NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه نقاش حجم القضيب بين الواقع والخيال ✌️✌️

الموضوع ملوش علاقة الحجم و كدا، فعلا الحجم مهم و ف اوقات كتير بيلعب دور مهم ف العلاقة و لكن اهم حاجة هي القبول و اقتناع الطرفين ببعض، ساعتها مش هيفرق معاهم اي حاجة تانية مهما كانت ايه هي

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة و LADY MONA
الاداء ثم الاداء ثم الاداء ثم الحجم
قولا واحد

• أتفق
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
🌹المقدمة🌹
الهوس بحجم القضيب عند الرجال ودائما معظم الرجال تشكوا من الحجم وان كان مناسب لإقامة علاقة سوية جدا ✌️✌️
🌹موضوعي 🌹
انا شايفة أن الحجم مش مهم خالص في متعتة العلاقة أن كان الحجم مناسب والاهم هو الأداء من الشريك وانة يعرف يوصل المتعة بالاداء مش بالحجم خالص ✌️✌️
🌹النقاش بقي 🌹
هل انتوا شايفين أن الحجم مهم فعلا مهم وهل فعلا الشريكة راضية معاك بالحجم ولا بيحصل شكوي نتيجة للحجم والشباب واية الحجم المناسب من وجهة نظركم لإقامة علاقة ممتعة والبنوتات الي معانا ممكن تشارك معانا بجد بيفرق معاكي الحجم ولا في أبعاد تانية ممكن نكتشفها في المناقشة مع بعض ✌️✌️✌️

مساء الخير ..
لو ينفع اقول رأى يعنى 😂
من تجاربى مع الرجالة و الستات ان الاداء اهم حاجة، افلام البورن للاسف بوظت دماغ الناس انة لازم عشان تبسط واحدة بتاعك يبقى ٩٠ متر… الاحجام الكبيرة اوى عايزة واحد استااذ عشان ميوجعش شريكتة غير كدة مش هتتبسط، بالاضافة انى قرأت فمجلة علمية ان ٨٠٪؜ من الستات بتحب و تتبسط بالمداعبة اكتر من الايلاج، اى راجل عضوة ٨ سم فيما فوق ميشغلش دماغة، لان اداءة و ذكائة فالتعامل مع شريكتة هيبسطها جدا جدا هى مش بالحجم خالص، بالاضافة لمعلومة مهمة مش كل الناس بتقولها 😂
الاحجام الكبيرة انتصابها ١٠٠٪؜ بياخد وقت و صعب الاستمرارية عند معظم الناس ( يعنى يجيبهم و يقوم تانى بعدها بدقيقة مثلا ) اما عن اصحاب الاحجام الطبيعية و الصغيرة فانتصابهم بيبقى اقوى و انشف و عندة استمرارية ( لو مكانش عندة مشاكل متسمحش بدا )
اضافة على كدة ان حجم العضو كل ما كان قطرة ( تخانتة ) اكبر كل ما بسط الست اكتر!
اعتقد لو سألنا الستات تحبة اطول ولا اعرض فى رأى ان النتيجة هتبقى من الغالب انهم بيفضلوة اعرض.
بعتذر للاطالة و اتمنى مكونش طولت او ضايقت حد.
شكرا 🥰

