا مخلفه مش زي بنت لسا بتضرب ٧ونص دي حاجه؛ حاجه تانيه مهمه انك توصل شريكك لمرحله النشوه دي محتاجه تهيئه نفسيه منك والمدعبه وكلام يهيجها حاجه انت شايفها مش موجوده فحد تاني وانك تعرف تستخدم قضيبك صح فالوضع اللي يجيب معاها قبل منك سيبكو من أحجام افلام البورنو عشان دول كدابين لو في حد حقيقي بتكون عمليات جراحيه على فترات لكن خلينا فالحقيقي الطبيعي ونشتغل عليه ونطور من نفسا بس مش اكتر.لا ايه 😉
طيب لو علاقة متمرسين مع بعض هيكون انهي الاهم بالنسبة ليك ✌️✌️

• عجبني
  • عجبني
انا وحسب تجاربي في كتير نسوان
بتدايق من الحجم الكبير
وبرأيي اهم شي الأداء والمتانة
لما يكون الاير حديد هادا اهم شي
وماننسى المحبة بين الاثنين
دة كلام حد مجرب بجد شابووو 🌹🌹🌹🌹

• عجبني