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: موجب و تبادل و مجنونة مطرقعة
مساء الخير ..
لو ينفع اقول رأى يعنى 😂
من تجاربى مع الرجالة و الستات ان الاداء اهم حاجة، افلام البورن للاسف بوظت دماغ الناس انة لازم عشان تبسط واحدة بتاعك يبقى ٩٠ متر… الاحجام الكبيرة اوى عايزة واحد استااذ عشان ميوجعش شريكتة غير كدة مش هتتبسط، بالاضافة انى قرأت فمجلة علمية ان ٨٠٪؜ من الستات بتحب و تتبسط بالمداعبة اكتر من الايلاج، اى راجل عضوة ٨ سم فيما فوق ميشغلش دماغة، لان اداءة و ذكائة فالتعامل مع شريكتة هيبسطها جدا جدا هى مش بالحجم خالص، بالاضافة لمعلومة مهمة مش كل الناس بتقولها 😂
الاحجام الكبيرة انتصابها ١٠٠٪؜ بياخد وقت و صعب الاستمرارية عند معظم الناس ( يعنى يجيبهم و يقوم تانى بعدها بدقيقة مثلا ) اما عن اصحاب الاحجام الطبيعية و الصغيرة فانتصابهم بيبقى اقوى و انشف و عندة استمرارية ( لو مكانش عندة مشاكل متسمحش بدا )
اضافة على كدة ان حجم العضو كل ما كان قطرة ( تخانتة ) اكبر كل ما بسط الست اكتر!
اعتقد لو سألنا الستات تحبة اطول ولا اعرض فى رأى ان النتيجة هتبقى من الغالب انهم بيفضلوة اعرض.
بعتذر للاطالة و اتمنى مكونش طولت او ضايقت حد.
شكرا 🥰
الاداء تقصد البوس والاحضان واللحس ولا الاداء فى النيك وطول الفترة الى بينيك فيها ؟

• عجبني
الاداء تقصد البوس والاحضان واللحس ولا الاداء فى النيك وطول الفترة الى بينيك فيها ؟
الاتنين، المداعبة بما يندرج كل ما تحت اسم المداعبة زى البوس و الاحضان و ما الى ذلك، اما الاداء فالنيك فهو اسطورى كل ما كان الراجل نفسة فاهم هو بيعمل اية، مثال مثلا: اسأل الرجالة كدة و قولهم بتعرف تقرص مراتك/شريكتك؟ هيقولك اقرصها من دراعها يعنى ولا اية؟
تعرف على طول انة مبيشغلش دماغة و مش فاهم اوى، الجنس لة اساليب كتير فشششخ و متعة و سعادة و مزاج لا توصف، لكن للى بيعرف يعملة صح.
فى اساليب مع ممارستها و اتقانها هتوصلة لدرجة انك تجيبهم وقت ما يجيلك مزاج مش وقت ما بتاعك جاب اخرة و سخن :)
النيك نفسة لة اساليب و حركات و اوضاع كتير جدا، طب تعرف ان فى رجالة حرفيا بيجيبوا انهيار عصبى للستات بصباعين بس؟؟؟ ( انا واحد منهم 😂 )
طيب تعرف ان حتى بعد ما انتوا الاتنين تخلصوا ممكن تستخدم صوابعك تانى بعدها؟ ( هتخليها تجيب وش سلندر بلا مبالغة و هتحتاج عمرة من الشهوة و المتعة اللى وصلتلها بسببك! )
الجنس لة تفريعات و اساليب كتير اكتر مما تتخيل بس للاسف احنا فمصر معندناش ثقافة جنسية و واخدين ثقافتنا من افلام البورن للاسف.

• عجبني
🌹المقدمة🌹
الهوس بحجم القضيب عند الرجال ودائما معظم الرجال تشكوا من الحجم وان كان مناسب لإقامة علاقة سوية جدا ✌️✌️
🌹موضوعي 🌹
انا شايفة أن الحجم مش مهم خالص في متعتة العلاقة أن كان الحجم مناسب والاهم هو الأداء من الشريك وانة يعرف يوصل المتعة بالاداء مش بالحجم خالص ✌️✌️
🌹النقاش بقي 🌹
هل انتوا شايفين أن الحجم مهم فعلا مهم وهل فعلا الشريكة راضية معاك بالحجم ولا بيحصل شكوي نتيجة للحجم والشباب واية الحجم المناسب من وجهة نظركم لإقامة علاقة ممتعة والبنوتات الي معانا ممكن تشارك معانا بجد بيفرق معاكي الحجم ولا في أبعاد تانية ممكن نكتشفها في المناقشة مع بعض ✌️✌️✌️

هحكي موقف يأكد انو بالاداء مش بالقضيب اصلا انا كنت مرتبط بواحده بتحبني اوي وجبتها عندي البيت في يوم مسكت ايدها وحسست علي شعرها ونزلت علي خدها بأيدي وبوستها برومانسيه وايدي التانيه مسكت طيزها جامد وفضلنا كدا يجي 3 دقايق وبعدين لقيتها حطت ايديها الاتنين علي كتافي ورجعتني ورا شويه بقولها مالك قالت مفيش وقعدنا باقي اليوم نتكلم ونضحك ونهزر واقفش شويه وابوس شويه وارضع ولما روحت بسألها بعدتني عنها ليه لما بوستها قالت انها جابتهم ف فعلا مش القضيب ولا الحجم ولا اي حاجه المهم الحب والرومانسية هيا دي اللي بتخلي البنت تحس ب انوثتها وانها مرغوبه مش حماره وخلاص

• عجبني
هي مش هتقول إن الحجم فارق معاها...فهماني لأنها ما جربت أما لو في واحدة جربت الاتنين تقول أو جربت القضيب الصغير وامتعها تقول....عامة كلها تجارب... أنا شايف إن القضيب اكيد لازم يكون له حجم مناسب يعني مينفعش قضيب مثل عقلة الصباع يمتع اعتقد انه أولا لازم يكون بينتصب انتصاب جيد كمان طوله لا يقل عن 12سم وهو منتصب...تخنه اعتقد إن محيطه لا يمكن لا يقل عن 6سم... أنا مش متخصص بس ده رأيي واللي حابب يتناقش اوك

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
🌹المقدمة🌹
🌹موضوعي 🌹
🌹النقاش بقي 🌹

احنا مش داخلين مسابقة ومحدش ليه اى اختيار فى حجم بتاعه مش هو اللى صانعه ومش رايحين ننانم مع بلاعات او مبولة عامة اللى عنده الهاجس مش واثق من نفسه وامكانياته وقدرته على انه ازاى يكفى الست اللى معاه

• عجبني
🌹المقدمة🌹
🌹موضوعي 🌹
🌹النقاش بقي 🌹

الحجم مهم للشرموطة بس عشان كل يوم مع واحد شكل
لكن اللي بتدور علي المتعة هيفرق معاها أن هي تجرب حاجه جديدة أو متعة جديدة
طب لو أنت راجل وفارق معاك الحجم
تعال اقولك علي كام معلومة هتفرق معاك
أولا لو في كرش نزله هتحس بفرق
ثانيا العب تمارين كيجل
ثالثا اي عادي خاطئة بطلها زي سجائر ومثلها
رابعا العب رياضة
خامس انبسط بيه واعتبر أن هو بحجمه وشكله دا انك عنتيل خلي عندك اسلوبك الخاص
وأخيرا كل اللي فوق دا عبارة عن تهيئة لنفسك وتهئية لنفسيتك هتفرق معاك

• عجبني
اعتقد دون مجاملات
الحجم بيفرق الحجم قدام عينك بيخلق حالة من المتعة جوا الست

• عجبني
🌹المقدمة🌹

🌹موضوعي 🌹

🌹النقاش بقي 🌹

النظرية الأصح في العلاقة العامة و الخاصة اللي بتكون بين الراجل و الست هي الكيفية ولا تحسب إطلاقاً بالكمية

احنا كرجاله في العموم بنبص بمنظور مختلف تماماً عن الستات خاصة في موضوع الجنس الا عدد قليل بحكم الخبرة و التعامل بيقدر بتملك و يتحكم في العلاقة بطريقة صح

و تعددت الآراء في الموضوع دا لكن الأصح هي الطريقة والأسلوب و فن التعامل اللي ممكن من خلاله تتمتع بالعلاقة و في نفس الوقت متكونش اناني في حب نفسك و الوصول لشهوتك و إرضاء غريزتك بس لكن بردو تراعي متطلبات شريكتك و احتياجاتها بطريقة ترضي و تشبع رغبتها الجنسية و النفسية.

و أخيراً و اسف علي الإطاله الحجم مهم بنسبة معينة و الباقي يعتمد على الأسلوب

• عجبني
🌹المقدمة🌹
🌹موضوعي 🌹
🌹النقاش بقي 🌹

انا شايف اهم حاجه الاحساس بالمتعه وان ازاي توصلها للمرحله دي قبل الايلاج

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%